Przetarg 12004000 - Wymiana punktów świetlnych na terenie Gminy Michałowice ...

   
Analizuj Zamówienie 12004000
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-14
przedmiot ogłoszenia
Wymiana punktów świetlnych na terenie Gminy Michałowice

1. Przedmiotem jest wymiana 147 sztuk opraw sodowych na ledowe na terenie gminy Michałowice.1) Michałowice ul. Jesionowa – 32 szt.
opraw,2) Nowa Wieś ul. Główna (na odc. od WKD do ul. Grodziskiej) – 22 szt. opraw,3) Nowa Wieś ul. Spacerowa – 5 szt. opraw,4) Opacz Kolonia ul. Bodycha (na odc. od Alei Jerozolimskich do ul. Spisaka) – 14 szt. opraw5) Opacz Kolonia ul. Bodycha (na odc. od Ryżowej do Al. Jerozolimskich) – 16 szt. opraw,6) Opacz Kolonia ul. Ryżowa (na odcinku od WKD do granicy gminy) – 7 szt. opraw,7) Opacz Kolonia ul. Środkowa (na odc. od torów WKD do ul. Migdałowej) – 8 szt. opraw8) Opacz Kolonia ul. Środkowa (na odc. od ul. Migdałowej do ronda z ul. Ryżową) – 5 szt. opraw,9) Opacz Kolonia ul. Ryżowa/ Środkowa (rondo) – 9 szt. opraw,10) Opacz Kolonia ul. Środkowa (na odc. od ronda z ul. Ryżową do ul. Czystej) – 8 szt. opraw,11) Pęcice Małe ul. Słowików – 6 szt. opraw,12) Reguły ul. Aleja Powstańców Warszawy – 9 szt. opraw,13) Reguły ul. Działkowa – 6 opraw.2. Pełny zakres przedmiotu zamówienia został określony: Dokumentacja Techniczna - „Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na oprawy typu LED na terenie Gminy Michałowice w miejscowościach Michałowice, Nowa Wieś, Opacz Kolonia, Pęcice Małe oraz Reguły” opracowanej przez AMR PROJEKT – Przedmiar – Załącznik nr 8 do SWZ 3. Wykonawca po wykonaniu wymiany opraw sporządzi 1 egz. dokumentacji powykonawczej w formie elektronicznej w formacie PDF i dodatkowo 1 egz. w postaci papierowej. 4. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.).5. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego o terminach wykonywania poszczególnych robót najpóźniej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem prac podając ich lokalizację.6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania prac przy współpracy z eksploatatorem sieci oświetlenia drogowego.7. Na odcinku prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa, krzewy oraz rośliny wieloletnie, które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej (zgodnie z ustaleniami obowiązującymi w UG).8. Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usunięcia uszkodzonych roślin i posadzenia nowych roślin w uzgodnieniu z Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice na swój koszt.9. Wszelkie użyte materiały i urządzenia winny być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do stosowania tj. np.: certyfikaty zgodności z Polską Normą, deklaracje właściwości użytkowych, atesty. 10. Wykonawca przekaże niezbędne atesty, świadectwa (certyfikaty) i inne dokumenty stwierdzające jakość zastosowanych urządzeń i materiałów.11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami Przedmiotu zamówienia.12. Wykonawca realizujący zamówienie przejmie od Zarządcy drogi niezbędny do wykonania robót pas drogowy.13. Prowadzone roboty winny być oznakowane zgodnie z instrukcją organizacji ruchu przy robotach remontowych wykonaną przez Wykonawcę na swój koszt.14. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, w czasie ich wykonywania odpowiedzialny jest Wykonawca.15. Wykonawca odpowiedzialny jest za zorganizowanie terenu prowadzonych prac zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia prac.16. Obowiązkiem wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia istniejących obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniejącej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na własny koszt.17. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia swoich pracowników i sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację Wykonawcy w czasie prowadzonych prac. 18. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy Wykonawcy i elementami odblaskowymi.19. Wykonawca przez cały czas realizowania zamówienia jest zobowiązany do dysponowania odpowiednią liczbą personelu. Zamawiający nie będzie uwzględniał przedłużenia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza), jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą umową.20. W przypadku, w którym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dojedzie do kontaktu z osobą ze szczególnymi potrzebami w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2024 r. poz. 1411 ze zm.), Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem warunków dostępności, w szczególności poprzez:1) zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych;2) zapewnienie osobie ze szczególnymi potrzebami wsparcia innej osoby podczas wykonywania czynności, będących przedmiotem zamówienia lub przemieszczającej się w okolicach lub przez teren robót.

ZP.271.1.54.2025
branża Energoelektryczna
podbranża oświetlenie, urządzenia, materiały
kody CPV 31520000, 45316110, 45317000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oświetlenie , urządzenia, materiały

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12115943 2025-12-01
godz. 09:00
Łódzkie Zakup i dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego 50 kVa z przyczepką zadania...
12155542 2025-12-01
godz. 09:00
Łódzkie zakup i dostawa mobilnej wieży oświetleniowej oraz masztu oświetleniowego w...
12167573 2025-12-01
godz. 13:00
Śląskie Dostawa: WYŁĄCZNIK LINKOWY GLHL-Ex3M 1NC 1NO C/W E-STOP do TAURON Wytwarzanie...
12172274 2025-12-01
godz. 14:00
Śląskie Remont AKPiA na układach zabezpieczeń SIS w ramach remontu kapitalnego bloku...
12158843 2025-12-02
godz. 00:00
Podkarpackie Dostawa zasilaczy awaryjnych
12175664 2025-12-02
godz. 10:00
Śląskie ZAPYTANIE OFERTOWE: Dostawa dwóch stacji ładowania samochodów elektrycznych z...
12156183 2025-12-02
godz. 11:00
Dolnośląskie Zakup i dostawa sprzętu inwestycyjnego na potrzeby doposażenia bazy magazynowej...
12178363 2025-12-03
godz. 08:00
Małopolskie Kabel Keller VK 02/A AF 1
12181261 2025-12-03
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy
12175967 2025-12-03
godz. 11:00
Mazowieckie Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej...