Zlecenie - Wykonanie analizy przedwdrożeniowej systemu bibliotecznego...

   
Zamówienie 4285686 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2016-04-21
przedmiot zlecenia
Wykonanie analizy przedwdrożeniowej systemu bibliotecznego składającej się z minimum:
1. Analizy biznesowej, w tym porównania dos
tępnych na rynku rozwiązań będących odpowiednikami dla systemu bibliotecznego;
2.Opracowaniaspecyfikacji wymagań wobec systemu orazprojektu wdrożenia systemu bibliotecznego zgodnie ze specyfikacją potrzeb Zamawiającego;
3. Przygotowania koncepcji wdrożenia i wymagań zamawiającego wraz z harmonogramem.
Wykonawca przeprowadzi spotkania warsztatowe(konsultacje) z Użytkownikami Kluczowymi w liczbieco najmniej 10 dni spotkań. W uzasadnionych sytuacjach i za zgodą Zamawiającego wymienione wyżej spotkania mogą odbyć się w formie zdalnych konsultacji, wykorzystujących środki komunikacji elektronicznej.
W ramach analizy mają zostać przeprowadzone następujące prace:
1. Analiza procesów oraz wymagań funkcjonalnych - specyfikacja systemu w oparciu o konsultacje z Użytkownikami Kluczowymi;
2. Analiza zakresu funkcjonowania obecnie wykorzystywanych systemów informatycznych;
3. Specyfikacja możliwych usprawnień procesów biznesowych w tym zakresie;
4. Analiza zakresu wymaganej integracji;
5. Prezentacja standardowych funkcjonalności systemu, które będą realizować procesy i zaspokajać wymagania funkcjonalne zdefiniowane podczas spotkań z Użytkownikami Kluczowymi;
6. Przygotowanie zakresu rozszerzeń systemu niezbędnych do realizacji procesów oraz spełnienia wymagań zdefiniowanych podczas spotkań z Użytkownikami Kluczowymi;
7. Opracowanie koncepcji architektury i wdrożenia systemu składającej się co najmniej z:
7.1. Specyfikacji i opisu procesów, z uwzględnionymi usprawnieniami, realizowanych przez system;
7.2. Specyfikacji struktur danych;
7.3. Specyfikacji parametryzacji systemu - konfiguracji obiektów, danych i transakcji;
7.4. Specyfikacji parametryzacji interfejsów użytkownika;
7.5. Specyfikacji rozszerzeń systemu;
7.6. Specyfikacji interfejsu integracji i jej zakresu, do wykorzystywanego przez Zamawiającego systemu Uczelnia.XP w obszarach niezbędnych do wsparcia procesów oraz spełnienia wymagań zdefiniowanych podczas spotkań z Kluczowymi Użytkownikami systemu;
7.7. Specyfikacji zakresu i sposobu migracji i walidacji danych niezbędnych do wsparcia procesów oraz spełnienia wymagań zdefiniowanych podczas spotkań z Kluczowymi Użytkownikami systemu;
7.8. Specyfikacji optymalnej struktury użytkowników systemu, zakresu proponowanych ról i uprawnień;
7.9. Specyfikacji formularzy, raportów i wydruków;
7.10. Szczegółowego harmonogramu wdrożenia.
Główne funkcjonalności systemu:
1. Moduły: OPAC, Gromadzenie (druki zwarte, czasopisma, zbiory specjalne), Katalogowanie, Udostępnianie, Bibliografia, Skontrum, Wypożyczenia Międzybiblioteczne.
2. Rejestracja wpływających dokumentów z podziałem na rodzaj wpływu (zakup, wymiana, dar, inne), źródło wpływu, typ dokumentu z możliwością korespondencji z dostawcami oraz kontrolą budżetów.
3. Opracowanie zbiorów z uwzględnieniem różnych typów dokumentów, w tym dokumentów wielotomowych, seryjnych oraz rodzajów nośnika informacji.
4. Rejestracja wpływu czasopism wraz z automatyczną realizacją monitów.
5. Udostępnianie (obsługa wypożyczenia oraz rejestracja czytelników) - lokalne, a także zdalne (poprzez Internet).
6. Wyszukiwanie (OPAC) - interfejs www z możliwością składania zamówień zbiorów do wypożyczenia, rezerwacji lub fotokopii we własnej bibliotece, dostęp do konta z możliwością zmiany adresu do korespondencji, odwołania rezerwacji i przedłużenia oraz składania dezyderat przez czytelnika.
7. Wydruk bibliografii w działach z szeregowaniem alfabetycznym w obrębie działów tematycznych.
8. System musi zapewnić pełną współpracę poszczególnych modułów. Stopień ich integracji musi zapobiec redundancji przechowywanych danych.
9. System musi zapewniać kompatybilność z innymi systemami bibliotecznymi zgodnie z systemem wyszukiwania i pobierania informacji Z 39.50.
10. System musi być oparty o profesjonalny system baz danych.
11. Informacja raz wprowadzona w jednym module musi być dostępna w dowolnym innym module, wszelkie zmiany w jednym rekordzie pociągać muszą za sobą zmiany w rekordach
12. System musi być elastyczny, pozwalając dopasować poszczególne moduły, funkcje i operacje do specyfiki biblioteki i wymagań użytkownika.
13. System musi spełniać międzynarodowe standardy m. in. ISO 2709, format opisu bibliograficznego MARC21, standard Z39.50 umożliwiający przejmowanie opisów bibliograficznych, standard EDI do korespondencji z dostawcami itp.
14. System musi pracować w środowisku MS Windows we wszystkich modułach.
15. System musi posiadać pełną polską wersję językową w odniesieniu do wszystkich modułów, komunikatów, okienek pomocy itp.
16. Budowa musi zapewnić łatwe rozszerzenie o nowe moduły wprowadzone wraz z pojawieniem się nowych technologii lub potrzeb.
17. System musi mieć możliwość tworzenia oraz manipulacji dowolnej liczby baz danych, wielu kartotek wzorcowych.
18. System musi posiadać łatwy w obsłudze edytor, pozwalający na dodawanie, usuwanie i poprawianie opisów we wszystkich modułach w trybie on-line i off-line.
19. System musi zapewnić możliwość różnego typu wyszukiwania w zbiorach.
20. System musi zapewnić generowanie raportów dotyczących pracy modułów oraz sporządzanie zestawień dotyczących wszelkich zbiorów.
21. System musi umożliwić utrzymanie, aktualizację oraz wykorzystanie obcych baz danych.
22. W interfejsie www system musi oferować zarejestrowanemu czytelnikowi możliwość przechowywania rezultatów wyszukiwania, które nie znika po zamknięciu sesji (rodzaj stałej e-półki).
23. System musi zapewnić możliwość stopniowego budowania katalogu centralnego, dołączanie kolejnych bibliotek, z możliwością korzystania ze wspólnego katalogu bibliograficznego i zróżnicowanych kartotek haseł wzorcowych.
24. System musi gwarantować niezawodność działania w ustalonej przez Bibliotekę strukturze za pomocą modyfikowanych i różnicowanych przez odpowiedzialnego za to pracownika Biblioteki poziomów dostępu dla poszczególnych użytkowników.
25. Model OPAC/WWW powinien zapewnić wyszukiwanie pełnotekstowe w dokumentach elektronicznych.
26. System musi pozwalać na integrację danych z innymi bibliotekami znajdującymi się w Zachodniopomorskim Porozumieniu Bibliotek.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża analiza rozwoju przedsiębiorstw
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: analiza rozwoju przedsiębiorstw