Przetarg 11361990 - Zakup aparatów RTG do poradni specjalistycznych w SPZOZ w...

   
Analizuj Zamówienie 11361990 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-07-04
przedmiot ogłoszenia
Zakup aparatów RTG do poradni specjalistycznych w SPZOZ w Krasnymstawie

Część 1: Zadanie 1 – Aparat RTG z wyposażeniem. Szczegó
łowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie parametrów technicznych zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Część 2: Zadanie 2 – Densytometr.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie parametrów technicznych zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.

ZP/230-3/2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00311945/01 z dnia: 2025-07-07
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
Kryterium oceny ofert
Cena - 70%
Parametry techniczne – 15%
Termin gwarancji – 15%

1.1 Kryterium cena – 70%
Oferty oceniane będą na podstawie ceny podanej w formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (70,00) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie
ze wzorem:
najniższa cena ofertowa
C = ------------------------------------ x 70% x 100
cena oferty badanej


1.2 Parametry techniczne – 15%
W kryterium parametry techniczne sprzętu ocena zostanie dokonana na podstawie oferowanych przez Wykonawców parametrów ocenianych dotyczących poszczególnych pozycji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia – formularzu parametrów wymaganych znajdujących się w załącznikach nr 1 do SWZ. Punkty będą przyznawane w przypadku zaoferowania punktowanego parametru sprzętu, w ilości wskazanej przy danej pozycji.
Lp. Parametry oceniane sprzętu Punktacja
1. Częstotliwość przetwornicy – min.250 kHz < 400 kHz 0,00 pkt
≥ 400 kHz 5,00 pkt
2. Zakres ruchu wzdłużnego detektora – min. 55 cm ≤ 60 cm 0,00 pkt
> 60 cm 5,00 pkt
3. Obciążenie stołu – min. 215 kg ≤ 325 kg 0,00 pkt
> 325 kg 5,00 pkt


1.3 Termin gwarancji – 15%

24 miesiące – 0 pkt
36 miesięcy – 15 pkt

W ramach tego kryterium każdy z Wykonawców może otrzymać maksymalnie 15 pkt, zgodnie z wagą tego kryterium.
Zamawiający przyzna ofertom punkty w zależności od zadeklarowanego w Formularzu parametrów wymaganych terminu gwarancji na urządzenia, przy czym minimalny możliwy do zaoferowania termin gwarancji to 24 miesiące.

2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny łącznie oraz spełnia wymagania określone w SWZ.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu
na to, że dwie lub więcej ofert zawiera taką samą cenę, Zamawiający zastosuje procedurę określoną
w art. 248 ustawy Pzp.
5. Jeżeli zaoferowana przez Wykonawcę cena, lub jej istotne części składowe, będą wydawały się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub będą budzić wątpliwości Zamawiającego
co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części, zgodnie z art. 224 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
ZADANIE 1 - APARAT RTG Z WYPOSAŻENIEM
Kryterium oceny ofert
Cena - 70%
Parametry techniczne – 15%
Termin gwarancji – 15%

1.1 Kryterium cena – 70%
Oferty oceniane będą na podstawie ceny podanej w formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (70,00) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie
ze wzorem:
najniższa cena ofertowa
C = ------------------------------------ x 70% x 100
cena oferty badanej


1.2 Parametry techniczne – 15%
W kryterium parametry techniczne sprzętu ocena zostanie dokonana na podstawie oferowanych przez Wykonawców parametrów ocenianych dotyczących poszczególnych pozycji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia – formularzu parametrów wymaganych znajdujących się w załącznikach nr 1 do SWZ. Punkty będą przyznawane w przypadku zaoferowania punktowanego parametru sprzętu, w ilości wskazanej przy danej pozycji.
Lp. Parametry oceniane sprzętu Punktacja
1. Częstotliwość przetwornicy – min.250 kHz < 400 kHz 0,00 pkt
≥ 400 kHz 5,00 pkt
2. Zakres ruchu wzdłużnego detektora – min. 55 cm ≤ 60 cm 0,00 pkt
> 60 cm 5,00 pkt
3. Obciążenie stołu – min. 215 kg ≤ 325 kg 0,00 pkt
> 325 kg 5,00 pkt


1.3 Termin gwarancji – 15%

24 miesiące – 0 pkt
36 miesięcy – 15 pkt

W ramach tego kryterium każdy z Wykonawców może otrzymać maksymalnie 15 pkt, zgodnie z wagą tego kryterium.
Zamawiający przyzna ofertom punkty w zależności od zadeklarowanego w Formularzu parametrów wymaganych terminu gwarancji na urządzenia, przy czym minimalny możliwy do zaoferowania termin gwarancji to 24 miesiące.

ZADANIE 2 – DENSYTOMETR
Kryterium oceny ofert
Cena - 80%
Termin gwarancji – 20%

1.1 Kryterium cena – 80%
Oferty oceniane będą na podstawie ceny podanej w formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (80,00) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie
ze wzorem:
najniższa cena ofertowa
C = ------------------------------------ x 80% x 100
cena oferty badanej


1.1 Termin gwarancji – 20%

24 miesiące – 0 pkt
36 miesięcy – 20 pkt

W ramach tego kryterium każdy z Wykonawców może otrzymać maksymalnie 20 pkt, zgodnie z wagą tego kryterium.
Zamawiający przyzna ofertom punkty w zależności od zadeklarowanego w Formularzu parametrów wymaganych terminu gwarancji na urządzenia, przy czym minimalny możliwy do zaoferowania termin gwarancji to 24 miesiące.

2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny łącznie oraz spełnia wymagania określone w SWZ.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu
na to, że dwie lub więcej ofert zawiera taką samą cenę, Zamawiający zastosuje procedurę określoną
w art. 248 ustawy Pzp.
5. Jeżeli zaoferowana przez Wykonawcę cena, lub jej istotne części składowe, będą wydawały się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub będą budzić wątpliwości Zamawiającego
co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części, zgodnie z art. 224 ustawy Pzp.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
Kryterium oceny ofert
Cena - 70%
Parametry techniczne – 15%
Termin gwarancji – 15%

1.1 Kryterium cena – 70%
Oferty oceniane będą na podstawie ceny podanej w formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (70,00) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie
ze wzorem:
najniższa cena ofertowa
C = ------------------------------------ x 70% x 100
cena oferty badanej


1.2 Parametry techniczne – 15%
W kryterium parametry techniczne sprzętu ocena zostanie dokonana na podstawie oferowanych przez Wykonawców parametrów ocenianych dotyczących poszczególnych pozycji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia – formularzu parametrów wymaganych znajdujących się w załącznikach nr 1 do SWZ. Punkty będą przyznawane w przypadku zaoferowania punktowanego parametru sprzętu, w ilości wskazanej przy danej pozycji.
Lp. Parametry oceniane sprzętu Punktacja
1. Częstotliwość przetwornicy – min.250 kHz < 400 kHz 0,00 pkt
≥ 400 kHz 5,00 pkt
2. Zakres ruchu wzdłużnego detektora – min. 55 cm ≤ 60 cm 0,00 pkt
> 60 cm 5,00 pkt
3. Obciążenie stołu – min. 215 kg ≤ 325 kg 0,00 pkt
> 325 kg 5,00 pkt


1.3 Termin gwarancji – 15%

24 miesiące – 0 pkt
36 miesięcy – 15 pkt

W ramach tego kryterium każdy z Wykonawców może otrzymać maksymalnie 15 pkt, zgodnie z wagą tego kryterium.
Zamawiający przyzna ofertom punkty w zależności od zadeklarowanego w Formularzu parametrów wymaganych terminu gwarancji na urządzenia, przy czym minimalny możliwy do zaoferowania termin gwarancji to 24 miesiące.

2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny łącznie oraz spełnia wymagania określone w SWZ.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu
na to, że dwie lub więcej ofert zawiera taką samą cenę, Zamawiający zastosuje procedurę określoną
w art. 248 ustawy Pzp.
5. Jeżeli zaoferowana przez Wykonawcę cena, lub jej istotne części składowe, będą wydawały się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub będą budzić wątpliwości Zamawiającego
co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części, zgodnie z art. 224 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
ZADANIE 1 - APARAT RTG Z WYPOSAŻENIEM
Kryterium oceny ofert
Cena - 70%
Parametry techniczne – 15%
Termin gwarancji – 15%

1.1 Kryterium cena – 70%
Oferty oceniane będą na podstawie ceny podanej w formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (70,00) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie
ze wzorem:
najniższa cena ofertowa
C = ------------------------------------ x 70% x 100
cena oferty badanej


1.2 Parametry techniczne – 15%
W kryterium parametry techniczne sprzętu ocena zostanie dokonana na podstawie oferowanych przez Wykonawców parametrów ocenianych dotyczących poszczególnych pozycji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia – formularzu parametrów wymaganych znajdujących się w załącznikach nr 1 do SWZ. Punkty będą przyznawane w przypadku zaoferowania punktowanego parametru sprzętu, w ilości wskazanej przy danej pozycji.
Lp. Parametry oceniane sprzętu Punktacja
1. Częstotliwość przetwornicy – min.250 kHz < 400 kHz 0,00 pkt
≥ 400 kHz 5,00 pkt
2. Zakres ruchu wzdłużnego detektora – min. 55 cm ≤ 60 cm 0,00 pkt
> 60 cm 5,00 pkt
3. Obciążenie stołu – min. 215 kg ≤ 325 kg 0,00 pkt
> 325 kg 5,00 pkt


1.3 Termin gwarancji – 15%

24 miesiące – 0 pkt
36 miesięcy – 15 pkt

ZADANIE 2 – DENSYTOMETR
Kryterium oceny ofert
Cena - 80%
Termin gwarancji – 20%

1.1 Kryterium cena – 80%
Oferty oceniane będą na podstawie ceny podanej w formularzu ofertowym. Największą ilość punktów (80,00) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową brutto, pozostałe oferty oceniane będą zgodnie
ze wzorem:
najniższa cena ofertowa
C = ------------------------------------ x 80% x 100
cena oferty badanej


1.1 Termin gwarancji – 20%

24 miesiące – 0 pkt
36 miesięcy – 20 pkt

W ramach tego kryterium każdy z Wykonawców może otrzymać maksymalnie 20 pkt, zgodnie z wagą tego kryterium.
Zamawiający przyzna ofertom punkty w zależności od zadeklarowanego w Formularzu parametrów wymaganych terminu gwarancji na urządzenia, przy czym minimalny możliwy do zaoferowania termin gwarancji to 24 miesiące.


W ramach tego kryterium każdy z Wykonawców może otrzymać maksymalnie 15 pkt, zgodnie z wagą tego kryterium.
Zamawiający przyzna ofertom punkty w zależności od zadeklarowanego w Formularzu parametrów wymaganych terminu gwarancji na urządzenia, przy czym minimalny możliwy do zaoferowania termin gwarancji to 24 miesiące.

2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny łącznie oraz spełnia wymagania określone w SWZ.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu
na to, że dwie lub więcej ofert zawiera taką samą cenę, Zamawiający zastosuje procedurę określoną
w art. 248 ustawy Pzp.
5. Jeżeli zaoferowana przez Wykonawcę cena, lub jej istotne części składowe, będą wydawały się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub będą budzić wątpliwości Zamawiającego
co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części, zgodnie z art. 224 ustawy Pzp.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1, Część 2) Przed zmianą:
70,00
Po zmianie:
80,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
Parametry techniczne
Po zmianie:
Termin gwarancji
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
Po zmianie:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
15,00
Po zmianie:
20,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
Termin gwarancji
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 2) Przed zmianą:
15,00
Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-14 09:00
Po zmianie:
2025-07-16 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-14 09:30
Po zmianie:
2025-07-16 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-12
Po zmianie:
2025-08-14


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00320829/01 z dnia: 2025-07-11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-16 09:00
Po zmianie:
2025-07-18 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-16 09:30
Po zmianie:
2025-07-18 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-14
Po zmianie:
2025-08-16


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00329785/01 z dnia: 2025-07-16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
60
Po zmianie:
75
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
60
Po zmianie:
75
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące, przedmiotowe środki dowodowe:
a) Certyfikaty dopuszczające sprzęt do użytkowania na terenie Polski
tj.: Certyfikat CE/Deklaracja Zgodności
b) Karty katalogowe, prospekty, rysunki, foldery, instrukcje obsługi, karty specyfikacyjne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w zestawieniu parametrów technicznych dot. zaoferowanego sprzętu, wystawione przez producenta urządzenia lub jego autoryzowanego przedstawiciela.

UWAGA: w w/w dokumentach należy oznaczyć parametry potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego.
Po zmianie:
1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące, przedmiotowe środki dowodowe:
a) Certyfikaty dopuszczające sprzęt do użytkowania na terenie Polski
tj.: Certyfikat CE/Deklaracja Zgodności dot. najważniejszych elementów systemu (detektory, generator, lampa)
b) Karty katalogowe, prospekty, rysunki, foldery, instrukcje obsługi, karty specyfikacyjne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w zestawieniu parametrów technicznych dot. zaoferowanego sprzętu, wystawione przez producenta urządzenia lub jego autoryzowanego przedstawiciela.

UWAGA: w w/w dokumentach należy oznaczyć parametry potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące, przedmiotowe środki dowodowe:
a) Certyfikaty dopuszczające sprzęt do użytkowania na terenie Polski
tj.: Certyfikat CE/Deklaracja Zgodności
b) Karty katalogowe, prospekty, rysunki, foldery, instrukcje obsługi, karty specyfikacyjne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w zestawieniu parametrów technicznych dot. zaoferowanego sprzętu, wystawione przez producenta urządzenia lub jego autoryzowanego przedstawiciela.

UWAGA: w w/w dokumentach należy oznaczyć parametry potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego.
Po zmianie:
1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące, przedmiotowe środki dowodowe:
a) Certyfikaty dopuszczające sprzęt do użytkowania na terenie Polski
tj.: Certyfikat CE/Deklaracja Zgodności dot. najważniejszych elementów systemu (detektory, generator, lampa)
b) Karty katalogowe, prospekty, rysunki, foldery, instrukcje obsługi, karty specyfikacyjne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w zestawieniu parametrów technicznych dot. zaoferowanego sprzętu, wystawione przez producenta urządzenia lub jego autoryzowanego przedstawiciela.

UWAGA: w w/w dokumentach należy oznaczyć parametry potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-18 09:00
Po zmianie:
2025-07-21 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-18 09:30
Po zmianie:
2025-07-21 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-16
Po zmianie:
2025-08-19


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00331731/01 z dnia: 2025-07-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:

Po zmianie:
1. Termin dostawy przedmiotu zamówienia: do 75 dni licząc od dnia zawarcia umowy w tym:
a) 45 dni na dostawę sprzętu - stanowiąca 85% wartości wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1 umowy
b) 30 dni na instalację i uruchomienie aparatu RTG, w tym także przeprowadzeniu niezbędnych prób i pomiarów oraz wykonaniu wszystkich niezbędnych testów do zatwierdzenia przez WSSE przed oddaniem aparatu do eksploatacji i przekazanie oryginału Zamawiającemu, integracji komunikacji poprzez protokoły urządzenia z systemami funkcjonującymi u Zamawiającego oraz po przeszkoleniu personelu Zamawiającego w zakresie aparatu i wyposażenia i odbiorze przedmiotu umowy, potwierdzonego protokołem przekazania - stanowiąca 15% wartości wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1 umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-21 09:00
Po zmianie:
2025-07-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-21 09:30
Po zmianie:
2025-07-22 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-19
Po zmianie:
2025-08-20
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 33111000, 33112200, 38425800
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się