Przetarg - Wyłonienie zespołu zarządzającego projektem Poszerzenie...

   
Analizuj Zamówienie 1603441 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2010-12-20
przedmiot ogłoszenia
Wyłonienie zespołu zarządzającego projektem Poszerzenie oferty edukacyjnej Uniwersytetu Pedagogicznego szansą na doskonalenie umi
ejętności zawodowych na dynamicznym rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Priorytet IV: Szkolnictwo wyższe i nauka
Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla
gospodarki opartej na wiedzy
Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni..
Zadanie 1.Kierownik/czka projektu
Zadanie 2.Koordynator/ka ds. merytorycznych
Zadanie 3.Specjalista/ka ds. finansowych
Zadanie 4.Asystent/ka ds.finansowo-kadrowych (2 osoby)
Zadanie 5.Koordynator/ka studiów podyplomowych (Technologiczne aspekty przetwarzania języka naturalnego)
Zadanie 6.Koordynator/ka studiów podyplomowych (z zakresu Edukacji spersonalizowanej i zróżnicowanej)
Zadanie 7. Specjalista/ka ds. rekrutacji i promocji projektu.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kierownik/czka projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - planowanie, koordynowanie oraz monitorowanie stanu realizacji projektu
- nadzór nad realizacją postanowień umowy dofinansowania
- zapobieganie zagrożeniom w realizacji projektu
- nadzór i odpowiedzialność za realizację działań zgodnie z budżetem i harmonogramem projektu
- podejmowanie decyzji w sprawach projektu
- wypracowanie narzędzi oraz opracowywanie i zatwierdzanie wzorów dokumentów niezbędnych do prowadzenia i zarządzania projektem
- koordynowanie prac zespołu projektu
- nadzór nad prowadzeniem i archiwizacją dokumentacji związanej z realizacja projektu
- nadzór nad przygotowywaniem sprawozdań i wniosków o płatność w ramach projektu
- bieżące kontakty z instytucjami zewnętrznymi, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy oraz innych obowiązujących dokumentów
- organizacja i prowadzenie okresowych spotkań zespołu projektu
- obecność podczas kontroli/audytu projektu
szczegółowy opis stanowiska zawiera SIWZ. Forma zatrudnienia - umowa zlecenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koordynator/ka ds. merytorycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - planowanie i koordynacja bieżącej realizacji merytorycznej zadań zgodnie z wytycznymi Kierownika Projektu
- przygotowywanie i opracowywanie potrzebnych formularzy/dokumentacji dot. działań merytorycznych
- bieżące, merytoryczne zarządzanie projektem
- współpraca w działaniach dotyczących ewaluacji projektu
- sporządzanie umów z beneficjentami ostatecznymi - uczestnikami projektu, kompletowanie niezbędnych dokumentów ( w tym deklaracji uczestnictwa w projekcie, ankiet do PEFS - Podsystem Monitorowanie Europejskiego Funduszu Społecznego, zaświadczeń potwierdzających przynależność do grup wskazanych w projekcie: bezrobotny, zatrudniony, nieaktywny zawodowo itp.)
- wypełnianie umów cywilno-prawnych dla obsługi projektu
- przygotowanie formularzy, materiałów, pism i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu
- sporządzanie wniosku o płatność w części merytorycznej
- weryfikacja list obecności i ankiet przekazywanych przez Koordynatorów poszczególnych zadań w projekcie
- informowanie Kierownika Projektu o postępie prac oraz o wszelkich trudnościach i ewentualnych nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu.
- obecność podczas kontroli/audytu projektu
Forma zatrudnienia - umowa zlecenie. szczegółowy opis zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Specjalista/ka ds. finansowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - planowanie i koordynacja bieżącej realizacji finansowej zadań zgodnie z wytycznymi Kierownika Projektu
- nadzór nad prawidłową realizacją umów i budżetu
- kontrolowanie zgodności działań merytorycznych z projektem i harmonogramem rzeczowo- finansowym projektu
- przygotowywanie i opracowywanie potrzebnych formularzy/dokumentacji dot. działań finansowych
- prowadzenie i koordynacja rozliczeń finansowych projektu zgodnie z obowiązującymi zasadami dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
- nadzór i kontrola nad terminowym, właściwym, zgodnym z przepisami wydatkowaniem środków finansowych projektu
- monitorowanie rachunku bankowego projektu
- przechowywanie i kontrola dokumentów finansowych projektu
- sporządzanie wniosku o płatność w części finansowej
- współpraca z Kierownikiem Projektu w zakresie bieżącej realizacji projektu dot. rozliczeń finansowych
- informowanie Kierownika Projektu o postępie prac oraz o wszelkich trudnościach i ewentualnych nieprawidłowościach związanych z realizacja projektu
Forma zatrudnienia - umowa zlecenie, szczegółowy opis zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Asystent/ka ds.finansowo-kadrowych (2 osoby).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.- prowadzenie księgowości projektu zgodnie z obowiązującymi zasadami dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
- kompletowanie i przechowywanie dokumentacji księgowej projektu
- analiza ewidencji księgowej w zakresie kompletności ujęcia kosztów projektu
- współpraca ze specjalistą ds. finansowych w zakresie rozliczeń finansowych
- udział w archiwizacji dokumentacji finansowo-księgowej
- informowanie Kierownika Projektu o postępie prac oraz o wszelkich trudnościach i ewentualnych nieprawidłowościach związanych z realizacja projektu
2.- prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniami w projekcie zgodnie z obowiązującymi zasadami dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
- realizacja wypłat wynagrodzeń dla osób zatrudnionych w projekcie
- sporządzanie odrębnych list płac dla personelu projektu
- sporządzanie koniecznych deklaracji rozliczeniowych i raportów dla potrzeb ZUS i PDOF
przygotowanie dokumentacji płacowej do kontroli oraz współpraca z organami kontrolnymi
- informowanie Kierownika Projektu o postępie prac oraz o wszelkich trudnościach i ewentualnych nieprawidłowościach związanych z realizacja projektu
Forma zatrudnienia - umowa zlecenie, szczegółowy opis zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koordynator/ka studiów podyplomowych (Technologiczne aspekty przetwarzania języka naturalnego).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - związanych z realizacja
- zaplanowanie i zorganizowanie właściwej realizacji zadania w ramach odpowiedzialnej jednostki naukowo-dydaktycznej Uczelni realizującej dane studia
- dobór kadry dydaktycznej zatrudnionej w zadaniu zgodnie z wymogami Uczelnianymi oraz przygotowanie umów cywilno-prawnych z osobami zatrudnionymi w ramach zadania
- przygotowanie programów i planów studiów oraz doprowadzenie we współpracy z uprawnionymi służbami Uczelni do formalnego uruchomienia studiów podyplomowych
- informowanie kadry dydaktycznej o sposobie realizacji zajęć dydaktycznych zgodnie z wytycznymi unijnymi
- kompletacja i weryfikacja dokumentacji Beneficjentów ostatecznych
- kontrola i nadzór nad wpłatami za studia Beneficjentów ostatecznych.
- współpraca z zespołem zarządzającym w celu właściwej, zgodnej z budżetem i harmonogramem realizacji zadnia
- opracowanie harmonogramu zajęć na studiach podyplomowych
- koordynacja pracy osób zatrudnionych podczas realizacji projektu w ramach danych studiów podyplomowych
- odpowiedzialność za rekrutację kandydatów i udział w rekrutacji
- kontrolowanie realizacji programu studiów i harmonogramu zajęć, wizytacje na zajęciach
- sprawdzanie i zatwierdzanie wynagrodzeń za przeprowadzone zajęcia przez wykładowców
- współpraca z Dziekanatem w celu realizacji studiów zgodnie z wymogami wewnętrznymi Uczelni oraz wytycznymi projektowymi
- realizacja zakupów zgodnie z zaleceniami Kierownika Projektu i procedurami Uczelni. Dokonywanie kontroli merytorycznej faktur (wg wytycznych Kierownika Projektu) za zakupy towarów i usług i przekazywanie ich, po podpisaniu przez kierownika jednostki naukowo-dydaktycznej, do Specjalisty ds. Finansowych bez zbędnej zwłoki i w terminie nie przekraczającym terminu płatności.
- przeprowadzanie wszelkich wymaganych ankiet ewaluacyjnych wśród beneficjentów, na podstawie danych i formularzy obowiązujących w projekcie
- nadzór nad procedurą rejestrowania i weryfikowania obecności uczestników podczas zajęć
- terminowe przygotowywanie i przekazywanie do Koordynatora ds. Merytorycznych sprawozdań miesięcznych, kwartalnych do wniosku o płatność oraz ankiet i list obecności
- umieszczanie w pomieszczeniach dydaktycznych plakatów oraz logotypów na sprzęcie projektowym, materiałach dydaktycznych, prezentacjach i innych źródłach wykorzystywanych do prowadzenia zajęć były umieszczone logotypy - zgodne z obowiązującymi wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informowanie beneficjentów i innych podmiotów, że studia/kurs/szkolenie itp. są współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
- informowanie Kierownika Projektu o postępie prac oraz o wszelkich trudnościach i ewentualnych nieprawidłowościach
Forma zatrudnienia-umowa zlecenie, szczegółowy opis zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Koordynator/ka studiów podyplomowych (z zakresu Edukacji spersonalizowanej i zróżnicowanej).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zaplanowanie i zorganizowanie właściwej realizacji zadania w ramach odpowiedzialnej jednostki naukowo-dydaktycznej Uczelni realizującej dane studia
- dobór kadry dydaktycznej zatrudnionej w zadaniu zgodnie z wymogami Uczelnianymi oraz przygotowanie umów cywilno-prawnych z osobami zatrudnionymi w ramach zadania
- przygotowanie programów i planów studiów oraz doprowadzenie we współpracy z uprawnionymi służbami Uczelni do formalnego uruchomienia studiów podyplomowych
- informowanie kadry dydaktycznej o sposobie realizacji zajęć dydaktycznych zgodnie z wytycznymi unijnymi
- kompletacja i weryfikacja dokumentacji Beneficjentów ostatecznych
- kontrola i nadzór nad wpłatami za studia Beneficjentów ostatecznych
- współpraca z zespołem zarządzającym w celu właściwej, zgodnej z budżetem i harmonogramem realizacji zadnia
- opracowanie harmonogramu zajęć na studiach podyplomowych
- koordynacja pracy osób zatrudnionych podczas realizacji projektu w ramach danych studiów podyplomowych
- kontrolowanie realizacji programu studiów i harmonogramu zajęć, wizytacje na zajęciach
- sprawdzanie i zatwierdzanie wynagrodzeń za przeprowadzone zajęcia przez wykładowców
- współpraca z Dziekanatem w celu realizacji studiów zgodnie z wymogami wewnętrznymi Uczelni oraz wytycznymi projektowymi
- realizacja zakupów zgodnie z zaleceniami Kierownika Projektu i procedurami Uczelni. Dokonywanie kontroli merytorycznej faktur (wg wytycznych Kierownika Projektu) za zakupy towarów i usług i przekazywanie ich, po podpisaniu przez kierownika jednostki naukowo-dydaktycznej, do Specjalisty ds. Finansowych bez zbędnej zwłoki i w terminie nie przekraczającym terminu płatności.
- przeprowadzanie wszelkich wymaganych ankiet ewaluacyjnych wśród beneficjentów, na podstawie danych i formularzy obowiązujących w projekcie
- nadzór nad procedurą rejestrowania i weryfikowania obecności uczestników podczas zajęć
- terminowe przygotowywanie i przekazywanie do Koordynatora ds. Merytorycznych sprawozdań miesięcznych, kwartalnych do wniosku o płatność oraz ankiet i list obecności
- umieszczanie w pomieszczeniach dydaktycznych plakatów oraz logotypów na sprzęcie projektowym, materiałach dydaktycznych, prezentacjach i innych źródłach wykorzystywanych do prowadzenia zajęć były umieszczone logotypy - zgodne z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informowanie beneficjentów i innych podmiotów, że studia/kurs/szkolenie itp. są współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
- informowanie Kierownika Projektu o postępie prac oraz o wszelkich trudnościach i ewentualnych nieprawidłowościach związanych z realizacja
Forma zatrudnienia- umowa zlecenie, szczegółowy opis zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Specjalista/ka ds. rekrutacji i promocji projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - opracowanie, przygotowywanie i prowadzenie promocji projektu w okresie realizacji projektu zgodnie z obowiązującymi zasadami dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
- dysponowanie materiałami promocyjnymi i przekazywanie ich Koordynatorom zadań
- weryfikowanie czy w pomieszczeniach dydaktycznych, w których odbywają się zajęcia w ramach projektu umieszczone zostały plakatów a także logotypy na sprzęcie projektowym, materiałach dydaktycznych, prezentacjach i innych źródłach wykorzystywanych do prowadzenia zajęć
- informowanie beneficjentów i innych podmiotów, że studia/kurs/szkolenie itp. są współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
- nadzór nad procesem rekrutacji uczestników do projektu, koordynowanie przygotowań dokumentacji rekrutacyjnej oraz współpraca z Koordynatorami poszczególnych zadań w projekcie w celu przeprowadzenia prawidłowej rekrutacji w projekcie
- współpraca z zespołem zarządzającym w zakresie promocji i rekrutacji w projekcie
- współpraca z Koordynatorem ds. merytorycznych w zakresie ewaluacji projektu
- kontrola i nadzór nad wpłatami za studia Beneficjentów ostatecznych
- obecność podczas kontroli/audytu projektu
- informowanie Kierownika Projektu o postępie prac oraz o wszelkich trudnościach i ewentualnych nieprawidłowościach związanych z realizacja
Forma zatrudnienia-u,owa zlecenie, szczegółowy opis zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
branża Edukacja, szkolenia, Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża edukacja, analiza rozwoju przedsiębiorstw
kody CPV 79211000, 79421000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: edukacja, analiza rozwoju przedsiębiorstw