Przetarg 7453503 - Wykonanie przebudowy budynku nr 7/1887 w celu dostosowania...

   
Analizuj Zamówienie 7453503 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-04-28
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie przebudowy budynku nr 7/1887 w celu dostosowania lokalu apteki zakładowej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ do
obowiązujących przepisów – etap 2.
Numer referencyjny: RPoZP 10/2020

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku nr 7/1887 w celu dostosowania lokalu apteki zakładowej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ do obowiązujących przepisów – etap 2.
Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
Zakres jest zgodny z :
1. Dokumentacją projektową pn. „Przebudowa budynku nr 7 zlokalizowanego w kompleksie 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie w celu dostosowania lokalu Apteki do obowiązujących przepisów” opracowaną przez Architekt Studio ILP z listopada 2019 r.
2. Obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz innych robót.
3. Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia

Dokumentacja projektowa wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

PODSTAWA PRAWNO – TECHNICZNA WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Decyzja Miejskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac Nr BMKZ-S.4125.1039.2019.EW z dnia 13.01.2020 r.
Decyzja Wojewody Zachodniopomorskiego o pozwoleniu na budowę Nr 1/O/2020 z dnia 30.01.2020 r.

Uwaga : Przedmiar robót, stanowiący załącznik do dokumentacji projektowej nie stanowi podstawy do przyjęcia ilości i zakresu robót. Podstawę taką stanowi Dokumentacja projektowa, uzupełniona wizją lokalną obiektu (zalecane). Przedmiar robót należy traktować wyłącznie jako materiał posiłkowy, którego ilości robót i ich zakres powinny zostać zweryfikowane przez Wykonawcę i w razie potrzeby uzupełnione lub zmodyfikowane na etapie składania oferty. Żadne późniejsze roszczenia Wykonawcy wynikające z przyjęcia Przedmiaru robót jako podstawy złożenia oferty nie będą przez Zamawiającego uwzględniane.

WARUNKI WYKONAWSTWA I ODBIORU
1. Wymagany okres rękojmi oraz gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu końcowego odbioru i przekazania do użytkowania
2. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową będącą załącznikiem nr 1 do SIWZ, postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i innymi uzgodnieniami z Inwestorem dokonanymi w formie pisemnej.
3. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności:
• koszty ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
• wszystkie roboty towarzyszące i tymczasowe niezbędne do wykonania zakresu robót.
• koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy, dozorowaniem oraz uporządkowaniem terenu po likwidacji zaplecza, koszty ochrony mienia, warunków bhp i ppoż. na placu budowy,
• koszty oznaczenia terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• koszty wszelkich robót przygotowawczych, rozbiórkowych, porządkowych, składowania i recyklingu materiałów odpadowych i ich wywozu,
• podatek VAT,
• wszelkie inne koszty konieczne do poniesienia w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia.
• Koszty odbioru odpadów w trakcie realizacji zamówienia publicznego – robót budowlanych.
4. Bezpośredni nadzór nad robotami będzie sprawowany przez Kierownika budowy Wykonawcy. Zmiana osoby pełniącej tą funkcję, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo poinformowania i zgody Zamawiającego.
5. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w myśl ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U.2019.701 t.j.). Do dokumentów odbiorowych wykonawca złoży dokument potwierdzający utylizację odpadów.
6. Wszystkie zmiany zakresu robót wynikłe w trakcie realizacji winny być zgłaszane zamawiającemu i wykonane tylko i wyłącznie po ich akceptacji przez zamawiającego.
7. Za termin wykonania zamówienia rozumie się pisemne zawiadomienie Zamawiającego o zakończeniu robót oraz gotowości do odbioru i przekazania do użytkowania złożone w Kancelarii Ogólnej Szpitala.

Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a.
Zamawiający zgodnie z przepisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Pracy) osób wykonujących opisane roboty budowlane – minimum 1 osoba.
Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia,
W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca na każe wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności o których mowa powyżej:
-oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/ umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.;
- zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540072828-N-2020 z dnia: 2020-04-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
Wykaz dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, inne dokumenty: 1) Oferta Wykonawcy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Szczegółowy Kosztorys ofertowy w formie odpowiadającej przekazanym przedmiarom robót,; 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ; 5) wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencje), że roboty wskazane w załączniku zostały wykonane w sposób należyty wraz ze szczegółowym opisem zakresu wykonywanych robót – załącznik nr 5 do SIWZ; 6) wykaz osób które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie prac wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia z pkt. 2) i 3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 9) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, w przypadku złożenia w ofercie pełnomocnictwa – musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa; 10) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ);
W ogłoszeniu powinno być:
Wykaz dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, inne dokumenty: 1) Oferta Wykonawcy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Szczegółowy Kosztorys ofertowy w formie odpowiadającej przekazanym przedmiarom robót,; 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ; 5) wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencje), że roboty wskazane w załączniku zostały wykonane w sposób należyty wraz ze szczegółowym opisem zakresu wykonywanych robót – załącznik nr 5 do SIWZ; 6) wykaz osób które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie prac wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia z pkt. 2) i 3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 9) W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnictwo powinno być opatrzone datą wystawienia, określać termin jego obowiązywania i zakres umocowania; 10) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ);

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540084594-N-2020 z dnia: 2020-05-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45111100, 45262311, 45262400, 45262520, 45421000, 45421160, 45432100, 45432200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10484748 2024-05-10
godz. 09:00
Śląskie „Modernizacja wybranych budynków Gminnego Centrum Biblioteczno- Kulturalnego w Krzanowicach, obiekty zlokalizowane na terenie gminy Krzanowice” Część 1: Modernizacja Domu Kultury w ...
10486093 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Kossaki polegająca na ociepleniu ścian i fundamentów płytami styropianowymi, wymianie rynien, wymianie stol...
10488190 2024-05-10
godz. 15:00
Wielkopolskie Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie f...
10489488 2024-05-14
godz. 10:00
Mazowieckie Przebudowa budynków ekspedycji zlokalizowanych na pętlach tramwajowych w Warszawie (2 części)
10502808 2024-05-15
godz. 10:00
Mazowieckie „Starostwo Powiatowe w Kozienicach bez barier”. Przedmiotem zamówienia jest budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy Starostwie Powiatowym w Kozienicach, przebudowa schodów p...
10513159 2024-05-15
godz. 15:00
Mazowieckie Przedmiot postępowania Modernizacja Sal Konferencyjnych: 1 szt. Opis postępowania: Szanowni Państwo,  Zapraszamy do udziału w postępowaniu dotyczącym modernizacji sal konferencyj...
10492318 2024-05-17
godz. 08:00
Mazowieckie Przebudowa wejścia do pomieszczeń Delegatury NIK w Gdańsku. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wejścia do pomieszczeń Delegatury NIK w Gdańsku, ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-85...
10510361 2024-05-24
godz. 00:00
Mazowieckie Modernizacja budynków Stacji Hydrologiczno-Meteorologicznej Toruń -modernizacja przepompowni ścieków.
10515888 2024-05-24
godz. 10:00
Dolnośląskie PRZEBUDOWA I REMONT LOKALU USŁUGOWEGO – TOALET PUBLICZNYCH WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI ORAZ CZĘŚCIĄ ELEWACJI KAMIENICY RYNEK 46 W MIEJSCOWOŚCI ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE NA DZIAŁKACH...
10516234 2024-05-24
godz. 23:59
Mazowieckie Realizacja robót budowlanych adaptacyjnych w pracowni tomografii komputerowej, w związku z realizacją projektu pn. „Innowacyjny system wsparcia i profilaktyki chorób płuc z rehabilita...