Przetarg 10447562 - zakup, dostawę i montaż wyposażenia dla Oddziału...

   
Analizuj Zamówienie 10447562
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-16
przedmiot ogłoszenia
zakup, dostawę i montaż wyposażenia dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Centralnego Traktu Operacyjnego, Apteki Szpitalnej, Centralnej Sterylizacji

Część 1: pakiet 1 - wagi
- szt. 7,

Część 2: pakiet 2 - unguator - szt. 1

Część 3: pakiet 3 - wyciąg nastołowy - szt. 2

Część 4: pakiet 4 - dygestorium - szt. 1,

Część 5: pakiet 5 - szafa metalowa - sejf - szt. 1,

Część 6: pakiet 6 - sterylizator parowy - szt. 1

Część 7: pakiet 7 - sterylizator na suche/gorące powietrze - szt. 2

Część 8: pakiet 8 - demineralizator szt. 1,

Część 9: pakiet 9 - wózki - szt. 4,

Część 10: pakiet 10 - wózki na odpady medyczne i brudną bieliznę - szt. 9,

Część 11: pakiet 11 - telefony - szt. 29

WSS SP ZOZ DZP 382.66.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00292090/01 z dnia: 2024-04-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-25 12:00
Po zmianie:
2024-04-29 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-25 12:00
Po zmianie:
2024-04-29 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-24
Po zmianie:
2024-05-28



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00298764/01 z dnia: 2024-04-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 10, Część zamówienia nr 10) Przed zmianą:
42
Po zmianie:
49
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
42
Po zmianie:
30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
42
Po zmianie:
30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 9, Część zamówienia nr 9) Przed zmianą:
42
Po zmianie:
49
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
18. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i oznaczony znakiem CE,
2) dokumentów zawierających parametry użytkowe przedmiotu dostawy (np. karta produktu, katalogi, instrukcje stosowania, ulotki informacyjne), wystawione przez Producenta sprzętu zawierające informacje w szczególności dane o nazwie przedmiotu zamówienia, jego cechach, funkcjonalności i przeznaczeniu w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ,
3) dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zgodności pomiarowej, tj. certyfikat legalizacji – dotyczy pakietu 1.
Po zmianie:
18. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i oznaczony znakiem CE,
2) dokumentów zawierających parametry użytkowe przedmiotu dostawy (np. karta produktu, katalogi, instrukcje stosowania, ulotki informacyjne), wystawione przez Producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu (w języku polskim) zawierające informacje w szczególności dane o nazwie przedmiotu zamówienia, jego cechach, funkcjonalności i przeznaczeniu w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ,
3) dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zgodności pomiarowej, tj. certyfikat legalizacji – dotyczy pakietu 1.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-29 12:00
Po zmianie:
2024-04-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-29 12:00
Po zmianie:
2024-04-30 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-28
Po zmianie:
2024-05-29



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00300009/01 z dnia: 2024-04-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
18. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i oznaczony znakiem CE,
2) dokumentów zawierających parametry użytkowe przedmiotu dostawy (np. karta produktu, katalogi, instrukcje stosowania, ulotki informacyjne), wystawione przez Producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu (w języku polskim) zawierające informacje w szczególności dane o nazwie przedmiotu zamówienia, jego cechach, funkcjonalności i przeznaczeniu w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ,
3) dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zgodności pomiarowej, tj. certyfikat legalizacji – dotyczy pakietu 1.
Po zmianie:
18. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i oznaczony znakiem CE – dot. wyr. medycznych,
2) dokumentów zawierających parametry użytkowe przedmiotu dostawy (np. karta produktu, katalogi, instrukcje stosowania, ulotki informacyjne), wystawione przez Producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu (w języku polskim) zawierające informacje w szczególności dane o nazwie przedmiotu zamówienia, jego cechach, funkcjonalności i przeznaczeniu w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ,
3) dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zgodności pomiarowej, tj. certyfikat legalizacji – dotyczy pakietu 1.
branża Medyczna, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Wyposażenie wnętrz, Telekomunikacja, Telefony
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne, osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny, meble i akcesoria, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 32550000, 33140000, 33191100, 33191110, 34911100, 38311000, 39141500, 39150000, 42912310
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , meble medyczne , osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny , meble i akcesoria , maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10446901 2024-05-16
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z dostawą krzeseł obrotowych z zagłówkiem na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu.Liczba krzeseł do dostarczenia: 950 szt. Przedmiot zamówienia ...
10457592 2024-05-20
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów jednorazowych i wielorazowych do laparoskopii oraz ostrzy do piły ortopedycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu, z...
10440847 2024-05-21
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawy zestawów operacyjnych i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatu do fakoemulsyfikacji i witrektomii tylnej. 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy zestawów operacyj...
10473731 2024-05-21
godz. 11:00
Dolnośląskie „Zakup sprzętu niezbędnego do modernizacji infrastruktury drogowej Powiatu Bolesławieckiego” 1. Przedmiotem umowy jest dostawa fabrycznie nowych pojazdów: samochodu ciężarowego sa...
10498419 2024-05-24
godz. 14:00
Pomorskie RG/160034364/15268 AS - CZĘŚCI DO ZAWORÓW TYCO Z SIŁOWNIKAMI ALGAS
10480286 2024-05-28
godz. 09:00
Śląskie Zakup i dostawa toru endoskopowego na potrzeby Poradni Laryngologicznej Przedmiotem zamówienia obejmuje zakup, dostawę, rozładunek, montaż, uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawi...
10483978 2024-05-29
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa mebli na potrzeby RZGW w Gdańsku Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych wraz z montażem na potrzeby RZGW w Gdańsku do pomieszczeń znajdujących s...
10473642 2024-05-31
godz. 09:00
Wielkopolskie Zakup dwóch angiografów dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu SZW/DZP/42/2024
10498457 2024-05-31
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu przez okres 36 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy z podziałem na 8 części.Cz...
10059962 2025-12-31
godz. 23:30
Mazowieckie Dostawa części zamiennych do maszyn drogowo-budowlanych eksploatowanych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.