Przetarg 11638882 - Wykonanie konserwacji, diagnostyki oraz napraw sprzętów...

   
Analizuj Zamówienie 11638882
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-24
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie konserwacji, diagnostyki oraz napraw sprzętów gastronomicznych i chłodniczych oraz sprzętów specjalistycznych (piece konwekcyjno-parowe oraz zmywarki przemysłowe) - sprawa nr 108/2
025

Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania przeglądów konserwacyjnych sprzętów gastronomicznych i chłodniczych oraz sprzętów specjalistycznych, diagnostyka oraz naprawy sprzętów gastronomicznych i chłodniczych oraz sprzętów specjalistycznych, zgodnie z wymaganiami oraz na warunkach określonych przez Zamawiającego - zgodnie z dokumentacja zamówienia.Miejsce realizacji usługi zależne jest od miejsca lokalizacji danego sprzętu - jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy.Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia winien: posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania przeglądów konserwacyjnych i napraw dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi; dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (naprawy, serwis urządzeń gastronomicznych, chłodniczych odpowiednio w danym zadaniu, na które Wykonawca składa ofertę).Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności konserwacyjne oraz diagnostyką i naprawy sprzętów gastronomicznych i chłodniczych oraz specjalistycznych (zadanie nr 1, 2, 3, 4) - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2025 r. poz. 277 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.Zasady normujące:• sposób dokumentowania zatrudnienia osób;• uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań;zostały określone treścią projektowanych postanowień umowy.
Część zamówienia: LOT-0001 Wykonanie przeglądów konserwacyjnych sprzętu gastronomicznego i chłodniczego - zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania przeglądów konserwacyjnych sprzętów gastronomicznych i chłodniczych.►Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie usługi przeglądów konserwacyjnych sprzętów/urządzeń zgodnie z „Zakresem czynności przeglądów konserwacyjnych sprzętów gastronomicznych i chłodniczych” - Załącznik nr 1.1 do SWZ.►Miejsce wykonania usługi uzależnione jest od miejsca lokalizacji sprzętów podlegających konserwacji.►Warunki realizacji zamówienia:a) Ilość przeglądów konserwacyjnych do przeprowadzenia określone zostały w Formularzu ofertowym dla zadania nr 1 stanowiącym Załącznik nr 2.1. b) W przypadku nieskutecznego wykonania przeglądu konserwacyjnego lub częściowego lub niezgodnego z warunkami technicznymi, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pełnego zakresu wszystkich czynności składających się na konserwację sprzętu/urządzenia. c) Nieskuteczne wykonanie przeglądu lub wykonanie częściowe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie stanowi podstawy do zapłaty przez Zamawiającego za podjęte czynności.d) Zakazuje się dokonywania przez Wykonawcę zmian, przeróbek w sprzęcie/urządzeniu podlegającemu wykonaniu przeglądu konserwacyjnemu.e) Wykonawca w ramach realizowanej usługi oraz w cenie umowy zabezpiecza we własnym zakresie materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania zakresu konserwacji sprzętu/ urządzeń.►Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia winien: posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania przeglądów konserwacyjnych i napraw dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi; dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (naprawy, serwis urządzeń gastronomicznych, chłodniczych odpowiednio w danym zadaniu, na które Wykonawca składa ofertę); uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 20 maja 2021 r. o zmianie ustawy-prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw oraz Rozporządzeniem Ministra klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. (Dz.U. 2022., poz.1392) – osoby wykonujące zakres czynności objętych zawartą umową (prace w zakresie dozoru i eksploatacji) winny posiadać świadectwo kwalifikacyjne SEP „D” oraz „E” zgodnie z ustawą jak wyżej, w tym: w Grupie 1 - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną w zakresie: pkt 2) - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; w Grupie 3 - Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe: pkt 6) - urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, dysponowania personelem wykonującym czynności objęte przedmiotem zamówienia, który posiada certyfikat F-gaz w zakresie naprawy, konserwacji lub serwisowania, instalacji, kontroli szczelności, odzysku i likwidacji urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła, zawierających fluorowe gazy cieplarniane, wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2020 r. poz. 2065), Wykonawca winien posiadać certyfikat lub inny dokument równoważny, potwierdzający uprawnienie, przeszkolenie do serwisowania krajalnic do żywności, szatkownic do warzyw, maszyn do mielenie mięsa - WILK wystawiony przez producenta MA-GA z którego wynika bezpośrednio i wprost, że Wykonawca (serwisant) jest ich autoryzowanym serwisem i posiada wszelkie uprawnienia do prac konserwacyjnych ich urządzeń.

Część zamówienia: LOT-0002 Wykonanie przeglądów konserwacyjnych sprzętu specjalistycznych (piece konwekcyjno-parowe oraz zmywarki przemysłowe) - zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania przeglądów konserwacyjnych sprzętów specjalistycznych (piece konwekcyjno-parowe oraz zmywarki przemysłowe).►Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie usługi przeglądów konserwacyjnych sprzętów/urządzeń zgodnie z „Zakresem czynności przeglądów konserwacyjnych sprzętów gastronomicznych i chłodniczych” - Załącznik nr 1.2 do SWZ.►Miejsce wykonania usługi uzależnione jest od miejsca lokalizacji sprzętów podlegających konserwacji.►Warunki realizacji zamówienia:a) Ilość przeglądów konserwacyjnych do przeprowadzenia określone zostały w Formularzu ofertowym dla zadania nr 2 stanowiącym Załącznik nr 2.2. b) W przypadku nieskutecznego wykonania przeglądu konserwacyjnego lub częściowego lub niezgodnego z warunkami technicznymi, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pełnego zakresu wszystkich czynności składających się na konserwację sprzętu/urządzenia. c) Nieskuteczne wykonanie przeglądu lub wykonanie częściowe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie stanowi podstawy do zapłaty przez Zamawiającego za podjęte czynności.d) Zakazuje się dokonywania przez Wykonawcę zmian, przeróbek w sprzęcie/urządzeniu podlegającemu wykonaniu przeglądu konserwacyjnemu.e) Wykonawca w ramach realizowanej usługi oraz w cenie umowy zabezpiecza we własnym zakresie materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania zakresu konserwacji sprzętu/ urządzeń.►Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia winien: posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania przeglądów konserwacyjnych i napraw dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi; dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (naprawy, serwis urządzeń gastronomicznych, chłodniczych odpowiednio w danym zadaniu, na które Wykonawca składa ofertę); uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 20 maja 2021 r. o zmianie ustawy-prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw oraz Rozporządzeniem Ministra klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. (Dz.U. 2022., poz.1392) – osoby wykonujące zakres czynności objętych zawartą umową (prace w zakresie dozoru i eksploatacji) winny posiadać świadectwo kwalifikacyjne SEP „D” oraz „E” zgodnie z ustawą jak wyżej, w tym: w Grupie 1 - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną w zakresie: pkt 2) - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; dysponowania personelem wykonującym czynności objęte przedmiotem zamówienia, który posiada pisemne potwierdzenia od minimum dwóch producentów spośród niżej wymienionych –1 producenta zmywarek i 1 producenta pieców konwekcyjno-parowych: Producenci zmywarek: WINTERHALTER, HOBART, Producenci pieców konwekcyjno-parowych: RETIGO, ELECTROLUXz którego wynika bezpośrednio i wprost, że Wykonawca (serwisant) jest ich autoryzowanym serwisem i posiada wszelkie uprawnienia do prac konserwacyjnych ich urządzeń.

Część zamówienia: LOT-0003 Wykonanie diagnostyki oraz naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego - zadanie nr 3 Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania diagnostyki oraz naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego.►Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie diagnostyki oraz naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego zgodnie z „Wykazem sprzętu/urządzeń” dla zadania nr 3 - Załącznik nr 1.3 do SWZ.DIAGNOSTYKA: ustalenie przyczyn awarii; zdiagnozowanie czy sprzęt/urządzenie nadaje się do dalszej eksploatacji; wskazanie zakresu naprawy, opracowanie kosztorysu (wyceny) ze szczegółową specyfiką kosztów i wyceną konkretnych części do naprawy wraz z podaniem numerów katalogowych części; podanie ilości godzin potrzebnych na dokonanie naprawy; czas oczekiwania na realizację usługi (naprawy) w tym czas oczekiwania na części; dokładne uzupełninie karty diagnostyki.NAPRAWA: wykonanie naprawy zgodnie ze wskazanymi niesprawnościami podczas diagnostyki; wykonanie napraw umożliwiających dalszą eksploatację (w tym wymiana zużytych części i elementów roboczych); przeszkolenie personelu z eksploatacją; sprawdzenie poprawności i bezpieczeństwa działania sprzętu/urządzenia po usunięciu awarii (naprawie); oznakowanie urządzeń zawierających substancje kontrolowane zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. (Dz.U. z 2017. poz. 1951) o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz aktami wykonawczymi, jeżeli nie są oznaczone – dotyczy sprzętu. dokonanie wpisów w dowodach urządzenia (zezwalających na dalszą eksploatację lub zakwalifikowanie sprzętu do wycofania z eksploatacji),Drobne naprawy sprzętu Wykonawca jest zobowiązany wykonać w miejscu użytkowania sprzętu/urządzeń. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania napraw z wykorzystaniem bazy warsztatowej u Wykonawcy w przypadku niemożności wykonania naprawy w miejscu użytkowania po sporządzeniu Protokołu przekazania sprzętu/urządzenia do diagnostyki/ naprawy.►Miejsce wykonania usługi uzależnione jest od miejsca lokalizacji sprzętów podlegających konserwacji.►Warunki realizacji zamówienia:a) Ilość diagnostyki oraz napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii sprzętu/urządzeń i potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie daje pewności, że z każdej grupy sprzętowej sprzęt będzie diagnozowany/naprawiany będzie to w pełni uzależnione od faktycznych awarii sprzętu/urządzeń i potrzeb Zamawiającego. b) Usługa winna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych każdorazowo zgłoszeń przez Zamawiającego tj. zleceń awarii diagnostyki/napraw przesłanych przez Zamawiającego do Wykonawcy.c) Zamawiający ze względu na specyfikę usługi „napraw” (i diagnostyki zależnej od wadliwości działania sprzętu / urządzeń) tj. nieprzewidywalność wystąpienia awarii urządzeń, gwarantuje Wykonawcy realizację usług w zakresie przedmiotu zamówienia, którego wartość nie będzie niższa w okresie realizacji umowy niż 30% z podstawy wartości brutto ogółem kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia.►Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia winien: posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania przeglądów konserwacyjnych i napraw dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi; dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (naprawy, serwis urządzeń gastronomicznych, chłodniczych odpowiednio w danym zadaniu, na które Wykonawca składa ofertę); uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 20 maja 2021 r. o zmianie ustawy-prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw oraz Rozporządzeniem Ministra klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. (Dz.U. 2022., poz.1392) – osoby wykonujące zakres czynności objętych zawartą umową (prace w zakresie dozoru i eksploatacji) winny posiadać świadectwo kwalifikacyjne SEP „D” oraz „E” zgodnie z ustawą jak wyżej, w tym: w Grupie 1 - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną w zakresie: pkt 2) - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; w Grupie 3 - Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe: pkt 6) - urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, dysponowania personelem wykonującym czynności objęte przedmiotem zamówienia, który posiada certyfikat F-gaz w zakresie naprawy, konserwacji lub serwisowania, instalacji, kontroli szczelności, odzysku i likwidacji urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła, zawierających fluorowe gazy cieplarniane, wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2020 r. poz. 2065), Wykonawca winien posiadać certyfikat lub inny dokument równoważny, potwierdzający uprawnienie, przeszkolenie do serwisowania krajalnic do żywności, szatkownic do warzyw, maszyn do mielenie mięsa - WILK wystawiony przez producenta MA-GA z którego wynika bezpośrednio i wprost, że Wykonawca (serwisant) jest ich autoryzowanym serwisem i posiada wszelkie uprawnienia do diagnostyki oraz prac konserwacyjnych ich urządzeń.

Część zamówienia: LOT-0004 Wykonanie diagnostyki oraz naprawy sprzętów specjalistycznych (piece konwekcyjno-parowe oraz zmywarki przemysłowe) - zadanie nr 4 Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania diagnostyki oraz naprawy sprzętów specjalistycznych (piece konwekcyjno-parowe oraz zmywarki przemysłowe).►Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie diagnostyki oraz naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego zgodnie z „Wykazem sprzętu/urządzeń” dla zadania nr 4 - Załącznik nr 1.4 do SWZDIAGNOSTYKA: ustalenie przyczyn awarii; zdiagnozowanie czy sprzęt/urządzenie nadaje się do dalszej eksploatacji; wskazanie zakresu naprawy, opracowanie kosztorysu (wyceny) ze szczegółową specyfiką kosztów i wyceną konkretnych części do naprawy wraz z podaniem numerów katalogowych części; podanie ilości godzin potrzebnych na dokonanie naprawy; dokładne uzupełninie karty diagnostyki (czas oczekiwania na realizację usługi – naprawy w tym czas oczekiwania na części);NAPRAWA: wykonanie naprawy zgodnie ze wskazanymi niesprawnościami podczas diagnostyki; wykonanie napraw umożliwiających dalszą eksploatację (w tym wymiana zużytych części i elementów roboczych); sprawdzenie poprawności i bezpieczeństwa działania sprzętu/urządzenia po usunięciu awarii (naprawie); uzupełnienie „protokołu wykonania usługi” – (podpisy Użytkownika oraz Wykonawcy) przeszkolenie personelu z eksploatacji; dokonanie wpisów w dowodach urządzenia (zezwalających na dalszą eksploatację lub zakwalifikowanie sprzętu do wycofania z eksploatacji).►Miejsce wykonania usługi uzależnione jest od miejsca lokalizacji sprzętów podlegających konserwacji.►Warunki realizacji zamówienia:a) Ilość diagnostyki oraz napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii sprzętu/urządzeń i potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie daje pewności, że z każdej grupy sprzętowej sprzęt będzie diagnozowany/naprawiany będzie to w pełni uzależnione od faktycznych awarii sprzętu/urządzeń i potrzeb Zamawiającego. b) Usługa winna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych każdorazowo zgłoszeń przez Zamawiającego tj. zleceń awarii diagnostyki/napraw przesłanych przez Zamawiającego do Wykonawcy.c) Zamawiający ze względu na specyfikę usługi „napraw” (i diagnostyki zależnej od wadliwości działania sprzętu / urządzeń) tj. nieprzewidywalność wystąpienia awarii urządzeń, gwarantuje Wykonawcy realizację usług w zakresie przedmiotu zamówienia, którego wartość nie będzie niższa w okresie realizacji umowy niż 30% z podstawy wartości brutto ogółem kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia.►Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia winien: posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania przeglądów konserwacyjnych i napraw dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi; dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (naprawy, serwis urządzeń gastronomicznych, chłodniczych odpowiednio w danym zadaniu, na które Wykonawca składa ofertę); uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 20 maja 2021 r. o zmianie ustawy-prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw oraz Rozporządzeniem Ministra klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. (Dz.U. 2022., poz.1392) – osoby wykonujące zakres czynności objętych zawartą umową (prace w zakresie dozoru i eksploatacji) winny posiadać świadectwo kwalifikacyjne SEP „D” oraz „E” zgodnie z ustawą jak wyżej, w tym: w Grupie 1 - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną w zakresie: pkt 2) - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; dysponowania personelem wykonującym czynności objęte przedmiotem zamówienia, który posiada posiadać pisemne potwierdzenia od minimum dwóch producentów spośród niżej wymienionych –1 producenta zmywarek i 1 producenta pieców konwekcyjno-parowych: Producenci zmywarek: WINTERHALTER, HOBART, Producenci pieców konwekcyjno-parowych: RETIGO, ELECTROLUXz którego wynika bezpośrednio i wprost, że Wykonawca (serwisant) jest ich autoryzowanym serwisem i posiada wszelkie uprawnienia do diagnostyki oraz prac konserwacyjnych ich urządzeń.
branża Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża sprzęt gospodarstwa domowego
kody CPV 50882000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt gospodarstwa domowego