Przetarg 11603692 - Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw...

   
Analizuj Zamówienie 11603692
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-22
przedmiot ogłoszenia
Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw dla Miasta Stalowej Woli – wielozadaniowy moduł kryzysowy

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnego, wielozadaniowego zest
awu do działań w zakresie usuwania skutków zdarzeń kryzysowych tj. zestawu urządzeń zainstalowanych na przyczepie transportowej umożliwiający podejmowanie działań w zakresie usuwania skutków zdarzeń kryzysowych. W skład zestawu wchodzą:1) Przyczepa transportowa;2) Agregat prądotwórczy 3-fazowy;3) Pompa do wody zanieczyszczonej;4) Maszt oświetleniowy wysuwany pneumatycznie;5) Sprężarka powietrza ze zbiornikiem.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 7 – Wzór umowy.3. Źródło dofinansowania: Wojewoda Podkarpacki, Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych, nadający się do użytku zgodnie z przeznaczeniem, spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa.5. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:1) Realizacja przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z:a) treścią SWZ wraz z załącznikami, którego konsekwencją jest niniejsza umowa, w szczególności Opisem Przedmiotu Zamówienia;b) wskazaniami aktualnej wiedzy, doświadczenia przewidzianymi dla tego rodzaju zamówienia, oraz dysponowaniem stosownej bazy do wykonania przedmiotu zamówienia;c) zasadami etyki zawodowej.2) Wykonywanie i dostarczenie przedmiotu zamówienia zgodnie z aktualnymi wymogami wiedzy przewidzianymi dla tego rodzaju dostaw i usług i z należytą starannością.3) Zabezpieczenie we własnym zakresie i na własny koszt materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również transportu, sprzętu ochrony osobistej, itp.4) Posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności i posiada aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.5) wyznaczenie osób do kontaktu w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia i ścisła współpraca z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.6. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie potwierdzony pisemnym protokołem odbioru sporządzonym w 3 egzemplarzach, 2 egzemplarze dla Zamawiającego, oraz 1 dla Wykonawcy.7. Przy odbiorze przedmiotu zamówienia Zamawiającemu zostaną wydane niezbędne dokumenty (w języku polskim), (o ile występują) m.in.: książka gwarancyjna/serwisowa, i inne niezbędne dokumenty i inne wskazane w dokumentacji przetargowej, atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia itp.8. Wykonawca lub jego przedstawiciel przeprowadzą na własny koszt szkolenie przedstawicieli Zamawiającego z kompleksowej obsługi przedmiotu dostawy. Szkolenie odbędzie się w miejscu i terminie uzgodnionym przez wspomniane Strony.9. Protokół z przeprowadzonego szkolenia z zakresu obsługi podstawowej wraz z adnotacją o ilości osób, które go odbyły, zostanie sporządzony w 3 egzemplarzach, 2 egzemplarze dla Zamawiającego i 1 egzemplarz dla Wykonawcy.10. Oceny prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia dokonuje Zamawiający.11. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia nie spełnia wymogów zawartych w Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, Zamawiający uprawniony jest do odmowy odbioru przedmiotu zamówienia.12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad, usterek, braków ilościowych dostarczonego przedmiotu zamówienia stwierdzonych podczas odbioru Zamawiający wezwie Wykonawcę w do ich usunięcia w wyznaczonym terminie pod rygorem naliczenia kar umownych, na jego koszt i ryzyko.13. Centralny Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.14. Centralny Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób przez Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. 15. Centralny Zamawiający nie przewiduje możliwości ani wymogu odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.16. Nazwy i kod robót wiodących wg CPV:Główny przedmiot:31681200-5 Pompy elektryczne 31527260-6 - Systemy oświetleniowe 31527270-9 - Platformy oświetleniowe 42123410-4 - Wbudowane sprężarki powietrza42123400-1 - Sprężarki powietrza 31121200-2 Zestawy prądnicowe z silnikiem spalinowym o zapłonie iskrowym 31121100-1 Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym 31127000-2 Prądnice awaryjne 31122000-7 Jednostki prądotwórcze

ZP-II.271.195.2025.DRT
branża Energoelektryczna, Ochrona, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Wodno - kanalizacyjna
podbranża urządzenia, materiały, sprzęt i instalacje p-poż, materiały i urządzenia, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 31121100, 31121200, 31122000, 31127000, 31527260, 31527270, 31681200, 42123400, 42123410
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, materiały , sprzęt i instalacje p-poż , materiały i urządzenia , maszyny i sprzęty inne