Przetarg 8444533 - wykonanie usługi polegającej na kompleksowym wykonaniu...

   
Analizuj Zamówienie 8444533 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-10-07
przedmiot ogłoszenia
wykonanie usługi polegającej na kompleksowym wykonaniu Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych.

4.1 Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie usługi polegającej na komplek-sowym wykonaniu Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych. 4.2 Zamówienie obejmuje wykonanie całego zakresu prac opisanych w szczegóło-wym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ/wzoru Umowy, w tym między innymi:a) zaproponowanie, opracowanie, wykonanie oraz wdrożenie strony internetowej, utrzymanie hostingu Serwisu Internetowego na okres minimum 24 miesięcy Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej, zwanej dalej Serwisem Internetowym, wraz z systemem zarządzania treścią Serwisu Internetowego (CMS – Content Management System) oraz wszystkimi do tego niezbędnymi funkcjonalnościami, wymienionymi szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia, oraz własnymi propozycjami dotyczącymi działania Serwisu Internetowego i Bazy Danych,b) zaproponowanie, opracowanie, wykonanie oraz wdrożenie bazy danych zdjęć, filmów oraz materiałów interaktywnych, zwanej dalej Bazą Danych, na potrzeby Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej, wraz ze wszystkimi niezbędnymi do tego funkcjonalnościami, wymienionymi szczegółowo w dalszej części Opisu Przedmiotu Zamówienia,c) przygotowanie projektu Serwisu Internetowego i Bazy Danych ze wszystkimi uzgodnionymi funkcjonalnościami, bieżące nanoszenie poprawek zgłaszanych przez Zamawiającego do zaproponowanego kształtu oraz działania Serwisu Internetowego i Bazy Danych, przedstawienie gotowych projektów do oceny i akceptacji przez Muzeum w wyznaczonym terminie,d) po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, zainstalowanie oraz uruchomienie Serwisu Internetowego i Bazy Danych, w formie gotowych, w pełni skonfigurowanych rozwiązań, spełniających najnowsze normy,e) przeprowadzenie szkoleń dla osób zajmujących się obsługą Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych, dla wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników, pozwalającego im na samodzielną eksploatację i utrzymanie Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych,f) utrzymanie, obsługa oraz zapewnienie bieżącego wsparcia technicznego dla Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia uruchomienia Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych, a także udzielenie wsparcia gwarancyjnego w zakresie usuwania zidentyfikowanych nieprawidłowości w działaniu wdrożonych rozwiązań. 4.3 Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie projektu, zrealizowanie projektu po akceptacji Zamawiającego, zainstalowanie, oraz uruchomienie Serwisu Inter-netowego zgodnie z warunkami ustalonymi przez Zamawiającego oraz pełne wdrożenie do użytkowania skonfigurowanego rozwiązania. Serwis Interneto-wy musi być stworzony w oparciu o najnowsze trendy w webdesignie, na pod-stawie autorskich funkcjonalności, dedykowanych temu Serwisowi Interneto-wemu, lub rozwiązań licencyjnych, pod warunkiem otrzymania zgody Zama-wiającego oraz przekazaniu wraz z Serwisem Internetowym oraz Bazą Danych wszelkich pozwoleń i licencji dotyczących zastosowanych rozwiązań licencyj-nych. Licencje muszą obejmować cały okres gwarancji na Serwis Internetowy, oraz Bazę Danych, to jest minimum 24 miesięcy od daty podpisania protokołów odbioru wykonanego Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych. Wykonawca zobowiązuje się podjąć wszelkie działania oraz prace, które związane będą z realizacją Serwisu Internetowego oraz Bazy Danych, a także konsultować z Za-mawiającym wszelkie wątpliwości, jakie mogą powstać podczas realizacji Ser-wisu Internetowego oraz Bazy Danych, na każdym z etapów prac. 4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 oraz za-łączniku nr 5 – wzorze umowy. 4.5 Przedmiot umowy musi odpowiadać warunkom technicznym, określonym w obowiązujących przepisach prawa. 4.6 Usługę należy wykonać zgodnie z:a) Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. 2019 poz. 1781); b) Ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z dnia 17 lutego 2005 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 346); c) Ustawą o ochronie baz danych z dnia 27 lipca 2001 r. (Dz.U. z 2019 poz. 2134 z późn.zm.);d) Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. 2018 poz. 1191 z późń.zm); e) Ustawą o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej z dnia 25 października 1991 r. (Dz.U. z 2020 poz,194 ); f) Ustawą o muzeach z dnia 21 listopada 1996 r., (Dz.U. z 2019 poz. 917 z późń.zm ); g) Ustawą z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2019 poz. 1446); 4.7 Upoważnieni przedstawiciele Wykonawcy otrzymają dostęp do zasobów in-formacyjnych Zamawiającego na podstawie odrębnych przepisów/upoważnień. Przed przyznaniem dostępu do zasobów informacyjnych Zamawiającego otrzymają oni do zapoznania się i stosowania wytyczne bezpieczeństwa infor-macji. 4.8 Wykonawca zapewni spełnienie przez Serwis wymagań Web Content Accessi-bility Guidelines (WCAG 2.1 WAI:AA) określonych w załączniku Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobil-nych podmiotów publicznych o zgodności z wytycznymi na poziomie minimum AA. 4.9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 oraz załączniku nr 5 – wzorze umowy. 4.10 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczo¬wych części zamówienia. 4.11 Zgodnie z art. 256 Pzp. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamó¬wienia od¬powiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powo¬dujące, że dal¬sze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. 4.12 Zgodnie z art. 310 pkt. 1 Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie za¬mówienia pu¬blicznego jeśli środki publiczne, które zamawiający może przeznaczyć na sfi¬nansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 4.13 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.14 Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza skła¬danie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w opisie przedmiotu zamówienia, pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami tech¬nicznymi i użytkowymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawia-ne przez Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie to¬warów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanym w specyfikacji warunków za¬mówienia, składając określony Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumentami, o których mowa w pkt 12.6.5. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważ¬ności). 4.15 Wszędzie tam gdzie w w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający opisuje przedmiot zamó¬wienia przez odniesienie do norm, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roz¬wiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, składając Opis rozwiązań równoważnych, wraz z dokumentami – dowodami, o których mowa w pkt 12.6.6. 4.16 Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkt lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy, itp. nie maja na celu naruszenia art. 16 ustawy Pzp oraz art. 99 ust. 4 ustawy Pzp ale w szczególności służą realizacji art. 17 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie w art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Zamawiający wskazuje, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określony opisem zawartym w SWZ „lub równoważnym”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe, normy, oceny techniczne systemów itp., zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy , spełniają wymagania określone przez Zamawiającego

ZP.271.7.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00236292/01 z dnia: 2021-10-19
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-20 09:00
Po zmianie:
2021-10-26 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-20 09:30
Po zmianie:
2021-10-26 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-18
Po zmianie:
2021-11-24


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00241337/01 z dnia: 2021-10-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-26 09:00
Po zmianie:
2021-10-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-26 09:30
Po zmianie:
2021-10-28 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-24
Po zmianie:
2021-11-26
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne
kody CPV 72413000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10337294 2024-04-12
godz. 15:00
Śląskie Kontroli dostępu na 3 drzwi: Karty dostępu-500 kart dla uczniów i pracowników Elektrozaczep - 3szt Czytniki dostępu - 3szt Przyciski zwalniające - 3szt Korytka i okablowanie - 100 mb O...
10329028 2024-04-16
godz. 23:59
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w charakterze GAMEPLAY PROGRAMMER. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje wyłonienie Wykonawc...
10343922 2024-04-22
godz. 00:00
Mazowieckie ZAPYTANIE OFERTOWE nr CDPR/03/2024/03 dotyczące podwykonawstwa usług w charakterze Engineer, Story Przedmiot zamówienia: Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje dla stanowiska Enginee...
10365914 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa oraz wdrożenie systemu monitorowania cyberbezpieczństwa (SIEM) oraz świadczenie usługi monitorowania cyberbezpieczeństwa (SOC) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie...
10454030 2024-04-24
godz. 23:59
Małopolskie Usługa dzierżawy serwera dla potrzeb systemu obiegu bonów oraz serwera dla pozostałych systemów (rekrutacji, zarządzania/administrowania) do realizacji projektu „Małopolskie Bony Ro...
10472267 2024-04-29
godz. 10:00
Śląskie Opis ogólny zamówienia: Zbieranie i przygotowanie wysokiej jakości, oznaczonych danych z sensorów umieszczonych na piłkarzach i w piłce (akcelerometr 3 osiowy, żyroskop, barometr), kt...
10474801 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych 1. Zamówienie obejmuje etapy główne: • Etap I - Plan Realizacji Umowy • Etap ...
10484408 2024-05-08
godz. 09:00
Mazowieckie Świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdroż. oraz uruch. autom., telef. syst. inform. Call Center w tym IVR oraz udost. platf. do intern. kom...
10485369 2024-05-14
godz. 10:00
Dolnośląskie budowa, rozwój oraz utrzymanie Generatora Sprawozdań dla instytucji kultury
10416282 2024-05-16
godz. 11:00
Mazowieckie Usługi dotyczące systemu Aplikacji Centralnej (AC) Numeracja zgodna z Specyfikacją Warunków Zamówienia, dostępną pod adresem https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-m...