Przetarg 7499618 - „Wyposażenie Punktu selektywnej zbiórki odpadów...

   
Analizuj Zamówienie 7499618 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-25
przedmiot ogłoszenia
„Wyposażenie Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Prószkowie z podziałem na zadania, w ramach zadania pn. „Rozbudowa i
modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Prószkowie”
Numer referencyjny: RO.271.1.2020.ORM

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż niżej wskazanych elementów, w zakresie niżej wskazanych zadań:
Zadanie nr 1 - Zakup, transport, montaż i podłączenie do sieci 3 szt. kontenerów (przygotowanie podłoża i fundamentów nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia)
Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa wyposażenia kontenerów PSZOK
Zadanie nr 3 - Zakup, dostawa, rozładunek i rozstawienie kontenerów i pojemników
Zadanie nr 4 - Zakup, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizualnego,
stanowiącego element zabezpieczenia PSZOK Prószków
Zadanie nr 5 - Zakup, transport i montaż jednokomorowego boksu
z prefabrykowanych elementów betonowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdego zadania znajduje się w Załączniku nr 1 oraz nr 2 do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zakup, transport, montaż i podłączenie do sieci 3 szt. kontenerów (przygotowanie podłoża i fundamentów nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia)
Zakup, transport, montaż i podłączenie do sieci 3 szt. kontenerów (przygotowanie podłoża i fundamentów nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia): 1. Biurowego – 1 szt.; Szczegółowe wymagania: Zakup, transport, montaż (posadowienie zgodnie z wytycznymi producenta i z projektem budowlanym) i podłączenie do sieci energetycznej na placu PSZOK w Prószkowie kontenera biurowego. Kontener w konstrukcji stalowej z ram wykonanych z rur o przekroju prostokątnym, połączonych ze sobą w warunkach warsztatowych. Ściany i dach wykonane są z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym. Kontener musi posiadać parametry (w tym wymiary) i wyposażenie zgodne z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w tym: wyodrębnione pomieszczenia; podłogę wyłożoną antypoślizgową, odporną wykładziną PCV, instalację elektryczną (oświetlenie, gniazdka, łączniki), klimatyzację dwufunkcyjną, drzwi zewnętrzne zabezpieczone zamkiem, drzwi wewnętrzne, okna rozwierno-uchylne; ściany zewnętrzne i wewnętrzne; rynny i rury spustowe; oraz inne niezbędne elementy do jego prawidłowego funkcjonowania i korzystania z niego, poza akcesoriami biurowymi i umeblowaniem, typu biurko, szafki, lampka biurowa, laptop, które stanowią odrębne zadanie w ramach niniejszego Zamówienia. Oświetlenie główne w danym pomieszczeniu powinno spełniać normy BHP na pobyt i pracę ludzi, jeśli dla danego pomieszczenia takie normy przewidziano, w tym minimalne wymagane natężenie światła. Przegrody, w tym drzwi, okna powinny zapewnić spełnienie wymagań izolacyjności cieplnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2019 poz. 1065). Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym. Miejsce dostawy: Prószków 46-060, Daszyńskiego 13A 2. Pawilonu ekspozycyjnego - 1 szt.; Zakup, transport, montaż (posadowienie zgodnie z wytycznymi producenta i z projektem budowlanym) i podłączenie do sieci energetycznej na placu PSZOK w Prószkowie pawilonu ekspozycyjnego. Kontener w konstrukcji stalowej z ram wykonanych z rur o przekroju prostokątnym, połączonych ze sobą w warunkach warsztatowych. Ściany i dach wykonane są z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym. Kontener musi posiadać parametry (w tym wymiary) i wyposażenie zgodne z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w tym: jedno pomieszczenie; podłogę wyłożoną antypoślizgową, odporną wykładziną PCV, instalację elektryczną (oświetlenie, gniazdka, łączniki), przeszklone, aluminiowe drzwi zewnętrzne zabezpieczone zamkiem, szklane witryny; ściany zewnętrzne; rynny i rury spustowe; oraz inne niezbędne elementy do jego prawidłowego funkcjonowania i korzystania z niego, poza akcesoriami biurowymi i umeblowaniem, typu biurko, regały, pojemniki, które stanowią odrębne zadanie w ramach niniejszego Zamówienia. Oświetlenie główne w danym pomieszczeniu powinno spełniać normy BHP na pobyt i pracę ludzi, jeśli dla danego pomieszczenia takie normy przewidziano, w tym minimalne wymagane natężenie światła. Przegrody, w tym drzwi, okna powinny zapewnić spełnienie wymagań izolacyjności cieplnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2019 poz. 1065), jeśli dotyczą przedmiotowego budynku kontenerowego. Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym. Miejsca dostawy: Prószków 46-060, Daszyńskiego 13A 3. Magazynu na odpady niebezpieczne – 1 szt.; Zakup, transport i montaż (posadowienie zgodnie z wytycznymi producenta i z projektem budowlanym) i podłączenie do sieci energetycznej na placu PSZOK specjalistycznego kontenera obiektowego na magazyn odpadów niebezpiecznych w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019 poz. 701, ze zm.) z instalacją elektryczną, podjazdem, wanną wychwytową (zabezpieczenie przed negatywnym wpływem na środowisko). Magazyn wyposażony w drzwi zabezpieczone zamkiem. Kontener musi posiadać parametry (w tym wymiary) i wyposażenie zgodne z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w tym: szczelna kwasoodporna (zabezpieczona przed korozją) podłoga w formie wanny wychwytowej na metalowym ruszcie, zdejmowanym (w częściach), min. 2,2 m wysokości użytkowej wewnątrz, dostosowanie do magazynowania odpadów niebezpiecznych, stanowiących odpady komunalne i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, do gromadzenia odpadów o różnych gabarytach, składzie i właściwościach, kontener musi bezwzględnie zabezpieczać magazynowane w nim odpady przed wpływem warunków atmosferycznych oraz ingerencją osób postronnych, jak również zabezpieczać środowisko przed ewentualnym oddziaływaniem magazynowanych odpadów. W szczególności dotyczy to wód odciekowych stanowiących potencjalne zagrożenie dla środowiska gruntowo-wodnego oraz dla ludzi. Ewentualne wycieki będą przechowywane na powierzchni szczelnej podłogi i usuwane przez przeszkolonego pracownika. Kontener musi zapewnić możliwość prostego demontażu rusztu (niewymagającego zastosowania narzędzi) w celu zabezpieczenia, odpompowania lub usunięcia w inny sposób powstałego wycieku. Niedopuszczalne jest, aby opad atmosferyczny w jakiejkolwiek postaci dostał się do wnętrza kontenera (np. poprzez otwory wentylacyjne lub ze względu na zastosowanie blachy trapezowej w sposób tworzący otwory w miejscach łączenia się boków i dachu konstrukcji), system odprowadzania wody opadowej i roztopowej, a także podjazd umożliwiający wniesienie/wwiezienie cięższych przedmiotów; oraz inne niezbędne elementy do jego prawidłowego funkcjonowania i korzystania z niego, poza akcesoriami biurowymi i umeblowaniem, typu stół roboczy, regały, które stanowią odrębne zadanie w ramach niniejszego Zamówienia. Oświetlenie główne w danym pomieszczeniu powinno spełniać normy BHP na krótkotrwały pobyt ludzi, tj. umieszczenie odpadów w kontenerze lub ich wyładowanie w celu wywozu, (jeśli dla danego pomieszczenia takie normy przewidziano), w tym minimalne wymagane natężenie światła. Przegrody, w tym drzwi, okna powinny zapewnić spełnienie wymagań izolacyjności cieplnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2019 poz. 1065), jeśli dotyczą przedmiotowego budynku kontenerowego. Kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym. Miejsca dostawy: Prószków 46-060, Daszyńskiego 13A

Część nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa wyposażenia kontenerów PSZOK
1. Zakup, transport, rozstawienie 8 szt. regałów (wymiary: 220x60x100 cm) stanowiących wyposażenie punktu wymiany rzeczy używanych (6 szt.) oraz magazynu odpadów niebezpiecznych (MON) (2 szt.). Parametry regałów: Min. 4 półki wykonane z blachy stalowej o grubości min. 1 mm podwójnie doginanej, wzmacnianej od spodu profilem C o udźwigu na półkę do 150kg; słupy nośne wykonane z kątownika 40x60x2mm perforowanego co 20 mm i wyposażone w stopkę z tworzywa; regały muszą posiadać dodatkowo kątowniki montowane pod najniższą i najwyższą półkę usztywniające całą konstrukcję; regały lakierowane proszkowo na kolor szary; udźwig całego regału min. 600 kg, regał musi posiadać oznakowanie dopuszczalnego obciążenia; wymiary: 220x60x100 cm (wys. x głęb. x szer.). 2. Zakup i transport, rozładunek i montaż 2 kpl. zestawów podstawowego wyposażenia p.poż i BHP, na które składać się będą: gaśnica, apteczka, sorbenty, wymagane oznakowanie i uchwyty. Minimalna zawartość zestawu: Sorbent – 25 kg; Apteczka przenośna E30 z uchwytem, z wyposażeniem według europejskiej normy DIN 13164, z oznakowaniem jej lokalizacji (biały krzyż na zielonym tle); Instrukcja udzielania pierwszej pomocy o minimalnym rozmiarze: 35x15 cm; Instrukcja obsługi gaśnicy o minimalnym rozmiarze: 35x15 cm; Instrukcja Ogólna Przeciwpożarowa o minimalnym rozmiarze: 35x15 cm; Gaśnica z uchwytem, typ oraz pojemność zgodnie z przepisami szczegółowymi i projektem budowlanym Znak z piktogramem gaśnicy (aktualny wzór - certyfikowany), rozmiar: 15x15 cm; Oznakowanie: WYJŚCIE EWAKUACYJNE certyfikowane o minimalnym rozmiarze: 20x40 cm, na płycie fotoluminescencyjnej. Miejsca montażu zestawów: 1 kpl. w kontenerze biurowym, 1 kpl. w kontenerowym magazynie odpadów niebezpiecznych. 3. Zakup, transport i zainstalowanie niezbędnego wyposażenia kontenera biurowego. Na zestaw wyposażenia składać się będą: biurko, fotel obrotowy, regał na dokumenty, stojak na odzież, krzesło, lampka biurkowa, listwa zasilająca, laptop, drukarka laserowa, telefon, czajnik elektryczny, kosz na śmieci, lustro, sprzęt do sprzątania. Minimalne parametry wyposażenia: 1) Biurko (1 szt.) – solidna, wzmacniana konstrukcja; wymiary minimalne: 160 cm szerokości, 70 wysokości i 65 głębokości, co najmniej 3 szuflady, w tym co najmniej jedna zamykana na klucz, co najmniej 2 półki otwarte i 1 zamknięta, z półką wysuwaną na klawiaturę; materiał: drewno lub/i płyty MDF lub/i płyty wiórowe lub/i tworzywo; kolorystyka: szare; produkt musi być objęty min. 24 miesięczną gwarancją, 2) Fotel obrotowy do biurka (1 szt.) – wytrzymałość min. 140 kg, podłokietniki, wysokość maksymalna nie mniej niż 130 cm z regulacją wysokości siedziska i położenia oparcia, materiał: materiały łączone np. siatka, tkanina, ekoskóra; kolorystyka: czarne; produkt musi być objęty min. 24 miesięczną gwarancją; 3) Regał na dokumenty zamykany (1 szt.) – minimalne wymiary 185x90x40 cm, zamykany na klucz, w środku co najmniej 4 półki o regulowanej wysokości i nośności minimalnej 50 kg każda; materiał: drewno lub/i płyty MDF lub/i płyty wiórowe lub/i tworzywo; kolor szary; produkt musi być objęty min. 24 miesięczną gwarancją, 4) Stojak na odzież wierzchnią (1 szt.) – stabilny; typu wieszak, min. 170 cm wysokości, minimum 4 haki na odzież, materiał wykonania: metal lub/i tworzywo sztuczne, kolorystyka szara lub chromowa; produkt musi być objęty min. 24 miesięczną gwarancją; 5) Krzesło (1 szt.) – wytrzymałość minimum 140 kg; minimalna szerokość siedziska 475 mm, minimalna wysokość całkowita krzesła 820 mm, typu konferencyjnego w wersji kolorystycznej szarej, metalowa rama, tapicerowane siedzisko i oparcie; produkt musi być objęty min. 24 miesięczną gwarancją, zdjęcie poglądowe 6) Lampka biurkowa (1 szt.) – oprawa dostosowana do źródeł światła o klasach energetycznych od A++ do E oraz żarówek LED o dowolnej mocy, co najmniej 3 punkty regulacji trzonu, wysokość maksymalna lampki minimum 50 cm, materiał: metal i/lub tworzywo, kolorystyka: szara; produkt musi być objęty min. 24 miesięczną gwarancją; zdjęcie poglądowe 7) Listwa zasilająca (1 szt.) – gniazdka min. 4x230V, podświetlany wyłącznik, obudowa korpusu aluminiowa, materiał gniazd: samogasnące tworzywo ABS; kolorystyka: szara, minimalna długość kabla – 3 m, produkt musi być objęty min. 24 miesięczną gwarancją; 8) Laptop (1 szt.) – procesor czterordzeniowy, umożliwiający uruchamianie aplikacji 64-bitowych, wykonany w technologii mobilnej; typ matrycy: matowa, pamięć RAM minimum 8 GB; Dysk SSD minimum 512 GB klawiatura: polskie znaki zgodne z układem MS Windows „polski programisty”; kolorystyka ciemna; złącze USB: min. 2 szt., kabel zasilający, UPS, myszka; system operacyjny Windows 10 Pro PL w wersji 64 bit lub równoważny, zainstalowany system operacyjny w wersji 64 bit niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu u producenta oprogramowania; oprogramowanie w polskiej pełnej wersji językowej; pakiet oprogramowania biurowego zawierający co najmniej edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do przygotowywania prezentacji. Dopuszcza się rozwiązania równoważne oferujące pełną kompatybilność z MS Office nie starszym niż 2013. Licencja na oprogramowanie biurowe musi umożliwiać bezterminowe użytkowanie bez dostępu do Internetu oraz bez ponoszenia dodatkowych opłat; produkt musi być objęty min. 24 miesięczną gwarancją; 9) Aplikacja (1 szt.) – do wydawania kart odbioru odpadów i bilansowania stanów magazynowych, tworzenia raportów zbiorczych oraz dla poszczególnych frakcji odpadów (min. 3 letnia licencja, 1 stanowisko, spełniająca wymaganie generowania kart zgodnie z aktualnymi przepisami); • Nakładka na BDO zapewniająca pełną funkcjonalność BDO; • Możliwość generowania raportów w formacie xls, pdf oraz ich bezpośredniego wydruku; • Wystawianie i wydruk Kart Przekazana Odpadów Komunalnych (KPOK); • Wystawianie i wydruk Kart Ewidencji Odpadów; • Automatyczne tworzenie raportów i zestawień oraz ich wydruk m.in.: o Przyjęte, wydane i przeniesione odpady, o Zestawienie przyjęć dla mieszkańców, o Wykorzystane limity, • Kontrolowanie limitów na mieszkańca; • Kontrolowanie limitów na konkretny odpad; • Zapewnienie pełnej kompatybilności modułu sprawozdawczości z BDO z oprogramowaniem; • Wsparcie i serwis producenta; • Możliwość posiadania kilku użytkowników; • Możliwość ustalenia uprawnień dla poszczególnych użytkowników; • Dostęp do oprogramowania w każdym miejscu – za pomocą Internetu. 10) Drukarka laserowa (1 szt.) i materiały eksploatacyjne (tonery – 3 szt., umożliwiające wydruk co najmniej 2500 stron A4 przy zaczernieniu 5%) – oprogramowanie dedykowane producenta; druk: A4, mono; podajnik papieru: min. 50 arkuszy; automatyczny druk dwustronny; rozdzielczość w czerni: minimum 600 x 600 dpi; złącza min.: USB 2.0/3.0, RJ45/LAN; możliwość pracy w sieci Wi-Fi; 3 tonery, przewody USB min. 1,8 mb, Przewód LAN min. 1,8 mb kabel zasilający; produkt musi być objęty min. 24 miesięczną gwarancją; 11) Telefon (1 szt.) – smartfon z systemem Android, możliwością wyświetlania podglądu nagrań z monitoringu; produkt musi być objęty min. 24 miesięczną gwarancją, o wzmocnionej konstrukcji, pamięć RAM co najmniej 4 GB, bateria min. 3800 mAh, transmisja danych 4G (LTE), wbudowana pamięć co najmniej 64 GB, przekątna ekranu co najmniej 6"; 12) Szafka na rzeczy osobiste pracownika (1 szt.) – szafa ubraniowa BHP jednodrzwiowa wymiary minimalne: 1800x400x490 mm (wys. x szer. x głęb.), wyposażona w półkę, wieszaki boczne oraz drążek na wieszaki ubraniowe. Komora z podziałem wewnętrznym (czyste/brudne). Wykonanie z blachy o grubości 0,6-1,0 mm, malowana farbami proszkowymi w kolorze szarym. Zamykana zamkiem krzywkowym. Osadzona na cokole wykonanym z blachy ocynkowanej (malowanej) o grubości minimalnej 1,0 mm; produkt musi być objęty min. 24 miesięczną gwarancją; 13) Czajnik elektryczny (1 szt.) – min. 2400 W, co najmniej 1,5 l, produkt musi być objęty min. 24 miesięczną gwarancją; 14) Kosz na śmieci biurowe (1 szt.) – ażurowy - biurowy, 35 l, produkt musi być objęty min. 24 miesięczną gwarancją; 15) Lustro (1 szt.) – wymiary minimalne: 45x120 cm, produkt musi być objęty min. 24 miesięczną gwarancją, materiał ramy: listwa MDF lub drewno, kolorystyka szara; 16) Sprzęt do sprzątania (1 komplet) – zestaw mop z dedykowanym wiadrem z systemem wykręcania mopa, miotła, zestaw plastikowa zmiotka+szufelka, produkt musi być objęty min. 24 miesięczną gwarancją. 4. Zakup, transport i rozstawienie zestawu wyposażenia składającego się z: drabinki pokojowej, krzesła, stołu roboczego, dodatkowych pojemników na drobniejsze przedmioty oddawane w punkcie wymiany rzeczy używanych. 1) Drabinka pokojowa (1 szt.) – aluminiowa, min. 3 stopnie, wys. minimalna platformy 700 mm, 2) Krzesło (1 szt.) – stołek roboczy na kółkach, z regulacją wysokości i półką na narzędzia; 3) Stół roboczy (1 szt.) – mobilny stół warsztatowy o wymiarach minimum 1,6x0,8 m; 4) Pojemniki na drobniejsze przedmioty oddawane w punkcie wymiany rzeczy używanych – 5 szt., wymiary minimalne: 480x300x180 mm.

Część nr: 3 Nazwa: Zakup, dostawa, rozładunek i rozstawienie kontenerów i pojemników na odpady segregowane.
1. Zakup, transport, rozładunek i rozstawienie 9 szt. kontenerów na odpady segregowane o pojemności 7 m3 (otwarte), z zaczepami przystosowanymi do transportu samochodowego bramowcem i hakowcem DIN-1200 mm), otwieranymi drzwiami na krótszym boku (dwa skrzydła z podwójnymi wzmocnieniami), grubością ścian min. 3 mm, grubością podłogi min. 5 mm, płozami zakończonymi rolkami. Powinny być wykonane z wysokiej jakości metalu, odporne na warunki atmosferyczne oraz inne czynniki zewnętrzne, w całości spawane spoiną ciągłą. Konstrukcja kontenerów powinna być zabezpieczona przed korozją przez dwukrotne gruntowanie i lakierowanie (grubość powłoki min. 120 mikronów) na kolor i sposób oznakowania ustalony z Zamawiającym. 2. Zakup, transport, rozładunek i rozstawienie 10 szt. pojemników 1,1 m3 na odpady segregowane, zamykanych – z klapą, materiał: HDPE, odporny na promieniowanie UV, koła: 4 szt. ogumione Ø ok. 200 mm, 2 koła z hamulcem, ładowność min. 400 kg; kolorystykę oraz sposób oznakowania pojemników Wykonawca uzgodni z Zamawiającym; 3. Zakup, transport, rozładunek i rozstawienie 4 szt. pojemników 0,24 m3, z tworzywa sztucznego, zamykane klapą; materiał: HDPE, odporny na promieniowanie UV, koła: 2 szt. ogumione; kolorystykę oraz sposób oznakowania pojemników Wykonawca uzgodni z Zamawiającym; 4. Zakup, transport, rozładunek i rozstawienie 6 szt. szczelnych beczek 60 l na odpady niebezpieczne w rozumieniu Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2019 poz. 701, ze zm.) – chemikalia, zamykane pokrywą z zaworem odgazowującym, pierścieniem zaciskowym, wykonanych z polietylenu o wysokiej odporności chemicznej, z dwoma uchwytami – do odpadów niebezpiecznych ciekłych (zbieranych w opakowaniach), mniejszych urządzeń elektrycznych i elektronicznych zawierających substancje niebezpieczne; rozpuszczalniki; kwasy; alkalia; farby, tusze, kleje; baterie i akumulatory. Beczki będą stanowiły wyposażenie magazynu odpadów niebezpiecznych. 5. Zakup, transport i rozładunek 1 szt. pojemnika specjalistycznego do odbioru zużytych świetlówek, o pojemności pozwalającej magazynować w całości świetlówki różnej długości - do 150 cm i inne odpady zawierające rtęć (min. wymiary wewnętrzne: 154x40x30 cm). Pojemnik na wyposażenie magazynu odpadów niebezpiecznych. 6. Zakup, transport i rozładunek 1 szt. pojemnika specjalistycznego o pojemności min. 240 l (HDPE) do odbioru zużytych baterii i akumulatorów małogabarytowych. 7. Zakup, transport i rozładunek 2 szt. pojemników specjalistycznych o pojemności min. 60 l do odbioru zużytych przeterminowanych leków. 8. Zakup, transport i rozładunek 3 szt. koszy siatkowych ze stali nierdzewnej, wyposażonych w 4 kółka, stanowiących wyposażenie punktu wymiany rzeczy używanych / magazynu odpadów niebezpiecznych i ZSEE. 9. Zakup, transport i rozładunek 5 szt. zapasowych pojemników specjalistycznych PEHD o pojemności min. 30 l, z przeznaczeniem na inne odpady niebezpieczne (szczelne, z zamknięciem, wykonane z tworzywa kwasoodpornego), w tym 1 szt. na odpady medyczne typu igły, strzykawki, paski z glukometrów. 10. Zakup, transport i montaż: 42 szt. tablic z opisami wyznaczonymi przez Zamawiającego (w kolorze); 37 szt. tablic (minimalne wymiary 50x30 cm) przeznaczonych do opisu zbieranych frakcji odpadów (do oznakowania kontenerów i pojemników); 5 szt. tablic (minimalne wymiary 80x60 cm) z nazwami poszczególnych pomieszczeń i boksu betonowego. Tablice wykonane będą z tworzywa sztucznego odpornego na działanie czynników atmosferycznych, podłoże magnetyczne. Trwały nadruk, przystosowane do prostego montażu i demontażu. 11. Zakup i transport 10 tablic zapasowych (wymiary minimalne: 50x30 cm) do ręcznego opisu kontenerów (białe, z tworzywa sztucznego odpornego na działanie warunków atmosferycznych, z możliwością trwałego napisu pisakiem-markerem, podłoże magnetyczne). 12. Zakup, transport i montaż 3 szt. tablic informacyjnych dotyczących organizacji PSZOK: • tablica z regulaminem PSZOK (minimalne wymiary: 120x80 cm), • tablice ze schematem organizacyjnym PSZOK (minimalne wymiary: 160x80 cm), • tablica przy zjeździe z drogi publicznej wskazująca lokalizację (w formie strzałki) z danymi adresowymi i identyfikacyjnymi PSZOK oraz godzinami otwarcia PSZOK (minimalne wymiary: 120x90 cm). Tablice wykonać z wytrzymałego tworzywa sztucznego ze wzmocnieniami, odpornego na działanie warunków atmosferycznych. Na tablicy w sposób trwały umieścić informację graficzno-tekstową wykonaną w kolorze, o treści uzgodnionej z Zamawiającym. Projekty rozmieszczenia treści na tablicach oraz kolorystyki do uzgodnienia z Zamawiającym. 13. Zakup i transport mobilnej wagi elektronicznej z legalizacją zasilanej sieciowo oraz akumulatorowo do ważenia mniejszych ilości odpadów dostarczanych na PSZOK, z zakresem ważenia do 150 kg. Minimalne wymiary platformy ważącej 40x50 cm. Minimalny czas pracy bezprzewodowej 10 godzin. 14. Zakup, transport, rozładunek i rozstawienie 1 szt. przenośnej rampy przeładunkowej, pozwalającej na płynne przemieszczanie podczas rozładunku, niwelację różnicy poziomów, np. progów (Minimalne wymiary 2000x670x75 mm). Wytrzymałość min. 100 kg.

Część nr: 4 Nazwa: Zakup, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizualnego, stanowiącego element zabezpieczenia PSZOK Prószków
System monitoringu składać się będzie z: • 4 kamer o parametrach minimalnych: Rodzaj przetwornika - CMOS, Rozdzielczość: 1920x1080, Ogniskowa obiektywu: 2.8 mm - 12 mm, Widoczność w nocy: 40 m, Kąt widzenia: 100° - 32O, • szafy GPD wyposażonej w rejestrator na minimum 4 kamery z portami PoE z dwoma dyskami twardymi przeznaczonymi do pracy ciągłej o pojemnościach 4 TB każdy; patchpanel 24xRJ45 kat. 6 oraz organizator poziomy patchordów, • monitora LED, min. 21” • UPS o mocy 3kVA i o czasie podtrzymania minimum 5 minut przy 75% obciążenia; • pozostałej instalacji do monitoringu, w tym m.in.: kable, zasilacz, łączówka zasilania, transformator wideo i inne niezbędne podzespoły do uruchomienia monitoringu, poza instalacją teletechniczną zaprojektowaną i wykonywaną w ramach zamówienia publicznego na rozbudowę i modernizację punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – w części dot. wykonania robót budowlanych; • oprogramowania do podglądu obrazu z kamer na monitorze, w tym do wyświetlania nagrań sprzed co najmniej 30 dni. Oprogramowanie musi umożliwiać podstawowe funkcję przeglądania nagrań, w tym możliwość powiększenia fragmentów nagranego obrazu oraz przesyłanie strumieniowe obrazu przez Internet w czasie rzeczywistym.

Część nr: 5 Nazwa: Zakup, transport i montaż jednokomorowego boksu z prefabrykowanych elementów betonowych.
Wymiary zewnętrzne: 5,4x6,6 m. Parametry i wymiary zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Podłoże oraz fundament pod prefabrykowane elementy boksu nie stanowią przedmiotu niniejszego zamówienia, zostaną wykonane w ramach realizacji robót budowlanych.
branża Budowlana - obiekty, Ochrona, Sprzątanie, Wyposażenie wnętrz, Konstrukcje, ogrodzenia
podbranża obiekty małogabarytowe, instalacje, sprzęt i instalacje p-poż, pojemniki i kontenery na śmieci, meble i akcesoria, konstrukcje inne
kody CPV 30190000, 30213100, 30230000, 32252000, 32323500, 33141623, 34928470, 34928480, 35111300, 39130000, 39141100, 39150000, 39151200, 39173000, 39224000, 42418900, 42923000, 42923110, 44114200, 44211100, 44480000, 44613000, 44613800, 44618100, 44619000, 48000000, 48900000, 51314000, 72250000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty małogabarytowe , instalacje , sprzęt i instalacje p-poż , pojemniki i kontenery na śmieci , meble i akcesoria , konstrukcje inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10473915 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Modernizacja systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) – II etap, sygnatura sprawy 97-W-R-04-2024 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych dla realizacji zadani...
10375240 2024-05-07
godz. 10:00
Lubuskie Konserwacja oraz usuwanie usterek i awarii urządzeń i instalacji monitoringu wizyjnego, systemów alarmowych sygnalizacji włamania i napadu oraz systemów kontroli dostępu w PGE EC S.A. ...
10484760 2024-05-08
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Wyposażenie pomieszczeń domu kultury w Myśliwcu-etap 1 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do domu kultury w miejscowości Myśliwiec - etap 1. W ramach...
10457765 2024-05-10
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 2 wiat rowerowych na terenie Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w doku...
10482277 2024-05-13
godz. 00:00
Mazowieckie Zlecę pielęgnacje terenu zielonego - Warszawa Witam. Zlecę stałą pielęgnację terenu zielonego na Żoliborzu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
10456296 2024-05-14
godz. 09:30
Świętokrzyskie Wykonanie ALTANY ŚMIETNIKOWEJ WRAZ Z PODBUDOWĄ
10451050 2024-05-17
godz. 08:30
Mazowieckie Dostawa mebli dla PGW Wody Polskie RZGW w Warszawie Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, foteli obrotowych i krzeseł na potrzeby jednostek organizacyjnych Państwowego Gos...
10440371 2024-05-21
godz. 09:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest „BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ”.Zakres przedmiotowy przedsięwzięcia rea...
10428706 2024-05-21
godz. 09:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest Montaż i wymiana systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w miejscowościach Śrem ul. Żurawia 16 i 18; Poznań ul. Firlika 11; Witkowo ul. Magnoliowa 3C; Wit...
10486749 2024-06-03
godz. 10:00
Łódzkie Doposażenie pracowni dydaktycznych w ramach projektu pn. "CKZ - kierunek przyszłość" Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia pracowni szkolnych Centrum Kształcenia...