Przetarg 7391932 - Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem...

   
Analizuj Zamówienie 7391932 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-18
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu pn." Modernizacja i budowa ogólnodostępnej inf
rastruktury turystycznej i kulturalnej (sceny oraz wielofunkcyjnego boiska) w miejscowości Ostrowo"
Numer referencyjny: ZP.271.01.CK.2020

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu pn." Modernizacja i budowa ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej i kulturalnej (sceny oraz wielofunkcyjnego boiska) w miejscowości Ostrowo". Zakres robót obejmuje:
• budowę pergoli wraz ze sceną,
• wykonanie nawierzchni utwardzonej towarzyszącej pergoli z kostki brukowej ok. 945,09 m2 oraz z desek polimerowych ok. 38,73 m2,
• wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego o pow. ok. 640,00 m2 o wymiarach 20x32m (wymiary boiska 18x30m + 1m rezerwy dookoła boiska),
• montaż urządzeń towarzyszących, tj. bramki do piłki ręcznej (2 szt.), słupków do koszykówki (2 szt.), piłkochwytu (1 szt.),
• posadowienie obiektów małej architektury: stół do gry w szachy i warcaby (2 szt.), maszt (1 szt.),
• na pozostałym terenie założenie trawników po pracach budowlanych.

Uwaga. Wielkości podane w przedmiarze należy traktować orientacyjnie.
W ramach inwestycji Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania dwóch tablic informacyjnych w zakresie współfinansowania ze środków z Unii Europejskiej.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540050992-N-2020 z dnia: 2020-03-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
WARUNKI ZMIANY UMOWY W ZAKRESIE WYNAGRODZENIA 1. Wynagrodzenie Wykonawcy
może zostać obniżone proporcjonalnie do obniżenia jakości spowodowanej wadami przedmiotu umowy
w przypadku gdy wady są nieusuwalne, albo z okoliczności wynika, że Wykonawca nie zdoła wad usunąć
w odpowiednim czasie, bądź ich nie usunął w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 2.
Stwierdzone wady jednych parametrów przedmiotu umowy nie mogą podlegać kompensacji
polepszeniem jakości innych parametrów przedmiotu umowy. 3. Wynagrodzenie nie będzie podlegać
waloryzacji i zmianom, za wyjątkiem przypadków opisanych w umowie, w szczególności ustawowej
zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku ustawowego obniżenia lub podwyższenia
stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie realizacji umowy, Strony dokonają stosownej zmiany
pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy, po przeprowadzeniu ustaleń i zawarciu aneksu,
dla tej części wynagrodzenia umownego, której zmiana dotyczy, 4. W przypadkach określonych w ust. 3,
Wykonawca, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia wejścia w życie nowych przepisów, może
zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ
na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Zasadność wzrostu wynagrodzenia
Wykonawcy z ww. przyczyn będzie rozpatrywane w poniżej opisanym trybie: a) Wykonawca wraz z
wnioskiem, będzie zobowiązany pisemnie przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację
uzasadniającą wzrost/obniżenie kosztów, wynikający ze zmiany ww. przepisów. Z uprawnienia tego może
skorzystać również Zamawiający. Jeżeli po upływie 14 – dniowego terminu, Wykonawca nie zwróci się
do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia, Zamawiający uzna, iż zmiany przepisów nie mają wpływu
na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. b) Zamawiający dokona analizy przedłożonej
kalkulacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania. W wyniku przeprowadzenia analizy
Zamawiający jest uprawniony do: ba) Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost
kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, dokona zmiany umowy w tym zakresie. bb) Jeżeli uzna, że
przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania zamówienia, w wysokości
zaproponowanej przez Wykonawcę, nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmiany, o czym poinformuje
Wykonawcę, przedstawiając stosowne uzasadnienie. W takiej sytuacji, w terminie 14 dni od dnia
otrzymania odmowy od Zamawiającego, Wykonawca może ponownie przedstawić kalkulację
uzasadniającą wzrost kosztów, z uwzględnieniem uwag Zamawiającego. Zamawiający ponownie dokona
jej analizy, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania, a następnie postąpi odpowiednio w
sposób opisany powyżej. c) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi od daty wprowadzenia zmiany w
umowie (wchodzi w życie z dniem zawarcia aneksu) i dotyczy wyłącznie niezrealizowanej części umowy.
5. Przewiduje się możliwość obniżenia wynagrodzenia ryczałtowego o wartość robót niewykonanych,
uznanych przez Zamawiającego jako zbędne, choć objęte ofertą Wykonawcy oraz Specyfikacją Istotnych
Warunków Zamówienia, przy czym ewentualne obniżenie wynagrodzenia nastąpi stosownie do wartości
wynikających z kosztorysów szczegółowych wraz z zestawieniem materiałów stanowiących załącznik nr
3 do umowy. 6. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zarządzić
wprowadzenie robót zamiennych o wartości nie wyższej niż wartość robót podstawowych podlegających
zamianie oraz tożsamym zakresie przedmiotowym do wykonywanego zakresu umowy, w przypadku
zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy w celu
realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. W takim przypadku Strony podpiszą
stosowny aneks do umowy, przy przyjęciu zasady, że zakres i wartość każdej takiej modyfikacji zostanie
poddana osobnej wycenie w oparciu o kosztorysy szczegółowe z zestawieniem materiałów stanowiące
załączniki do umowy i kalkulację szczegółową wprowadzonych robót zamiennych sporządzoną w
oparciu o nośniki cenotwórcze wynikające z załączonych do umowy kosztorysów szczegółowych z
zestawieniem materiałów, przy czym w zakresie materiałów, które nie występowały ww. kosztorysach
szczegółowych z zestawieniem materiałów, w oparciu o średnie ceny Sekocenbudu z ostatniego kwartału
poprzedzającego rozliczenie. W przypadku braku odniesienia rozliczenia zostaną dokonane według
średnich cen Sekocenbudu z ostatniego kwartału poprzedzającego rozliczenie, przy czym w przypadku
elementów wyposażenia pomocniczo dopuszcza się również ewentualność wyceny w oparciu o ceny
rynkowe udokumentowane ofertami dostawców, producentów etc. 7. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość zaniechania realizacji określonych elementów zakresu umowy przy braku finansowania lub
zmniejszeniu jego wysokości, a w takim wypadku Wykonawca nie będzie ubiegał się o odszkodowanie i
rezygnuje z wszelkich roszczeń.
WARUNKI ZMIANY UMOWY W ZAKRESIE TERMINU
REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany zakończenia realizacji
przedmiotu umowy określonego w ust. 1 wyłącznie w przypadku:
a) działania siły wyższej w rozumieniu
§ 18 umowy,
b) obniżenia lub braku finansowania przedmiotowego zadania,
c) udokumentowanego
opóźnienia wprowadzenia Wykonawcy na budowę przez Zamawiającego lub wstrzymania realizacji robót
przez Zamawiającego z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada.
d) opóźnienia Zamawiającego w
przekazaniu dokumentów niezbędnych do realizacji umowy,
e) konieczności wykonania ostatecznych
albo natychmiast wykonalnych decyzji administracyjnych, postanowień lub innych aktów organów i
uprawnionych instytucji, wydanych z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada,
f) opóźnień w
uzyskaniu przez Wykonawcę od stosownych instytucji i organów niezbędnych uzgodnień, pozwoleń,
ostatecznych albo natychmiast wykonalnych decyzji administracyjnych i innych aktów, w terminach
instrukcyjnych bądź obligatoryjnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa, z przyczyn, za
które Wykonawca nie odpowiada.
g) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych,
nieobjętych zamówieniem podstawowym, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć.
h)
2. Termin
zakończenia realizacji przedmiotu umowy może ulec przedłużeniu z powodu obniżenia lub braku
finansowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego. W razie zaistnienia takich okoliczności,
Zamawiający poniesie koszty zabezpieczenia placu budowy oraz ewentualnie inne uzasadnione koszty,
które Strony zgodnie uznają za niezbędne i które zostaną udokumentowane przez Wykonawcę.
Ewentualna konieczność poniesienia wydatków musi być zgłoszona Zamawiającemu przez Wykonawcę
na piśmie, co najmniej 14 dni przed ich wymagalnością. 3. Ewentualne przedłużenie terminu zakończenia
realizacji przedmiotu umowy winno zostać poprzedzone przygotowaniem protokołu konieczności i
udokumentowaniem zaistnienia okoliczności wpływających na zmianę terminu, a następnie podpisaniem
przez Strony aneksu do umowy.

W ogłoszeniu powinno być:
WARUNKI ZMIANY UMOWY W ZAKRESIE WYNAGRODZENIA 1. Wynagrodzenie Wykonawcy
może zostać obniżone proporcjonalnie do obniżenia jakości spowodowanej wadami przedmiotu umowy
w przypadku gdy wady są nieusuwalne, albo z okoliczności wynika, że Wykonawca nie zdoła wad usunąć
w odpowiednim czasie, bądź ich nie usunął w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 2.
Stwierdzone wady jednych parametrów przedmiotu umowy nie mogą podlegać kompensacji
polepszeniem jakości innych parametrów przedmiotu umowy. 3. Wynagrodzenie nie będzie podlegać
waloryzacji i zmianom, za wyjątkiem przypadków opisanych w umowie, w szczególności ustawowej
zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku ustawowego obniżenia lub podwyższenia
stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie realizacji umowy, Strony dokonają stosownej zmiany
pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy, po przeprowadzeniu ustaleń i zawarciu aneksu,
dla tej części wynagrodzenia umownego, której zmiana dotyczy, 4. W przypadkach określonych w ust. 3,
Wykonawca, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia wejścia w życie nowych przepisów, może
zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ
na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Zasadność wzrostu wynagrodzenia
Wykonawcy z ww. przyczyn będzie rozpatrywane w poniżej opisanym trybie: a) Wykonawca wraz z
wnioskiem, będzie zobowiązany pisemnie przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację
uzasadniającą wzrost/obniżenie kosztów, wynikający ze zmiany ww. przepisów. Z uprawnienia tego może
skorzystać również Zamawiający. Jeżeli po upływie 14 – dniowego terminu, Wykonawca nie zwróci się
do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia, Zamawiający uzna, iż zmiany przepisów nie mają wpływu
na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. b) Zamawiający dokona analizy przedłożonej
kalkulacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania. W wyniku przeprowadzenia analizy
Zamawiający jest uprawniony do: ba) Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost
kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, dokona zmiany umowy w tym zakresie. bb) Jeżeli uzna, że
przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania zamówienia, w wysokości
zaproponowanej przez Wykonawcę, nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmiany, o czym poinformuje
Wykonawcę, przedstawiając stosowne uzasadnienie. W takiej sytuacji, w terminie 14 dni od dnia
otrzymania odmowy od Zamawiającego, Wykonawca może ponownie przedstawić kalkulację
uzasadniającą wzrost kosztów, z uwzględnieniem uwag Zamawiającego. Zamawiający ponownie dokona
jej analizy, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania, a następnie postąpi odpowiednio w
sposób opisany powyżej. c) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi od daty wprowadzenia zmiany w
umowie (wchodzi w życie z dniem zawarcia aneksu) i dotyczy wyłącznie niezrealizowanej części umowy.
5. Przewiduje się możliwość obniżenia wynagrodzenia ryczałtowego o wartość robót niewykonanych,
uznanych przez Zamawiającego jako zbędne, choć objęte ofertą Wykonawcy oraz Specyfikacją Istotnych
Warunków Zamówienia, przy czym ewentualne obniżenie wynagrodzenia nastąpi stosownie do wartości
wynikających z kosztorysów szczegółowych wraz z zestawieniem materiałów stanowiących załącznik nr
3 do umowy. 6. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zarządzić
wprowadzenie robót zamiennych o wartości nie wyższej niż wartość robót podstawowych podlegających
zamianie oraz tożsamym zakresie przedmiotowym do wykonywanego zakresu umowy, w przypadku
zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy w celu
realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. W takim przypadku Strony podpiszą
stosowny aneks do umowy, przy przyjęciu zasady, że zakres i wartość każdej takiej modyfikacji zostanie
poddana osobnej wycenie w oparciu o kosztorysy szczegółowe z zestawieniem materiałów stanowiące
załączniki do umowy i kalkulację szczegółową wprowadzonych robót zamiennych sporządzoną w
oparciu o nośniki cenotwórcze wynikające z załączonych do umowy kosztorysów szczegółowych z
zestawieniem materiałów, przy czym w zakresie materiałów, które nie występowały ww. kosztorysach
szczegółowych z zestawieniem materiałów, w oparciu o średnie ceny Sekocenbudu z ostatniego kwartału
poprzedzającego rozliczenie. W przypadku braku odniesienia rozliczenia zostaną dokonane według
średnich cen Sekocenbudu z ostatniego kwartału poprzedzającego rozliczenie, przy czym w przypadku
elementów wyposażenia pomocniczo dopuszcza się również ewentualność wyceny w oparciu o ceny
rynkowe udokumentowane ofertami dostawców, producentów etc. 7. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość zaniechania realizacji określonych elementów zakresu umowy przy braku finansowania lub
zmniejszeniu jego wysokości, a w takim wypadku Wykonawca nie będzie ubiegał się o odszkodowanie i
rezygnuje z wszelkich roszczeń.
WARUNKI ZMIANY UMOWY W ZAKRESIE TERMINU
REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany zakończenia realizacji
przedmiotu umowy określonego w ust. 1 wyłącznie w przypadku:
a) działania siły wyższej w rozumieniu
§ 18 umowy,
b) obniżenia lub braku finansowania przedmiotowego zadania,
c) udokumentowanego
opóźnienia wprowadzenia Wykonawcy na budowę przez Zamawiającego lub wstrzymania realizacji robót
przez Zamawiającego z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada.
d) opóźnienia Zamawiającego w
przekazaniu dokumentów niezbędnych do realizacji umowy,
e) konieczności wykonania ostatecznych
albo natychmiast wykonalnych decyzji administracyjnych, postanowień lub innych aktów organów i
uprawnionych instytucji, wydanych z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada,
f) opóźnień w
uzyskaniu przez Wykonawcę od stosownych instytucji i organów niezbędnych uzgodnień, pozwoleń,
ostatecznych albo natychmiast wykonalnych decyzji administracyjnych i innych aktów, w terminach
instrukcyjnych bądź obligatoryjnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa, z przyczyn, za
które Wykonawca nie odpowiada.
g) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych,
nieobjętych zamówieniem podstawowym, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć,
h) stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii, jeżeli, w związku z jego wprowadzeniem lub obowiązywaniem, po stronie Wykonawcy wystąpią uzasadnione i udokumentowane trudności w realizacji umowy, spowodowane przede wszystkim wprowadzonymi ograniczeniami, obowiązkami lub nakazami, w szczególności w przypadku objęcia kwarantanną lub hospitalizacją pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy skierowanych do realizacji niniejszej umowy, wstrzymaniem dostaw lub usług niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Termin
zakończenia realizacji przedmiotu umowy może ulec przedłużeniu z powodu obniżenia lub braku
finansowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego. W razie zaistnienia takich okoliczności,
Zamawiający poniesie koszty zabezpieczenia placu budowy oraz ewentualnie inne uzasadnione koszty,
które Strony zgodnie uznają za niezbędne i które zostaną udokumentowane przez Wykonawcę.
Ewentualna konieczność poniesienia wydatków musi być zgłoszona Zamawiającemu przez Wykonawcę
na piśmie, co najmniej 14 dni przed ich wymagalnością. 3. Ewentualne przedłużenie terminu zakończenia
realizacji przedmiotu umowy winno zostać poprzedzone przygotowaniem protokołu konieczności i
udokumentowaniem zaistnienia okoliczności wpływających na zmianę terminu, a następnie podpisaniem
przez Strony aneksu do umowy.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-06, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-08, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540054924-N-2020 z dnia: 2020-03-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-08, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-10, godzina: 10:00,
branża Drogownictwo, Tereny zielone, Konstrukcje, ogrodzenia
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, boiska, zieleń, mała architektura, konstrukcje inne
kody CPV 45000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , boiska , zieleń , mała architektura , konstrukcje inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10487402 2024-05-13
godz. 08:00
Wielkopolskie Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego przy użyciu masy asfaltowej na gorąco oraz emulsją i grysami przy użyciu remontera. Część 1:...
10487348 2024-05-13
godz. 10:00
Mazowieckie Budowa boiska do piłki nożnej w Troszynie- etap III 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa boiska do piłki nożnej w Troszynie – etap III obejmująca budowę bi...
10486990 2024-05-14
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn.: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 3921E Przedbórz-Skotniki- Jaksonek-Radonia-Błogie Szl...
10491799 2024-05-15
godz. 10:00
Podkarpackie Przebudowa dróg gminnych w Łapajówce, Siennowie, Maćkówce, Zarzeczu i Pełnatyczach w formule zaprojektuj-wybuduj - powtórzone
10489361 2024-05-15
godz. 14:00
Wielkopolskie Wykaszanie traw na lotnisku. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykoszenia, zbioru i usunięcia (wywozu) masy roślinnej ze wskazanej przez Zamawiającego części terenu lotniska wojskow...
10490173 2024-05-16
godz. 09:00
Śląskie Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice – realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem z...
10490547 2024-05-17
godz. 10:00
Łódzkie Usługa koszenia i pielenia na terenie Z/I Dylów A, Z/I Julków, Z/I Gotartów, SP Wola Kruszyńska, SP Ostrzeszów /2024 Część 1: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pole...
10440759 2024-05-22
godz. 09:00
Lubuskie Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze – nr 6a 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji dróg gminnych tj.: 1) Moderniza...
10490809 2024-05-27
godz. 10:00
Małopolskie Remont zabytkowych schodów terenowych wraz z chodnikiem w miejscowości Zbyszyce
10480355 2024-05-29
godz. 11:00
Podkarpackie Zagospodarowanie poscaleniowe na zadaniu: Budowa lub przebudowa dróg transportu rolnego, renowacja rowów i rekultywacja gruntów dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Krasne, Pawłowa gm. ...