Przetarg 7504000 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych dla 26 Wojskowego...

   
Analizuj Zamówienie 7504000 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-27
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa materiałów budowlanych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jeg
o zaopatrzeniu
Numer referencyjny: ZP/28/2020.

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2.1., 2.2, 2.3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (odpowiednio dla części). Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla części). Szczegółowe wymagania, jakim ma odpowiadać przedmiotu zamówienia w Części I, Części II oraz Części III określa SIWZ. Prawo opcji dla Części I, Części II oraz Części III: 1) Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2.1., 2.2., 2.3. do SIWZ) oraz przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do pełnej wysokości zamówienia podstawowego, tj. 100%; 2) skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w przypadku wyczerpania zapasów przedmiotowego asortymentu. Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe według cen jednostkowych i na zasadach określonych w zamówieniu podstawowym; 3) Zamawiający powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym, tj. ilościach asortymentu będącego przedmiotem umowy w terminie 10 dni roboczych przed planowaną dostawą; 4) skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. Skorzystanie z prawa opcji rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: artykuły metalowe
Wymagane jest, aby przedmiot zamówienia posiadał certyfikat lub deklarację zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Zamawiający wymaga: a) dla pozycji 1-5, 19-21, 27, 28 Formularza cenowego – 12 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy, b) dla pozycji 12-17 Formularza cenowego – 24 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy.

Część nr: 2 Nazwa: farby, lakiery, rozpuszczalniki
Wymagane jest, aby przedmiot zamówienia posiadał certyfikat lub deklarację zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy karty charakterystyki oraz karty techniczne. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru koloru. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Kierownikiem SOI koloru w pozycji 4, 5, 7, 8, 10, 11, 12, 14, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 33, 37 Formularza cenowego z min. 3 kolorów przedstawionych przed dostawą. Zamawiający wymaga gwarancji: a) dla pozycji: 37 Formularza cenowego – 6 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy, b) dla pozycji: 1-5, 14-19, 21-36 Formularza cenowego – 18 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy, c) dla pozycji: 6-13 Formularza cenowego – 24 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy, d) dla pozycji: 20 Formularza cenowego – 36 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy.

Część nr: 3 Nazwa: materiały budowlane
Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru koloru. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury koloru w pozycji 15, 16 Formularza cenowego z min. 3 kolorów przedstawionych przed dostawą. Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia dla pozycji: 2-16 i 26-31 karty charakterystyki. Wymagane jest, aby przedmiot zamówienia posiadał dla pozycji: 2-16 i 26-31 certyfikaty zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia dla pozycji: 27 Atest Higieniczny PZH. Zamawiający wymaga gwarancji: a) dla pozycji: 3-5, 7, 10-13, 26 Formularza cenowego – 6 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy, b) dla pozycji: 2, 6, 21-24, 28-30 Formularza cenowego – 9 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy, c) dla pozycji: 14-16 Formularza cenowego – 12 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy, d) dla pozycji: 25, 27, 32 Formularza cenowego – 18 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy, e) dla pozycji: 8 Formularza cenowego – 24 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540098744-N-2020 z dnia: 2020-06-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-06-08, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-06-15, godzina: 10:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: część II
W ogłoszeniu jest:
Wymagane jest, aby przedmiot zamówienia posiadał certyfikat lub deklarację zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy karty charakterystyki oraz karty techniczne. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru koloru. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Kierownikiem SOI koloru w pozycji 4, 5, 7, 8, 10, 11, 12, 14, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 33, 37 Formularza cenowego z min. 3 kolorów przedstawionych przed dostawą. Zamawiający wymaga gwarancji: a) dla pozycji: 37 Formularza cenowego – 6 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy, b) dla pozycji: 1-5, 14-19, 21-36 Formularza cenowego – 18 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy, c) dla pozycji: 6-13 Formularza cenowego – 24 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy, d) dla pozycji: 20 Formularza cenowego – 36 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy.
W ogłoszeniu powinno być:
Wymagane jest, aby przedmiot zamówienia posiadał certyfikat lub deklarację zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy karty charakterystyki oraz karty techniczne. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru koloru. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Kierownikiem SOI koloru w pozycji 4, 5, 7, 8, 10, 11, 12, 14, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 33 Formularza cenowego z min. 3 kolorów przedstawionych przed dostawą. Zamawiający wymaga gwarancji: a) dla pozycji: 37 Formularza cenowego – 6 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy, b) dla pozycji: 1-5, 14-19, 21-36 Formularza cenowego – 18 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy, c) dla pozycji: 6-13 Formularza cenowego – 24 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy, d) dla pozycji: 20 Formularza cenowego – 36 miesięcy gwarancji od daty podpisania protokołu odbioru dostawy.
branża Materiały budowlane i hutnicze
podbranża wyroby hutnicze, akcesoria budowlane
kody CPV 14622000, 24910000, 44531510, 44800000, 44921100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wyroby hutnicze , akcesoria budowlane

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10456516 2024-04-25
godz. 10:00
Śląskie BLACHA 30X1500X3000; GAT. 18G2A/S355; BLACHA 70X1500X3000, GAT. 18G2A/S355/1.0562; BLACHA 40X1500X3000 GAT.18G2A/S355 (ZKP - AM761346)
10484553 2024-04-25
godz. 13:00
Dolnośląskie ŚRUBA 689866 PIASTY SKB 474-53-0000 Lokalizacja 59-101 Polkowice
10464289 2024-04-26
godz. 00:00
Zachodniopomorskie Dostawa blach dla Politechniki Morskiej w Szczecinie 1. Blacha stalowa gatunku S235JR (1.0038) (niskostopowa stal konstrukcyjna) Wymiary: 2mm x 2500 mm x 1250 mm-2 arkusze 2. Blacha zimnowal...
10478908 2024-04-30
godz. 08:00
Śląskie KOLANA, ŁUKI HAMBURSKIE (ZKP - AM734401)
10483010 2024-05-01
godz. 22:00
Zachodniopomorskie Zakup i dostawa rur stalowych oraz kolana giętego w ilości 84 mb i 2 szt.
10485706 2024-05-06
godz. 08:30
Mazowieckie Ele. złączne (OL3 - 9158) -- Kryteria ogólne -- -- 10,00 1 Sruba dwustronna + 2 nakretki / Stud Bolt + 2 Nuts ASME B18.2.2 / ASME B1.1 ASTM A193 B7 / A194 2H 3/4" L=110mm 16,0000 KPL 90,...
10486646 2024-05-06
godz. 10:00
Śląskie „Dostawa materiałów do utrzymania wyrobisk” dla SRK S.A. w Bytomiu Oddział KWK „Pokój I – Pokój II“ w Rudzie Śląskiej: część I: Materiały do utrzymania wyrobisk część...
10486736 2024-05-06
godz. 12:01
Opolskie Zakup - Rury B/SZ DN 20,40,50,65,80,100
10486258 2024-05-07
godz. 12:00
Opolskie Zakup i dostawa kołnierzy szyjkowych -108 szt.
10474544 2024-05-08
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi, w podziale na dwa zadania:Zadanie nr 1: Przebudowa ulic: Matejki, Reymonta, Żeromski...