Przetarg - Wyłonienie wykonawców usług w zakresie 1. Koordynatora...

   
Analizuj Zamówienie 2210749 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2012-03-15
przedmiot ogłoszenia
Wyłonienie wykonawców usług w zakresie 1. Koordynatora Projektu (część I zamówienia) 2. Specjalista ds. finansowo-księgowych (czę
ść II zamówienia) 3. Specjalista ds. promocji (część III zamówienia) projektu pn. EDUKACJA TWOJA SZANSĄ - WSPARCIE UCZNIÓW I UCZENNIC Z GMINY NASIELSK.
Przedmiotem zamówienia: Wyłonienie trzech wykonawców usług w zakresie
1. Koordynatora Projektu (część I zamówienia)
2. Specjalista ds. finansowo-księgowych (część II zamówienia)
3. Specjalista ds. promocji (część III zamówienia)
projektu pn. EDUKACJA TWOJA SZANSĄ - WSPARCIE UCZNIÓW I UCZENNIC Z GMINY NASIELSK Współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Ta sama osoba fizyczna nie może pełnić równocześnie w projekcie funkcji koordynatora projektu i specjalisty ds. finansowo-księgowych oraz specjalisty ds. promocji.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
- Wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacją zlecenia,
- Informowania w formie pisemnej Zamawiającego o przebiegu wykonywania zamówionego zlecenia na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od daty wystąpienia z takim żądaniem;
- Uczestniczenia na żądanie i w siedzibie Zamawiającego po ustaleniu przez strony
w spotkaniach mających na celu przedyskutowanie bieżących zagadnień związanych
z realizacją zamówionego zlecenia;
- Stosowanie się do poleceń i wskazówek Zamawiającego w trakcie wykonywania zamówionego zlecenia;
- Wykorzystania wszystkich informacji, materiałów, dokumentów otrzymanych od Zamawiającego wyłącznie w celu prawidłowego wykonania umowy;
Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy wszelkie posiadane dokumenty
i informacje, a w szczególności:
1) faktury i dokumenty rozliczeniowe z Wykonawcami przedsięwzięcia.
2) potwierdzenia zapłaty faktur.
3) wskazane przez Wykonawcę informacje i wyjaśnienia potrzebne do opracowania wszystkich dokumentów będących przedmiotem realizacji niniejszej umowy.
Wykonawca, któremu Zamawiający powierzył wykonanie zlecenia zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich faktów, informacji i okoliczności poznanych i udostępnionych w trakcie realizacji niniejszej umowy.
Zamawiający zastrzega, że dokumenty udostępnione Wykonawcy nie mogą być rozpowszechniane w celach innych niż przewidziane niniejszą umową.
Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za:
- terminowe wykonywanie wszystkich czynności związanych z realizacją usługi,
- poprawność przedstawianych dokumentów finansowych i dokonywanie ich opisu zgodnie z wymogami w tym zakresie,
- poprawność sporządzanych wniosków i raportów,.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyłonienia wykonawcy usługi w zakresie Koordynatora Projektu.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań przez Koordynatora Projektu obejmuje:
1.koordynację działań zaplanowanych w projekcie, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i unijnymi,
2.nadzór i kontrola realizacji zajęć przez nauczycieli w ramach projektu,
3.przygotowywanie umów cywilnoprawnych dla osób realizujących projekt,
4.prowadzenie nadzoru nad pracą kadry zatrudnionej w ramach obsługi projektu,
5.monitorowanie prawidłowości realizacji projektu zgodnie z podpisaną umową
o dofinansowanie, obowiązującymi regulacjami prawnymi,
6.monitorowanie prawidłowości realizacji postępowań przetargowych zgodnie z obowiązującą Ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
7.utrzymywanie stałych kontaktów z Instytucją Pośredniczącą, informowanie na bieżąco o zaistniałych problemach w trakcie realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków
i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów,
8.reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw,
9.nadzór nad wszystkimi działaniami podejmowanymi w projekcie,
10.podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu,
11.przygotowywanie dokumentów niezbędnych do aneksowania umowy o dofinansowanie,
12.przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej,
13.monitorowanie osiąganych wskaźników oraz prawidłowości realizacji projektu,
14.pełna dyspozycyjność na potrzeby projektu, Wykonawca powinien się stawiać w miejscu realizacji projektu na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego,.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie Specjalisty ds. finansowo-księgowych.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań Specjalisty ds. finansowo-księgowych obejmuje:
1.terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z przygotowaniem wszystkich załączników,
2.monitorowania terminowości i prawidłowości prowadzenia, przechowywani i archiwizowania dokumentacji projektu w zakresie finansowo-rozliczeniowym,
3.wspierania koordynatora we wszelkich działaniach związanych z realizacją projektu, m. in. pomoc koordynatorowi projektu w zakresie kontroli jakości pracy wykonywanej przez osoby świadczące usługi w projekcie, oraz w zakresie organizacji współpracy z nauczycielami, dyrektorami, przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego,
4.opracowywanie sprawozdań finansowych z realizacji projektu, w tym wniosków sprawozdawczych projektu,
5.przygotowywanie bieżącej dokumentacji finansowej projektu,
6.prowadzenie dokumentacji kadrowej osób zatrudnionych w projekcie,
7.koordynowanie płatności z zakresu umów cywilno-prawnych i faktur w projekcie,
8.kontrola i monitoring rzeczowych i finansowych postępów projektu,
9.uczestniczenie w przygotowaniu strategii wstępnej i produktu finalnego,
10.nadzór nad wydatkami,
11.czuwanie na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z budżetem i harmonogramem,
12.aktualizacja Harmonogramu rzeczowo finansowego, planu finansowania projektu
13.pełna dyspozycyjność na potrzeby projektu, Wykonawca powinien się stawiać w miejscu realizacji projektu na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego,.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie Specjalista ds. promocji.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań Specjalisty ds. promocji obejmuje:
1.rekrutacja beneficjentów,
2.zapewnienie prawidłowej promocji projektu,
3.ewaluacja projektu
4.przygotowywanie materiałów na stronę internetową projektu,
5.wspierania koordynatora projektu we wszelkich działaniach związanych z realizacją projektu, m. in. pomoc koordynatorowi projektu w zakresie kontroli jakości pracy wykonywanej przez osoby świadczące usługi w projekcie, oraz pomoc w zakresie organizacji współpracy z nauczycielami, dyrektorami, przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego
6.promocja projektu
7.zaopatrzenie w materiały promocyjne
8. kontrola wydawania zakupionych materiałów promocyjnych
9.organizowanie konferencji,
10.przygotowanie mistrzostw na zakończenie projektu
11.pełna dyspozycyjność na potrzeby projektu, Wykonawca powinien się stawiać w miejscu realizacji projektu na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego,.
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Praca
podbranża usługi księgowe
kody CPV 79211000, 79421000, 79500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi księgowe