Przetarg 7271647 - ,,Zagospodarowanie terenu w obrębie Centrum...

   
Analizuj Zamówienie 7271647 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-10
przedmiot ogłoszenia
,,Zagospodarowanie terenu w obrębie Centrum Rekreacyjno-Sportowego przy ul. Bursaki w Krośnie.’’ Budowa infrastruktury dla zjeżd
żalni rodzinnej, jednotorowej połączonej z istniejącym basenem rekreacyjnym- etap 1
Numer referencyjny: ZP.271.1.2020

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu niezbędnej infrastruktury dla zjeżdżalni rodzinnej jednotorowej połączonej z istniejącym basenem rekreacyjnym, stanowiącej 1 etap zamierzenia inwestycyjnego, obejmującego budowę brodzika dla dzieci, zjeżdżalni rodzinnej, jednotorowej do istniejącego basenu rekreacyjnego oraz dodatkowego ślizgu wraz z hamownią oraz przebudowę podestu istniejącej zjeżdżalni oraz zagospodarowanie terenu w obrębie Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Krośnie przy ul. Bursaki jako uzupełnienie istniejącego kompleksu basenów otwartych. Teren objęty inwestycją to działka nr 1721, obręb Śródmieście w Krośnie.
Uwaga: dostawa i montaż zjeżdżalni po stronie użytkownika obiektu.

Zakres rzeczowy robót budowlanych:
1) rozbiórka nawierzchni chodnikowej pod fundament i instalację wody basenowej
2) wycięcie trawy w miejscu prowadzenia instalacji wody basenowej
3) wykonanie fundamentów pod konstrukcję wsporczą zjeżdżalni rodzinnej
4) wygrodzenie strefy bezpiecznej wokół zjeżdżalni
5) doprowadzenie instalacji wody basenowej z istniejącego zbiornika
6) odtworzenie rozebranej nawierzchni chodnikowej oraz trawiastej (trawa z rolki) i zagospodarowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SIWZ Projekcie budowlanym, Projekcie wykonawczym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz w wytycznych realizacji przedmiotu zamówienia.

2. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do:
a) opracowania i przekazania Zamawiającemu instrukcji użytkowania zjeżdżalni wraz instalacjami,
b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami przepisami, w tym zabezpieczenia przed powodzią budowy zlokalizowanej na terenie zagrożenia powodziowego,
c) wykonania niezbędnych prac rozbiórkowych i odtworzeniowych w przypadku zniszczenia elementów sąsiadującej infrastruktury technicznej,
d) uporządkowania terenu po zakończeniu robót,
e) obsługi geotechnicznej na etapie posadowienia obiektów,
f) wykonania pomiarów dla wykonanych instalacji oraz dostarczenia dla
Zamawiającego protokołów,
g) wykonania rozruchu technologicznego i uruchomienia systemów instalacyjnych,
h) przeprowadzenia niezbędnych odbiorów wraz z poniesieniem wszelkich opłat z tym związanych,
i) poniesienia opłat za zużycie energii i wody.

Koszt wykonania prac i materiałów wyszczególnionych w punktach 1 i 2
wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie wykonania zamówienia.
Szczegóły zakresu robót opisane są w załączonych do SIWZ projekcie wykonawczym, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, w projekcie budowlanym obejmującym całość inwestycji tj. zakres robót będący przedmiotem niniejszego zamówienia oraz pozostały zakres do wykonania w oddzielnym zamówieniu oraz w wytycznych realizacji przedmiotu zamówienia.

Uwaga !
Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta.

Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.

Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

3. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, w szczególności
roboty ziemne, fundamentowe, betoniarskie, izolacyjne, konstrukcyjne, montażowe oraz instalacyjne elektryczne i sanitarne.

W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków opisanych powyżej.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego a wymienione poniżej dowody - w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowie.
Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3. czynności.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Budowlana - obiekty, Tereny zielone
podbranża obiekty sportowe, place zabaw
kody CPV 45000000, 45100000, 45110000, 45212000, 45310000, 45330000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty sportowe , place zabaw

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10417176 2024-04-26
godz. 09:30
Wielkopolskie Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Budkach Nowych W ramach inwestycji budowlanej przewiduje się wykonanie prac zawartych w: ...
10485791 2024-04-29
godz. 12:00
Wielkopolskie GR.273.57.2024 Sprzedaż wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych na plac zabaw we wsi Łabiszynek Gmina Gniezno PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Sprzedaż wraz z dostawą i montażem ur...
10483435 2024-04-30
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Wymiana urządzeń zabawowych na placach zabaw zarządzanych przez Wydział Środowiska i Ekologii
10487215 2024-05-06
godz. 09:00
Dolnośląskie KROŚ.7321.11.2023 "Zakup urządzeń infrastruktury placów zabaw, realizowanych w famach Funduszu Sołeckiego Gminy Kamienna Góra na 2024 rok" PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Dostawa i montaż...
10458327 2024-05-06
godz. 10:00
Pomorskie Budowa dwunawowej hali sportowej z dwoma kortami tenisowymi na ul. Lipowej w Pucku, dz. nr 227/6. 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwunawowej hali sportowej o wym. 36x36 metrów w kon...
10465309 2024-05-06
godz. 11:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja obiektu sportowego "Moje boisko -ORLIK 2012”Przedmiotem inwestycji jest remont boi...
10465286 2024-05-07
godz. 12:00
Mazowieckie „Podniesienie atrakcyjności turystycznej na obszarze LSR poprzez zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w gminie Grodzisk Mazowiecki w miejscowości Kłudzienko” Przedmiotem...
10473441 2024-05-08
godz. 11:00
Małopolskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 do SWZ i obejmuje wykonanie robót ujętych w dokumentacji projektowej – zgłoszeniu robót, specyfikacjach techniczny...
10484988 2024-05-13
godz. 09:00
Małopolskie BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO- SPORTOWEJ W CENTRUM WSI W MIEJSCOWOŚCI BUKOWINA - OSIEDLE 1.Określenie przedmiotu zamówienia:Głównym celem zadania jest budowa infrastruktury rekreac...
10484817 2024-05-14
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie 2. Opis przedmiotu zamówienia- Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie dodatkowych elementów małej architektury „„Budowa placu zabaw w miejscowości Zarośle” działka nr 310, ...