Przetarg 11599735 - Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu:...

   
Analizuj Zamówienie 11599735
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-21
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: „Wdrożenie programów rozwojowych placówek oświatowych w gminie Strzyżewice”

Część 1: W zakresie części nr 1: „Dostawa platformy schodowej” d
o wykonania jest dostawa i montaż platformy schodowej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Kiełczewicach Górnych pod adresem Kiełczewice Górne 41. Parametry platformy: tor prostoliniowy, po schodach o długości 7,5 m ze spocznikiem w połowie rozmiar platformy: 700 x 750 mm, prędkość 0,1 m/s, operowanie: zdalne sterowanie, kasety przywoławcze, udźwig do 225 kg, szyna stalowa montowana do ściany, składanie podestu – manualne, najazd na platformę przelotowy. Zasilanie 230V, akumulatorowe. W ramach zamówienia należy przeszkolić obsługę. Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem określone zostały w projektach wykonawczych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SWZ. Do obowiązków wykonawcy w ramach zadania i ceny ofertowej należy:1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz z należytą starannością i w terminach umownych;2) wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości wbudowywanych materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót;3) zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy;4) utrzymanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;5) ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom posesji sąsiadujących z terenem budowy;6) zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzenia przedmiotowych robót;7) dbałość o środowisko naturalne, w tym by odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas były możliwie najmniejsze i nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm oraz nie stanowiły zagrożenia dla środowiska naturalnego;8) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;9) naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego – w uzgodnieniu z ich administratorami;10) do obowiązków wykonawcy należy wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji na każdym etapie realizacji robót. Zatwierdzone inwentaryzacje należy przedłożyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej zapisanej w formie edytowalnej.11) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy;12) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru13) czynny udział w odbiorach.14) Wykonawca dostarczy przed odbiorem:- uzupełnione dzienniki budowy - certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały ,- kosztorysy powykonawcze- inwentaryzacje powykonawcze

Część 2: W zakresie części nr 2: „Wymiana balustrad schodowych” do wykonania jest demontaż istniejących balustrad schodowych, dostawa i montaż balustrady schodowej o wysokości 1,10 m i długości 16,0 m, materiał – stal nierdzewna oraz wykonanie oznaczeń poziomych ciągów komunikacyjnych w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Bystrzycy Starej pod adresem Bystrzyca Stara 89a.

Część 3: W zakresie części nr 3: „Wymiana oświetlenia” do wykonania jest demontaż istniejących opraw oświetleniowych, montaż nowych opraw LED o następujących parametrach: wymiary 60x60 cm, moc: 40W, barwa światła: 4000K, luminacja: 4500lm, klasa szczelności: IP44 oraz pomiar natężenia oświetlenia w każdym z pomieszczeń. Wymiany należy dokonać w czterech szkołach podstawowych w następujących ilościach:1) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Bystrzycy Starej, Bystrzyca Stara 89a: 35 kpl.,2) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Strzyżewicach – Rechcie, Strzyżewice 13: 103 kpl.,3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Juliusza i Zofii Stadnickich w Osmolicach Pierwszych, Osmolice Pierwsze 160: 11 kpl.,4) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Rodziny Rohlandów w Żabiej Woli, Żabia Wola 77: 18 kpl.Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem określone zostały w projektach wykonawczych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SWZ. Do obowiązków wykonawcy w ramach zadania i ceny ofertowej należy:1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz z należytą starannością i w terminach umownych;2) wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości wbudowywanych materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót;3) zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy;4) utrzymanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;5) ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom posesji sąsiadujących z terenem budowy;6) zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzenia przedmiotowych robót;7) dbałość o środowisko naturalne, w tym by odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas były możliwie najmniejsze i nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm oraz nie stanowiły zagrożenia dla środowiska naturalnego;8) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;9) naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego – w uzgodnieniu z ich administratorami;10) do obowiązków wykonawcy należy wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji na każdym etapie realizacji robót. Zatwierdzone inwentaryzacje należy przedłożyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej zapisanej w formie edytowalnej.11) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy;12) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru13) czynny udział w odbiorach.14) Wykonawca dostarczy przed odbiorem:- uzupełnione dzienniki budowy - certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały ,- kosztorysy powykonawcze- inwentaryzacje powykonawcze

RRII-ZP.271.24.2025
branża Energoelektryczna, Windy i dźwigi, Konstrukcje, ogrodzenia
podbranża oświetlenie, urządzenia, materiały, windy towarowe, osobowe, platformy, konstrukcje inne
kody CPV 31524000, 34514700, 45310000, 45421160
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oświetlenie , urządzenia, materiały , windy towarowe, osobowe, platformy , konstrukcje inne