Zlecenie 5950374 - Wykonanie scenografii oraz wynajem, montaż, obsługę i...

   
Analizuj Zamówienie 5950374 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2018-04-10
przedmiot zlecenia
Wykonanie scenografii oraz wynajem, montaż, obsługę i demontaż sceny wraz z zasceniem i organizację widowni do koncertów 14. Festi
walu Zaczarowanej Piosenki
I. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Budowę, wykonanie, montaż i demontaż scenografii według autorskiego projektu scenografii Gabrieli Kotlińskiej.
2. Wynajem, montaż, obsługę i demontaż sceny wraz z zasceniem i organizację widowni według autorskiego projektu scenografii Gabrieli Kotlińskiej.
Wykonawca wykona całość prac w oparciu o własny sprzęt, materiały, urządzenia i personel. Szczegółowy zakres prac i elementów tworzących przedmiot zamówienia określony został w pkt V.
III. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia
1. Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia do wykonania w terminie 5.05.2018 r. (Warszawa):
1.1. Konstrukcje sceniczne.
a) pochylnia na scenę (podjazd dla niepełnosprawnych),
b) podest typu butec 4 m x 4 m
1.2. Elementy scenograficzne,
a) elementy scenograficzne:
kolumny korynckie butafory-3 szt.
tkanina - horyzont wys. 300 cm dł.20 mb, upięta na ramiaku
ramiak wys. 300 cm szer. 500 cm -1 szt. ramiaki zasłaniające fosę - szer. 100 cm - 20 szt.
b) wydruk na poliwęglanie, wycięte po obrysie
ptaszek niebieski wys.120 cm lewy szt.l
II II wys. 80 cm prawy szt. 1
II II wys. 80 cm lewy szt. 2
II II wys. 60 cm prawy szt. 1
ptaszek różowy wys.l20cm prawy szt. 1
II II wys. 80 cm prawy szt. 1
II ll wys. 100 cm lewy szt. 1
II ll wys. 60 cm lewy szt. 1
ptaszek różowo-niebieski
II II wys. 100 cm lewy szt. 1
II ll wys. 80 cm lewy szt. 1
ll ll wys. 80 cm prawy szt. 2
ll II wys. 60 cm prawy szt. 2
c) wydruk mały na poliwęglanie, wycięte po obrysie wys. 40 cm cztery rodzaje po 2 szt. kwiaty:
czerwone - średnica 60 cm 5 szt.
50 cm 4 szt. kremowe - średnica 60 cm 5 szt.
fiołki - średnica 30 cm 4 szt. 60 cm 5 szt. 50 cm 5 szt.
d) trójkąty z łat pomalowane na biało do mocowania ptaków na scenie
e) łaty do udrapowania tkaniny przy kolumnach
wys. 400 cm szt. 12 i 300 cm szt.6 - pomalowane na biało
f) ramiaki trapezowe wys. 250 cm szer. 100 cm obite banerem szt. 6
g) ramiaki obite zieloną tkaniną (do przykrycia fosy) - 20 szt.
i) stoły dla jury - 60 x 180 cm, szt.2 + tkanina zielona do przykrycia sięgająca ziemi
j) zadaszenie nad jury (2 x nad dwa stoły)
k) krzesła na zaplecze - 30 szt.
l) stoliki na zaplecze - 2 szt. ł) parasol na zaplecze -1 szt.
m) sztaluga -1 szt.
n) lustra charakteryzatorskie - 2 szt.
o) wiaderka plastikowe na bukiety kwiatów-8szt.
p) rekwizyty zgodnie ze scenariuszem koncertu (zostanie przesłany do 4.05.2018 r.),
r) krzesełka dla muzyków 10 szt., krzesła z poduszkami dla jury 10 szt., stołki barowe 2 szt.
s) podkładki dla prowadzących, jury 12 szt.
t) opracowanie grafiki komputerowej, wydruki na piance 12 szt. (tzw. bilety do Krakowa)
u) garderoby wraz z pełnym wyposażeniem (stoliki, lustra, krzesła, stanowiska makeup) 2 szt.,
w) elementy dodatkowe takie jak: łaty montażowe, tkaniny kolorowe, folie, sznury i liny utrzymujące konstrukcję, druty, śruby, wkręty w liczbie zapewniającej prawidłowe wykonanie projektu,
x) rekwizyty do nagrań muzycznych: kawalet sterowany elektrycznie, mikrofon nagraniowy typu retro (atrapa), lampy scenograficzne Robę PATT 2013 ze statywem - 3 szt. (ze sterowaniem - ściemniaczem), dymiarka, propeller
y) transport ciężarowy i osobowy,
1.3. Obsługa planu.
a) obsługa planu dyżurni/techniczni 2 dni x 3 osoby
b) obsługa planu tapicerzy 2 dni x 2 osoby
c) samochód techniczny dyżurnych planu
2. Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia w terminie 9-10.06.2018 r. (Kraków):
2.1. Konstrukcje sceniczne i wyposażenie.
a) scena o wymiarach 12x12 m, wys. 1.4 m wraz z wybiegiem o dł. do 7 m typu Layher,
b) scena o wymiarach 8x8 m, wys. min., 1.4 m typu Layher,
c) zadaszenie, dach biały trójkątny 13x13 m z siatką z tyłu sceny i z jednym bokiem scena /biała/, dodatkowo siatka /biała/ do zasłonięcia głośników podwieszonych do dachu z obu stron,
d) zadaszenie, dach biały trójkątny 9x9 m, dodatkowo jedna ściana,
e) stak pod nagłośnienie 4 piętrowy typu Layher 4x4 m,
f) stak pod baner z logami sponsorów 3-piętrowy typu Layher 3x3m,
g) konstrukcja pod ekran diodowy typu Layher tj.: bramka z podestami 2 x 12 m, bramka 4xl0m, konstrukcja pod ściany szer. 3.5m, wys. 3m- 2 szt.; trawers 12xlm,
h) bramka dla jury typu Layer na bazie koła lub elipsy (zadaszenie i ściana na połowie obwodu - transparentne, przekątna 6 m., podesty typu Butec wys.0,6m, ściany z grafiką drukowaną na mlecznej folii, meble ogrodowe - krzesła składane i stoliki drewniane
i) pochylnia do podestu dla jury wys. 60 cm dł. 2 m szer. min. 120 cm,
j) podest dla fotoreporterów typu Butec, 2x2 m, wys. 0.5-1 m.(dwustopniowy),
k) schody na scenę 2 kpi. typu Layer,
l) schody na scenę 1 kpi., szer. 1.5m, wys. 1.4m - bez poręczy, obite wykładziną, ł) pochylnia na scenę - podjazd dla niepełnosprawnych 2 szt.,
m) transport ciężarowy i osobowy.
Informacja uzupełniająca: nośność (udźwig) konstrukcji scenicznych, a w szczególności nośność dachu powinna uwzględniać wagę konstrukcji oświetleniowych i liczbę sprzętu oświetleniowego (zgodnie z zapytaniem ofertowym) oraz wagę sprzętu nagłośnieniowego (zgodnie z zapytaniem ofertowym).
2.2. Elementy scenograficzne i inne. a) elementy scenograficzne SCENA 12 x 13 m wys. 158 cm
- wykładzina dywanowa welurowa - kolor- beż na wierzch sceny i tkanina bistor niebieska do obicia wysokości sceny
- na nabitą wykładziną dywanową na wierzch sceny nabity wzór kwiatowy (wydruk na banerze) -wykładzina dywanowa, welurowa beż do namiotu A. Dymnej (9.0x3.0 m)
- płyty leksanu z wydrukowaną jednostronnie grafiką, wygięte w łuk, szt.3
-tkanina kremowa, lekko przejrzysta, mocowana na łatach (góra i dół) szer. min. 120 cm, dł. 650 cm, szt.6
SCENA ZAPLECZA 10.0 x 6.0 m wys. 158 cm zadaszona + boki z trzech stron
POCHYLNIA do sceny zaplecza szer. min. 250 cm dł. około 10.00 mb z poręczami (nie może być śliska) WYDRUKI NA POLIWĘGLANIE Z PODPÓRKAMI wycięte po obrysie
- motyl niebieski wys. 150 cm, szt.l
wys.120 cm, szt. 1 wys. 80 cm szt. 1
- motyl żółty wys. 100 cm, szt. 1
wys. 80 cm, szt. 1 wys. 60 cm, szt. 2
- kwiat czerwony średnica 100 cm, szt. 2
średnica 80 cm, szt. 2
- kwiat kremowy średnica 120 cm, szt. 2
średnica 80 cm, szt. 2
- kwiat fiołkowy średnica 80 cm, szt. 3
średnica 60 cm, szt. 3
- tył sceny: wydruk na siatce, szer. 15.00 m, wys.6.5 m, szt. 1 (siatka pod wydruk)
- bok sceny: wydruk na siatce szer. 7 .0 m, wys. 6.5 m, szt. 1 oraz szer.7.0 m , wys. 360 cm (siatka pod wydruk)
- podesty dla muzyków: wys. 60 cm, szer. 5.0 m, głębokość 2.0 m, szt. 1 obity niebieskim bistorem + kawałek wykładziny dywanowej, niebieskiej 2.0 x 2.0 m pod perkusję
wys. 60 cm, szer.4.0 m, głębokość 2.0 m, szt. 1 obity niebieskim bistorem
- kolumny korynckie, butafory wys. 2.5 m, szt. 2
- głowice korynckie
- wazony ceramiczne na kwiaty wys. 40 cm, szt. 2
- kwiaty doniczkowe - surfinie różowe, szt. 2
- trawy sztuczne wys. 70 cm, 40 pęczków
- meble na scenę ogrodowe: fotele - 6 szt., kanapa dwuosobowa -1 szt., stolik ogrodowy duży lub dwa małe
- ławka ogrodowa -1 szt.
- szklanki niskie do wody -10 szt.
- klatka na gołębia -1 szt. i gołąb do wypuszczenia
- krzesła ogrodowe pod scenę - 3 szt. + stolik ogrodowy + parasol ogrodowy
- tkanina czarna do wysłonięć tapicerskich PRZÓD SCENY
- maski na słupy z wydrukiem na poliwęglanie: wys. 7.6 m, szer. 1.5 m - szt. 2
-tympanon (przód dachu) wydruk na banerze nabitym na ramiak, szer. 15.00 m, wys. w najwyższym punkcie 2.90 m - szt.l
WYBIEG
obity: wierzch: wykładzina dywanowa beż, welurowa: wysokość tkanina bistorowa niebieska
- na obity wierzch wybiegu nabity wzór kwiatowy (wydruk na banerze)
SCHODY DO WYBIEGU
- do wysokości 158 cm szer. 150 cm, obite wykładziną dywanową welurową beż
- wys. 158 cm, szer. 3.0 m, dł. 4.0 m - szt. 1
- wys. 158 cm, szer. 6.0 m, głębokość 4.0 m - szt.l EKRAN + obudowa (siatka pod wydruki)
- wydruki na siatce:
1. wys.7.0 m, szer. 3.0 m - szt. 2
2. wys. 2.0 m, szer. 6.0 m - szt. 1
3. wys. 1.5 m, szer. 6.0 m -szt. 1 WIEŻA 1
- podstawa 340 x 340 cm, wys. 9.0 m
- wydruk: 310 cm, wys. 9.0 m - szt. 2 (pod spód siatka)
- wydruk: wys. 300 cm, szer.310 cm - szt. 1 (pod spód siatka)
WIEŻA 2 (siatki z trzech stron Staka)
- podstawa: 440 x 440 cm, wys. 12.00 m
- wydruk: 420 x 12 .00 m z grafiką szt. 1
- wydruk z logami sponsorów na siatce: 420 x 12 m - szt. 1 JURY
- podesty: wys. 60 cm, szer. 7.0 m gł. 4.0 m /obite niebieską wykładziną dywanową/ + schody do wys. 60 cm szer. 100 cm obite jw.
- krzesła dla jurorów - szt. 15 + stoliki 6 szt.
- wydruk na siatce: szer. 700 cm, wys. 300 cm - szt. 1 ZAPLECZE
- zadaszona - pochylnia do ww. sceny szer. 300 cm
- przedłużenie dużej sceny dla nagłośnienia - zadaszone
b) namioty garderoby 16 szt. (6 szt. 3m x 6 m, 5 szt. 3 m x 4,5 m, 5 szt. 3 m x 3 m) wraz z pełnym wyposażeniem (w tym minimum: stoły 6 szt., stoliki 10 szt., lustra 10 szt., wieszaki 16 szt., wiatraki 20 szt., krzesła 100 szt., kanapy 2 szt., fotele 2 szt., stanowiska make up 10 szt.),
e) elementy scenograficzne tzw. czeki do wręczania dla uczestników - informacja zostanie dostarczona przez Zamawiającego do 1.06.2018 r.,
f) rekwizyty zgodnie ze scenariuszami koncertów - informacja o rekwizytach będzie dostarczona przez Zamawiającego do 2.06.2018 r.,
g) krzesła 400 szt.
h) meble grające, tj. stoły i stoliki stylowe 2 szt., krzesła stylowe 5 szt., fotele stylowe 2szt., parasol 1 szt.
i) podesty (spięte razem) dla muzyków (10 szt., wys. 80 cm, 8 szt., wys. 50 cm)
j) pulpity dla muzyków 20 szt., krzesełka dla muzyków 20 szt.
k) podkładki dla prowadzących, jury 20 szt.
l) lampki z klipsem do pulpitów muzyków 20 szt.,
ł) wydruki informujące o wydarzeniu, przygotowane na czas budowania sceny,
m) elementy dodatkowe takie jak: płyty osb, łaty montażowe, tkaniny kolorowe, tkaniny czarne, tkaniny na konstrukcje ekranu, folie, sznury i liny utrzymujące konstrukcję ekranu, druty, śruby, wkręty etc. w liczbie zapewniającej prawidłowe wykonanie projektu,
n) transport ciężarowy i osobowy
2.3. Obsługa planu
a) obsługa planu dyżurni/techniczni 9 dni x 8 osób
b) obsługa planu tapicerzy 5 dni x 4 osoby
c) samochód techniczny dyżurnych planu
Informacja uzupełniająca: wszyscy pracownicy wykonujący prace na wysokościach powinni posiadać niezbędne uprawnienia i szkolenia wymagane odrębnymi przepisami prawa oraz powinni posiadać doświadczenie w pracy na wysokościach.
3. Koszty zakwaterowania, wyżywienia, ubezpieczenia i transportu Wykonawca jest zobowiązany wkalkulować w cenę oferty.
4. Wykonawca jest zobowiązany podać osobę upoważnioną do kontaktów w kwestiach technicznych.
5. Wykonawca będzie współpracował z innymi wykonawcami szczegółowych zamówień przy realizacji umowy.
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża obsługa techniczna imprez
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie, Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa techniczna imprez