Przetarg 11616268 - Zakup i dostawa plecaków ewakuacyjnych z wyposażeniem –...

   
Analizuj Zamówienie 11616268
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-23
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa plecaków ewakuacyjnych z wyposażeniem – II postępowanie

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 100 szt. plecaków ewakuacyjnych wraz z wyposażeniem w ramach przeka
zanej dotacji na Zadanie polegające na realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Sulejów. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (poniższy opis jest wyposażeniem minimalnym): Plecak: 1) Stan: fabrycznie nowy,2) Materiał odporny na uszkodzenia i wilgoć3) Możliwe kolory: czarny, zielony, niebieski4) Wysokość min. 50cm5) Szerokość min. 25cm6) Głębokość min. 18cm7) Pojemność min. 30 litrów8) Waga plecaka wraz z wyposażeniem max. 12 kgWyposażenie plecaka: Elektronika:1) Przenośne radio solarne z korbką, dynamem, latarką, powerbankiem min. 4000 mAh -1szt.2) Zestaw adapterów kart SIM3) Kabel USB do ładowania 3w1Pierwsza pomoc:4) Apteczka z wyposażeniem – 1 szt.5) Przylepiec 5m x 2,5 cm 1 szt.6) Chusta opatrunkowa 60cm x 80cm (sterylny) 1 szt.7) Zestaw plastrów do składu 1 op.8) Opatrunek indywidualny 6cm x 8cm (sterylny) 1 szt.9) Opatrunek indywidualny 8cm x 10cm (sterylny) 2 szt.10) Opatrunek indywidualny 10cm x 12cm (sterylny) 1 szt.11) Opaska elastyczna 6cm 2 szt.12) Opaska elastyczna 8cm 3 szt.13) Koc ratunkowy 160cm x 210cm, srebrno/złoty 1 szt.14) Kompres 10cm x 10cm 2szt (wybór sterylny) 3 op.15) Chusta trójkątna z fizeliny 96cm x 96cm x 136cm 1 szt.16) Jednorazowa maska medyczna 2 szt.17) Rękawice jednorazowe 2 szt.18) Nożyczki do opatrunków 1 szt.19) Chusteczki nasączone do dezynfekcji 2 szt.20) Instrukcja udzielania pierwszej pomocy21) Ustnik do sztucznego oddychania 1 szt.22) Maseczka ochronna FFP2 KN95 – 10szt23) Koc termiczny – 3szt24) Notes wodoodporny z długowiecznym ołówkiem25) Szelki odblaskowe lub kamizelka – 3sztWyżywienie (żywność na 72h dla 3 osób):1) Woda 0,5l – 3sztKomplet dzienny dla jednej osoby zawiera:1) Żywność liofilizowana w tym co najmniej jeden obiad mięsny (stanowiący ciepły posiłek) i jedno śniadanie lub kolacja oraz przekąski (baton energetyczny lub żel energetyczny lub skompresowane ciastka lub suszone owoce). Żywność liofilizowana musi być z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 lat licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (zapis dotyczący terminu przydatności musi być umieszczony przez producenta na opakowaniu). Zamawiający informuje, że okres przydatności stanowi także jedno z kryteriów oceny ofert (opisane w Rozdziale 15 SWZ). Zestaw kuchenny:1) Menażka – min.0,5l składająca się z kilku naczyń, mogących służyć jako garnek, patelnia lub miska do przygotowywania i spożywania posiłku z przykrywką oraz z materiału pozwalającego na obróbkę termiczną (ogień). 1 szt.2) Kubek metalowy min. 0,2L. – 3 szt.3) Sztućce (łyżka widelec nóż) – dopuszcza się opcję 3w14) Składany pojemnik na wodę min. 5L. – 2 szt.5) Tabletki do dezynfekcji wody – 10 szt.Nocleg i ochrona przed niską temperaturą:1) Karimata wymiary min. 180cm x 50cm x 1cm – 1 szt.2) Śpiwór termiczny wymiary min. 200cm x 90cm – 3 szt.3) Koc biwakowy wymiary min. 200cm x 150cm - 2 szt.4) Ogrzewacze do rąk i stóp – 3 pary5) Poncho przeciwdeszczowe rozmiar XL – 3 szt.Narzędzia: 1) Taśma naprawcza, wodoodporna i izolacyjna, wymiary min. 4,8mm x 25m – 1 szt.2) Multitool min. 10w1 – 1szt.3) Saperka wielofunkcyjna ( dopuszcza się składaną) min. 3w1 musi posiadać siekierę oraz piłę – 1 szt.4) Rękawiczki robocze rozmiar L – 1 para5) Lina lekka, nylonowa o wymiarach min. średnica 4mm, długość 20m - 1 szt.6) Linka elastyczna z haczykami: wymiary min. średnica 7mm, długość 80cm – 2 szt. 7) Opaski zaciskowe (trytytki): wymiary min. szerokość 3,6mm x 250mm – 50 szt.8) Latarka czołowa akumulatorowa siła światła min. 300 lumenów – 1 szt.9) Cztery źródła ognia:• Krzesiwo – 1 szt.• Zapałki zwykłe – 1 paczka• Zapałki wodoodporne – 1 paczka• Zapalniczka plazmowa – 1 szt.Dodatki:1) Wodoszczelne etui na dokumenty lub worek strunowy min. 3l – 1 szt.2) Worki foliowe 60l - min. 10 szt. w opakowaniu – 1 op.3) Chusteczki nawilżane min. 50 szt. w opakowaniu - 2 op.4) Papier toaletowy - 1 rolka3.3 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie stanowić własności osoby trzeciej ani obciążony prawem osoby trzeciej. Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami oraz kompletność przedmiotu zamówienia.3.4 Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy3.5 Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami. 3.6 Wykonawca udzieli na dostarczone wyposażenie plecaków ewakuacyjnych (z wyłączeniem żywności liofilizowanej, dla której okres gwarancji równy jest okresowi przydatności do spożycia określonemu powyżej) 24 miesięcznej gwarancji. 3.7 Wykonawca udzieli rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na okres równy okresowi gwarancji.Zgodnie z SWZ

ZP.271.1.38.2025
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Energoelektryczna, Komputery, informatyka, technika biurowa, Kosmetyki, środki czystości, Odzież, obuwie, tekstylia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża odzież ochronna i robocza, artykuły, osprzęt, urządzenia, materiały, komputery, serwery, kosmetyki i artykuły higieniczne, tekstylia, sprzęt gospodarstwa domowego, akcesoria gospodarstwa domowego
kody CPV 15890000, 18141000, 18931100, 30200000, 31521320, 33141623, 33760000, 35112000, 35113000, 39220000, 39511100, 39522540, 39541110
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: odzież ochronna i robocza , artykuły, osprzęt , urządzenia, materiały , komputery, serwery , kosmetyki i artykuły higieniczne , tekstylia , sprzęt gospodarstwa domowego , akcesoria gospodarstwa domowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11572011 2025-10-31
godz. 08:00
Małopolskie Zakup agregatów prądotwórczych dla Urzędu Miasta w Mszanie Dolnej przy ul....
11603088 2025-10-31
godz. 10:00
Mazowieckie Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i archiwizacyjnych, artykułów...
11605519 2025-10-31
godz. 10:00
Pomorskie RG/ZT/SRM357366/6573- Serwer DELL - MK
11601941 2025-10-31
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Zakup kuchni polowej – 2 szt. w ramach dotacji na dofinansowanie zadań własnych...
11622066 2025-10-31
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach konkursu...
11619195 2025-10-31
godz. 15:30
Podkarpackie Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i usługi z tym związane.
11617377 2025-11-03
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa odzieży roboczej
11529965 2025-11-03
godz. 23:59
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja infrastruktury serwerowej...
11529938 2025-11-03
godz. 23:59
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych maszyn i urządzeń produkcyjnych –...
11584628 2025-11-04
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Cyberbezpieczny Urząd Gminy w Świekatowie Część 1: W zakres części nr 1...