Zlecenie - Wyłonienie Wykonawcy usług edukacyjnych polegających na...

   
Zamówienie 6350987 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2018-10-16
przedmiot zlecenia
Wyłonienie Wykonawcy usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu szkoleń zamkniętych w siedzibie Zamawiającego, odpowiednio
w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia, w następujących zakresach tematycznych:
1.1 Część I - „Obsługa klienta w zakresie obsługi studenta i doktoranta. Zasady profesjonalnej i rzetelnej obsługi klienta w uczelni wyższej” dla 30 osób (dwie grupy po 15 osób).
1.2 Część II - „Podstawy prawa administracyjnego – stosowanie przepisów kodeksu administracyjnego w sprawach studenckich i doktoranckich” dla 25 osób (dwie grupy - I grupa – 15 osób, II grupa 10 osób).
1.3 Część III - „Prawo zamówień publicznych w odniesieniu do jednostek sektora finansów publicznych” dla 15 osób (jedna grupa).
1.4 Część IV a - „Szkolenie z grafiki komputerowej – moduł podstawowy” dla 10 osób (jedna grupa) i Część IV b - „Szklenie z grafiki komputerowej – moduł zaawansowany” dla 10 osób (jedna grupa).
2. Minimalne wymagania co do zakresu szkolenia - opis przedmiotu zamówienia - zostały określone w załącznikach dla każdej z części od I do IV (a, b), które stanowią integralną część Zaproszenia.
3. Postępowanie organizowane przez Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, w ramach realizacji projektu Skonsolidowany Plan Rozwoju UPJPI w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr Umowy POWR.03.05.00-00-Z104/17/00.
4. Uczestnikami szkoleń będą pracownicy administracji i kadry zarządzającej UPJPII w Krakowie.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolnie wybraną liczbę części, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia.
6. Zamawiający poprzez określenie „szkolenie” rozumie przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, kursów, szkoleń w wymiarze co najmniej 8 godzin dydaktycznych.
7. Do obowiązków Wykonawcy/ów w zakresie merytorycznym i organizacyjnym będzie należało w szczególności, odpowiednio w odniesieniu do danej części zamówienia:
a) pełne przygotowanie merytoryczne i metodologiczne szkolenia/ń, w zakresie części na którą składana będzie oferta, zawierające min. zakres szkolenia określony w załącznikach do Ogłoszenia/Zaproszenia do złożenia ofert
b) przeprowadzenie szkolenia/ń przy założeniu, że łącznie będzie trwało minimum 8 godzin dydaktycznych dla części od I do III i minimum 9 dla części IVa i b, przy czym Zamawiający za 1 godzinę dydaktyczną przyjmuje 45 minut.
c) przygotowanie materiałów szkoleniowych zawierających szczegółowe i pełne informacje przekazane uczestnikom na szkoleniu (i materiał dodatkowy niemożliwy do zaprezentowania na szkoleniu jako uzupełnienie) - dla każdego uczestnika szkolenia,
d) prowadzenie listy obecności na szkoleniach, które będą stanowić załącznik do protokołu odbioru,
e) przygotowanie protokołu ze zrealizowanych zajęć po przeprowadzonym szkolenia,
f) oznakowanie wszystkich wytworzonych materiałów dla potrzeb szkolenia logotypami wymaganymi przez Zamawiającego, które zostaną udostępnione Wykonawcy najpóźniej w terminie do 3 dni liczonych od dnia zawarcia umowy,
g) przygotowanie certyfikatu potwierdzającego odbycie szkolenia dla każdego uczestnika i przeprowadzenie ewaluacji szkolenia w oparciu o przygotowane przez Wykonawcę pre-testy i post-testy.
5.1 Całkowite koszty przygotowania merytorycznego i metodologicznego szkolenia, w tym koszty: przygotowania materiałów szkoleniowych oraz dojazdu i noclegów wykładowcy ponosi Wykonawca.
5.2 Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie i na własny koszt do zapewnienia w każdym dniu w trakcie prowadzenia szkolenia minimum 2 przerw kawowych lub kawowego serwisu całodziennego oraz jednej przerwy obiadowej w każdym dniu szkolenia, zgodnie z niżej opisanymi minimalnymi wymaganiami w aspekcie cateringu:
5.2.1 Minimum 2 przerwy kawowe lub kawowy serwis całodzienny – w ramach każdej z dwóch przerw kawowych należy zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia:
5.2.1.1 kawę – 1 filiżankę (250 ml) na osobę,
5.2.1.2 herbatę – 1 filiżankę (250 ml) na osobę,
5.2.1.3 wodę mineralną gazowaną, niegazowaną, soki owocowe – 250 ml na osobę,
5.2.1.4 cukier, płynne mleko do kawy, cytryna do herbaty w plastrach, drobne słone lub słodkie przekąski typu paluszki lub kruche ciastka lub owoce dla wszystkich uczestników,
5.2.1.5 sposób podania: w formie szwedzkiego stołu z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, łyżeczek, serwetek oraz kubków na zimne napoje.
5.2.2 Przerwa obiadowa (zupa i drugie danie oraz napój) po przeprowadzeniu 6 h dydaktycznych w każdym dniu szkolenia dla każdego uczestnika, przy czym zestaw obiadowy musi obejmować:
5.2.2.1 mięso/rybę min 200g,
5.2.2.2 ziemniaki 100g, surówkę 150g
5.2.2.3 lub posiłek jarski przy czym liczba posiłków jarskich nie może stanowić więcej niż 30% obiadów łącznej liczby dla każdej grupy szkoleniowej, co zostanie zgłoszone Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej na 3 dni przed terminem danego szkolenia. Możliwe posiłki jarskie (min. 450g/porcja): - Pierogi ruskie -10szt/ na osobę, - Krokiety z kapusta i grzybami w sobie grzybowym - 4 szt/ na osobę, - Pierogi z kapustą i grzybami -10szt/na osobę, - Gołąbki z grzybami - 4 szt/na osobę, - Placki ziemniaczane z sosem jarskim 4szt/na osobę, - Risotto (450g/porcja), - Zapiekanka bezmięsna (450g/porcja),
5.2.2.4 woda mineralna gazowana, niegazowana bądź sok, kompot – 250 ml na osobę,
5.2.2.5 sposób podania:
a) w sytuacji dowozu posiłków do budynku, w którym będzie odbywało się szkolenie obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na gorąco w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek. Obiad może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu, a Zamawiający udostępni odpowiednie pomieszczenie z dostępem do prądu i instalacji sanitarnych, ale bez stołów,
b) posiłki mogą mieć miejsce w stołówce/restauracji w odległości nie większej niż 500 metrów od siedziby Zamawiającego, a w takim przypadku powinny być zapewnione miejsca siedzące dla uczestników, a ponadto posiłki powinny być ciepłe, podane na zastawie obiadowej.
5.3 Czas na przerwy kawowe i obiadowe należy doliczyć do założonej liczby godzin dydaktycznych szkolenia. Koszty posiłków, dowozu, sprzętu, obsługi kelnerskiej ponosi Wykonawca.
5.4 Zamawiający dopuszcza zmianę menu za porozumieniem stron.
8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
6.1 Część 1 – 2018 rok: 8 h: Jednodniowe szkolenie wraz z minimum 2 przerwami kawowymi lub kawowym serwisem całodziennym i 1 przerwą obiadową w każdym dniu szkolenia dla dwóch grup. Termin szkolenia: - I grupa – 15 osób: 5-6.11.2018r., - II grupa – 15 osób: 7-8.11.2018r. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia za porozumieniem stron.
6.2 Część 2 – 2018 rok: 16 h: Dwudniowe szkolenie wraz z minimum 2 przerwami kawowymi lub kawowym serwisem całodziennym i 1 przerwą obiadową w każdym dniu szkolenia dla dwóch grup. Termin szkolenia: - I grupa – 15 osób: 20-21.11.2018r., - II grupa – 10 osób: 22-23.11.2018r. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia za porozumieniem stron.
6.3 Część 3 – 2018 rok: 16 h: Dwudniowe szkolenie wraz z minimum 2 przerwami kawowymi lub kawowym serwisem całodziennym i 1 przerwą obiadową w każdym dniu szkolenia dla jednej grupy. Termin szkolenia: - I grupa - 15 osób: 5-6.12.2018r. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia za porozumieniem stron.
6.4 Część 4 –
a) 2018 rok: 9 h: Jednodniowe szkolenie wraz z minimum 2 przerwami kawowymi lub kawowym serwisem całodziennym i 1 przerwą obiadową w każdym dniu szkolenia dla I grupy – moduł podstawowy. Termin szkolenia: - I grupa – 10 osób: 10.12.2018r.,
b) 2019 rok: 9 h: Jednodniowe szkolenie wraz z minimum 2 przerwami kawowymi lub kawowym serwisem całodziennym i 1 przerwą obiadową w każdym dniu szkolenia dla II grupy – moduł zaawansowany. Termin szkolenia: - II grupa – 10 osób: 9.01.2019r.
9. Miejsce przeprowadzenia w/w szkoleń: Obiekty UPJPII przy ulicy Bernardyńskiej 3 bądź Franciszkańskiej 1 w Krakowie.
10. KOD CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe.
4) Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami odpowiednio dla danej części zamówienia.
1. Dopuszcza się możliwość porozumiewania się w formie pisemnej, drogą elektroniczną lub faksem.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują jakiekolwiek dokumenty lub informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Przed złożeniem ofert Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu uwagi co do treści niniejszego Ogłoszenia. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający uwzględniając przesłane uwagi może dokonać zmiany treści niniejszego Ogłoszenia lub odpowiednio wydłużyć termin składania ofert.
4. Wykonawca przesyłając uwagi do treści ogłoszenia drogą elektroniczną lub faksem zobowiązany jest do ich prawidłowego oznaczenia pozwalającego na identyfikację Wykonawcy oraz wskazania przedmiotu i numeru postępowania poprzez oznaczenie „Pytania do postępowania na wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług szkoleniowych”,; znak sprawy: …………………...”.
5. Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniona jest: p. Urszula Giza, Biuro Zamówień Publicznych UPJPII ul. Bernardyńska 3, 31-069 Kraków; e-mail: zp@upjp2.edu.pl.
5) Warunki udziału w postępowaniu odpowiednio dla danej części zamówienia.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią zdolność techniczną i zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, tzn. dysponują przynajmniej jedną osobą która spełnia następujące warunki odpowiednio dla każdej z części:
a) wykształcenie wyższe,
b) minimum czteroletni staż pracy w prowadzeniu szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia, nie mniej niż 30 szkoleń dydaktycznych rocznie (łącznie 240 godz. rocznie).
branża Edukacja, szkolenia
podbranża kursy i szkolenia inne, szkolenia miękkie, kursy informatyczne
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne , szkolenia miękkie , kursy informatyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10486856 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Organizacja kompleksowej usługi superwizji indywidualnej i grupowej w formie stacjonarnej z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej.
10444673 2024-05-12
godz. 11:00
Pomorskie PWK/224 Interaktywne, wirtualne techniki szkoleniowe dla instalacji produkcyjnej 900, 1100 Zakładu PZD Rafinerii Gdańskiej -
10498533 2024-05-13
godz. 10:00
Mazowieckie Organizacja i realizacja do 30 trzydniowych szkoleń on-line pt. „Przeciwdziałanie przemocy domowej” dla członków zespołów interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych. ...
10506789 2024-05-14
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu warsztatów kreatywnego spędzania czasu dla dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej (zw...
10512773 2024-05-15
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej Politechniki Koszalińskiej pn. Szkolenie pn. GWO and safety training onshore & offshore Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ...
10510634 2024-05-15
godz. 10:00
Opolskie Usługi edukacyjne i szkoleniowe na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Część 1: Przeprowadzenie wykładów teoretycznych i praktycznych na szkoleniu pn. „Kurs obsługi k...
10511615 2024-05-15
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Opis przedmiotu zamówienia a) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie warsztatów rozwijających kompetencje społeczno – zawodowe. Planowana liczba warsztatów w ciągu roku – 5. Wars...
10509483 2024-05-20
godz. 11:00
Mazowieckie Szkolenia okresowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz pierwszej pomocy przedmedycznej dla Pracowników PGE Energia Ciepła S.A. i Spółek Zależnych Opis zawarty w SWZ i zał...
10514264 2024-05-22
godz. 14:00
Lubelskie Prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej oraz działalności szkoleniowej w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii i ...
10494114 2024-05-24
godz. 15:15
Dolnośląskie Powierzenie realizacji zadania publicznego z zakresu działalności na rzecz osób z niepełnosprawnością pn. Prze prowadzenie na terenie powiatu świdnickiego w 2024 roku działań trenin...