Przetarg - Wyłonienie wykonawców usług w zakresie 1....

   
Analizuj Zamówienie 2285085 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2012-05-08
przedmiot ogłoszenia
Wyłonienie wykonawców usług w zakresie
1. Koordynatora/rki Projektu
2. Specjalisty/tki ds. finansowo-księgowych
3. Specjali
sty/tki ds. promocji i ewaluacji
projektu pn. EDUKACJA TWOJA SZANSĄ - WSPARCIE UCZNIÓW I UCZENNIC Z GMINY NASIELSK.
Przedmiotem zamówienia: Wyłonienie trzech wykonawców usług w zakresie
1.Koordynatora/rki Projektu
2.Specjalisty/tki ds. finansowo-księgowych
3.Specjalisty/tki ds. promocji i ewaluacji
projektu pn. EDUKACJA TWOJA SZANSĄ - WSPARCIE UCZNIÓW I UCZENNIC Z GMINY NASIELSK Współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - 3 części
1. Część I - Koordynatora/rki Projektu
2. Część II - Specjalisty/tki ds. finansowo-księgowych
3. Część III - Specjalisty/tki ds. promocji i ewaluacji
Ta sama osoba fizyczna nie może pełnić równocześnie w projekcie funkcji koordynatora projektu i specjalisty ds. finansowo-księgowych oraz specjalisty ds. promocji.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
- Prowadzenia w Gminie Nasielsk przez okres realizacji projektu biura projektu. Do realizacji projektu wykorzystane zostanie zaplecze lokalowe i techniczne gminy i szkół biorących udział w projekcie. W biurze projektu będą przechowywane wszelkie dokumenty związane z realizacją projektu.
- Świadczenia usług tj. Koordynatora/rki Projektu w wymiarze 100h/miesiąc, Specjalisty/tki ds. finansowo-księgowych w wymiarze 50h/miesiąc, Specjalisty/tki ds. promocji i ewaluacji w wymiarze 100h/miesiąc
- Prowadzenia karty czasu pracy,
- Wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacją zlecenia,
- Informowania w formie pisemnej Zamawiającego o przebiegu wykonywania zamówionego zlecenia na każde żądanie Zamawiającego
- Uczestniczenia raz na 2 tygodnie w siedzibie biura projektu
w spotkaniach koordynacyjnych mających na celu przedyskutowanie bieżących zagadnień związanych z realizacją projektu,
- Stosowanie się do poleceń i wskazówek Zamawiającego w trakcie wykonywania zamówienia;
- Wykorzystania wszystkich informacji, materiałów, dokumentów otrzymanych od Zamawiającego wyłącznie w celu prawidłowej realizacji projektu;
Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy wszelkie posiadane dokumenty
i informacje, a w szczególności:
1) faktury i dokumenty rozliczeniowe związane z realizacją projektu.
2) potwierdzenia zapłaty faktur.
3) wskazane przez Wykonawcę informacje i wyjaśnienia potrzebne do opracowania wszystkich dokumentów będących przedmiotem realizacji projektu.
Wykonawca, któremu Zamawiający powierzył wykonanie zlecenia zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich faktów, informacji i okoliczności poznanych i udostępnionych w trakcie realizacji projektu.
Zamawiający zastrzega, że dokumenty udostępnione Wykonawcy nie mogą być rozpowszechniane w celach innych niż przewidziane w projekcie.
Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za:
- terminowe wykonywanie wszystkich czynności związanych z realizacją usługi,
- poprawność przedstawianych dokumentów finansowych i dokonywanie ich opisu zgodnie z wymogami w tym zakresie,
- poprawność sporządzanych wniosków i raportów
Wszelkie dane osobowe uzyskane przy realizacji projektu podlegają ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.1997.133.883 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024).
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyłonienie wykonawcy usług w zakresie Koordynatora/rki Projektu.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań przez Koordynatora/rki Projektu obejmuje:
1. nadzór nad prowadzeniem biura projektu i dokumentacja projektową
2. rekrutacja BO
3. nabór kadry pedagogicznej do realizacji projektu zgodnie z ustawą PZP (logopedzi, nauczyciele, psycholodzy i pedagodzy)
4. koordynację działań zaplanowanych w projekcie, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i unijnymi,
5. nadzór i kontrola realizacji zajęć przez nauczycieli w ramach projektu,
6. przygotowywanie umów cywilnoprawnych dla osób realizujących projekt,
7. prowadzenie nadzoru nad pracą kadry zatrudnionej w ramach obsługi projektu,
8. monitorowanie prawidłowości realizacji projektu zgodnie z podpisaną umową
o dofinansowanie, obowiązującymi regulacjami prawnymi,
9. monitorowanie prawidłowości realizacji postępowań przetargowych zgodnie z obowiązującą Ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
10. utrzymywanie stałych kontaktów z Instytucją Pośredniczącą, informowanie na bieżąco Zamawiającego o zaistniałych problemach w trakcie realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków
i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów,
11. reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw,
12. nadzór nad wszystkimi działaniami podejmowanymi w projekcie,
13. podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu,
14. przygotowywanie dokumentów niezbędnych do aneksowania umowy o dofinansowanie, w tym aktualizacja harmonogramu realizacji projektu
15. przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej,
16. monitorowanie osiąganych wskaźników oraz prawidłowości realizacji projektu,
17. pełna dyspozycyjność na potrzeby projektu,.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie
Specjalisty/tki ds. finansowo-księgowych.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań Specjalisty/tki ds. finansowo-księgowych obejmuje:
1. terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z przygotowaniem wszystkich załączników,
2. monitorowania terminowości i prawidłowości prowadzenia, przechowywani i archiwizowania dokumentacji projektu w zakresie finansowo-rozliczeniowym,
3. wspierania koordynatora we wszelkich działaniach związanych z realizacją projektu, m. in. pomoc koordynatorowi projektu w zakresie kontroli jakości pracy wykonywanej przez osoby świadczące usługi w projekcie, oraz w zakresie organizacji współpracy z nauczycielami, dyrektorami, przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego,
4. opracowywanie sprawozdań finansowych z realizacji projektu, w tym wniosków sprawozdawczych projektu,
5. przygotowywanie bieżącej dokumentacji finansowej projektu,
6. prowadzenie dokumentacji kadrowej osób zatrudnionych w projekcie,
7. koordynowanie płatności z zakresu umów cywilno-prawnych i faktur w projekcie,
8. kontrola i monitoring rzeczowych i finansowych postępów projektu,
9. uczestniczenie w przygotowaniu strategii wstępnej i produktu finalnego,
10. nadzór nad wydatkami,
11. czuwanie na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z budżetem i harmonogramem,
12. aktualizacja Harmonogramu realizacji projektu, planu finansowania projektu
13. pełna dyspozycyjność na potrzeby projektu,.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyłonienie wykonawcy usługi w zakresieSpecjalisty/tki ds. promocji i ewaluacji.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań Specjalisty/tki ds. promocji i ewaluacji obejmuje:
1. rekrutacja BO
2. zapewnienie prawidłowej promocji projektu,
3. ewaluacja projektu
4. przygotowywanie materiałów na stronę internetową projektu,
5. wspierania koordynatora projektu we wszelkich działaniach związanych z realizacją projektu, m. in. pomoc koordynatorowi projektu w zakresie kontroli jakości pracy wykonywanej przez osoby świadczące usługi w projekcie, oraz pomoc w zakresie organizacji współpracy z nauczycielami, dyrektorami, przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego
6. promocja projektu
7. zaopatrzenie w materiały promocyjne oraz materiały dydaktyczne dla uczniów/uczennic oraz dla nauczycieli zgodnie z ustawą PZP
8. kontrola wydawania zakupionych materiałów promocyjnych
9. organizowanie konferencji,
10. przygotowanie mistrzostw na zakończenie projektu
11. pełna dyspozycyjność na potrzeby projektu,.
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Praca, Usługi reklamowe
podbranża usługi księgowe, analizy, audyty, certyfikaty, akcje promocyjne
kody CPV 79211000, 79421000, 79500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi księgowe , analizy, audyty, certyfikaty, statystyki , akcje promocyjne