Przetarg 11575344 - „Wymiana szyb na łączniku w budynkach B i C...

   
Analizuj Zamówienie 11575344
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-20
przedmiot ogłoszenia
„Wymiana szyb na łączniku w budynkach B i C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu”.

1. Przedmiotem zamówienia jest: wymiana 3 szt. uszkodzonych szyb na łączniku w budynkach B i
C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.2. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich realizacji został określony: w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ. 3. Prace nie ujęte w przedmiarze, ale konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie zamówienia.4. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.5. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest udowodnić/wykazać w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca na etapie realizacji prac zastosuje materiały wskazane w ofercie. 7. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej. 8. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, po uprzednim telefonicznym lub e-mailowym uzgodnieniu terminu z tel. 61 854 13 06, adres e-mail: oi@poznan.uw.gov.pl. 9. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Organizacja prac musi uwzględnić w sposób bezwzględny zapewnienie ciągłego dostępu pracowników do ciągów komunikacyjnych (hol przywindowy, łączniki budynków, klatka schodowa itp.). Zamawiający umożliwi Wykonawcy realizację prac do godziny 20.00 w dni robocze oraz w soboty. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby prace uciążliwe wykonywane były po godzinach pracy urzędu, tj. po 15.30 oraz w soboty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania codziennej czystości i porządku po zakończeniu prac. 10. Na bieżąco, w trakcie realizacji robót, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wywieźć i zutylizować odpady budowlane, materiały z demontażu, śmieci i inne materiały pozostałe po przeprowadzonych robotach. 11. Po zakończeniu czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca uporządkuje teren wewnętrzny (wraz z umyciem okien) oraz teren zewnętrzny, na którym były wykonywane prace.12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót.13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami w tym m. in. uszkodzenia/zniszczenia ścian, instalacji wewnętrznych i zewnętrznych. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność.14. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest aktualizować listę pracowników na bieżąco, w przypadku jakichkolwiek zmian w zatrudnieniu. 15. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy przy pomocy pracowników zdolnych do wykonywania prac na wysokościach, posiadających odpowiednie uprawnienia oraz zezwolenia wymagane przez obowiązujące normy i przepisy oraz urządzeń. 16. Wykonawca poinformuje Zamawiającego z 3 dniowym wyprzedzeniem o terminie realizacji wymiany szyb.17. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren robót w taki sposób, aby teren budowy nie stanowił zagrożenia dla pracowników i klientów Zamawiającego zgodnie z art. 6 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.18. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp:1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące prace montażowe były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę;

OA-VII.272.5.59.2025.14
branża Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo
podbranża okna, drzwi, świetliki, witryny
kody CPV 45441000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: okna, drzwi , świetliki, witryny