Przetarg 8474898 - Zagospodarowanie terenu nieruchomości przy ul....

   
Analizuj Zamówienie 8474898 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-10-20
przedmiot ogłoszenia
Zagospodarowanie terenu nieruchomości przy ul. Grunwaldzkiej 35 w Ustce – budowa placu zabaw i placu integracyjnego, w systemie za
projektuj i wybuduj

Część 1: 1. Przedmiotem zadania jest wykonanie dokumentacji budowlanej i budowa placu zabaw.2. Szczegółowa charakterystyka terenu planowanej inwestycji: teren zagospodarowany chaotycznie, w części zabudowany jest elementami placu zabaw w bardzo złym stanie technicznym, starym zużytym ogrodzeniem, nawierzchnia niejednorodna w bardzo złym stanie technicznym: w części gruntowa, trawnik z wydepczyskami, nawierzchnia z płytek chodnikowych i betonu lanego.3. Przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem przedstawionym w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej PFU), stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ oraz uszczegółowieniu PFU, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, obejmuje wykonanie:3.1. dokumentacji budowlanej, w oparciu o PFU i uszczegółowienie do PFU zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129);3.2. robót budowlanych, związanych z budową placu zabaw i placu integracyjnego realizowanych w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę na podstawie PFU dokumentację budowlaną, o której mowa w pkt. 4.3.1.;3.3. pełnienie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych.Uwaga: w PFU zadanie jest oznaczone jako zadanie Nr 3.4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia oraz utrzymanie i pielęgnację zieleni wykonanej w ramach zamówienia. W pierwszym roku okresu gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego utrzymania i pielęgnacji zieleni w zakresie określonym zgodnie z wytycznymi w uszczegółowieniu PFU, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.6. Działając na podstawie art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące prace w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:6.1. roboty rozbiórkowe,6.2. roboty drogowe,6.3. roboty konstrukcyjne,6.4. roboty elektryczne,6.5. roboty w zakresie zieleni,6.6. montaż elementów małej architektury.Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4.1 do SWZ – wzorze umowy.

Część 2: 1. Przedmiotem zadania jest wykonanie dokumentacji budowlanej i budowa placu zabaw.2. Szczegółowa charakterystyka terenu planowanej inwestycji: teren płaski, trawiasty. 3. Przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem przedstawionym w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej PFU), stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ oraz uszczegółowieniu PFU, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, obejmuje wykonanie:3.1. dokumentacji budowlanej, w oparciu o PFU i uszczegółowienie do PFU zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129);3.2. robót budowlanych, związanych z budową placu zabaw i placu integracyjnego realizowanych w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę na podstawie PFU dokumentację budowlaną, o której mowa w pkt. 4.3.1.;3.3. pełnienie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych.Uwaga: w PFU zadanie jest oznaczone jako zadanie Nr 2.4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia oraz utrzymanie i pielęgnację zieleni wykonanej w ramach zamówienia. W pierwszym roku okresu gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego utrzymania i pielęgnacji zieleni w zakresie określonym zgodnie z wytycznymi w uszczegółowieniu PFU, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.6. Działając na podstawie art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące prace w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:6.1. roboty rozbiórkowe,6.2. roboty drogowe,6.3. roboty konstrukcyjne,6.4. roboty elektryczne,6.5. roboty w zakresie zieleni,6.6. montaż elementów małej architektury.Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4.2 do SWZ – wzorze umowy.

ZP.271.20.2021.MTR

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00257295/01 z dnia: 2021-11-04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-05 10:00
Po zmianie:
2021-11-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-05 12:00
Po zmianie:
2021-11-08 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-04
Po zmianie:
2021-12-07
branża Tereny zielone
podbranża zieleń
kody CPV 43325000, 45112720, 45212140, 45316100, 71320000, 77310000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: zieleń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10432201 2024-04-25
godz. 09:30
Śląskie usługa obejmująca kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Żorach oraz czynności wykonywane przez pracownika gospodar...
10451644 2024-04-25
godz. 10:00
Opolskie „Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2024 z podziałem na część I i II” Część 1: Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne koszeni...
10465553 2024-04-26
godz. 00:00
Lubelskie Nasadzenie wraz z pielęgnacją 78 szt. drzew na terenie powiatu puławskiego nasadzenie i pielęgnacja przez okres 3 lat od nasadzenia 78 szt. drzew na terenie Powiatu Puławskiego w nastę...
10431348 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie Modernizacja terenu wokół Kościoła pw. Świętej Doroty w Bogurzynie
10464213 2024-04-29
godz. 14:00
Podkarpackie KOSZENIE POBOCZY DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH 2. Koszenie odbywać się będzie wzdłuż dróg powiatowych i gminnych:1) orientacyjna długość dróg powiatowych na terenie gminy – 60 km...
10448115 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia publicznego jest: „Poprawa estetyki Zabytkowego Zespołu Parkowo-Pałacowego w Ceranowie”. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) zamówienia:45000000-7 Roboty budowl...
10482196 2024-05-02
godz. 10:00
Małopolskie „Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2024 roku” Część 1: Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z koszeniem pasa zieleni na ...
10479364 2024-05-06
godz. 00:00
Śląskie Wykonanie przeglądu stanu fitosanitarnego i sporządzenie ekspertyzy dendrologicznej drzew posiadających status pomnika przyrody zlokalizowanych na terenie Gminy Mykanów
10456632 2024-05-06
godz. 14:00
Dolnośląskie Utrzymanie terenów zielonych na terenach administrowanych przez Noworudzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o.
10448445 2024-05-09
godz. 11:30
Mazowieckie Zaprojektuj i wybuduj: Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na rozpłytowaniu nawierzchni w ramach realizacji budżetów obywatelskich Przedmiotem zamówien...