Przetarg 11562202 - Wyposażenie domu dziennego pobytu dla seniorów w Gminie...

   
Analizuj Zamówienie 11562202
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-17
przedmiot ogłoszenia
Wyposażenie domu dziennego pobytu dla seniorów w Gminie Kluczbork

Część 1: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia Domu Dziennego pobytu dla seniorów zlokalizowanego
przy ul. Ligonia w Kluczborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeby niniejszego zamówienia i stanowią załączniki nr 4A do SWZ.2. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 3 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części tj. na jedną wybraną część, na dwie wybrane części, na trzy części. 3. Część I obejmuje dostawę sprzętu do rehabilitacji3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 4A SWZ.4. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji dla Części I wynosi 24 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ. 5. Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert dla Części I, to 60 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.6. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. 8. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:W zakresie Części I37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych9. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców. 10. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 projektowanych postanowień umowy stanowiącego integralną część Specyfikacji tj. załącznik nr 3.11. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części ze względów technicznych, ekonomicznych oraz organizacyjnych.

Część 2: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia Domu Dziennego pobytu dla seniorów zlokalizowanego przy ul. Ligonia w Kluczborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeby niniejszego zamówienia i stanowią załączniki nr 4B do SWZ.2. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 3 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części tj. na jedną wybraną część, na dwie wybrane części, na trzy części;3. .Część II obejmuje dostawę i montaż mebli wraz ze sprzętem AGD3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 4B do SWZ;4. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji dla Części II wynosi 24 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ. 5. Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert dla Części II to 60 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.6. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami;8. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPVW zakresie Części II39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni;39100000-3 Meble39130000-2 Meble biurowe39121000-6 Biurka i stoły;39113000-7 Różne siedziska i krzesła;9. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców. 10. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 projektowanych postanowień umowy stanowiącego integralną część Specyfikacji tj. załącznik nr 3.11. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części ze względów technicznych, ekonomicznych oraz organizacyjnych.

Część 3: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia Domu Dziennego pobytu dla seniorów zlokalizowanego przy ul. Ligonia w Kluczborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeby niniejszego zamówienia i stanowią załączniki nr 4C do SWZ;2. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 3 części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części tj. na jedną wybraną część, na dwie wybrane części, na trzy części;3. Część III obejmuje dostawę i montaż sprzęt RTV i AGD wraz z pozostałym wyposażeniem3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie wyposażenia opracowanym dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącym załącznik nr 4C do SWZ;4. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji dla Części III wynosi 24 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ. 5. Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert dla Części III to 60 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.6. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.8. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:W zakresie Części III39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 32342400-6 Sprzęt nagłaśniający30200000-1 Urządzenia komputerowe30213300-8 Komputery biurkowe30213100-6 Komputer przenośny30232110-8 Drukarki32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny9. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców. 10. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 projektowanych postanowień umowy stanowiącego integralną część Specyfikacji tj. załącznik nr 3.11. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części ze względów technicznych, ekonomicznych oraz organizacyjnych.

GM.271.27.2025.AS
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Kosmetyki, środki czystości, Medyczna, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, sprzęt do utrzymania czystości, sprzęt medyczny, meble medyczne, meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt rtv, multimedia, maszyny i sprzęty inne, akcesoria gospodarstwa domowego
kody CPV 30200000, 30213100, 30213300, 30232110, 32320000, 32342400, 37440000, 39100000, 39113000, 39121000, 39130000, 39141000, 39220000, 39700000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , sprzęt do utrzymania czystości , sprzęt medyczny , meble medyczne , meble i akcesoria , sprzęt gospodarstwa domowego , sprzęt rtv, multimedia , maszyny i sprzęty inne , akcesoria gospodarstwa domowego