Przetarg 7410131 - Zagospodarowanie terenu ul. K. Paryskiej 9 w...

   
Analizuj Zamówienie 7410131 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-04-01
przedmiot ogłoszenia
Zagospodarowanie terenu ul. K. Paryskiej 9 w Jastrzębiu-Zdroju
Numer referencyjny: DL.4221.7.2020.AWP

1) Przedmiotem zamówieni
a są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu ul. K. Paryskiej 9 w zakresie kontynuacji robót objętych dokumentacją projektową, w następującym zakresie:
- budowa strefy rekreacji (plac zabaw i urządzenia strefy fitness) z nawierzchnią B1, B2, G1, P3, P5 wraz z ogrodzeniem, zakup pozostałego wyposażenia placu zabaw (statek rybacki, ławka, 2 kosze na śmieci), montaż wszystkich urządzeń, w tym przekazanych przez Zamawiającego,
- budowa wiaty śmietnikowej;
- budowa przyłącza wody,
- budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej – przewiert pod ulicą;
- budowa nawierzchni utwardzonych (płyty ażurowe i kostka brukowa) – parking;
- wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z montażem osprzętu elektrycznego tj. oświetlenie, włączniki, gniazda, grzejniki elektryczne oraz wykończeń wewnętrznych ścian i podłóg w istniejącym budynku magazynowym,
- przebudowa fragmentu ogrodzenia,
- zakup i montaż furtki i bramy wjazdowej (brama rozwieralna – szerokość bramy 4m nawiązując do istniejącej drogi) pomiędzy budowanym parkingiem a istniejącą wiatą na przedłużeniu zabudowy z paneli drewnianych – nie objęte dokumentacją projektową,
- budowa ogrodzenia panelowego wraz z bramą wjazdową (brama rozwieralna – szerokość bramy 4m nawiązując do istniejącej drogi) łącznie 8,2mb pomiędzy terenem B3 a istniejącą drogą dojazdową N4 – nie objęte dokumentacją projektową,
- wykonanie nasadzeń zieleni – B4,
- dostawa i nasadzenie świerku glauca o min. wysokości 3m – nie objęte dokumentacją projektową,
- dostawa i montaż budynku WC – podłączenie do przyłączy wod – kan i elektrycznego.
Należy również uwzględnić:
a) wykonanie drenażu terenu przeznaczonego od plac zabaw oraz siłownię zewnętrzną (powierzchnia terenu 23mx17,2m). Zastosować rurę drenarską perforowaną fi 80, ułożenie rury drenarskiej w odległościach co 2m;
b) odprowadzenie do istniejącej studni D1 (rysunek WK1 projektu budowlanego zagospodarowanie terenu-przyłącza wod-kan). Do wyceny należy przyjąć 250mb rury drenarskiej;
c) zastosowanie mat przerostowych na całej powierzchni strefy fitness. Do wyceny należy przyjąć 110m2.
2) Wykonanie powyższych zadań jest kontynuacją zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu ul. K. Paryskiej 9”, w ramach którego do tej pory wykonano:
- budowę wiaty wraz ze sceną i magazynem,
- część nawierzchni utwardzonych,
- instalację kanalizacji deszczowej,
- instalację elektryczną zewnętrzną tj. oświetlenie zewnętrzne i oświetlenie wiaty,
- wymianę ogrodzenia po niwelacji terenu.
3) W ramach zagospodarowania terenu opracowano projekt zamienny, w którym m. in. zmieniono lokalizację placu zabaw i strefy fitness.
4) Zamawiający dokonał zakupów na poczet realizacji zadania; Wykonawca będzie miał obowiązek odebrać od Zamawiającego (magazyn MZN – ul. Dworcowa 17E ) zakupione materiały oraz wykorzystać je do realizacji zadania. Materiał zakupiony przez Zamawiającego:
- płyty ażurowe 0,4*0,6m gr.10cm – 1042 szt. (tj. 250m2),
- kostka brukowa, bezfazowa behaton gr. 8 cm – 42m2,
- obrzeża betonowe 8x30x100cm – 28szt.,
- krawężniki drogowe betonowe 15x30x100cm – 50szt.,
- urządzenia strefy fitness,
- urządzenia placu zabaw z wyjątkiem statku rybackiego, 1 szt. ławki, 2 szt. koszy na śmieci, które Wykonawca będzie zobowiązany do zakupu.
Wykonawca zobowiązany będzie dokonać zwrotu palet do magazynu Zamawiającego (44 szt. palet Polbruk; 2 szt. palet Bruk). W związku z tym, że Zamawiający zakupił 7 szt. ławek i 2 szt. koszy na śmieci z wkładami stalowymi Wykonawca zobowiązany będzie zakupić te same (inne niż w dokumentacji projektowej): 1 szt. ławki i 2 szt. koszy na śmieci z wkładami stalowymi. Producent ławek i koszy: meblobranie.pl Sp. z o.o.; Al. Jana Pawła II 27; 00-867 Warszawa. Ławka (1szt.): ławka nowoczesna z rur stalowych – kod: 15902, kosz (2szt.): kosz na śmieci parkowy stojący z wkładem stalowym – kod: 13549.
5) Szczegółowy zakres robót określony został w STWiOR (Załącznik 11A, 11B, 11C do SIWZ), Projektach budowlanych (Załącznik 12A, 12B do SIWZ), Projekcie zamiennym do projektu budowlanego (Załącznik 13 do SIWZ), Projekcie wykonawczym (Załącznik 14 do SIWZ), Projekcie budowlano-wykonawczym (Załącznik nr 15 do SIWZ). Dokumenty te stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
Zakres ilościowy został zawarty w przedmiarze robót – Załącznik 16 do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres prac. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz ww. dokumentacją. Zaleca się, aby wycena robót powinna opierać się na opisie robót, przeprowadzonej wizji w terenie (z uwagi na część wykonanych już robót) oraz z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów.
Ww. dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu jn.: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace
W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w ww. dokumentach – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
6) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ.
7) W przedstawionej ww. dokumentacji przetargowej mogły zostać wskazane materiały i technologie poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania, jak i w procesie realizacji wyłącznie jako przykładowe, obrazujące wymagany przez Zamawiającego standard wykonania. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania, tzw. „równoważne”, tj. o podobnych parametrach, nie gorszych od przedstawionych w dokumentacji przetargowej pozwalających na osiągnięcie przez Zamawiającego oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających równoważność materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie niezbędna do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzucenia oferty z powodu ich „nierównoważności”.
Opisu przedmiotu zamówienia dokonano poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, co oznacza, iż dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8) Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty:
okres gwarancji: minimum 5 lat; okres rękojmi: minimum 5 lat.
Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.
UWAGA: Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert
Wykonawca zobowiązany jest do wpisania do Formularza Ofertowego proponowanego przez siebie okresu gwarancji w latach.
9) Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
- na etapie złożenia oferty – stosowne oświadczenie złożone przez Wykonawcę;
- na etapie realizacji zadania - sposób dokumentowania określony został we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ;
b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ;
c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wszystkie roboty budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wymóg nie dotyczy osób kierujących robotami oraz sytuacji w zakresie spółki osobowej, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540063255-N-2020 z dnia: 2020-04-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.1.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.000,00 (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe w Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu - Zdroju o numerze 08 8470 0001 2001 0029 6139 0003. 4. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Logistyki MZN, pokój nr 1 do dnia 17.04.2020 r. do godz. 9 00 . 5. Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno: 1) obejmować warunki zatrzymania przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami zawarte w art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp tj.: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) gwarantować wypłatę wadium na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sposób bezwarunkowy. 6. Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego tj. 17.04.2020 r. do godz. 9 00 . 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert na zasadach określonych w SIWZ lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

W ogłoszeniu powinno być:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.000,00 (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe w Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu - Zdroju o numerze 08 8470 0001 2001 0029 6139 0003. 4. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Logistyki MZN, pokój nr 1 do dnia 22.04.2020 r. do godz. 9 00 . 5. Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno: 1) obejmować warunki zatrzymania przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami zawarte w art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp tj.: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) gwarantować wypłatę wadium na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sposób bezwarunkowy. 6. Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego tj. 22.04.2020 r. do godz. 9 00 . 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert na zasadach określonych w SIWZ lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-17, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-22, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
branża Budowlana - obiekty, Drogownictwo, Leśnictwo, rolnictwo, hodowla, Tereny zielone
podbranża obiekty małogabarytowe, drogi, ulice, autostrady, obwodnice, rośliny, zboża, pasze, place zabaw, mała architektura
kody CPV 3121100, 37535200, 45212100, 45223300, 45233200, 45261000, 45262522, 45310000, 45330000, 45342000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty małogabarytowe , drogi, ulice, autostrady, obwodnice , rośliny, zboża, pasze , place zabaw , mała architektura

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10481072 2024-05-10
godz. 10:00
Podlaskie Rewitalizacja zieleńca (parku) wiejskiego w centrum zabytkowego układu urbanistycznego Wiżajn wraz z odrestaurowaniem pomnika marszałka Józefa Piłsudskiego. 1) Zakres zamówienia obej...
10474223 2024-05-10
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Budowa budynku gospodarczego i stacji agrometeorologicznej (masztu) w Ostoi, działka nr 5/58, obręb Ostoja, gmina Kołbaskowo. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych...
10462842 2024-05-13
godz. 14:00
Podlaskie Wykonanie utwardzenia terenu części działek o nr ewid. 3162/18 i 3158/24 zlokalizowanych przy ul. Konwaliowej w Białymstoku
10479523 2024-05-14
godz. 08:00
Mazowieckie Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie jednostek administracyjnych MZDW z podziałem na 24 zadania - nr postępowania 097/24 Część 1: Zadanie 1: W...
10461577 2024-05-14
godz. 09:00
Podlaskie Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łomży w 2024 roku. WZP.2512.56.2024
10490644 2024-05-14
godz. 10:00
Opolskie Remont nawierzchni parkingu przy ul. Grota Roweckiego 18 na terenie Osiedla nr I, Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu
10483643 2024-05-15
godz. 15:00
Wielkopolskie Zagospodarowanie podwórka, utwardzenie nawierzchni 40/2024 Adres: Jeżyce Obmiar/powierzchnia: zgodnie z załączonymi przedmiarami i rzutam Opis robót: przedmiotem zamówienia jest zagosp...
10483748 2024-05-17
godz. 09:00
Małopolskie Przebudowa dróg na terenie Gminy Ryglice: Cz. I: Przebudowa drogi gm. 200272K w km 0+000-0+625 w m. Kowalowa Cz. II: Przebudowa drogi gm. nr 200276K–Ryglice–ul. Łyczków w km 0+007-0+1...
10451113 2024-05-17
godz. 09:30
Małopolskie Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych rozbudowy dróg gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś z podziałem na zadania, wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, decyzji, zezwoleń ...
10309915 2024-06-17
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajowej wraz z niezbędną infrastrukturą. Przedmiotem niniejszego zamierzenia budowlanego jest „Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajo...