Przetarg 12099805 - Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych...

   
Analizuj Zamówienie 12099805
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-20
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na zadania: zadanie nr 3.

1. Przedmiotem zamówienia jest
zadanie pn.Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym2025/2026 z podziałem na zadania:zadanie nr 3 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych, teren gminy Zawonia - czas pracy około 200 godz. icałomiesięczny dyżur,Uwaga:Podany powyżej czas pracy jest szacunkowy.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu ilościowego usług do maksymalnie 50% ilości określonej wSWZ i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym z tytułuwynagrodzenia lub odszkodowania.Zamówienie obejmuje:- odśnieżanie jezdni przy użyciu własnego sprzętu,- posypywanie materiałami szorstkimi występującej śliskości zimowej, gołoledzi i lodowicy, oraz w miejscach uciążliwych dlaruchu takich jak: zakręty, spadki, wzniesienia i skrzyżowania dróg.Ponadto:1) Utrzymanie dróg ma być zgodnie z odpowiadającymi standardami, które stanowią załącznik do wzoru umowy.2) Wykonawca będzie zgłaszał każdy wyjazd sprzętu na podany numer telefonu dyżurnemu ZDP. W komunikacie będziezobowiązany podać imię i nazwisko, nr rejestracyjny sprzętu oraz czas rozpoczęcia i zakończenia posypywania na drodzena wygranym zadaniu.3) Wyjazd sprzętu odbywać się będzie na zlecenie dyżurnego ZDP i monitorowany będzie GPS.Ponadto wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu pracy sprzętu, w którym podany będzie numer rejestracyjnysamochodu, trasa, ilość godzin i stan pogody oraz inne istotne informacje, np. które drogi są zawiewane, gdzie wystąpiłagołoledź itp. Zamieszczone w wykazie godziny pracy sprzętu na dane zadanie winny być potwierdzone kartami drogowymi.Dokumenty te, po zatwierdzeniu przez pracownika ZDP, stanowić będą podstawę rozliczenia wykonawcy z przedmiotuzamówienia i wystawienia faktury.4) Czas posypywania lub odśnieżania liczony będzie od momentu wjazdu na drogę na zadaniu aż do zakończenia naostatnim odcinku drogi na zadaniu. Z naliczonego czasu zostanie odjęty czas przejazdu i ponownego załadunku materiału.5) Po podpisaniu umowy na ZUD w ciągu 7 dni wykonawca podstawi jednostkę sprzętową w celu stwierdzenia 100 %gotowości sprzętu do świadczenia usług.6) Na całość zadania materiał zapewnia Zamawiający.7) Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do ZUD - nie dalej niż 35 km od granic administracyjnych Trzebnicy.8) Materiał przekazywany będzie protokolarnie.9) Wykonawca poda w ofercie cenę pracy sprzętu za 1 godz. i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru.10) W cenę pracy sprzętu i za miesiąc kalendarzowy pełnienia dyżuru wliczone są wszystkie koszty jakie ponosiWykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy, w tym załadunku materiału.11) Przez pojęcie „miesiąca kalendarzowego pełnienia dyżuru” rozumie się pozostawanie w gotowości do świadczeniausługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy.12) W przypadku nie wywiązania się lub nienależytego wywiązywania się z prac objętych zamówieniem wykonawca będzieponosił odpowiedzialność za szkody i krzywdy poniesione przez użytkowników dróg.

DTiZP/200/30/2025
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu
kody CPV 90620000, 90630000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie terenu