Przetarg 7912862 - Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z...

   
Analizuj Zamówienie 7912862 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-31
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na terenie Szpitala Woj
ewódzkiego w Łomży realizowanych w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży” Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii
Numer referencyjny: ZT-SZP-226/01/23/2020

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego
im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża realizowanego w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn: „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii
Zakres zadania obejmuje wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł energii na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży polegających na montażu 5 sztuk oddzielnych instalacji fotowoltaicznych
na budynkach Szpitala, Zwierzętarni-Oddział Dziennego Pobytu, Stacji Trafo, Kotłowni ze spalarnią, Magazynie intendenta, Warsztatach i Magazynach (na każdym budynku po 39,68 kWp) oraz montażu powietrznej pompy ciepła o mocy 217 kW przy budynku Kotłowni ze spalarnią na działkach o nr. ew. 12191/3 i 12066/12.
1.1. Zamówienie podzielone na jest na dwie części, zwane dalej Pakietami:
Pakiet 1 – Instalacja paneli fotowoltaicznych
Pakiet 2 – Instalacja pompy ciepła
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
1) Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ
2) Dokumentacji projektowej ( projekt budowalny , projekty wykonawcze, STWIOR ) – Załącznik nr 8 do SIWZ
3) Harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do SIWZ
4) Decyzja pozwolenia na budowę nr 211/19 z dnia 09.08.2019 roku obejmująca wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł energii na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży polegających na montażu 5 sztuk oddzielnych instalacji fotowoltaicznych na budynkach Szpitala; Zwierzętarni — Oddział Dziennego Pobytu - kategoria XI, Stacji Trafo — kategoria XVIII, Kotłowni ze spalarnią - kategoria XVIII, Magazynie Intendenta — kategoria XI, Warsztatach i Magazynach — kategoria XI (na każdym budynku po 39,68 kWp) oraz montażu powietrznej pompy ciepła o mocy 217 kW przy budynku Kotłowni ze spalarnią na działkach o nr ew. 12191/3 i 12066/12-załącznik nr 10 do SIWZ
3. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści SIWZ, w szczególności dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej oznaczenia indywiduujące opisywane materiały, urządzenia, technologie lub rozwiązania techniczne w szczególności znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, oznaczenia modeli produktów lub urządzeń zawarte w opisach jak i na rysunkach mają charakter przykładowy niewiążący. W każdym przypadku występowania w tekście projektu lub rysunku, opisie rysunku takiego oznaczenia indywiduującego przyjąć należy w sposób dorozumiany, że występuje on każdorazowo wraz ze zwrotem „lub równoważny”. Rozumieć przez to należy, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań, urządzeń, materiałów, technologii równoważnych o nie gorszych niż opisane w dokumentacji projektowej parametrów technicznych spełniających obowiązujące przepisy prawa, normy a także atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania.
4. Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry oferowanych materiałów i urządzeń to takie, które pozwolą zachować wszystkim instalacjom, urządzeniom parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na prawidłową współpracę z innymi instalacjami i/ lub urządzeniami, osiągniecie zakładanej produkcji energii elektrycznej i cieplnej w sposób założony przez projektanta oraz pozwalający przy tym uzyskać parametry nie gorsze od założonych w SIWZ w tym :
a) produkcja energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznych na poziomie min. 175,906 MWhe/rok
b) produkcja energii cieplnej z instalacji pompy ciepła na poziome min. 765 035 kWh
c) szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych (tony równoważnika CO2) na poziomie min. 148,17 ton w tym :
- instalacja fotowoltaiczna – min.142,84 MgCO2
- instalacja pompy ciepła – min. 5,333MgCO2
5. Przedmiot zamówienia obejmuje instalację paneli fotowoltaicznych (zgodnie zapracowaną dokumentacją projektową i wydaną decyzją pozwolenia na budowę), na dachach budynków na konstrukcjach wsporczych, w tym:
- Budynek Kotłowni ze spalarnią panel o mocy min 320 Wp łączna ilość min. 124 szt , o mocy zainstalowanej 39,68 kWp cała instalacja.
- Budynek Stacji trafo panel o mocy min. 320 Wp łączna ilość min. 124 szt , o mocy zainstalowanej 39,68 kWp. cała instalacja.
- Budynek Zwierzętarni-Oddział Dziennego Pobytu panel o mocy min.320 Wp łączna ilość min. 124 szt , o mocy zainstalowanej 39,68 kWp. cała instalacja.
- Budynek Magazynie intendenta panel o mocy mi.320 Wp łączna ilość min. 124 szt , o mocy zainstalowanej 39,68 kWp. cała instalacja.
-Budynek Warsztatów panel o mocy min 320 łączna ilość min. 124 szt , o mocy zainstalowanej 39,68 kWp. cała instalacja.
Łączna moc instalacji fotowoltaicznej – min 198,4 kWp
6. Zamawiający informuje, że wymaga zainstalowania powietrznej pompy ciepła o mocy grzewczej min. 217 kW w punkcie pracy A7W45 według EN14511
7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlano – instalacyjnych, wykonujących takie czynności jak: montaż instalacji fotowoltaicznych i pompy ciepła – przez cały okres realizacji zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1 – Instalacja paneli fotowoltaicznych
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej na terenie Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża realizowanego w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn: „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii Zakres zadania obejmuje wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł energii na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży polegających na montażu 5 sztuk oddzielnych instalacji fotowoltaicznych na budynkach Szpitala, Zwierzętarni-Oddział Dziennego Pobytu, Stacji Trafo, Kotłowni ze spalarnią, Magazynie intendenta, Warsztatach i Magazynach (na każdym budynku po 39,68 kWp) na działkach o nr. ew. 12191/3 i 12066/12. Pakiet 1 – Instalacja paneli fotowoltaicznych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 1) Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ 2) Dokumentacji projektowej ( projekt budowalny , projekty wykonawcze, STWIOR ) – Załącznik nr 8 do SIWZ 3) Harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do SIWZ 4) Decyzja pozwolenia na budowę nr 211/19 z dnia 09.08.2019 roku obejmująca wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł energii na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży polegających na montażu 5 sztuk oddzielnych instalacji fotowoltaicznych na budynkach Szpitala; Zwierzętarni — Oddział Dziennego Pobytu - kategoria XI, Stacji Trafo — kategoria XVIII, Kotłowni ze spalarnią - kategoria XVIII, Magazynie Intendenta — kategoria XI, Warsztatach i Magazynach — kategoria XI (na każdym budynku po 39,68 kWp) oraz montażu powietrznej pompy ciepła o mocy 217 kW przy budynku Kotłowni ze spalarnią na działkach o nr ew. 12191/3 i 12066/12-załącznik nr 10 do SIWZ 3. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści SIWZ, w szczególności dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej oznaczenia indywiduujące opisywane materiały, urządzenia, technologie lub rozwiązania techniczne w szczególności znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, oznaczenia modeli produktów lub urządzeń zawarte w opisach jak i na rysunkach mają charakter przykładowy niewiążący. W każdym przypadku występowania w tekście projektu lub rysunku, opisie rysunku takiego oznaczenia indywiduującego przyjąć należy w sposób dorozumiany, że występuje on każdorazowo wraz ze zwrotem „lub równoważny”. Rozumieć przez to należy, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań, urządzeń, materiałów, technologii równoważnych o nie gorszych niż opisane w dokumentacji projektowej parametrów technicznych spełniających obowiązujące przepisy prawa, normy a także atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania. 4. Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry oferowanych materiałów i urządzeń to takie, które pozwolą zachować wszystkim instalacjom, urządzeniom parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na prawidłową współpracę z innymi instalacjami i/ lub urządzeniami, osiągniecie zakładanej produkcji energii elektrycznej i cieplnej w sposób założony przez projektanta oraz pozwalający przy tym uzyskać parametry nie gorsze od założonych w SIWZ w tym : a) produkcja energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznych na poziomie min. 175,906 MWhe/rok b) szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych (tony równoważnika CO2) na poziomie min. 148,17 ton w tym : - instalacja fotowoltaiczna – min.142,84 MgCO2 5. Przedmiot zamówienia obejmuje instalację paneli fotowoltaicznych (zgodnie zapracowaną dokumentacją projektową i wydaną decyzją pozwolenia na budowę), na dachach budynków na konstrukcjach wsporczych, w tym: - Budynek Kotłowni ze spalarnią panel o mocy min 320 Wp łączna ilość min. 124 szt , o mocy zainstalowanej 39,68 kWp cała instalacja. - Budynek Stacji trafo panel o mocy min. 320 Wp łączna ilość min. 124 szt , o mocy zainstalowanej 39,68 kWp. cała instalacja. - Budynek Zwierzętarni-Oddział Dziennego Pobytu panel o mocy min.320 Wp łączna ilość min. 124 szt , o mocy zainstalowanej 39,68 kWp. cała instalacja. - Budynek Magazynie intendenta panel o mocy mi.320 Wp łączna ilość min. 124 szt , o mocy zainstalowanej 39,68 kWp. cała instalacja. -Budynek Warsztatów panel o mocy min 320 łączna ilość min. 124 szt , o mocy zainstalowanej 39,68 kWp. cała instalacja. Łączna moc instalacji fotowoltaicznej – min 198,4 kWp 6 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlano – instalacyjnych, wykonujących takie czynności jak: montaż instalacji fotowoltaicznych – przez cały okres realizacji zamówienia.

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2 – Instalacja pompy ciepła
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z wykonaniem instalacji pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża realizowanego w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn: „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii Zakres zadania obejmuje wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł energii na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży polegających na montażu powietrznej pompy ciepła o mocy 217 kW przy budynku Kotłowni ze spalarnią na działkach o nr. ew. 12191/3 i 12066/12. Pakiet 2 – Instalacja pompy ciepła 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 1) Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SIWZ 2) Dokumentacji projektowej ( projekt budowalny , projekty wykonawcze, STWIOR ) – Załącznik nr 8 do SIWZ 3) Harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do SIWZ 4) Decyzja pozwolenia na budowę nr 211/19 z dnia 09.08.2019 roku obejmująca wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł energii na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży polegających na montażu 5 sztuk oddzielnych instalacji fotowoltaicznych na budynkach Szpitala; Zwierzętarni — Oddział Dziennego Pobytu - kategoria XI, Stacji Trafo — kategoria XVIII, Kotłowni ze spalarnią - kategoria XVIII, Magazynie Intendenta — kategoria XI, Warsztatach i Magazynach — kategoria XI (na każdym budynku po 39,68 kWp) oraz montażu powietrznej pompy ciepła o mocy 217 kW przy budynku Kotłowni ze spalarnią na działkach o nr ew. 12191/3 i 12066/12-załącznik nr 10 do SIWZ 3. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści SIWZ, w szczególności dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej oznaczenia indywiduujące opisywane materiały, urządzenia, technologie lub rozwiązania techniczne w szczególności znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, oznaczenia modeli produktów lub urządzeń zawarte w opisach jak i na rysunkach mają charakter przykładowy niewiążący. W każdym przypadku występowania w tekście projektu lub rysunku, opisie rysunku takiego oznaczenia indywiduującego przyjąć należy w sposób dorozumiany, że występuje on każdorazowo wraz ze zwrotem „lub równoważny”. Rozumieć przez to należy, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań, urządzeń, materiałów, technologii równoważnych o nie gorszych niż opisane w dokumentacji projektowej parametrów technicznych spełniających obowiązujące przepisy prawa, normy a także atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania. 4. Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry oferowanych materiałów i urządzeń to takie, które pozwolą zachować wszystkim instalacjom, urządzeniom parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na prawidłową współpracę z innymi instalacjami i/ lub urządzeniami, osiągniecie zakładanej produkcji energii elektrycznej i cieplnej w sposób założony przez projektanta oraz pozwalający przy tym uzyskać parametry nie gorsze od założonych w SIWZ w tym : a) produkcja energii cieplnej z instalacji pompy ciepła na poziome min. 765 035 kWh b) szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych (tony równoważnika CO2) na poziomie min. 148,17 ton w tym : - instalacja pompy ciepła – min. 5,333MgCO2 5. Zamawiający informuje, że wymaga zainstalowania powietrznej pompy ciepła o mocy grzewczej min. 217 kW w punkcie pracy A7W45 według EN14511 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlano – instalacyjnych, wykonujących takie czynności jak: montaż pompy ciepła – przez cały okres realizacji zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540401704-N-2021 z dnia: 2021-01-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 13:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25.01.2021, godzina: 13:00,




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540406407-N-2021 z dnia: 2021-01-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 25.01.2021, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 01.02.2021, godzina: 13:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540409769-N-2021 z dnia: 2021-01-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 01.02.2021, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 05.02.2021, godzina: 13:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540412288-N-2021 z dnia: 2021-02-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 05.02.2021, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 12.02.2021, godzina: 13:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540414634-N-2021 z dnia: 2021-02-10
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 12.02.2021, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 19.02.2021, godzina: 13:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.8)
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 14.05.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
14.05.2021

W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 09.08.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
09.08.2021



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.9)
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA PAKIET 1 - Instalacja paneli fotowoltaicznych Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 14 maja 2021 r. wraz z uzyskaniem przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanych instalacji. Zakończenie robót budowlano-instalacyjnych 5 sztuk oddzielnych instalacji fotowoltaicznych na budynkach Szpitala, Zwierzętarni-Oddział Dziennego Pobytu, Stacji Trafo, Kotłowni ze spalarnią, Magazynie intendenta, Warsztatach i Magazynach w terminie do dnia 15 kwietnia 2021 r. potwierdzone pozytywnym końcowym protokołem odbioru. Okres od 16 kwietnia 2021 r. do dnia 14 maja 2021 r. obejmować będzie odbiory i uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. PAKIET 2 - Instalacja pompy ciepła Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 14 maja 2021 r. wraz z uzyskaniem przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanych instalacji. Zakończenie robót budowlano-instalacyjnych pompy ciepła w terminie do dnia 15 kwietnia 2021 r. potwierdzone pozytywnym protokołem odbioru. Okres od 16 kwietnia 2021 r. do dnia 14 maja 2021 r. obejmować będzie odbiory i uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.
W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
PAKIET 1 - Instalacja paneli fotowoltaicznych
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 9 sierpnia 2021 r. wraz z uzyskaniem przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanych instalacji. Zakończenie robót budowlano-instalacyjnych 5 sztuk oddzielnych instalacji fotowoltaicznych na budynkach Szpitala, Zwierzętarni-Oddział Dziennego Pobytu, Stacji Trafo, Kotłowni ze spalarnią, Magazynie intendenta, Warsztatach i Magazynach w terminie do dnia 08 lipca 2021 r. potwierdzone pozytywnym końcowym protokołem odbioru robót budowlano-instalacyjnych.
Okres od 09 lipca 2021 r. do dnia 09 sierpnia 2021 r. obejmować będzie odbiory zewnętrzne, uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie i pozytywny protokół odbioru końcowego
PAKIET 2 - Instalacja pompy ciepła
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 9 sierpnia 2021 r. wraz z uzyskaniem przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanych instalacji.
Zakończenie robót budowlano-instalacyjnych pompy ciepła w terminie do dnia 08 lipca 2021 r. potwierdzone pozytywnym końcowym protokołem odbioru robót budowlano-instalacyjnych
Okres od 09 lipca 2021 r. do dnia 09 sierpnia 2021 r. obejmować będzie odbiory zewnętrzne, uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie i pozytywny protokół odbioru końcowego.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKICZĘŚĆNR1
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 14.05.2021

W ogłoszeniu powinno być:
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 09.08.2021



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKICZĘŚĆNR2
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 14.05.2021

W ogłoszeniu powinno być:
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 09.08.2021



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKICZĘŚĆNR1
Punkt: 6)
W ogłoszeniu jest:
INFORMACJE DODATKOWE:1. PAKIET 1 - Instalacja paneli fotowoltaicznych Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 14 maja 2021 r. wraz z uzyskaniem przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanych instalacji. Zakończenie robót budowlano-instalacyjnych 5 sztuk oddzielnych instalacji fotowoltaicznych na budynkach Szpitala, Zwierzętarni-Oddział Dziennego Pobytu, Stacji Trafo, Kotłowni ze spalarnią, Magazynie intendenta, Warsztatach i Magazynach w terminie do dnia 15 kwietnia 2021 r. potwierdzone pozytywnym końcowym protokołem odbioru. Okres od 16 kwietnia 2021 r. do dnia 14 maja 2021 r. obejmować będzie odbiory i uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 2. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto oferty. Szczegółowe informacje nt zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawiera Rozdział XV SIWZ. 3. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: PAKIET 1 - 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe informacje nt wadium zawiera Rozdział VIII SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
INFORMACJE DODATKOWE:1. PAKIET 1 - Instalacja paneli fotowoltaicznych
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 9 sierpnia 2021 r. wraz z uzyskaniem przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanych instalacji. Zakończenie robót budowlano-instalacyjnych 5 sztuk oddzielnych instalacji fotowoltaicznych na budynkach Szpitala, Zwierzętarni-Oddział Dziennego Pobytu, Stacji Trafo, Kotłowni ze spalarnią, Magazynie intendenta, Warsztatach i Magazynach w terminie do dnia 08 lipca 2021 r. potwierdzone pozytywnym końcowym protokołem odbioru robót budowlano-instalacyjnych.
Okres od 09 lipca 2021 r. do dnia 09 sierpnia 2021 r. obejmować będzie odbiory zewnętrzne, uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie i pozytywny protokół odbioru końcowego
2. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto oferty. Szczegółowe informacje nt zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawiera Rozdział XV SIWZ. 3. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:PAKIET 1 - 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe informacje nt wadium zawiera Rozdział VIII SIWZ.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKICZĘŚĆNR2
Punkt: 6)
W ogłoszeniu jest:
INFORMACJE DODATKOWE:1. PAKIET 2 - Instalacja pompy ciepła Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 14 maja 2021 r. wraz z uzyskaniem przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanych instalacji. Zakończenie robót budowlano-instalacyjnych pompy ciepła w terminie do dnia 15 kwietnia 2021 r. potwierdzone pozytywnym protokołem odbioru. Okres od 16 kwietnia 2021 r. do dnia 14 maja 2021 r. obejmować będzie odbiory i uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 2.Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: PAKIET 2 - 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100). Szczegółowe informacje nt wadium określa Rozdział VIII SIWZ. 3. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto oferty. Szczegółowe informacje nt zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Rozdział XV SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
INFORMACJE DODATKOWE:1. PAKIET 2 - Instalacja pompy ciepła
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 9 sierpnia 2021 r. wraz z uzyskaniem przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanych instalacji.
Zakończenie robót budowlano-instalacyjnych pompy ciepła w terminie do dnia 08 lipca 2021 r. potwierdzone pozytywnym końcowym protokołem odbioru robót budowlano-instalacyjnych
Okres od 09 lipca 2021 r. do dnia 09 sierpnia 2021 r. obejmować będzie odbiory zewnętrzne, uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie i pozytywny protokół odbioru końcowego.
2.Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: PAKIET 2 - 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100). Szczegółowe informacje nt wadium określa Rozdział VIII SIWZ. 3. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto oferty. Szczegółowe informacje nt zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Rozdział XV SIWZ.




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540416486-N-2021 z dnia: 2021-02-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 19.02.2021, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 23.02.2021, godzina: 13:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.1.3)
W ogłoszeniu jest:
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dotyczy Pakietu 1 - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z wykonaniem, montażem i uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 30kWp i wartości min. 120.000,00 zł brutto, b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: 1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, od dnia uzyskania uprawnień budowlanych 2) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, od dnia uzyskania uprawnień budowlanych Dotyczy Pakietu 2 - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z wykonaniem, montażem i uruchomieniem instalacji pompy ciepła powietrznej o mocy min. 100 kW i wartości min. 200.000,00 zł brutto, b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: 1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, od dnia uzyskania uprawnień budowlanych. 2) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, od dnia uzyskania uprawnień budowlanych. 3) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, od dnia uzyskania uprawnień budowlanych. W przypadku warunku zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), Zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 220). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli: 1) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz 2) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych - zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

W ogłoszeniu powinno być:
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dotyczy Pakietu 1 - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z wykonaniem, montażem i uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 30kWp i wartości min. 120.000,00 zł brutto, b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: 1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, od dnia uzyskania uprawnień budowlanych 2) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, od dnia uzyskania uprawnień budowlanych Dotyczy Pakietu 2 - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z wykonaniem, montażem i uruchomieniem instalacji pompy ciepła powietrznej
lub gruntowej lub agregatu wody lodowej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto, b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: 1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, od dnia uzyskania uprawnień budowlanych. 2) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, od dnia uzyskania uprawnień budowlanych. 3) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz minimum 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, od dnia uzyskania uprawnień budowlanych. W przypadku warunku zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), Zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 220). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli: 1) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz 2) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych - zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
branża Energia odnawialna (OZE)
podbranża energia solarna, pompy ciepła
kody CPV 45000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: energia solarna , pompy ciepła

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10366879 2024-04-05
godz. 12:00
Mazowieckie EOB-USŁUGA MONTAŻU INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH ORAZ PRODUKTÓW KOMPLEMENTARNYCH (MAGAZYNY ENERGII, ŁADOWARKI SAMOCHODOWE i inne urządzenia zwiększające efektywność energetyczną) Sz...
10403894 2024-04-11
godz. 12:00
Wielkopolskie Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej - budynki wraz z parkingami - ok. 500 kWp -
10407219 2024-04-12
godz. 10:00
Mazowieckie KOWR OT Olsztyn - Serwis urządzeń klimatyzacyjnych oraz pompy ciepła w budynkach KOWR OT Olsztyn
10312339 2024-04-12
godz. 11:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Rafała w Czerwonej Górze.Postępowanie prowadzone jest w imieniu i...
10429654 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie Projekt- „Montaż hybrydowych lamp ulicznych zasilanych energią słoneczną oraz wiatrową na terenie gminy Gzy” jest współfinansowany z dotacji celowej z budżetu Województwa Mazowi...
10452317 2024-04-25
godz. 10:00
Pomorskie Sprzedaż, dostawa, montaż oraz uruchomienie dwóch sztuk fabrycznie nowych pomp ciepła wraz z osprzętem oraz demontaż i utylizacja starych pomp ciepła 1. Przedmiotem zamówienia jest ...
10398508 2024-04-25
godz. 14:00
Mazowieckie Kompleksowe zaprojektowanie, dostawa i montaż naziemnej instalacji modułów fotowoltaicznych na terenie Veolia Wschód Sp. z o.o.
10451607 2024-04-26
godz. 10:00
Małopolskie Instalacja fotowoltaiczna w obiekcie KP PSP Olkusz i JRG Wolbrom Część 1: Charakterystyka instalacjiDostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min 36 kW. wraz z niezbędną infr...
10450259 2024-04-30
godz. 11:00
Śląskie Dostawa i montaż pompy ciepła dla potrzeb własnych c.w.u. w Zakładzie Racibórz
10484081 2024-05-13
godz. 23:59
Mazowieckie ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszym zapytaniu. W każdym przypadk...