Przetarg 12085808 - Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki...

   
Analizuj Zamówienie 12085808 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-19
przedmiot ogłoszenia
Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki „Ostrowskie Inwestycje Sportowe” Spółka z o.o.

I. 1. Przedmiotem zamówienia jest
zakup energii elektrycznej od daty podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. dla hali 3mk Arena Ostrów, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 266 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.2. Zadanie obejmuje 2 PPE przyłączone do sieci operatora sieci dystrybucyjnej OSD Ostrowskiego Zakładu Ciepłowniczego S.A. dla których szacunkowy roczny wolumen zamawianej energii elektrycznej wynosi 250 000 kWh. dla obiektu 3mk Areny Ostrów i 210 000 kWh dla Basenu Miejskiego Olimpijska.3. Dla przedmiotowych PPE obowiązują umowy na zakup energii elektrycznej, które wygasają w dniu 31.12.2025 r. oraz umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych (hala 3mk Arena Ostrów i Basen Miejski Olimpijska).4. Obowiązkiem wykonawcy zamówienia jest przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy dla objętych zamówieniem PPE oraz zawarcie dla nich umowy o świadczenie usług dystrybucji.5. Po wyborze wykonawcy i podpisaniu umowy, zamawiający przekaże wykonawcy wszystkie niezbędne dane wymagane do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy w terminie gwarantującym – zgodnie z zapisami aktualnie obowiązującej Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Ostrowskiego Zakładu Ciepłowniczego S.A. – rozpoczęcie dostaw w dniu 01.01.2026 r.6. W przypadku zawinionego przez wykonawcę opóźnienia rozpoczęcia dostaw w stosunku do wymaganego dnia 01.01.2026 r. skutkującego koniecznością zawarcia przez zamawiającego Umowy Sprzedaży Rezerwowej (USR) lub koniecznością negocjowania stawek dostaw energii elektrycznej w wyniku przedłużenia dostaw, wykonawca zapłaci zamawiającemu rekompensatę w wysokości różnicy pomiędzy stawkami w tychże umowach a stawkami zaoferowanymi w niniejszym postępowaniu i przyjętymi w łączącej strony umowie.W przypadku PPE, które są w chwili obecnej objęte umową kompleksową i dla których proces zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzany po raz pierwszy, dopuszczalne jest rozpoczęcie sprzedaży z chwilą skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.7. Dane obiektów, PPE, zużycie, numer PPE, licznik oraz status umowy - zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ.II. POZOSTAŁE WYMAGANIA I INFORMACJE.1. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.2. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz fakt, iż realizacja jego poszczególnych części przez różnych wykonawców nie byłaby racjonalna z punktu widzenia interesu finansów zamawiającego, ponieważ mogłaby powodować powstanie nadmiernych kosztów wykonania zamówienia. Jednocześnie przedmiot umowy może być wykonany w całości przez małe/średnie przedsiębiorstwo, a podział zamówienia na części może spowodować utrudnieniaw rozliczaniu zakupu energii dla PPE objętych zamówieniem.

OIS.271.6.2025
branża Energoelektryczna
podbranża sprzedaż energii elektrycznej
kody CPV 9000000, 9300000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzedaż energii elektrycznej