Przetarg 11599682 - Zakup i dostarczenie artykułów promocyjno - reklamowych ...

   
Analizuj Zamówienie 11599682
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-21
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostarczenie artykułów promocyjno - reklamowych

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych.2. Zamawiający dokonał podziału zam
ówienia na części. Zamówienie zostało podzielone na 2 (dwie) części.3. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1a do SWZ dla części nr 1 i w załączniku nr 1b do SWZ dla części nr 2 oraz we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SWZ dla części nr 1 oraz części nr 2. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną/ne część/części zamówienia.5. Podane w załącznikach 1a i 1b do SWZ parametry dla artykułów promocyjno-reklamowych, należy odczytywać z tolerancją /-10% od parametru podanego dla danego artykułu. Różnica w ww. granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego artykułu ani burzyć estetyki koncepcji graficznej.6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku i spełniać co najmniej następujące wymagania:1) funkcjonalności, tj. powinny spełniać swoje przeznaczenie, artykuły mają zapewniać łatwe i bezproblemowe z nich korzystanie,2) trwałości, tj. artykuł nie ulega trwałym zniekształceniom (nie ulega zniszczeniu przy zwykłym korzystaniu),3) estetyki i precyzji wykonania, tj. nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia i inne uszkodzenia artykułu podczas właściwego i normalnego korzystania, poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane oraz zmocowane, graficzne elementy artykułu nie ścierają się, nie rozmazują się, nie zmieniają kolorów np. podczas pocierania palcem powodując tym samym zabrudzenia skóry.7. Wykonawca zapewni opakowanie artykułów w sposób pozwalający na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi (w szczególności: kurzem, wilgocią, wstrząsami, uszkodzeniami).8. Wszystkie artykuły promocyjne muszą zawierać logotypy naniesione odpowiednią techniką nadruku. Nadruk ma być wykonany trwale, techniką odpowiednią dla materiału na który będzie nanoszony.9. Na każdym zbiorczym opakowaniu Wykonawca podaje liczbę sztuk i oznaczenie towaru.10. Zamawiający prześle wybranemu Wykonawcy wszystkie logotypy oraz rodzaj nadruku drogą elektroniczną w terminie do 4 dni od dnia podpisania umowy. 11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z wniesieniem, własnym transportem (koszt transportu Wykonawca wkalkuluje w cenę oferty) na własne ryzyko, w godzinach 8.00-15.00 do miejsc wskazanych w załączniku nr 2 do umowy.12. Wykonawca udzieli 12 m-cznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy. 13. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być: 1) wolny od wad fizycznych,2) dopuszczony do obrotu na terenie Polski3) posiadać stosowne certyfikaty, szczególnie dotyczące użytkowania produktów przez dzieci i młodzież (jeżeli są wymagane).14. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub artykułów), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.15. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.17. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.18. Podwykonawstwo:1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).2) W związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia. 3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.4) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 21. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.22. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.23. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.24. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 25. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Zamówienie zostało podzielone na 2 (dwie) części.3. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1a do SWZ dla części nr 1 i w załączniku nr 1b do SWZ dla części nr 2 oraz we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SWZ dla części nr 1 oraz części nr 2. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną/ne część/części zamówienia.5. Podane w załącznikach 1a i 1b do SWZ parametry dla artykułów promocyjno-reklamowych, należy odczytywać z tolerancją /-10% od parametru podanego dla danego artykułu. Różnica w ww. granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego artykułu ani burzyć estetyki koncepcji graficznej.6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku i spełniać co najmniej następujące wymagania:1) funkcjonalności, tj. powinny spełniać swoje przeznaczenie, artykuły mają zapewniać łatwe i bezproblemowe z nich korzystanie,2) trwałości, tj. artykuł nie ulega trwałym zniekształceniom (nie ulega zniszczeniu przy zwykłym korzystaniu),3) estetyki i precyzji wykonania, tj. nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia i inne uszkodzenia artykułu podczas właściwego i normalnego korzystania, poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane oraz zmocowane, graficzne elementy artykułu nie ścierają się, nie rozmazują się, nie zmieniają kolorów np. podczas pocierania palcem powodując tym samym zabrudzenia skóry.7. Wykonawca zapewni opakowanie artykułów w sposób pozwalający na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi (w szczególności: kurzem, wilgocią, wstrząsami, uszkodzeniami).8. Wszystkie artykuły promocyjne muszą zawierać logotypy naniesione odpowiednią techniką nadruku. Nadruk ma być wykonany trwale, techniką odpowiednią dla materiału na który będzie nanoszony.9. Na każdym zbiorczym opakowaniu Wykonawca podaje liczbę sztuk i oznaczenie towaru.10. Zamawiający prześle wybranemu Wykonawcy wszystkie logotypy oraz rodzaj nadruku drogą elektroniczną w terminie do 4 dni od dnia podpisania umowy. 11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z wniesieniem, własnym transportem (koszt transportu Wykonawca wkalkuluje w cenę oferty) na własne ryzyko, w godzinach 8.00-15.00 do miejsc wskazanych w załączniku nr 2 do umowy.12. Wykonawca udzieli 12 m-cznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy. 13. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być: 1) wolny od wad fizycznych,2) dopuszczony do obrotu na terenie Polski3) posiadać stosowne certyfikaty, szczególnie dotyczące użytkowania produktów przez dzieci i młodzież (jeżeli są wymagane).14. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub artykułów), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.15. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.17. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.18. Podwykonawstwo:1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).2) W związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia. 3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.4) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 21. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.22. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.23. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.24. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 25. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

DAZ-Z.272.89.2025
branża Usługi reklamowe
podbranża gadżety
kody CPV 39294100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: gadżety