Zlecenie 7368570 - Wykonanie usługi polegającej na Przeprowadzeniu przeglądu...

   
Analizuj Zamówienie 7368570 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-03-05
przedmiot zlecenia
Wykonanie usługi polegającej na Przeprowadzeniu przeglądu biosonicznego odstraszania ptaków Bird Guard Super Pro AM
na terenie Je
dnostki Wojskowej 1156 mieszczącej się przy ul. Silniki 1, 61-325 Poznań.
1. Zakres zamówienia obejmuje:
Przeprowadzenie przeglądu i konserwacji biosonicznego systemu odstraszania ptaków Bird Guard Super Pro AMP polegać ma na sprawdzeniu i wymianie komponentów (w zależności od indywidual¬nych potrzeb) i składać powinien się z następujących czynności:
• Przegląd i konserwacja systemu BG Super Pro AMP.
• Wymiana poszczególnych elementów Systemów BG Super Pro AMP:
■ Wymiana akumulatorów (najlepiej na akumulatory żelowe głębokiego rozła-dowania 40 Ah/12V);
■ Wymiana sterownika baterii słonecznej Sun Saver;
■ Zmiana epromów z nagranymi odgłosami ptaków.
2. Dodatkowe informacje:
- Czynności określone w przedmiocie zamówienia przeprowadzane będą pod nadzorem przedstawiciela 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego.
- Z wykonania czynności objętych zamówieniem należy sporządzić protokół w 3 egz. (orygi-nały), potwierdzony podpisem przedstawiciela Sekcji Ochrony Środowiska 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, z których jeden egzemplarz należy przesłać wraz z fakturą do Zamawiającego. Wzór protokołu stanowi załącznik do zapytania ofertowego (zał. nr 3).
- Własną kalkulację cenową należy przeprowadzić w oparciu o załączony wzór Formularzu ce-nowy - zał. Nr 1 do zapytania ofertowego. Cena całkowita usługi powinna zawierać łączny koszt wraz z dojazdem, transportem oraz kosztami osobowymi.
- Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu usług wraz z potwierdzeniem (re-ferencje) w zakresie prac związanych z montażem, przeglądem i modernizacją systemów biosonicznych.
- Realizacja płatności następuje na konto Wykonawcy w terminie do 21 dni po przedstawieniu faktury wraz z załączeniem niezbędnych protokołów świadczących o wykonaniu usługi - zadania. Nie dopuszcza się wystawienia faktur cząstkowych za reali¬zację poszczególnych czynności w przedmiocie zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od części zamówienia w przypadku braku wystarczającej ilości posiadanych środków finansowych.
- Na wymieniony w trakcie przeglądu asortyment obowiązywać będzie gwarancja producenta. WYKONAWCA zobowiązany jest wydać ZAMAWIAJĄCEMU dokumenty gwarancyjne wy-mienianych elementów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określił terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje WY-KONAWCA przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do ZAMAWIAJĄCEGO.
- W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad dostarczonego towaru ZAMAWIAJĄCY zawiadamia WYKONAWCĘ w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. W takim przypadku WYKONAWCA:
• usunie wadę w terminie 30 dni licząc od daty otrzymania Protokołu reklama¬cji (zał. nr 2)
• W przypadku braku możliwości usunięcia wady towaru WYKONAWCA wy-mieni go na nowy, wolny od wad, w terminie 20 dni od daty otrzymania pro-tokołu reklamacji. WYKONAWCA na własny koszt i odpowiedzialność do¬kona odbioru wadliwego towaru wraz z protokołem reklamacji, za pokwito¬waniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie WYKO¬NAWCA.
• WYKONAWCA zapewni naprawę gwarancyjną na terenie ZAMAWIAJĄ¬CEGO lub dokona odbioru uszkodzonego towaru na koszt WYKONAWCY.
branża Leśnictwo, rolnictwo, hodowla
podbranża usługi łowieckie, rybackie
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi łowieckie, rybackie