Przetarg 11419135 - Zakup akcesoriów i materiałów na zajęcia artystyczne i...

   
Analizuj Zamówienie 11419135
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-08-05
przedmiot ogłoszenia
Zakup akcesoriów i materiałów na zajęcia artystyczne i sportowe w ramach projektu pt. Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna

Część 1: Zamówienie polega na dostawie rożnego rodz
aju akcesoriów i materiałów na zajęcia z robótek ręcznych w ramach projektu pt. Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilość zostały określone w formularzu cenowym - Załącznik nr 4a do SWZ.Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w niniejszym polu, szczegóły zostały opisane w SWZ.

Część 2: Zamówienie polega na dostawie rożnego rodzaju akcesoriów i materiałów na zajęcia z malowania na szkle w ramach projektu pt. Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilość zostały określone w formularzu cenowym - Załącznik nr 4b do SWZ.Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w niniejszym polu, szczegóły zostały opisane w SWZ.

Część 3: Zamówienie polega na dostawie rożnego rodzaju akcesoriów i materiałów na zajęcia z decoupage w ramach projektu pt. Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilość zostały określone w formularzu cenowym - Załącznik nr 4c do SWZ.Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w niniejszym polu, szczegóły zostały opisane w SWZ.

Część 4: Zamówienie polega na dostawie rożnego rodzaju akcesoriów i materiałów na zajęcia malowania akwarelą i farbami olejnymi w ramach projektu pt. Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilość zostały określone w formularzu cenowym - Załącznik nr 4d do SWZ.Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w niniejszym polu, szczegóły zostały opisane w SWZ.

Część 5: Zamówienie polega na dostawie rożnego rodzaju akcesoriów i materiałów na zajęcia z makramy w ramach projektu pt. Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilość zostały określone w formularzu cenowym - Załącznik nr 4e do SWZ.Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w niniejszym polu, szczegóły zostały opisane w SWZ.

Część 6: Zamówienie polega na dostawie rożnego rodzaju akcesoriów i materiałów na zajęcia z wyrobu świec w ramach projektu pt. Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilość zostały określone w formularzu cenowym - Załącznik nr 4f do SWZ.Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w niniejszym polu, szczegóły zostały opisane w SWZ.

Część 7: Zamówienie polega na dostawie rożnego rodzaju akcesoriów i materiałów na zajęcia z ceramiki w ramach projektu pt. Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilość zostały określone w formularzu cenowym - Załącznik nr 4g do SWZ.Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w niniejszym polu, szczegóły zostały opisane w SWZ.

Część 8: Zamówienie polega na dostawie rożnego rodzaju akcesoriów i materiałów na zajęcia z quillingu w ramach projektu pt. Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilość zostały określone w formularzu cenowym - Załącznik nr 4h do SWZ.Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w niniejszym polu, szczegóły zostały opisane w SWZ.

Część 9: Zamówienie polega na dostawie rożnego rodzaju akcesoriów i materiałów na zajęcia sportowe w ramach projektu pt. Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilość zostały określone w formularzu cenowym - Załącznik nr 4i do SWZ.Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w niniejszym polu, szczegóły zostały opisane w SWZ.

Część 10: Zamówienie polega na dostawie wyposażenia systemu audio w ramach projektu pt. Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilość zostały określone w formularzu cenowym - Załącznik nr 4j do SWZ.Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w niniejszym polu, szczegóły zostały opisane w SWZ.

Zp.271.1.10.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00361211/01 z dnia: 2025-08-05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1. Zamawiający wyznacza maksymalny [nieprzekraczalny] termin wykonania przedmiotu zamówienia na okres do 21 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.1 Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i będzie podlegało ocenie punktowej w ramach kryteriów oceny ofert, dla każdej części zamówienia z osobna oraz zostanie określony w umowie na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie przez Wykonawcę.
1.2 Wykonawca jest zobowiązany zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia w Formularzu oferty. Może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 7 a 21 dniami kalendarzowymi, licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres 12 miesięcy - licząc od daty sporządzenia protokołu odbioru.
Po zmianie:
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1. Zamawiający wyznacza maksymalny [nieprzekraczalny] termin wykonania przedmiotu zamówienia na okres do 21 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.1 Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i będzie podlegało ocenie punktowej w ramach kryteriów oceny ofert, dla każdej części zamówienia z osobna oraz zostanie określony w umowie na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie przez Wykonawcę.
1.2 Wykonawca jest zobowiązany zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia w Formularzu oferty. Może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 7 a 21 dniami kalendarzowymi, licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. DOTYCZY Części X zamówienia - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres 24 miesięcy - licząc od daty sporządzenia protokołu odbioru.
branża Kosmetyki, środki czystości, Materiały budowlane i hutnicze, Odzież, obuwie, tekstylia, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża kosmetyki i artykuły higieniczne, tekstylia, meble i akcesoria, sprzęt rtv, multimedia, sprzęt sportowy, materiały budowlane, materiały biurowe i papiernicze, materiały dydaktyczne
kody CPV 3419100, 9221300, 19435000, 24910000, 24920000, 30192000, 30197600, 32340000, 33764000, 37000000, 37421000, 37440000, 37450000, 37821000, 39136000, 39225700, 39227000, 39241200, 39541130, 44111300, 44812000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się