Przetarg 12181311 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu i systemów AV na potrzeby...

   
Analizuj Zamówienie 12181311
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-27
przedmiot ogłoszenia
Zakup, dostawa i montaż sprzętu i systemów AV na potrzeby Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części:1. Część nr 1: Modernizacja istniejących systemów audiowizualnych
i sterowania w Segmencie E Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego. 2. Część nr 2: Realizacja auli wykładowej – w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Opolu.3. Część nr 3: Kompleksowy system AV i sterowania dla przestrzeni dydaktycznej – w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Opolu.
Część zamówienia: LOT-0001 Część nr 1: Modernizacja istniejących systemów audiowizualnych i sterowania w Segmencie E Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego. 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. w części nr 1 – Modernizacja istniejących systemów audiowizualnych i sterowania w Segmencie E Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niezbędnego asortymentu, opisanego w załączniku nr 1.1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), w tym również okablowania, do siedziby Zamawiającego, wyładunek, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz montaż i objęcie asortymentu gwarancją. Zakresem zamówienia objęte jest również uruchomienie i konfiguracja urządzeń oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi urządzeń.3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia min. dwudziestu czterech [24] miesięcy od podpisania protokołu odbioru, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych oraz szczegółowe warunki i sposób realizacji dostawy, montażu i szkolenia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1.1. do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ. Minimalne wymagane okresy gwarancji wskazano w pkt. 3.5 SWZ.4. Wykonawca musi zaoferować realizację pełnego przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.Przedmiot umowy musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiada normom CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń elektrycznych). Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia fabrycznie nowego przedmiotu umowy (w szczególności nieregenerowany, nienaprawiany, nierefabrykowany, nie powystawowy, nieużywany we wcześniejszych wdrożeniach), pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami, nośnikami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania).Przedmiot zamówienia (sprzęt/zestaw/produkt) musi być kompletny, tj. musi posiadać, zgodnie z OPZ, załącznik nr 1.1. do SWZ, dodatkowe akcesoria, funkcje, obsługę formatów, rozwiązania, kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń itp. kompatybilne z danym urządzeniem i umożliwiające pracę w pełnym zakresie parametrów. 5. Wykonawca, do przedmiotu umowy, musi dołączyć: a) aktualną dokumentację techniczną, aktualne atesty, wymagane dopuszczenia do obrotu, certyfikaty/deklaracje zgodności/ bezpieczeństwa, normy lub inne odpowiednie dokumentyb) instrukcję obsługi w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski (dla każdego sprzętu/ zestawu),c) karty gwarancyjne w języku polskim (w wersji papierowej), w tym gwarancje wystawione przez producenta (oświadczenie gwaranta), a której treść będzie obejmowała co najmniej następujące informacje: nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela, czas trwania ochrony gwarancyjnej, uprawnienia przysługujące Zamawiającemu w razie stwierdzenia wady fizycznej, jednak z pierwszeństwem postanowień umowy.6. Wykonawca przed przystąpieniem do prac musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekty systemów uwzględniające wymagania stawiane w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Projekty obejmować powinny minimum: schematy połączeń, wykaz okablowania, wykaz urządzeń wraz ze wskazaniem ich parametrów.7. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”.Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. 8. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załączy do oferty wykaz zaproponowanych rozwiązań równoważnych wraz z ich opisem lub wskazaniem właściwych norm.9. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji pomieszczeń w których wykonane / zmodernizowane mają zostać systemy audiowizualne, multimedialne i sterowania: Adres: Uniwersytet Opolski, Collegium Medicum, ul. Oleska 48, 45-052 Opole, w celu zapoznania się z miejscem dostawy i montażu asortymentu oraz w celu precyzyjnego wyliczenia potrzebnych elementów montażowych, kabli, końcówek, itp., które nie zostały wyspecyfikowane, ale są niezbędne do uruchomienia całości przedmiotu zamówienia, zgodnie ze sztuką wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiotowa wizja nie jest obowiązkowa i nie będą miały zastosowania przepisy art. 226 ust.1 pkt 18 ustawy. Proponowany termin odbycia wizji pomieszczeń: w dniach 08.12.2025r. – 10.12.2025r. od godz. 8.00 do 14.00. Zaleca się wcześniejszy kontakt z Dyrektorem Biura Wydziału Lekarskiego UO p. Agnieszką Kuras w celu umówienia dokładnego terminu i godziny odbycia wizji pomieszczeń, tel. kontaktowy 77/452 75 58 lub 77/452 73 95. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe wymagania Zamawiającego znajdują się w SWZ.

Część zamówienia: LOT-0002 Część nr 2: Realizacja auli wykładowej – w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Opolu. 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.2. w części nr 2 – Realizacja auli wykładowej – w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Opolu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niezbędnego asortymentu, opisanego w załączniku nr 1.2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), w tym również okablowania, do siedziby Zamawiającego, wyładunek, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz montaż i objęcie asortymentu gwarancją. Zakresem zamówienia objęte jest również uruchomienie i konfiguracja urządzeń oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi urządzeń.3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia min. dwudziestu czterech [24] miesięcy od podpisania protokołu odbioru, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych oraz szczegółowe warunki i sposób realizacji dostawy, montażu i szkolenia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1.2. do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ. Minimalne wymagane okresy gwarancji wskazano w pkt. 3.5 SWZ.4. Wykonawca musi zaoferować realizację pełnego przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.Przedmiot umowy musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiada normom CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń elektrycznych). Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia fabrycznie nowego przedmiotu umowy (w szczególności nieregenerowany, nienaprawiany, nierefabrykowany, nie powystawowy, nieużywany we wcześniejszych wdrożeniach), pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami, nośnikami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania).Przedmiot zamówienia (sprzęt/zestaw/produkt) musi być kompletny, tj. musi posiadać, zgodnie z OPZ, załącznik nr 1.2. do SWZ, dodatkowe akcesoria, funkcje, obsługę formatów, rozwiązania, kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń itp. kompatybilne z danym urządzeniem i umożliwiające pracę w pełnym zakresie parametrów. 5. Wykonawca, do przedmiotu umowy, musi dołączyć: a) aktualną dokumentację techniczną, aktualne atesty, wymagane dopuszczenia do obrotu, certyfikaty/deklaracje zgodności/ bezpieczeństwa, normy lub inne odpowiednie dokumentyb) instrukcję obsługi w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski (dla każdego sprzętu/ zestawu),c) karty gwarancyjne w języku polskim (w wersji papierowej), w tym gwarancje wystawione przez producenta (oświadczenie gwaranta), a której treść będzie obejmowała co najmniej następujące informacje: nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela, czas trwania ochrony gwarancyjnej, uprawnienia przysługujące Zamawiającemu w razie stwierdzenia wady fizycznej, jednak z pierwszeństwem postanowień umowy.6. Wykonawca przed przystąpieniem do prac musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekty systemów uwzględniające wymagania stawiane w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Projekty obejmować powinny minimum: schematy połączeń, wykaz okablowania, wykaz urządzeń wraz ze wskazaniem ich parametrów.7. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”.Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. 8. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załączy do oferty wykaz zaproponowanych rozwiązań równoważnych wraz z ich opisem lub wskazaniem właściwych norm.9. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji pomieszczeń w których wykonane / zmodernizowane mają zostać systemy audiowizualne, multimedialne i sterowania: Adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny, ul. Witosa 26, 45-401 Opole, w celu zapoznania się z miejscem dostawy i montażu asortymentu oraz w celu precyzyjnego wyliczenia potrzebnych elementów montażowych, kabli, końcówek, itp., które nie zostały wyspecyfikowane, ale są niezbędne do uruchomienia całości przedmiotu zamówienia, zgodnie ze sztuką wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiotowa wizja nie jest obowiązkowa i nie będą miały zastosowania przepisy art. 226 ust.1 pkt 18 ustawy. Proponowany termin odbycia wizji pomieszczeń: w dniach 08.12.2025r. – 10.12.2025r. od godz. 8.00 do 14.00. Zaleca się wcześniejszy kontakt z Dyrektorem Biura Wydziału Lekarskiego UO p. Agnieszką Kuras w celu umówienia dokładnego terminu i godziny odbycia wizji pomieszczeń, tel. kontaktowy 77/452 75 58 lub 77/452 73 95. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe wymagania Zamawiającego znajdują się w SWZ.

Część zamówienia: LOT-0003 Część nr 3: Kompleksowy system AV i sterowania dla przestrzeni dydaktycznej – w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Opolu. 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.3. w części nr 3 – Kompleksowy system AV i sterowania dla przestrzeni dydaktycznej – w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Opolu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niezbędnego asortymentu, opisanego w załączniku nr 1.3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), w tym również okablowania, do siedziby Zamawiającego, wyładunek, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz montaż i objęcie asortymentu gwarancją. Zakresem zamówienia objęte jest również uruchomienie i konfiguracja urządzeń oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi urządzeń.3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia min. dwudziestu czterech [24] miesięcy od podpisania protokołu odbioru, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji, rękojmi i świadczeń z nimi związanych oraz szczegółowe warunki i sposób realizacji dostawy, montażu i szkolenia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1.3. do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ. Minimalne wymagane okresy gwarancji wskazano w pkt. 3.5 SWZ.4. Wykonawca musi zaoferować realizację pełnego przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.Przedmiot umowy musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiada normom CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń elektrycznych). Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia fabrycznie nowego przedmiotu umowy (w szczególności nieregenerowany, nienaprawiany, nierefabrykowany, nie powystawowy, nieużywany we wcześniejszych wdrożeniach), pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami, nośnikami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania).Przedmiot zamówienia (sprzęt/zestaw/produkt) musi być kompletny, tj. musi posiadać, zgodnie z OPZ, załącznik nr 1.3. do SWZ, dodatkowe akcesoria, funkcje, obsługę formatów, rozwiązania, kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń itp. kompatybilne z danym urządzeniem i umożliwiające pracę w pełnym zakresie parametrów. 5. Wykonawca, do przedmiotu umowy, musi dołączyć: a) aktualną dokumentację techniczną, aktualne atesty, wymagane dopuszczenia do obrotu, certyfikaty/deklaracje zgodności/ bezpieczeństwa, normy lub inne odpowiednie dokumentyb) instrukcję obsługi w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski (dla każdego sprzętu/ zestawu),c) karty gwarancyjne w języku polskim (w wersji papierowej), w tym gwarancje wystawione przez producenta (oświadczenie gwaranta), a której treść będzie obejmowała co najmniej następujące informacje: nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela, czas trwania ochrony gwarancyjnej, uprawnienia przysługujące Zamawiającemu w razie stwierdzenia wady fizycznej, jednak z pierwszeństwem postanowień umowy.6. Wykonawca przed przystąpieniem do prac musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekty systemów uwzględniające wymagania stawiane w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Projekty obejmować powinny minimum: schematy połączeń, wykaz okablowania, wykaz urządzeń wraz ze wskazaniem ich parametrów.7. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”.Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. 8. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załączy do oferty wykaz zaproponowanych rozwiązań równoważnych wraz z ich opisem lub wskazaniem właściwych norm.9. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji pomieszczeń w których wykonane / zmodernizowane mają zostać systemy audiowizualne, multimedialne i sterowania: Adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny, ul. Witosa 26, 45-401 Opole, w celu zapoznania się z miejscem dostawy i montażu asortymentu oraz w celu precyzyjnego wyliczenia potrzebnych elementów montażowych, kabli, końcówek, itp., które nie zostały wyspecyfikowane, ale są niezbędne do uruchomienia całości przedmiotu zamówienia, zgodnie ze sztuką wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiotowa wizja nie jest obowiązkowa i nie będą miały zastosowania przepisy art. 226 ust.1 pkt 18 ustawy. Proponowany termin odbycia wizji pomieszczeń: w dniach 08.12.2025r. – 10.12.2025r. od godz. 8.00 do 14.00. Zaleca się wcześniejszy kontakt z Dyrektorem Biura Wydziału Lekarskiego UO p. Agnieszką Kuras w celu umówienia dokładnego terminu i godziny odbycia wizji pomieszczeń, tel. kontaktowy 77/452 75 58 lub 77/452 73 95. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe wymagania Zamawiającego znajdują się w SWZ.
branża Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 32232000, 32320000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt rtv, multimedia