Przetarg 7410353 - Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia pomieszczeń w...

   
Analizuj Zamówienie 7410353 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-04-01
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu RPLU.13.01.00-06-0016/18-00 pn. Wzrost efektywności i dostęp
ności oraz koordynacji świadczeń zdrowotnych udzielanych przez SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim poprzez doposażenie Zakładu i utworzenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Łózkach
Numer referencyjny: 9/2020/PN

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń znajdujących się w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Łózkach na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Międzyrzecu Podlaskim.
3.2 Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących załącznik do SIWZ.
3.3 Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
30200000-1 Urządzenia komputerowe
39300000-5 Różny sprzęt
39310000-8 Urządzenia zaopatrzeniowe
3.4 W ramach gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kompletną obsługę urządzenia zgodnie z wymaganiami producenta, oraz wykonywać okresowe przeglądy.
3.5 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny do uruchomienia oraz stosowania bez konieczności zakupu dodatkowych elementów i akcesoriów.
3.6 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia/urządzenie na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje załączony do SIWZ projekt umowy. Długość okresu gwarancji – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 12 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego.
3.7 Dostarczony przedmiot zamówienia / urządzenie musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa dopuszczenia do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej zezwalające na eksploatację.
3.8 Ilekroć w opisie zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania o parametrach wyższych niż wymagane przez Zamawiającego – Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą taką równoważność.
3.9 Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
3.10 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet/część nr 1
Biurko z komputerem szt 2 Terminal komputerowy szt 6

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet/część nr 2
Basen do opłukiwania naczyń szt 1 Blat roboczy ze zlewem szt 1 Półka grettingowa szt 1 Regał magazynowy szt 13 Regał ociekowy na sprzęt produkcyjny szt 1 Szafa na czyste naczynia szt 1 Zlew techniczny szt 2

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet/część nr 3
Chłodziarka szt 4 Lodówka podblatowa na jaja szt 1 Lodówka wolnostojąca bez zamrażalnika szt 2 Zamrażarka szt 1

Część nr: 4 Nazwa: Pakiet/część nr 4
Dozownik mydła łokciowy szt 38 Dozownik mydła uruchamiany dłonią szt 1 Dozownik płynu dezynfekcyjnego łokciowy szt 41 Dozownik ręczników papierowych szt 49 Pojemnik na papier toaletowy szt 1

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet/część nr 5
Kocioł warzelny szt 1 Kuchenka elektryczna szt 2 Kuchenka gazowa (butle) szt 1 Kuchenka mikrofalowa szt 1 Obieraczka do warzyw szt 1 Patelnia elektryczna szt 1 Sterylizator do jaj szt 1 Taboret elektryczny szt 1

Część nr: 6 Nazwa: Pakiet/część nr 6
Drabinki ścienne szt 3 Fotel obrotowy tapicerowany materiałem zmywalnym szt 12 Kosz pedałowy szt 2 Krzesło kuchenne szt 4 Krzesło zmywalne szt 6 Pojemnik jezdny na odpady szt 1 Półka pod lustro nad umywalką szt 1 Stelaż przejezdny na 2 worki na odpady szt 18 Stelaż przejezdny na 2 worki na odpady szt 4 Stolik plus krzesła op 4 Szafa medyczna z koszami/kuwetami szt 1 Szafa na środki czystości, szt 1 Wózek do przewożenia posiłków szt 1 Wózek sprzątacza szt 3 Zegar ścienny szt 2
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Sprzątanie, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, pojemniki i kontenery na śmieci, meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego
kody CPV 30200000, 39300000, 39310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , pojemniki i kontenery na śmieci , meble i akcesoria , sprzęt gospodarstwa domowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10456217 2024-05-07
godz. 10:30
Pomorskie Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Część 1: CZĘŚĆ A: Fotele obrotowe i krzesła konferencyjne ...
10416261 2024-05-09
godz. 09:30
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa macierzy dyskowych Urzędu Miasta Krakowa wraz z usługą serwisową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący za...
10442096 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli oraz sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą „Wsparcie Mazowieckiego (...) Część...
10485848 2024-05-10
godz. 10:00
Opolskie D/24/2024 Zakup i dostawa pralek dla Domów Studenta oraz lodówko-zamrażarki na potrzeby obsługi beneficjentów Programu Erasmus+ przez pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów UO ...
10416313 2024-05-16
godz. 09:00
Wielkopolskie Przedmiotem postępowania jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Poznańskiej. AD/ZP/24/24 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabr...
10451050 2024-05-17
godz. 08:30
Mazowieckie Dostawa mebli dla PGW Wody Polskie RZGW w Warszawie Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, foteli obrotowych i krzeseł na potrzeby jednostek organizacyjnych Państwowego Gos...
10446859 2024-05-17
godz. 10:00
Podlaskie ZK-DZP.262.26.2024 Dostawa sprzętu komputerowego 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wg Załącznika Nr 2 (Specyfikacja techniczna – Opis przedmiotu zamówieni...
10482418 2024-05-24
godz. 12:00
Podkarpackie Wprowadzenie: W ramach złożonego Wniosku o dofinansowanie projektu pt. Automatyzacja i robotyzacja procesów obcinania, wiercenia, szlifowania - przygotowania powierzchni i magazynowania w...
10381706 2024-05-31
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wdrożenie (zakup licencji i usługi uruchomienia funkcji) systemu zarządzania klastrem Hub of Power (dalej: System HoP) w celu realizacji funkcji klastra z...
10486838 2024-06-04
godz. 08:30
Śląskie 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia serwerowego z oprogramowaniem dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach 2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu ...