Przetarg 8476128 - Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich...

   
Analizuj Zamówienie 8476128 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-10-20
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2021/2022 z podziałem
na zadania: zad. nr 1, zad. nr 2, zad. nr 3, zad. nr 4.

Część 1: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.:Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2021/2022 z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie drogi wojewódzkiej nr 340 - czas pracy 200 godz. i całomiesięczny dyżur,Zadanie nr 1Droga wojewódzka nr 340 (od Ludgierzowic do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 342 w Obornikach Śl. – rondo) - długość 23,898 km Lp. Nr drogi Nazwa odcinka drogi Długość wkm Drogi wojewódzkieSTANDARD III1. 340 Ludgierzowice – Oborniki Śl. 23,898 Ogółem 23,898 km 3. Zamówienie obejmuje:- odśnieżanie jezdni przy użyciu własnego sprzętu (z wyjątkiem zad. nr 1, w którym sprzęt w postaci piaskarko –solarki o pojemności skrzyni 6m3 i pługa średniego z dociskiem hydraulicznym stanowi własność DSDiK w użyczeniu dla ZDP w Trzebnicy),- posypywanie materiałami szorstkimi występującej śliskości zimowej, gołoledzi i lodowicy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do porozumienia nr DSDiK/15/2020 z dnia 26.05.2020 r.(stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, oraz w miejscach ustalonych wg zgłoszenia Dyspozytury i Inspektora DSDiK Wrocław.1) Utrzymanie dróg ma być zgodne z odpowiadającymi standardami oraz załączoną mapą, które stanowią załącznik do umowy. 2) Wykonawca będzie zgłaszał każdy wyjazd sprzętu na podany numer telefonu dyżurnemu ZDP. W komunikacie będzie zobowiązany podać imię i nazwisko, nr rejestracyjny sprzętu oraz czas rozpoczęcia i zakończenia posypywania na drodze na wygranym zadaniu. 3) Wyjazd sprzętu odbywać się będzie na zlecenie dyżurnego ZDP i monitorowany będzie GPS. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu pracy sprzętu, w którym podany będzie numer rejestracyjny samochodu, trasa, ilość godzin i stan pogody oraz inne istotne informacje, np. które drogi są zawiewane, gdzie wystąpiła gołoledź itp. Zamieszczone w wykazie godziny pracy sprzętu na dane zadanie winny być potwierdzone kartami drogowymi. Dokumenty te, po zatwierdzeniu przez pracownika ZDP, stanowić będą podstawę rozliczenia wykonawcy z przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury.4) Czas posypywania lub odśnieżania liczony będzie od momentu wjazdu na drogę na wygranym zadaniu aż do zakończenia na ostatnim odcinku drogi na wygranym zadaniu. Z naliczonego czasu zostanie odjęty czas przejazdu i ponownego załadunku materiału.5) Po podpisaniu umowy na ZUD w ciągu 7 dni wykonawca podstawi jednostkę sprzętową w celu stwierdzenia 100 % gotowości sprzętu do świadczenia usług. 6) Na całość zadania materiał zapewnia Zamawiający.7) Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do ZUD - nie dalej niż 35 km od granic administracyjnych Trzebnicy.8) Materiał przekazywany będzie protokolarnie. 9) Wykonawca poda w ofercie cenę pracy sprzętu za 1 godz. i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru.10) W cenę pracy sprzętu i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru wliczone są wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy, w tym załadunku materiału.11) Przez pojęcie „miesiąca kalendarzowego pełnienia dyżuru” rozumie się pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy.12) W przypadku nie wywiązania się lub nienależytego wywiązywania się z prac objętych zamówieniem wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody i krzywdy poniesione przez użytkowników dróg.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:- SWZ,- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ),- załącznik nr 1 do wzoru umowy.

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.:Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2021/2022 z podziałem na zadania: zadanie nr 2 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich: nr 342 i nr 340 - czas pracy 200 godz. i całomiesięczny dyżur,Zadanie 2Drogi wojewódzkie: nr 342 (od granic miasta Wrocławia do skrzyżowania z drogą nr 340 w Obornikach Śląskich - rondo), nr 340 (od skrzyżowania z drogą powiatową Brzeg Dolny – Godzięcin do ronda w m. Oborniki Śląskie), - długość 23,753 kmL p Nr drogi Odcinek kmSTANDARD III1 342 Granica miasta Wrocławia – do skrzyżowania z drogą woj. nr 340 na rondzie w Obornikach Śląskich 11,9472 340 od skrzyżowania z drogą powiatową Brzeg Dolny – Godzięcin do ronda w m. Oborniki Śląskie 11,806Razem 23,753 km3. Zamówienie obejmuje:- odśnieżanie jezdni przy użyciu własnego sprzętu (z wyjątkiem zad. nr 1, w którym sprzęt w postaci piaskarko –solarki o pojemności skrzyni 6m3 i pługa średniego z dociskiem hydraulicznym stanowi własność DSDiK w użyczeniu dla ZDP w Trzebnicy),- posypywanie materiałami szorstkimi występującej śliskości zimowej, gołoledzi i lodowicy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do porozumienia nr DSDiK/15/2020 z dnia 26.05.2020 r.(stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, oraz w miejscach ustalonych wg zgłoszenia Dyspozytury i Inspektora DSDiK Wrocław.1) Utrzymanie dróg ma być zgodne z odpowiadającymi standardami oraz załączoną mapą, które stanowią załącznik do umowy. 2) Wykonawca będzie zgłaszał każdy wyjazd sprzętu na podany numer telefonu dyżurnemu ZDP. W komunikacie będzie zobowiązany podać imię i nazwisko, nr rejestracyjny sprzętu oraz czas rozpoczęcia i zakończenia posypywania na drodze na wygranym zadaniu. 3) Wyjazd sprzętu odbywać się będzie na zlecenie dyżurnego ZDP i monitorowany będzie GPS. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu pracy sprzętu, w którym podany będzie numer rejestracyjny samochodu, trasa, ilość godzin i stan pogody oraz inne istotne informacje, np. które drogi są zawiewane, gdzie wystąpiła gołoledź itp. Zamieszczone w wykazie godziny pracy sprzętu na dane zadanie winny być potwierdzone kartami drogowymi. Dokumenty te, po zatwierdzeniu przez pracownika ZDP, stanowić będą podstawę rozliczenia wykonawcy z przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury.4) Czas posypywania lub odśnieżania liczony będzie od momentu wjazdu na drogę na wygranym zadaniu aż do zakończenia na ostatnim odcinku drogi na wygranym zadaniu. Z naliczonego czasu zostanie odjęty czas przejazdu i ponownego załadunku materiału.5) Po podpisaniu umowy na ZUD w ciągu 7 dni wykonawca podstawi jednostkę sprzętową w celu stwierdzenia 100 % gotowości sprzętu do świadczenia usług. 6) Na całość zadania materiał zapewnia Zamawiający.7) Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do ZUD - nie dalej niż 35 km od granic administracyjnych Trzebnicy.8) Materiał przekazywany będzie protokolarnie. 9) Wykonawca poda w ofercie cenę pracy sprzętu za 1 godz. i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru.10) W cenę pracy sprzętu i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru wliczone są wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy, w tym załadunku materiału.11) Przez pojęcie „miesiąca kalendarzowego pełnienia dyżuru” rozumie się pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy.12) W przypadku nie wywiązania się lub nienależytego wywiązywania się z prac objętych zamówieniem wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody i krzywdy poniesione przez użytkowników dróg.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:- SWZ,- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ),- załącznik nr 1 do wzoru umowy.

Część 3: Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2021/2022 z podziałem na zadania: zadanie nr 3 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie drogi wojewódzkiej nr 339 - czas pracy 25 godz. i całomiesięczny dyżur,Zadanie nr 3Drogi wojewódzkie: nr 339 od granicy administracyjnej Gminy Żmigród km 7+550 do skrzyżowania z droga powiatową do m. Gródek km 14+435 – długość 6,885 km STANDARD IVL . p. Nr drogi Odcinek km 1 339 Od granicy administracyjnej Gminy Żmigród- skrzyżowanie do m. Gródek 6,885 Razem 6,885 Ogółem 6,885 3. Zamówienie obejmuje:- odśnieżanie jezdni przy użyciu własnego sprzętu (z wyjątkiem zad. nr 1, w którym sprzęt w postaci piaskarko –solarki o pojemności skrzyni 6m3 i pługa średniego z dociskiem hydraulicznym stanowi własność DSDiK w użyczeniu dla ZDP w Trzebnicy),- posypywanie materiałami szorstkimi występującej śliskości zimowej, gołoledzi i lodowicy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do porozumienia nr DSDiK/15/2020 z dnia 26.05.2020 r.(stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, oraz w miejscach ustalonych wg zgłoszenia Dyspozytury i Inspektora DSDiK Wrocław.1) Utrzymanie dróg ma być zgodne z odpowiadającymi standardami oraz załączoną mapą, które stanowią załącznik do umowy. 2) Wykonawca będzie zgłaszał każdy wyjazd sprzętu na podany numer telefonu dyżurnemu ZDP. W komunikacie będzie zobowiązany podać imię i nazwisko, nr rejestracyjny sprzętu oraz czas rozpoczęcia i zakończenia posypywania na drodze na wygranym zadaniu. 3) Wyjazd sprzętu odbywać się będzie na zlecenie dyżurnego ZDP i monitorowany będzie GPS. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu pracy sprzętu, w którym podany będzie numer rejestracyjny samochodu, trasa, ilość godzin i stan pogody oraz inne istotne informacje, np. które drogi są zawiewane, gdzie wystąpiła gołoledź itp. Zamieszczone w wykazie godziny pracy sprzętu na dane zadanie winny być potwierdzone kartami drogowymi. Dokumenty te, po zatwierdzeniu przez pracownika ZDP, stanowić będą podstawę rozliczenia wykonawcy z przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury.4) Czas posypywania lub odśnieżania liczony będzie od momentu wjazdu na drogę na wygranym zadaniu aż do zakończenia na ostatnim odcinku drogi na wygranym zadaniu. Z naliczonego czasu zostanie odjęty czas przejazdu i ponownego załadunku materiału.5) Po podpisaniu umowy na ZUD w ciągu 7 dni wykonawca podstawi jednostkę sprzętową w celu stwierdzenia 100 % gotowości sprzętu do świadczenia usług. 6) Na całość zadania materiał zapewnia Zamawiający.7) Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do ZUD - nie dalej niż 35 km od granic administracyjnych Trzebnicy.8) Materiał przekazywany będzie protokolarnie. 9) Wykonawca poda w ofercie cenę pracy sprzętu za 1 godz. i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru.10) W cenę pracy sprzętu i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru wliczone są wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy, w tym załadunku materiału.11) Przez pojęcie „miesiąca kalendarzowego pełnienia dyżuru” rozumie się pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy.12) W przypadku nie wywiązania się lub nienależytego wywiązywania się z prac objętych zamówieniem wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody i krzywdy poniesione przez użytkowników dróg.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:- SWZ,- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ),- załącznik nr 1 do wzoru umowy.

Część 4: Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2021/2022 z podziałem na zadania: zadanie nr 4 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie drogi wojewódzkiej 359 (dawna DK 5) - czas pracy 200 godz. i całomiesięczny dyżur.Zadanie nr 4Drogi wojewódzkie: nr 359 (dawna DK 5) – od ronda z łącznikiem przy węźle Krościna do skrzyżowania z DK 15 koło miejscowości Nowy Dwór o dł. 10,686 kmL p Nr drogi Odcinek km STANDARD III1 Bez numeru dawna DK 5 – od ronda przy węźle Krościna do skrzyżowania z DK 15 koło miejscowości Nowy Dwór 10,686Razem 10,6863. Zamówienie obejmuje:- odśnieżanie jezdni przy użyciu własnego sprzętu (z wyjątkiem zad. nr 1, w którym sprzęt w postaci piaskarko –solarki o pojemności skrzyni 6m3 i pługa średniego z dociskiem hydraulicznym stanowi własność DSDiK w użyczeniu dla ZDP w Trzebnicy),- posypywanie materiałami szorstkimi występującej śliskości zimowej, gołoledzi i lodowicy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do porozumienia nr DSDiK/15/2020 z dnia 26.05.2020 r.(stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, oraz w miejscach ustalonych wg zgłoszenia Dyspozytury i Inspektora DSDiK Wrocław.1) Utrzymanie dróg ma być zgodne z odpowiadającymi standardami oraz załączoną mapą, które stanowią załącznik do umowy. 2) Wykonawca będzie zgłaszał każdy wyjazd sprzętu na podany numer telefonu dyżurnemu ZDP. W komunikacie będzie zobowiązany podać imię i nazwisko, nr rejestracyjny sprzętu oraz czas rozpoczęcia i zakończenia posypywania na drodze na wygranym zadaniu. 3) Wyjazd sprzętu odbywać się będzie na zlecenie dyżurnego ZDP i monitorowany będzie GPS. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu pracy sprzętu, w którym podany będzie numer rejestracyjny samochodu, trasa, ilość godzin i stan pogody oraz inne istotne informacje, np. które drogi są zawiewane, gdzie wystąpiła gołoledź itp. Zamieszczone w wykazie godziny pracy sprzętu na dane zadanie winny być potwierdzone kartami drogowymi. Dokumenty te, po zatwierdzeniu przez pracownika ZDP, stanowić będą podstawę rozliczenia wykonawcy z przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury.4) Czas posypywania lub odśnieżania liczony będzie od momentu wjazdu na drogę na wygranym zadaniu aż do zakończenia na ostatnim odcinku drogi na wygranym zadaniu. Z naliczonego czasu zostanie odjęty czas przejazdu i ponownego załadunku materiału.5) Po podpisaniu umowy na ZUD w ciągu 7 dni wykonawca podstawi jednostkę sprzętową w celu stwierdzenia 100 % gotowości sprzętu do świadczenia usług. 6) Na całość zadania materiał zapewnia Zamawiający.7) Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do ZUD - nie dalej niż 35 km od granic administracyjnych Trzebnicy.8) Materiał przekazywany będzie protokolarnie. 9) Wykonawca poda w ofercie cenę pracy sprzętu za 1 godz. i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru.10) W cenę pracy sprzętu i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru wliczone są wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy, w tym załadunku materiału.11) Przez pojęcie „miesiąca kalendarzowego pełnienia dyżuru” rozumie się pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy.12) W przypadku nie wywiązania się lub nienależytego wywiązywania się z prac objętych zamówieniem wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody i krzywdy poniesione przez użytkowników dróg.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:- SWZ,- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ),- załącznik nr 1 do wzoru umowy.

DTiZP/200/24/2021
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90620000, 90630000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10379803 2024-04-05
godz. 12:00
Świętokrzyskie MROZ.7021.2.2024.JS6 „Mechaniczne, cykliczne zamiatanie ulic w ciągu dróg gminnych w mieście w 2024r.” PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Mechaniczne, cykliczne zamiatanie ulic w ciągu dró...
10392112 2024-04-09
godz. 08:00
Dolnośląskie „Letnie utrzymanie dróg, placów, chodników, parkingów, przystanków autobusowych na terenie Gminy Lubawka” Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn. „Letnie utrzymanie...
10312368 2024-04-11
godz. 11:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Wykonanie usług komunalnych polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w okresie od dnia podpisania um...
10423456 2024-04-18
godz. 12:00
Pomorskie Letnie utrzymanie w 2024 i 2025 roku pasów drogowych dróg wewnętrznych PSSE oraz terenu otwartego zbiornika retencyjnego zlokalizowanych w miejscowości Tczew, gm. Tczew.
10439980 2024-04-22
godz. 10:00
Małopolskie Świadczenie usług porządkowych (zewnętrznych) na terenie nieruchomości położonych w Nowym Sączu przy ulicy Berka Joselewicza 6, ulicy Długosza 28-30 i 30a.
10330800 2024-04-23
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest,,Utrzymanie czystości w pomieszczeniach i na posesji wokół budynku przy ul. Kuźniczej 22 oraz w pomieszczeniach przy ulicy Kuźniczej 43/45 we Wrocławiu. ...
10451596 2024-04-25
godz. 09:00
Pomorskie Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na całorocznym utrzymaniu porządku i czystości ter...
10464658 2024-04-29
godz. 09:00
Małopolskie Nazwa: RĘCZNE I MECHANICZNE OCZYSZCZANIE ULIC POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA MYŚLENICEZakres: zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik do swz ZDP.ZP.261.5.2024
10473914 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków wraz z terenami przyległymi oraz obsługą szatni Wydziału Inżynierii...
10487712 2024-05-20
godz. 10:00
Pomorskie Zimowe utrzymanie na terenach Rafinerii Gdańskiej Sp. z o.o. i Orlen S.A. w sezonach zimowych 2024/2025, 2025/2026 - SRM/327797