Przetarg 11535012 - Wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych oraz klap...

   
Analizuj Zamówienie 11535012
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-06
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych oraz klap odcinających przeciwpożarowych w instalacji wentylacyjnej w budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie

1. Przedmiotem zamówienia
jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych polegających na wykonaniu systemu oddymiania klatek schodowych nr 1 i nr 2 oraz klap odcinających przeciwpożarowych w instalacji wentylacyjnej w budynku A Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie. 2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:1) opracowanie dokumentacji na podstawie projektu budowlanego, Decyzji – pozwolenie na budowę oraz Programu Funkcjonalno – Użytkowego (dalej: PFU), w tym:a) projektu technicznego dla wszystkich branż, tj. branży: budowlanej, elektrycznej, wentylacyjnej;b) projektu wykonawczego dla wszystkich branż, tj. branży: budowlanej, elektrycznej, wentylacyjnej;c) przedmiaru robót,d) kosztorysu ofertowego,e) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych (STWiORB),f) dokumentacji powykonawczej wraz z naniesionymi zmianami jeśli takowe wystąpią;Całość opracowania dokumentacji Wykonawca dostarczy w trzech egzemplarzachw wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej PDF;2) uzyskanie wymaganych uzgodnień z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz jeśli będzie taka potrzeba stosownych pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń i tp.;3) wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie ze sporządzoną dokumentacją polegających m.in. na:a) wykonaniu grawitacyjnego systemu oddymiania dwóch klatkach schodowych w budynku A, tj. klatki nr 1 oraz nr 2, w tym: montaż dwóch klap oddymiających; montaż systemu napowietrzania wraz z wpięciem w istniejący system oraz niezbędnymi robotami towarzyszącymi poprzez wykonanie otworu napowietrzającego zamykanego żaluzją w klatce nr 1 oraz drzwiami zewnętrznymi przeciw pożarowymi w klatce nr 2; montaż centrali oddymiania współpracującej z istniejącą centralą sygnalizacji pożaru; uzupełnienie przegród klatek RE30 celem wydzielenia klatek schodowych jako osobnych stref przeciwpożarowych (jeżeli podczas wykonywania robót budowlanych zajdzie taka potrzeba);b) zamontowaniu w pomieszczeniu wentylatorowni klap odcinających przeciwpożarowych w kanałach wentylacyjnych w miejscach przejść kanałów przez ściany i stropy wentylatorowni;c) uzupełnieniu ocieplenia i tynku na zewnątrz po zamurowanych trzech oknach w ścianie zewnętrznej klatki schodowej nr 2 na poziomie I i II pietra oraz poddasza;4) wykonanie wszelkich niezbędnych pomiarów w tym w szczególności elektrycznych prób i sprawdzeń;5) uruchomienie i sprawdzenie działania zamontowanego systemu oddymiania (testy, próby techniczne zadziałania zainstalowanych urządzeń i całego systemu);6) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi systemu.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi związane z jego realizacją, obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy, szczegóły dotyczące gwarancji zostały określone w PFU, który stanowi Załącznik nr 1 Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) oraz projekcie umowy – Załącznik nr 11 do SWZ.4. Zamawiający informuje, iż:1) dysponuje pozwoleniem na budowę - Decyzja nr 20/2025 z dnia 17.01.2025 r. wydaną przez Starostę Wieluńskiego, projektem budowlanym (w tym projekt zagospodarowania działki oraz projekt architektoniczno – budowlany), stanowiącym załącznik nr 12 do niniejszej SWZ;2) jest w posiadaniu ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej z dnia 29 listopada 2024 r. oraz postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi z dnia 13 grudnia 2024 (WPZ.52840.172.2024.4.IO), które udostępni Wykonawcy na każde żądanie; 3) zawiadomienie o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieluniu oraz uzyskanie ostatecznej decyzji na użytkowanie jest po stronie Zmawiającego;4) jest w posiadaniu i udostępni na prośbę Wykonawcy podkłady do projektowania DWG,5) posiada system sygnalizacji pożaru (dalej: SSP) producenta POLON – ALFA – Bydgoszcz (POLON 600), rok produkcji: 2019, certyfikat stałości właściwości użytkowych – 1438-CPR-0374.5. Wszystkie materiały i urządzenia Wykonawca zakupi we własnym zakresie. Muszą być one fabrycznie nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy oraz zgodne z obowiązującymi normami oraz wymaganiami określonymi w PFU, posiadające aprobaty techniczne, atesty i świadectwa dopuszczenia do użycia. 6. Przygotowaną, kompletną dokumentację projektową Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie określonym w harmonogramie.7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących odbiorów: 1) częściowy przedmiotu zamówienia po wykonaniu dokumentacji projektowej dla każdej z branż: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej (wentylacyjnej) wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, w tym z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo – finansowym (dlaj: Harmonogram);2) częściowe robót zanikających i ulegających zakryciu oraz poszczególnych etapów robót zgodnie z Harmonogramem,3) końcowy przedmiotu umowy po wykonaniu i odebraniu przez Inspektora wszystkich robót budowlanych składających się na przedmiot zamówienia, na podstawie protokołu odbioru końcowego, podpisanego bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.UWAGA!a) Wartość faktur częściowych nie może przekroczyć 80 % wynagrodzenia brutto określonego w umowie;b) Zamawiający zastrzega, iż wartość wynagrodzenia za dokumentację projektową nie może przekroczyć 6% wynagrodzenia brutto określonego w umowie.8. Wykonawca: 1) odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w dokumentacji przetargowej;2) wykona przedmiot zamówienia kompletnie, z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polskimi i europejskimi normami, zasadami wiedzy technicznej oraz normami i przepisami prawa powszechnie obowiązującego, standardami współczesnej wiedzy technicznej i technologii, przepisami bhp, ppoż., i poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego,3) winien posiadać odpowiednią wiedzę, doświadczenie oraz środki finansowe i techniczne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,4) udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. 9. Zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy Pzp w odniesieniu do przytoczonych w opisie przedmiotu zamówienia dokumencie PFU norm PN / EN lub innych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeżeli dokumentacja wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie materiałów równoważnych. Wszelkie materiały pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wskazane w dokumentacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, charakteryzujący produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy traktować jako wzorzec jakościowy, jak również należy przyjąć, że w każdym przypadku towarzyszą im wyrazy „lub równoważne”. Ilekroć SWZ opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (należy przyjąć, że każdemu odniesieniu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”).

ZP.26.1.5.2025
branża Ochrona, Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo, Wentylacja i klimatyzacja, Projektowanie
podbranża sprzęt i instalacje p-poż, projekt wentylacja, projekt w branży ochrona, okna, drzwi, instalacje
kody CPV 44220000, 45000000, 45100000, 45110000, 45300000, 45310000, 71320000, 75251110
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt i instalacje p-poż , projekt wentylacja , projekt w branży ochrona , okna, drzwi , instalacje