Przetarg 12002193 - „Zakup i dostawa koparko-ładowarki wraz z przeszkoleniem...

   
Analizuj Zamówienie 12002193
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-14
przedmiot ogłoszenia
„Zakup i dostawa koparko-ładowarki wraz z przeszkoleniem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026”.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej k
oparko-ładowarki (1 szt.). Koparko-ładowarka dostarczona będzie Zamawiającemu od oficjalnego autoryzowanego dystrybutora maszyn budowlanych danej marki w Polsce, fabrycznie nowa, z seryjnej produkcji (nie będąca prototypem), wolna od wad fizycznych i prawnych, objęta gwarancją producenta. Dostarczona koparko-ładowarka oraz osprzęt muszą być kompletne i kompatybilne ze sobą. Koparko-ładowarka musi spełniać funkcję do jakich jest przeznaczona oraz musi być zbudowana zgodnie z obowiązującym prawem oraz normami CE. Koparko-ładowarka musi być w dniu dostawy gotowa do pracy i przystosowana do poruszania się po drogach publicznych. Wykonawca dostarczy wraz z maszyną następujące dokumenty: − świadectwo zgodności „CE” − instrukcję obsługi maszyny i osprzętu w wersji papierowej i elektronicznej − katalog części zamiennych − karty gwarancyjne Koparko-ładowarka musi być przystosowana do: eksploatacji we wszystkich porach roku i doby w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej, jazdy po drogach twardych i gruntowych, przechowywania na wolnym powietrzu. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1a do SWZ oraz w innych dokumentach przetargowych użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik do SWZ (załącznik nr 1a).2. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, nie jest przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, spełnia wszelkie wymagania dot. dopuszczenia do użytkowania w Polsce, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie jest obciążony żadnymi prawami osób trzecich oraz spełniający wymagania opisane przez Zamawiającego odpowiednio w Specyfikacji Warunków Zamówienia jak również posiadający odpowiednie aktualne atesty i niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. 3. Dostawa sprzętu będzie zawierać komplet dokumentacji i instrukcji, karty gwarancyjne, wszystkie akcesoria i kable niezbędne do uruchomienia sprzętu. Dopuszcza się wskazanie i udostępnienie bezpłatnie serwisu internetowego z aktualną dokumentacją i instrukcjami, o ile skorzystanie z nich przez Zamawiającego nie będzie związane z ponoszeniem przez Zamawiającego jakichkolwiek kosztów.4.Przedstawiciel Wykonawcy dostarczy przedmiot zamówienia oraz weźmie udział w jego uruchomieniu w celu stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również zobowiązanie Wykonawcy do wykonania przeszkolenia z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu.6. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi w Koszęcinie przy ul. Ks. Gąski 44 po uprzednim przekazaniu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu oraz umówieniu terminu odbioru z Zamawiającym (min. 3 dni roboczych przed planowanym odbiorem). 7. Wykonawca zapewnia, że reakcja na zgłoszenie wady, nastąpi w ciągu 24 godzin, a naprawa zostanie wykonana w ciągu kolejnych 3 dni od daty zgłoszenia wady, a jeżeli wystąpi konieczność importu części zamiennych, naprawa zostanie wykonana w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia wady, usterki. Awarie będą zgłaszane na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę. Czas reakcji serwisu będzie liczony w dni robocze od poniedziałku do piątku. 8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia Wykazu punktów serwisu pojazdów zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4a do SWZ- Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę że, serwis pojazdów znajduje się w odległości nie większej, niż 100 km od siedziby Zamawiającego, położonej przy ul. Powstańców Śląskich 10 w Koszęcinie, liczonej najkrótszą drogą publiczną.

IZ.271.23.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00548890/01 z dnia: 2025-11-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-28 10:00
Po zmianie:
2025-11-26 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-28 10:30
Po zmianie:
2025-11-26 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-26
Po zmianie:
2025-12-25
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 514)


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00548641/01 z dnia: 2025-11-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-24 11:00
Po zmianie:
2025-11-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-24 11:30
Po zmianie:
2025-11-28 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-23
Po zmianie:
2025-12-26
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 514)
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny budowlane
kody CPV 34144000, 43260000, 43261000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny budowlane

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12072759 2025-11-28
godz. 10:00
Dolnośląskie Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowej minikoparki gąsienicowej wraz z...
12110720 2025-12-01
godz. 09:00
Opolskie Doposażenie bazy magazynowej - zakup minikoparki z osprzętem Przedmiotem...
12154599 2025-12-02
godz. 08:00
Dolnośląskie Dostawa 10 sztuk pilarek spalinowych, 10 sztuk przecinarek do stali i betonu,...
12180208 2025-12-02
godz. 10:00
Wielkopolskie Części zamienne - ładowarki -
12165693 2025-12-02
godz. 12:00
Łódzkie Dostawa koparko-ładowarki ZSCKRW.261.35.2025.PZP
12159282 2025-12-03
godz. 11:00
Podlaskie Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia...
12179775 2025-12-03
godz. 23:59
Pomorskie Dostawa fabrycznie nowej kruszarki mobilnej – 1 szt. Obligatoryjne parametry...
12176326 2025-12-04
godz. 10:00
Świętokrzyskie „Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej...
12180564 2025-12-05
godz. 10:00
Śląskie 1. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:a) Przedmiotem zamówienia jest...
12157844 2025-12-10
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Przeglądy techniczne, naprawy wynikające z awarii i eksploatacji, okresowa...