Przetarg 11795360 - Wyposażenie specjalistycznych pracowni oraz pozostałe...

   
Analizuj Zamówienie 11795360
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-30
przedmiot ogłoszenia
Wyposażenie specjalistycznych pracowni oraz pozostałe wyposażenie w ramach projektu „Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w branży elektroniczno-mechatronicznej w Brze
sku”

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie specjalistycznego wyposażenia i narzędzi do pracowni Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie mechatroniki przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku.3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w podziale na następujące części:3.2.1. Część 1 – specjalistyczne wyposażenie pracowni automatyki budynkowej – dla Branżowego Centrum Umiejętności w Brzesku3.2.2. Część 2 – specjalistyczne wyposażenie pracowni sterowników PLC i napędów elektrycznych – dla Branżowego Centrum Umiejętności w Brzesku3.2.3. Część 3 – specjalistyczne wyposażenie/oprogramowanie pracowni komputerowego wspomagania projektowania – dla Branżowego Centrum Umiejętności w Brzesku3.2.4. Część 4 – multimetry cyfrowe, lutownice, stacje lutownicze, wkrętarko-wiertarki i pozostałe narzędzia – dla Branżowego Cenntrum Umiejętności w Brzesku3.3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które można złożyć ofertę, jak również nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy. W każdym przypadku, jeżeli w SWZ nie ma wskazania, do której części zamówienia odnosi się dany zapis, należy przyjąć, iż zapis dotyczy wszystkich części zamówienia.3.4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla poszczególnych części zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) oraz załączniki nr 3.1.-3.3. do SWZ – Projektowane postanowienia umowne. 3.5. W zakres zamówienia w zakresie części nr 1 i 2 wchodzi, w szczególności: 3.5.1. dostawa specjalistycznego wyposażenia wskazanego w załączniku nr 1 do SWZ, 3.5.2. pełen montaż dostarczonego sprzętu oraz stanowisk dydaktycznych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z instalacją i przygotowaniem do eksploatacji,3.5.3. przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej, podczas którego szczegółowo zaprezentowane zostaną możliwości dydaktyczne urządzeń, obejmujące zakres dostępnych funkcji, przykładowe scenariusze wykorzystania w procesie kształcenia, sposób obsługi, budowa techniczna oraz zasada działania poszczególnych komponentów. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia na miejscu w pracowni w wymiarze min. 16 h lekcyjnych dla min. 3 pracowników dydaktycznych. Szkolenie musi zostać potwierdzone zaświadczeniem i odbyć się w terminie ustalonym z Zamawiającym nie dalej jednak niż do 3 tygodni od dnia podpisania protokołu zdawczo odbiorczego, 3.5.4. zapewnienie przeglądów serwisowych przez okres 3 lat od momentu podpisania protokołu zdawczo odbiorczego zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu. 3.6. Przedstawione w załączniku nr 1 do SWZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. W przypadku ewentualnego zaoferowania sprzętu niespełniającego minimalnych parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych, określonych w załączniku nr 1 do SWZ, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 3.7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był: 3.7.1. fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji,3.7.2. spełniający wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa określone w obowiązującym w Rzeczpospolitej Polskiej prawie,3.7.3. dopuszczonymi do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,3.7.4. zgodny z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej oraz posiadających wszelkie niezbędne certyfikaty, zezwolenia, pozwolenia, zgody itp. dopuszczające do stosowania. 3.8. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. musi obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia. 3.9. Miejsce realizacji: Branżowe Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych im. Bohaterów Westerplatte w Brzesku, ul. Piastowska, 32-800 Brzesko.3.10. Wymagany okres gwarancji: 3.10.1. Dla części nr 1 i 2 - minimum 12 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo odbiorczego.3.10.2. Dla części nr 3 – minimum 12 miesięcy liczony od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru ilościowego i jakościowego. 3.10.3. Dla części nr 4 – minimum 24 miesiące liczony od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru ilościowego i jakościowego. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – równy okresowi gwarancji. Udzielenie dłuższej niż minimalna gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty.
Część zamówienia: LOT-0001 Część 1 – specjalistyczne wyposażenie pracowni automatyki budynkowej – dla Branżowego Centrum Umiejętności w Brzesku Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 1 postępowania jest zapewnienie specjalistycznego wyposażenia do pracowni automatyki budynkowej Branżowego Cetrum Umiejętności w dziedzinie mechatroniki przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku.3.5. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: 3.5.1. dostawa specjalistycznego wyposażenia wskazanego w załączniku nr 1 do SWZ, 3.5.2. pełen montaż dostarczonego sprzętu oraz stanowisk dydaktycznych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z instalacją i przygotowaniem do eksploatacji,3.5.3. przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej, podczas którego szczegółowo zaprezentowane zostaną możliwości dydaktyczne urządzeń, obejmujące zakres dostępnych funkcji, przykładowe scenariusze wykorzystania w procesie kształcenia, sposób obsługi, budowa techniczna oraz zasada działania poszczególnych komponentów. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia na miejscu w pracowni w wymiarze min. 16 h lekcyjnych dla min. 3 pracowników dydaktycznych. Szkolenie musi zostać potwierdzone zaświadczeniem i odbyć się w terminie ustalonym z Zamawiającym nie dalej jednak niż do 3 tygodni od dnia podpisania protokołu zdawczo odbiorczego, 3.5.4. zapewnienie przeglądów serwisowych przez okres 3 lat od momentu podpisania protokołu zdawczo odbiorczego zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu.3.4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla poszczególnych części zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) oraz załączniki nr 3.1.-3.3. do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.3.6. Przedstawione w załączniku nr 1 do SWZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. W przypadku ewentualnego zaoferowania sprzętu niespełniającego minimalnych parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych, określonych w załączniku nr 1 do SWZ, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 3.7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był: 3.7.1. fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji,3.7.2. spełniający wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa określone w obowiązującym w Rzeczpospolitej Polskiej prawie,3.7.3. dopuszczonymi do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,3.7.4. zgodny z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej oraz posiadających wszelkie niezbędne certyfikaty, zezwolenia, pozwolenia, zgody itp. dopuszczające do stosowania. 3.8. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. musi obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia. 3.9. Miejsce realizacji: Branżowe Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych im. Bohaterów Westerplatte w Brzesku, ul. Piastowska, 32-800 Brzesko.3.10. Wymagany okres gwarancji: minimum 12 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo odbiorczego.Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – równy okresowi gwarancji. Udzielenie dłuższej niż minimalna gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty.

Część zamówienia: LOT-0002 Część 2 – specjalistyczne wyposażenie pracowni sterowników PLC i napędów elektrycznych – dla Branżowego Centrum Umiejętności w Brzesku Przedmitem zamówienia w zakresie Części 2 postępowania jest zapewnienie specjalistycznego wyposażenia do pracowni sterowników PLC i napędów elektrycznych Branżowego Cetrum Umiejętności w dziedzinie mechatroniki przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku.3.5. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: 3.5.1. dostawa specjalistycznego wyposażenia wskazanego w załączniku nr 1 do SWZ, 3.5.2. pełen montaż dostarczonego sprzętu oraz stanowisk dydaktycznych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z instalacją i przygotowaniem do eksploatacji,3.5.3. przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej, podczas którego szczegółowo zaprezentowane zostaną możliwości dydaktyczne urządzeń, obejmujące zakres dostępnych funkcji, przykładowe scenariusze wykorzystania w procesie kształcenia, sposób obsługi, budowa techniczna oraz zasada działania poszczególnych komponentów. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia na miejscu w pracowni w wymiarze min. 16 h lekcyjnych dla min. 3 pracowników dydaktycznych. Szkolenie musi zostać potwierdzone zaświadczeniem i odbyć się w terminie ustalonym z Zamawiającym nie dalej jednak niż do 3 tygodni od dnia podpisania protokołu zdawczo odbiorczego, 3.5.4. zapewnienie przeglądów serwisowych przez okres 3 lat od momentu podpisania protokołu zdawczo odbiorczego zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu. 3.4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla poszczególnych części zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) oraz załączniki nr 3.1.-3.3. do SWZ – Projektowane postanowienia umowne. 3.6. Przedstawione w załączniku nr 1 do SWZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. W przypadku ewentualnego zaoferowania sprzętu niespełniającego minimalnych parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych, określonych w załączniku nr 1 do SWZ, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 3.7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był: 3.7.1. fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji,3.7.2. spełniający wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa określone w obowiązującym w Rzeczpospolitej Polskiej prawie,3.7.3. dopuszczonymi do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,3.7.4. zgodny z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej oraz posiadających wszelkie niezbędne certyfikaty, zezwolenia, pozwolenia, zgody itp. dopuszczające do stosowania. 3.8. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. musi obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia. 3.9. Miejsce realizacji: Branżowe Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych im. Bohaterów Westerplatte w Brzesku, ul. Piastowska, 32-800 Brzesko.3.10. Wymagany okres gwarancji: minimum 12 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo odbiorczego.Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – równy okresowi gwarancji. Udzielenie dłuższej niż minimalna gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty.

Część zamówienia: LOT-0003 Część 3 – specjalistyczne wyposażenie/oprogramowanie pracowni komputerowego wspomagania projektowania – dla Branżowego Centrum Umiejętności w Brzesku Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 3 postępowania jest zapewnienie specjalistycznego wyposażenia/oprogramowania do pracowni komputerowego wspomagania projektowania Branżowego Cetrum Umiejętności w dziedzinie mechatroniki przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku.3.4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla poszczególnych części zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) oraz załączniki nr 3.1.-3.3. do SWZ – Projektowane postanowienia umowne. 3.6. Przedstawione w załączniku nr 1 do SWZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. W przypadku ewentualnego zaoferowania sprzętu niespełniającego minimalnych parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych, określonych w załączniku nr 1 do SWZ, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 3.7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był: 3.7.1. fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji,3.7.2. spełniający wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa określone w obowiązującym w Rzeczpospolitej Polskiej prawie,3.7.3. dopuszczonymi do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,3.7.4. zgodny z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej oraz posiadających wszelkie niezbędne certyfikaty, zezwolenia, pozwolenia, zgody itp. dopuszczające do stosowania. 3.8. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. musi obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia. 3.9. Miejsce realizacji: Branżowe Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych im. Bohaterów Westerplatte w Brzesku, ul. Piastowska, 32-800 Brzesko.3.10. Wymagany okres gwarancji: minimum 12 miesięcy liczony od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru ilościowego i jakościowego.Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – równy okresowi gwarancji. Udzielenie dłuższej niż minimalna gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty.

Część zamówienia: LOT-0004 Część 4 – multimetry cyfrowe, lutownice, stacje lutownicze, wkrętarko-wiertarki i pozostałe narzędzia – dla Branżowego Cenntrum Umiejętności w Brzesku Przedmiotem zamówienia w zakresie Części 4 postępowania jest dostawa multimetrów cyfrowych, lutownic, stacji lutowniczych, wkrętarko-wiertarek oraz pozostałych narzędzi na potrzeby Branżowego Cetrum Umiejętności w dziedzinie mechatroniki przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku.3.4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla poszczególnych części zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) oraz załączniki nr 3.1.-3.3. do SWZ – Projektowane postanowienia umowne. 3.6. Przedstawione w załączniku nr 1 do SWZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. W przypadku ewentualnego zaoferowania sprzętu niespełniającego minimalnych parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych, określonych w załączniku nr 1 do SWZ, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 3.7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był: 3.7.1. fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji,3.7.2. spełniający wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa określone w obowiązującym w Rzeczpospolitej Polskiej prawie,3.7.3. dopuszczonymi do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,3.7.4. zgodny z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej oraz posiadających wszelkie niezbędne certyfikaty, zezwolenia, pozwolenia, zgody itp. dopuszczające do stosowania. 3.8. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. musi obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia. 3.9. Miejsce realizacji: Branżowe Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych im. Bohaterów Westerplatte w Brzesku, ul. Piastowska, 32-800 Brzesko.3.10. Wymagany okres gwarancji: minimum 24 miesiące liczony od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru ilościowego i jakościowego.Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – równy okresowi gwarancji. Udzielenie dłuższej niż minimalna gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty.
branża Energoelektryczna, Komputery, informatyka, technika biurowa, Ochrona, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Wodno - kanalizacyjna, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża oświetlenie, oprogramowanie komputerowe, instalacje, materiały i urządzenia, żaluzje rolety, maszyny budowlane, maszyny i sprzęty inne, urządzenia drobne, materiały dydaktyczne
kody CPV 31527260, 31682210, 32552600, 35121700, 35125100, 38421100, 38551000, 38552000, 39162110, 39515400, 42661000, 42900000, 42961000, 43320000, 44510000, 44512940, 48000000, 48100000, 48900000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oświetlenie , oprogramowanie komputerowe , instalacje , materiały i urządzenia , żaluzje rolety , maszyny budowlane , maszyny i sprzęty inne , urządzenia drobne , materiały dydaktyczne