Zlecenie - Wynajem sceny oraz obsługa nagłośnieniowa i...

   
Analizuj Zamówienie 4466304 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2016-07-19
przedmiot zlecenia
Wynajem sceny oraz obsługa nagłośnieniowa i oświetleniowa.
Usługa obejmuje zapewnienie odpowiedniego sprzętu tj.:
1. Oświetlenie
i nagłośnienie wraz z obsługą o parametrach technicznych zgodnych z riderem technicznym zespołu muzycznego „VERDIS” tj.:
a) Nagłośnienie
- minimum 3000 wat na jedną stronę (x2),
- miń. 3 monitory odsłuchowe,
- 8 mikrofonów bezprzewodowych na statywach,
- mikser z wejściem liniowym typu „JACK” oraz 2 razy duży „JACK” na scenie,
- sprzęt umożliwiający odtwarzanie muzyki z płyt CD,
- możliwość podłączenia pamięci USB - pendrive,
- 3 gniazdka elektryczne na scenie 230V,
b) Oświetlenie estradowe (nie dyskotekowe),
- 6 głów
- 8 par 64
2. Scenę o parametrach:
a) wymiary podłogi minimum 6,0mx8,0m,
b) wysokość podłogi od gruntu minimum 0,9m,
c) schody wejściowe z poręczą na scenę zamontowane miń. z jednej strony sceny,
d) scena z trzech stron zabezpieczona balustradą ochronną o wysokości miń. 0,9m od podłogi sceny,
e) scena musi posiadać zadaszenie o wym. min. 6,5mx8,5m na wysokości minimum 4,0m od podłogi sceny,
f) scena osłonięta z boków i z tyłu siatkami maskującymi (czarnymi),
g) wykonawca zapewni podesty pod ustawienie nagłośnienia oraz namiot dla realizatora świateł i akustyka we własnym zakresie.
II. Wykonawca usługi zobowiązany jest do:
1. montażu oświetlenia i nagłośnienia oraz jego zasilania na scenie z zadaszeniem usytuowanej na boisku sportowym w miejscowości Urzędów przy ul. Opolskiej do godz. 12.00;
2. wszystkie opakowania po sprzęcie użytym do nagłośnienia, oświetlenia i zasilania na scenie w czasie prób i trwania programu obchodu uroczystości muszą być usunięte z podłogi sceny,
3. obsługi oświetlenia i nagłośnienia przez realizatora świateł i akustyka oraz elektryka odpowiedzialnego za zasilanie na scenie w godz. 12.00 – do około godz. 23.00 (tj. podczas prób i występów artystów);
4. demontażu oświetlenia i nagłośnienia od godz. około 23.00.
5. ustawienie sceny należy wykonać w miejscu zgodnie z planem organizacyjnym usytuowania na boisku sportowym w miejscowości Urzędów, ul. Opolska na placu przy boisku do godz. 09:00 dnia 11.09.2016 roku.
6. Podniesienie dachu po zamontowaniu oświetlenia oraz banera reklamowego Zamawiającego tj. około godz. 11:00 dnia 11.09.2016 roku.
7. Czas wynajmu sceny, nagłośnienia i oświetlenia od godz. 12:00 do godz. 23.00 dnia 11.09.2016 roku.
8. Dostarczenia sceny, sprzętu nagłośnieniowo - oświetleniowego transportem własnym wykonawcy oraz na koszt własny wykonawcy.
9. Środki transportu musza być dostosowane do warunków w terenie tj. miejsca montażu i demontażu w/w sprzętu. W przypadku zaistnienia potrzeby przeładunku w/w sprzętu na inne środki transportu Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie osoby do przeładunku oraz dodatkowe środki transportu.
10. Za jakość użytych materiałów i szkody powstałe w wyniku nienależycie wykonanej usługi określonej jw. odpowiada Wykonawca.
11. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) posiada sprzęt i urządzenia niezbędne do wykonania usługi,
b) posiada dostateczną ilość pracowników do wykonania usługi,
c) posiada odpowiednie środki transportu,
d) posiada ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczenia w/w usługi. Wartość polisy miń na kwotę 100 000,00zł
III. Zamawiający zapewnia:
1. zasilenie elektryczne dla sceny w odległości 40mb w godz. 10:00 do 23:00 dnia 11.09.2016 roku,
2. Zabezpieczenie dozoru i bezpieczeństwa sprzętu tj. ochrona tylko od godz. 15:00 do 23:30 oraz zapewni wygrodzenie sceny płotkami z wyporami w godz. od 18:00 do 23:00 dnia 11.09.2016r.
3. zamawiający ponosi odpowiedzialność za szkody tj. kradzież lub zniszczenie spowodowane przez uczestników festynu tylko w godz. ochrony jw.,
4. w zamian za częściowe pokrycie kosztów usługi określonej pkt. I i II Zamawiający udostępni plac pod wystawienie stoisk handlowych na wyłączność tj.:
a) 1 stoisko gastronomiczne - z całą garmażerką spożywczą, napojami i piwem, bez waty cukrowej, popcornu, (wykonawca wystawiający w/w stoisko jest zobowiązany zapewnić miń. 300 miejsc siedzących pod zadaszeniem),
b) 2 stoiska z lodami,
c) 2 stoiska z goframi,
d) 2 stoiska z popcornem,
e) 2 stoiska z watą cukrową,
f) 2 stoiska z lodami,
g) 2 stoiska z goframi,
h) na stoiska z artykułami przemysłowe (zabawki, itp.) przeznaczono plac o wym. 30 m dł. i 4m szer.
i) na stoisko świadczące usługi rozrywkowe (wesołe miasteczko) zamawiający udostępni plac o powierzchni 400m² o podłożu trawiastym,
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża obsługa techniczna imprez
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa techniczna imprez