Przetarg 8186873 - Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru oraz awaryjnego...

   
Analizuj Zamówienie 8186873 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-06-09
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru oraz awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego-Collegium M
edicum przy ul. św. Anny 12 w Krakowie.

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu systemu sygnalizacji pożaru oraz awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Uniwersytetu Jagiellońskiego-Collegium Medicum przy ul. św. Anny 12 w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowalnych w zakresie systemu sygnalizacji pożaru (SSP) oraz awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Collegium Nowodworskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego-Collegium Medicum zlokalizowanym przy ul. św. Anny 12 w Krakowie.
1.3 Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zabytkowym budynku Collegium Nowodworskiego zlokalizowanym przy ul. św. Anny 12 w Krakowie. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A-101. Budynek znajduje się na działce nr 368, obręb nr 1, jednostka ewidencyjna: Śródmieście (Księga wieczysta nr KR1P/00238705/4).
1.4 Podstawowymi celami zadania są:
a) montaż systemu sygnalizacji pożaru (instalacja systemu oraz wykonanie tras kablowych) zapewniającego pełną ochronę przeciwpożarową pomieszczeń w ww. budynku, w których zostaną zamontowane elementy systemu sygnalizacji pożaru, co wydatnie poprawi bezpieczeństwo użytkowników budynku,
b) montaż systemu awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych w budynku, umożliwiającego sprawną ewakuację ludzi w przypadku awarii oświetlenia podstawowego lub wyłączenia zasilania budynku w energię elektryczną.
1.5 Zakres, ilości i typy urządzeń do zamontowania zostały wyszczególnione w przedmiarach robót.
1.6 Budynek Collegium Nowodworskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego-Collegium Medicum przy ul. św. Anny 12 w Krakowie usytuowany jest w terenie jako budynek w zabudowie pierzejowej, przylegającej do starego rynku Krakowa. Składa się z trzech piętrowych skrzydeł zgrupowanych wokół prostokątnego dziedzińca. Całkowita powierzchnia użytkowa budynku wynosi 1 900 m2. Powierzchnia zabudowy – 1 705 m2. Kubatura obiektu – około 22 000 m3. Wysokość budynku mierzona od poziomu terenu przy najniżej położonym wejściu, do najwyżej położonej krawędzi stropodachu nad najwyższą kondygnacją użytkową wynosi ok. 14 m. Budynek posiada 4 kondygnacje wraz z kondygnacją podziemną. Budynek w całości podpiwniczony. Niewielka powierzchnia strychu jest wykorzystana na poddasze użytkowe.
1.7 Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku A do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, dokumentacji projektowej, tj.: projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanej dalej w skrócie STWiORB), decyzjach administracyjnych oraz przedmiarach robót, będących integralną częścią SWZ.
1.8 Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter orientacyjny
i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.9 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, a celem potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z SWZ zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys uproszczony.
1.10 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości i co najmniej 60 miesięcznej rękojmi za wady na roboty budowlane, w tym zastosowane materiały i urządzenia zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 2 do projektowych postanowień umowy.
1.11 Bieg terminu gwarancji i rękojmi będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego
i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
1.12 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia.
1.13 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP.
1.14 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy.
1.15 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
1.16 Zastosowane ewentualnie przez Zamawiającego w dokumentacji wykonawczej wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu wzorcowych standardów cech technicznych i jakościowych oraz funkcjonalnych. Zamawiający zaznacza, iż użyte ewentualnie w SWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych wyrobów, tj.: typów, modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne, funkcjonalne, jakościowe, użytkowe, estetyczne, kolorystyczne itp. wymienione w SWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik B do formularza oferty, tj.: Wykazem materiałów równoważnych. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez Zamawiającego, oraz o ile jest to niezbędne, uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Przy oferowaniu rozwiązań i elementów oraz urządzeń innych niż opisane w SWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty ich szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z SWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, estetycznych itp. (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 10% w stosunku do podanych wymagań (rozmiarów, wymiarów lub obliczeń wobec wszystkich elementów wyrobów, założeń lub funkcji) traktowanych w zależności od danego parametru podanego w SWZ jako wymaganie minimalne albo maksymalne, przy czym zmienione parametry (rozmiary, wymiary lub obliczenia) proponowane jako rozwiązanie równoważne muszą mieścić się w powyższych zakresach (minimalnych albo maksymalnych) określonych w SWZ, a ponadto zachowywać proporcję zgodną ze wzorem, w stosunku do wszystkich rozmiarów, wymiarów lub obliczeń danego wyrobu, założeń lub funkcji. Zamawiający dokona weryfikacji równoważności zaoferowanych przez Wykonawców materiałów i urządzeń w oparciu o parametry techniczne wyszczególnione w STWiORB oraz pkt.VI załącznika A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
1.17 Wybrany Wykonawca w celu zawarcia umowy najpóźniej na dwa dni robocze przed wyznaczonym dniem na jej podpisanie zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu egzemplarza kosztorysu szczegółowego (w wersji papierowej i elektronicznej – edytowalnej, rozszerzenie .xml).
1.18 Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami projektowych postanowień umowy zawartych w niniejszej SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia odpowiednio do wskazanego w pkt. 6) SWZ terminu i z uwzględnieniem jego zapisów.
5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ i dokonać jego indywidualnej kalkulacji. Celem potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z SWZ i kompletności oraz prawidłowości wyceny Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą obliczenie ceny oferty dla całości zamówienia, wyliczonej w oparciu o własną kalkulację, przedstawione w formie kosztorysu uproszczonego z dołączonym zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia dla całości zamówienia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
7. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do SWZ.

141.2711.19.2021
branża Energoelektryczna, Ochrona
podbranża oświetlenie, sprzęt i instalacje p-poż
kody CPV 31518200, 45311200, 45312100, 45450000
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oświetlenie , sprzęt i instalacje p-poż

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10429593 2024-04-30
godz. 09:00
Lubuskie 1. Przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. „Budowa infrastruktury elektroenergetycznej - oświetleniowej w miejscowościach popegeerowskich Gminy Sulechów”.2...
10448117 2024-05-06
godz. 08:00
Wielkopolskie Część 1: Część nr I pn. Budowa oświetlenia solarnego w m. Pożarowo w ramach zadania pn. „Budowa oświetlenia solarnego na terenie gminy Wronki”.Zakres robót obejmuje: wykonanie ...
10416226 2024-05-07
godz. 09:30
Pomorskie WYKONYWANIE USŁUG KONSERWACYJNO-SERWISOWYCH ORAZ USUWANIA AWARII I DOKONYWANIA NAPRAW URZĄDZEŃ I SYSTEMÓW W BUDYNKACH OBSŁUGI TECHNICZNEJ /BOT: VIII, IX, X/, BUDYNKACH POMP POŻAROWYCH ...
10369184 2024-05-07
godz. 10:00
Łódzkie „Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Wola Krzysztoporska” 1. Przedmiot zamówienia.1.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości ...
10457693 2024-05-08
godz. 11:00
Mazowieckie Wykonanie wymiany oświetlenia na energooszczędne LED w budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego położonego w Radomiu przy ul. Akademickiej 3 1. Przedmiotem zamówienia jest:W...
10491619 2024-05-09
godz. 13:00
Świętokrzyskie Oświetlenia terenu PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 j/w j/w 1 szt.
10490570 2024-05-13
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oświetlenia ulicznego w ciągach komunikacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych na t...
10485439 2024-05-14
godz. 09:00
Mazowieckie Wymiana instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul Afrykańskiej 8
10480613 2024-05-15
godz. 10:00
Wielkopolskie „Budowa, przebudowa i modernizacja systemu oświetlenia w gminie Pobiedziska” Część 1: 4.1.1. Zadanie 1. Budowa oświetlenia ulicznego Biskupice, ul. Boczna, Malinowa, Wiśniowa, Poz...
10484409 2024-05-16
godz. 09:00
Mazowieckie Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru a...