Przetarg 11556036 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar do Powiatowego...

   
Analizuj Zamówienie 11556036
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-15
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Będzinie

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu, dostawie i montażu mebli na w
ymiar do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Będzinie przy ul. Gzichowskiej 27.2. Realizacja zamówienia podzielona jest na kilka etapów: 1) Zaprojektowanie – wykonanie wizualizacji, projektu wykonawczego 2) Akceptacja przez Zamawiającego próbek materiałów, z jakich ma być wykonana zabudowa i meble oraz wizualizacji 3) Wykonanie mebli 4) Montaż mebli 3. Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca musi uzyskać pisemną akceptację projektu zabudowy meblowej.4. Warunki realizacji: Usługi określone przedmiotem zamówienia prowadzone będą w nowo wyremontowanym obiekcie, w pomieszczeniach biurowych. Wykonywanie pomiarów, dostaw i montażu będzie możliwe po uprzednim ustaleniu terminu i godziny z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować prace w taki sposób, aby nie dokonać uszkodzeń elementów wykończenia ścian i posadzek. Wykonanie pomiarów może odbyć się przed złożeniem oferty lub po podpisaniu umowy. 5. Każdorazowo, po zakończonej pracy Wykonawca zobowiązany jest pozostawić miejsce montażu w stanie niepogorszonym i uprzątniętym.6. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania w okresie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy - własnej wizualizacji przedstawiającej meble do zabudowy w każdym z wymienionych pomieszczeń. 7. W wizualizacjach wykonanych przez Wykonawcę zostanie uwzględniony opis przedmiotu zamówienia, zaktualizowany o:1) samodzielne zwymiarowanie miejsc przeznaczonych do zabudowy oraz dostosowanie planowanej zabudowy do zaktualizowanych wymiarów i warunków technicznych wykonania zabudowy meblowej proponowanych przez Wykonawcę, 2) próbki materiałów lub wzornik z proponowaną kolorystyką materiałów i dodatków wykończeniowych (uchwyty okucia, pozycjonery, itd.), z których wykonany będzie przedmiot zamówienia. 8. Materiały składowe mebli tj. płyty i blaty meblowe użyte do produkcji mebli posiadają atest higieniczności E1 oraz wykonane są zgodnie z Polskimi Normami PN-EN 14322, PN-EN 438-3. Materiały te posiadają normy techniczne oraz jakościowe dopuszczalne przez producenta.9. Biurko powinno spełniać wymagania określone w pkt 4.1-4.3 załącznika do rozporządzenia MPiPS z 1.12.1998 r. w sprawie bhp na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 2025, poz. 58).10. Polskie NormyDo mebli biurowych ustanowiono normy techniczne (nieobowiązkowe), np.:•PN-EN 527-1:2011 Meble biurowe. Stoły robocze i biurka. Część 1. Wymiary,•PN-EN 527-2:2004 Meble biurowe. Stoły robocze i biurka. Część 2. Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa,•PN-EN 14073-2:2006 Meble biurowe. Meble do przechowywania. Część 2. Wymagania bezpieczeństwa.11. Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesiące.12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ oraz wzór umowy załącznik nr 5 do SWZ. Dodatkowo Zamawiający załącza rzut pomieszczeń w których mają być montowane meble.

PIW.K.2600-1/2025
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria
kody CPV 39130000, 45421153, 79934000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria