Przetarg 7469086 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 49, 51,...

   
Analizuj Zamówienie 7469086 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-07
przedmiot ogłoszenia
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 49, 51, 169 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6a w Grupie gm. Dragacz
- sprawa nr 23/2020
Numer referencyjny: 23/2020

►1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 49, 51, 169
w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6a w Grupie gm. Dragacz. UWAGA: budynki nr 49, 51, 169 stanowią budynki zamieszkania zbiorowego na terenie koszar. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z obróbką obsadzenia; wymianę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej; wywóz i utylizacja odpadów, montaż krat w magazynach broni wg aktualnej Normy Obronnej oraz obowiązującej instrukcji o ochronie obiektów wojskowych oraz załączonym w STWiOR schematem wykonania i montażu. Zamawiający zapewni Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa - dostępność wyciągów z ww. aktów normatywnych na etapie realizacji umowy. Dokumentacja, o której mowa nie jest konieczna i niezbędna dla złożenia oferty, kalkulacji ceny i nie stanowi o dodatkowych obowiązkach Wykonawcy, które winien uwzględnić na etapie złożenia oferty. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, i zabezpieczenia na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i na swój koszt. Z chwilą przystąpienia przez Wykonawcę do realizacji robót budowlanych w budynku nr 49 Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą terminu rozpoczęcia prac i w jego obecności, odłączy system alarmowy remontowanego budynku, Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia systemu alarmowego do protokolarnego odbioru końcowego całości wykonanych robót. Po zakończeniu robót budowlanych, przed przystąpieniem do odbioru końcowego, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający podłączy system alarmowy budynku i sprawdzi poprawność jego działania. Wykonawca jest zobowiązany - w terminie do momentu protokolarnego przekazania przez Zamawiającego terenu robót - do uzgodnienia z Inspektorem Nadzoru wskazanym przez Zamawiającego treścią zawartej umowy – „HARMONOGRAMU ROBÓT” składającego się m.in. na określenie etapów i szacowanych terminów robót zarówno według pomieszczeń jak i budynków, a w szczególności kolejności następujących po sobie robót. Powyższe jest istotne w związku z równoległą realizacją innych robót (m.in. remont węzłów sanitarnych, wymiana instalacji elektrycznej, roboty tynkarskie, malarskie i posadzkarskie we wszystkich budynkach) wykonywanych przez niezależny odrębny podmiot zewnętrzny w tych samych budynkach, które są objęte przedmiotem zamówienia w niniejszej sprawie. ►2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (w tym przedmiar robót i dokumentacja projektowa) oraz ogólne warunki umowy. ►3. Budynki nr 169, 49,51, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będą nieczynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w budynku i na terenie robót. ►4. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2) zabezpieczenia budynków, pomieszczeń przed uszkodzeniami; 3) zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynkach i przebywających w budynkach oraz na terenie robót; 4) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynków przez pracowników, żołnierzy i interesantów jednostki wojskowej; 5) realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynków / terenów kompleksów; 6) wykonywania robót w sposób niezakłócający i nieutrudniający równoległej realizacji innych robót (m.in. remont węzłów sanitarnych, wymiana instalacji elektrycznej, roboty tynkarskie, malarskie i posadzkarskie we wszystkich budynkach) wykonywanych przez niezależny odrębny podmiot zewnętrzny w tym samym budynku, który jest objęty przedmiotem zamówienia w niniejszej sprawie; 7) zabezpieczenia znajdującego się na terenie robót systemu alarmowego (czujki, centrala alarmowa, pozostałe elementy systemu) przed uszkodzeniem podczas wykonywania zleconych robót budowlanych (m.in. przecięcie linii, zapylenie i zamalowanie czujek) – dotyczy budynku nr 49. Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania. ►5.Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. ►6.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. ►7. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. ►8. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Załączniki do SIWZ. ►9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. ►10. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną przez Zamawiającego oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. ►11. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. ►12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2019 r., poz. 701 z późn.zm.). oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających
z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2019 r., poz. 701 z późn.zm.). W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać wraz z ofertą podwykonawcę na zasadach określonych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. ►13. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: ilość kg złomu stalowego x 0,40 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim).►14. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące stolarkę okienną – wymiana okien i drzwi, obróbki obsadzenia i wymiana parapetów, montaż krat - objętą umową, w zw. z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę wszystkie osoby przeznaczone do czynności w zakresie rodzaju jak wskazano powyżej, objętych przedmiotem zamówienia, co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym.
branża Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo
podbranża okna, drzwi
kody CPV 45262522, 45410000, 45421131, 45421132, 45421147, 45442100, 90500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: okna, drzwi

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10370618 2024-04-17
godz. 09:00
Mazowieckie Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Część 1: Wymiana stolarki okiennej (miejscowości: Wrocław, Jelenia Góra). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Projektowanyc...
10336470 2024-04-17
godz. 10:00
Wielkopolskie Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych na os. Piastowskim w Poznaniu
10376130 2024-04-18
godz. 10:00
Podkarpackie Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Wadowice Górne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji siedziby Gminn...
10396496 2024-04-18
godz. 10:00
Małopolskie Renowacja drewnianej stolarki okiennej w elewacjach budynku Sądu Rejonowego w Bochni Przedmiotem zamówienia jest renowacja drewnianej stolarki okiennej w budynku Sądu Rejonowego w Bochni...
10451921 2024-04-26
godz. 00:00
Małopolskie Remont stolarki okiennej w budynku administracyjnym RD Żywiec, ul. Wesoła 69 oraz RD Cieszyn, ul. Frysztacka 50
10448442 2024-05-06
godz. 10:30
Mazowieckie 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Poprawa efektywności energetycznej budynku ZOLP w Rasztowie ”. Zakres zadania realizowany przez Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznyc...
10450059 2024-05-07
godz. 10:00
Małopolskie Dostosowanie budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej „Promyczek”, ul. Krakowska 35, 34-120 Andrychów i terenu przyległego do osób niepełnosprawnych z podziałem na dwa zadania. Częś...
10432170 2024-05-09
godz. 10:00
Podkarpackie Wymiana okien w budynku C w ramach zadania „Termomodernizacja budynku internatu przy Powiatowym Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu w tym docieplenie i przebudowa dachu” 1....
10450398 2024-05-09
godz. 10:00
Podkarpackie Remont drzwi w przegrodach przeciwpożarowych z klasy odporności ogniowej E 30 na EI 30 w budynku Delegatury PUW w Tarnobrzegu przy ul. 1 Maja 4a Przedmiotem zamówienia jest wymiana 10 sz...
10492395 2024-05-13
godz. 12:00
Wielkopolskie Modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej w budynku szpitala przy ul. Stęszewskiego 9 w Koźminie Wielkopolskim Zadanie polega na wymianie stolarki okienno – drzwiowej zewnętrznej w bu...