Przetarg - Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych...

   
Analizuj Zamówienie 3472164 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2014-10-16
przedmiot ogłoszenia
Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz
świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5, 6, 7 w roku 2015 r.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót elektrycznych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót elektrycznych oraz świadczenie usług pogotowia elektrycznego w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
Zakres robót obejmuje m. in:
1.Roboty remontowe:
a)Roboty remontowe sieci elektrycznej
b)Roboty remontowe instalacji elektrycznej
c)naprawa lub wymiana urządzeń elektrycznych
d)naprawa lub wymiana urządzeń elektroenergetycznych
2.Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert.
2.Części zamówienia:
Część 1 - Administracja Nieruchomości nr 1
Część 2 - Administracja Nieruchomości nr 5
Część 3 - Administracja nieruchomości nr 6
Część 4 - Administracja Nieruchomości nr 7
3.Zakres prac określają:
1)Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego
(dla części 1, 2, 3 i 4) - stanowiący odpowiednio Załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ,
2)Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (odpowiednio dla części 1, 2 , 3 i 4),
3)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ;
4)Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-1 (część 1); AN-5 (część 2); AN-6 (część 3) i AN-7 (część 4)- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ,
5)Wykaz adresowy budynków- stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ (odpowiednio dla części 1,2,3 i 4).
Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego.
4.Wykonawca zobowiązany jest do:
1)udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania:
2)w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego,
3)w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej,
4)w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby,
5)zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej i przystąpienia do usuwania awarii w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii na wskazany nr telefonu.
6)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową.
7)realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych.
8)Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia.
9)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót.
10)usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz
w okresie gwarancyjnym i rękojmi
11)zastosowania materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.),
12)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb prowadzonych robót, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia,
13)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną-prawną,
14)dokonania utylizacji odpadów we własnym zakresie i na własny koszt, a dokumentacje przekaże Zamawiającemu,
15)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji,
16)złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego.
Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania.
4.Rozliczenie wykonanych prac:
Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
1)Wykonywanie drobnych robót elektrycznych:
Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń.
2)Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, oraz terminu rozpoczęcia i odbioru robót. Termin zakończenia prac określony w zleceniu, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście Wykonawcy.
3)Za świadczony przedmiot umowy określony w przedmiarach robót, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót.
4)Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys Ofertowy Wykonawcy, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego.
5)Za świadczenie usług pogotowia technicznego:
rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem:
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru,
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie Zamawiającego podczas dyżuru.
Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
CZĘŚĆ Nr: 1
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót elektrycznych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót elektrycznych oraz świadczenie usług pogotowia elektrycznego w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
Zakres robót obejmuje m. in:
1. Roboty remontowe:
a)Roboty remontowe sieci elektrycznej
b)Roboty remontowe instalacji elektrycznej
c)naprawa lub wymiana urządzeń elektrycznych
d)naprawa lub wymiana urządzeń elektroenergetycznych
2. Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załączniku nr 1a do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert.
2. Części zamówienia:
Część 1 - Administracja Nieruchomości nr 1
3. Zakres prac określają:
1) Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego
(dla części 1) - stanowiący odpowiednio Załącznik nr 1a do SIWZ,
2)Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dla części 1),
3)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ;
4)Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-1 (część 1)- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ,
5)Wykaz adresowy budynków- stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ (dla części 1).

Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
1)udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania:
2)w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego,
3)w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej,
4)w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby,
5)zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej i przystąpienia do usuwania awarii w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii na wskazany nr telefonu.
6)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową.
7)realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych.
8)Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia.
9)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót.
10) usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz
w okresie gwarancyjnym i rękojmi
11)zastosowania materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.),
12)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb prowadzonych robót, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia,
13)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną-prawną,
14)dokonania utylizacji odpadów we własnym zakresie i na własny koszt, a dokumentacje przekaże Zamawiającemu,
15)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji,
16)złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego.
Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania.
4. Rozliczenie wykonanych prac:
Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
1)Wykonywanie drobnych robót elektrycznych:
Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń.
2)Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, oraz terminu rozpoczęcia i odbioru robót. Termin zakończenia prac określony w zleceniu, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście Wykonawcy.
3)Za świadczony przedmiot umowy określony w przedmiarach robót, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót.
4)Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys Ofertowy Wykonawcy, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego.
5)Za świadczenie usług pogotowia technicznego:
rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem:
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru,
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie Zamawiającego podczas dyżuru.
Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
CZĘŚĆ Nr: 2
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót elektrycznych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót elektrycznych oraz świadczenie usług pogotowia elektrycznego w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
Zakres robót obejmuje m. in:
1.Roboty remontowe:
a)Roboty remontowe sieci elektrycznej
b)Roboty remontowe instalacji elektrycznej
c)naprawa lub wymiana urządzeń elektrycznych
d)naprawa lub wymiana urządzeń elektroenergetycznych
2.Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załączniku nr 1b do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert.
2. Części zamówienia:
Część 2 - Administracja Nieruchomości nr 5
3.Zakres prac określają:
1)Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego
(dla części 2) - stanowiący odpowiednio Załącznik nr 1b do SIWZ,
2)Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dla części 2),
3)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ;
4)Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-5 (część 2)- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ,
5)Wykaz adresowy budynków- stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ (dla części 2).
Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
1)udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania:
2)w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego,
3)w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej,
4)w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby,
5)zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej i przystąpienia do usuwania awarii w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii na wskazany nr telefonu.
6)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową.
7)realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych.
8)Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia.
9)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót.
10)usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz
w okresie gwarancyjnym i rękojmi
11)zastosowania materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.),
12)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb prowadzonych robót, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia,
13)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną-prawną,
14)dokonania utylizacji odpadów we własnym zakresie i na własny koszt, a dokumentacje przekaże Zamawiającemu,
15)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji,
16)złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego.
Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania.
5. Rozliczenie wykonanych prac:
Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
1)Wykonywanie drobnych robót elektrycznych:
Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń.
2)Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, oraz terminu rozpoczęcia i odbioru robót. Termin zakończenia prac określony w zleceniu, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście Wykonawcy.
3)Za świadczony przedmiot umowy określony w przedmiarach robót, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót.
4)Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys Ofertowy Wykonawcy, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego.
5)Za świadczenie usług pogotowia technicznego:
rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem:
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru,
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie Zamawiającego podczas dyżuru.
Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
CZĘŚĆ Nr: 3
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót elektrycznych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót elektrycznych oraz świadczenie usług pogotowia elektrycznego w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
Zakres robót obejmuje m. in:
1.Roboty remontowe:
a)Roboty remontowe sieci elektrycznej
b)Roboty remontowe instalacji elektrycznej
c)naprawa lub wymiana urządzeń elektrycznych
d)naprawa lub wymiana urządzeń elektroenergetycznych
2.Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załączniku nr 1c do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert.
2. Części zamówienia:
Część 3 - Administracja nieruchomości nr 6
3. Zakres prac określają:
1)Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego
(dla części 3) - stanowiący odpowiednio Załącznik nr 1c do SIWZ,
2)Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dla części 3),
3)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ;
4)Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-6 (część 3)- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ,
5)Wykaz adresowy budynków- stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ (dla części 3).

Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego.

5. Wykonawca zobowiązany jest do:
1)udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania:
2)w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego,
3)w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej,
4)w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby,
5)zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej i przystąpienia do usuwania awarii w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii na wskazany nr telefonu.
6)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową.
7)realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych.
8)Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia.
9)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót.
10) usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz
w okresie gwarancyjnym i rękojmi
11)zastosowania materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.),
12)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb prowadzonych robót, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia,
13)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną-prawną,
14)dokonania utylizacji odpadów we własnym zakresie i na własny koszt, a dokumentacje przekaże Zamawiającemu,
15)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji,
16)złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego.
Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania.
6. Rozliczenie wykonanych prac:
Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
1)Wykonywanie drobnych robót elektrycznych:
Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń.
2)Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, oraz terminu rozpoczęcia i odbioru robót. Termin zakończenia prac określony w zleceniu, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście Wykonawcy.
3)Za świadczony przedmiot umowy określony w przedmiarach robót, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót.
4)Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys Ofertowy Wykonawcy, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego.
5)Za świadczenie usług pogotowia technicznego:
rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem:
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru,
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie Zamawiającego podczas dyżuru.
Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
CZĘŚĆ Nr: 4
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót elektrycznych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót elektrycznych oraz świadczenie usług pogotowia elektrycznego w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
Zakres robót obejmuje m. in:
1.Roboty remontowe:
a)Roboty remontowe sieci elektrycznej
b)Roboty remontowe instalacji elektrycznej
c)naprawa lub wymiana urządzeń elektrycznych
d)naprawa lub wymiana urządzeń elektroenergetycznych
2.Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załączniku nr 1d do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert.

2. Części zamówienia:
Część 4 - Administracja Nieruchomości nr 7

3.Zakres prac określają:
1)Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego
(dla części 4) - stanowiący odpowiednio Załącznik nr 1d do SIWZ,
2)Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (odpowiednio dla części 4),
3)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ;
4)Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-7 (część 4)- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ,
5)Wykaz adresowy budynków- stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ (dla części 4).
Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego.

4. Wykonawca zobowiązany jest do:
1)udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania:
2)w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego,
3)w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej,
4)w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby,
5)zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej i przystąpienia do usuwania awarii w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii na wskazany nr telefonu.
6)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową.
7)realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych.
8)Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia.
9)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót.
10) usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz
w okresie gwarancyjnym i rękojmi
11)zastosowania materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.),
12)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb prowadzonych robót, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia,
13)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną-prawną,
14)dokonania utylizacji odpadów we własnym zakresie i na własny koszt, a dokumentacje przekaże Zamawiającemu,
15)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji,
16)złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego.
Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania.

5. Rozliczenie wykonanych prac:
Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
1)Wykonywanie drobnych robót elektrycznych:
Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń.
2)Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, oraz terminu rozpoczęcia i odbioru robót. Termin zakończenia prac określony w zleceniu, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście Wykonawcy.
3)Za świadczony przedmiot umowy określony w przedmiarach robót, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót.
4)Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys Ofertowy Wykonawcy, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego.
5)Za świadczenie usług pogotowia technicznego:
rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem:
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru,
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie Zamawiającego podczas dyżuru.
Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1
Nazwa: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 w roku 2015 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót elektrycznych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót elektrycznych oraz świadczenie usług pogotowia elektrycznego w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
Zakres robót obejmuje m. in:
1. Roboty remontowe:
a)Roboty remontowe sieci elektrycznej
b)Roboty remontowe instalacji elektrycznej
c)naprawa lub wymiana urządzeń elektrycznych
d)naprawa lub wymiana urządzeń elektroenergetycznych
2. Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załączniku nr 1a do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert.
2. Części zamówienia:
Część 1 - Administracja Nieruchomości nr 1
3. Zakres prac określają:
1) Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego
(dla części 1) - stanowiący odpowiednio Załącznik nr 1a do SIWZ,
2)Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dla części 1),
3)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ;
4)Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-1 (część 1)- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ,
5)Wykaz adresowy budynków- stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ (dla części 1).

Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
1)udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania:
2)w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego,
3)w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej,
4)w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby,
5)zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej i przystąpienia do usuwania awarii w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii na wskazany nr telefonu.
6)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową.
7)realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych.
8)Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia.
9)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót.
10) usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz
w okresie gwarancyjnym i rękojmi
11)zastosowania materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.),
12)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb prowadzonych robót, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia,
13)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną-prawną,
14)dokonania utylizacji odpadów we własnym zakresie i na własny koszt, a dokumentacje przekaże Zamawiającemu,
15)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji,
16)złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego.
Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania.
4. Rozliczenie wykonanych prac:
Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
1)Wykonywanie drobnych robót elektrycznych:
Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń.
2)Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, oraz terminu rozpoczęcia i odbioru robót. Termin zakończenia prac określony w zleceniu, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście Wykonawcy.
3)Za świadczony przedmiot umowy określony w przedmiarach robót, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót.
4)Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys Ofertowy Wykonawcy, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego.
5)Za świadczenie usług pogotowia technicznego:
rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem:
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru,
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie Zamawiającego podczas dyżuru.
Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3,50.80.00.00-3,50.70.00.00-2
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30/11/2015
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 2
Nazwa: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 5 w roku 2015 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót elektrycznych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót elektrycznych oraz świadczenie usług pogotowia elektrycznego w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
Zakres robót obejmuje m. in:
1.Roboty remontowe:
a)Roboty remontowe sieci elektrycznej
b)Roboty remontowe instalacji elektrycznej
c)naprawa lub wymiana urządzeń elektrycznych
d)naprawa lub wymiana urządzeń elektroenergetycznych
2.Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załączniku nr 1b do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert.
2. Części zamówienia:
Część 2 - Administracja Nieruchomości nr 5
3.Zakres prac określają:
1)Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego
(dla części 2) - stanowiący odpowiednio Załącznik nr 1b do SIWZ,
2)Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dla części 2),
3)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ;
4)Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-5 (część 2)- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ,
5)Wykaz adresowy budynków- stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ (dla części 2).
Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
1)udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania:
2)w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego,
3)w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej,
4)w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby,
5)zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej i przystąpienia do usuwania awarii w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii na wskazany nr telefonu.
6)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową.
7)realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych.
8)Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia.
9)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót.
10)usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz
w okresie gwarancyjnym i rękojmi
11)zastosowania materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.),
12)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb prowadzonych robót, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia,
13)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną-prawną,
14)dokonania utylizacji odpadów we własnym zakresie i na własny koszt, a dokumentacje przekaże Zamawiającemu,
15)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji,
16)złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego.
Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania.
5. Rozliczenie wykonanych prac:
Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
1)Wykonywanie drobnych robót elektrycznych:
Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń.
2)Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, oraz terminu rozpoczęcia i odbioru robót. Termin zakończenia prac określony w zleceniu, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście Wykonawcy.
3)Za świadczony przedmiot umowy określony w przedmiarach robót, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót.
4)Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys Ofertowy Wykonawcy, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego.
5)Za świadczenie usług pogotowia technicznego:
rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem:
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru,
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie Zamawiającego podczas dyżuru.
Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3,50.80.00.00-3,50.70.00.00-2
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30/11/2015
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 3
Nazwa: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 6 w roku 2015 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót elektrycznych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót elektrycznych oraz świadczenie usług pogotowia elektrycznego w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
Zakres robót obejmuje m. in:
1.Roboty remontowe:
a)Roboty remontowe sieci elektrycznej
b)Roboty remontowe instalacji elektrycznej
c)naprawa lub wymiana urządzeń elektrycznych
d)naprawa lub wymiana urządzeń elektroenergetycznych
2.Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załączniku nr 1c do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert.
2. Części zamówienia:
Część 3 - Administracja nieruchomości nr 6
3. Zakres prac określają:
1)Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego
(dla części 3) - stanowiący odpowiednio Załącznik nr 1c do SIWZ,
2)Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dla części 3),
3)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ;
4)Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-6 (część 3)- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ,
5)Wykaz adresowy budynków- stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ (dla części 3).

Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego.

5. Wykonawca zobowiązany jest do:
1)udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania:
2)w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego,
3)w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej,
4)w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby,
5)zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej i przystąpienia do usuwania awarii w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii na wskazany nr telefonu.
6)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową.
7)realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych.
8)Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia.
9)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót.
10) usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz
w okresie gwarancyjnym i rękojmi
11)zastosowania materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.),
12)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb prowadzonych robót, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia,
13)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną-prawną,
14)dokonania utylizacji odpadów we własnym zakresie i na własny koszt, a dokumentacje przekaże Zamawiającemu,
15)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji,
16)złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego.
Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania.
6. Rozliczenie wykonanych prac:
Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
1)Wykonywanie drobnych robót elektrycznych:
Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń.
2)Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, oraz terminu rozpoczęcia i odbioru robót. Termin zakończenia prac określony w zleceniu, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście Wykonawcy.
3)Za świadczony przedmiot umowy określony w przedmiarach robót, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót.
4)Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys Ofertowy Wykonawcy, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego.
5)Za świadczenie usług pogotowia technicznego:
rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem:
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru,
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie Zamawiającego podczas dyżuru.
Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3,50.80.00.00-3,50.70.00.00-2
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30/11/2015
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 4
Nazwa: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 7 w roku 2015 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót elektrycznych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót elektrycznych oraz świadczenie usług pogotowia elektrycznego w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
Zakres robót obejmuje m. in:
1.Roboty remontowe:
a)Roboty remontowe sieci elektrycznej
b)Roboty remontowe instalacji elektrycznej
c)naprawa lub wymiana urządzeń elektrycznych
d)naprawa lub wymiana urządzeń elektroenergetycznych
2.Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załączniku nr 1d do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert.

2. Części zamówienia:
Część 4 - Administracja Nieruchomości nr 7

3.Zakres prac określają:
1)Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego
(dla części 4) - stanowiący odpowiednio Załącznik nr 1d do SIWZ,
2)Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (odpowiednio dla części 4),
3)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ;
4)Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-7 (część 4)- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ,
5)Wykaz adresowy budynków- stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ (dla części 4).
Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego.

4. Wykonawca zobowiązany jest do:
1)udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania:
2)w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego,
3)w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej,
4)w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby,
5)zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej i przystąpienia do usuwania awarii w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii na wskazany nr telefonu.
6)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową.
7)realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych.
8)Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia.
9)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót.
10) usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz
w okresie gwarancyjnym i rękojmi
11)zastosowania materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.),
12)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb prowadzonych robót, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia,
13)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną-prawną,
14)dokonania utylizacji odpadów we własnym zakresie i na własny koszt, a dokumentacje przekaże Zamawiającemu,
15)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji,
16)złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego.
Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania.

5. Rozliczenie wykonanych prac:
Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
1)Wykonywanie drobnych robót elektrycznych:
Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń.
2)Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, oraz terminu rozpoczęcia i odbioru robót. Termin zakończenia prac określony w zleceniu, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście Wykonawcy.
3)Za świadczony przedmiot umowy określony w przedmiarach robót, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót.
4)Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys Ofertowy Wykonawcy, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego.
5)Za świadczenie usług pogotowia technicznego:
rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem:
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru,
-usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie Zamawiającego podczas dyżuru.
Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3,50.80.00.00-3,50.70.00.00-2
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30/11/2015
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
branża Budowlana - obiekty
podbranża inne prace budowlane
kody CPV 45310000, 50700000, 50800000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA