Przetarg 10432830 - Wykonan. Usługi Wykon. przeglądów Tech., Czyn....

   
Analizuj Zamówienie 10432830
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-12
przedmiot ogłoszenia
Wykonan. Usługi Wykon. przeglądów Tech., Czyn. konserwacyjnych, Napraw i Napraw Awaryjnych Syst. SSP, oddymiania, oświetl Ewakuacyj., sys. Detekcji Gazów Oraz Stałych Urządzeń Gaśniczych w b
ud. adm. Przez 41. BLSz w Dęblinie

Część 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej swym zakresem wykonanie przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych, napraw i napraw awaryjnych systemów SSP, oddymiania, oświetlenia ewakuacyjnego, systemów detekcji gazów oraz stałych urządzeń gaśniczych w budynkach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.2. Postępowanie zostało podzielone na 2 (dwa) niezależne części (zadania): a/ część 1 - Zadanie nr I: Przeglądy techniczne i czynności konserwacyjne, naprawy, naprawy awaryjne instalacji systemu sygnalizacji pożaru, oddymiania, systemów detekcji gazów i stałych urządzeń gaśniczych.b/ część 2 - Zadanie nr II: Przeglądy techniczne i czynności konserwacyjne, naprawy, naprawy awaryjne instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE I określa niniejsza SWZ oraz :a) Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 1 do umowy);b) Załącznik Nr 1a do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE I (załącznik Nr 2 do umowy), c) Załącznik Nr 10a - Projektowane postanowienia umowy ZADANIE I.Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.3. Gwarancja Dotyczy ZADANIA I i II:Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonaną usługę przeglądów, konserwacji, napraw i napraw awaryjnych oraz napraw wynikających z protokołów przeglądu i konserwacji na okres 12 miesięcy (dwunastu miesięcy), liczony od momentu podpisania protokołu odbioru usługi. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy (zgodnie z art. 462 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli miałoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę materiałów równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 99 ust. 5 ustawy Pzp), pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SWZ standardów. Nie dopuszcza się odstępstw od minimalnych parametrów oraz funkcji i przeznaczenia. Należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe wymagane przez Zamawiającego (mają charakter przykładowy). Ich wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wzorzec przedmiotu zamówienia.- Zobowiązania WykonawcyWykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia siłami własnymi i z własnych materiałów, zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną, w sposób zgodny z technologią obsługi i konserwacji napraw instalacji systemu sygnalizacji pożaru, oddymiania, systemów detekcji gazów i stałych urządzeń gaśniczych oraz przy użyciu materiałów dopuszczonych do obrotu lub przedstawi do zatwierdzenia przez Zamawiającego umowę z podwykonawcą.- Sprzęt i narzędzia:Wykonawca zapewnia całość robocizny, sprzętu, materiałów, narzędzi i transportu niezbędnych do wykonania usługi stanowiącej przedmiot umowy. Koszty wliczone do ceny usługi.Narzędzia, materiały i sprzęt używany podczas realizacji usługi winny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty, dopuszczające je do powszechnego użytku oraz do stosowania podczas wykonywania prac, oraz winny spełniać wszystkie wymagania określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682.) oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021, poz. 1213).Prowadzone w ramach przedmiotowej usługi prace muszą być wykonywane w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska tj. (Dz. U. z 2024 roku, poz. 54). W szczególności Wykonawca winien unikać szkodliwych działań w zakresie nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników, powodowanych wykonywanymi pracami. Ponadto Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587).Podczas realizacji usługi przeglądu technicznego, czynności konserwacyjnych instalacji systemu sygnalizacji pożaru, oddymiania, systemów detekcji gazów i stałych urządzeń gaśniczych Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia podstawowe materiały konserwacyjne i drobne części, jak: filtr, sznur uszczelniający, śruby, wkręty, uszczelki oraz narzędzia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi - zapewniając właściwe warunki bhp i ppoż. osób pracujących. Koszty wliczone w wartość usługi.Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę w godzinach 700-1500 w dniach od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania e-mail osobę odpowiedzialna za realizacje umowy, o terminie rozpoczęcia przedmiotowych usług z 3 -dniowym wyprzedzeniem.- Osoby wykonujące przeglądy techniczne, czynności konserwacyjne i naprawyPrzeglądy techniczne, czynności konserwacyjne i naprawy systemów powinny być wykonywane przez osoby posiadające wiedzę techniczną i doświadczenie w zakresie serwisowania urządzeń przeciwpożarowych wymienionych w § 1 pkt. 1 Projektowanych postanowieniach umowy umowy takich jak: BOSCH, SIMENS, POLON, DH, MERCOR, ARITECH, INIM, GAZEX, SIGMA COTROL, MERAWEX.Pracownicy wykonujący usługę powinni być przeszkoleni w serwisowaniu instalacji systemu sygnalizacji pożaru, oddymiania, systemów detekcji gazów i stałych urządzeń gaśniczych.

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej swym zakresem wykonanie przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych, napraw i napraw awaryjnych systemów SSP, oddymiania, oświetlenia ewakuacyjnego, systemów detekcji gazów oraz stałych urządzeń gaśniczych w budynkach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.2. Postępowanie zostało podzielone na 2 (dwa) niezależne części (zadania): a/ część 1 - Zadanie nr I: Przeglądy techniczne i czynności konserwacyjne, naprawy, naprawy awaryjne instalacji systemu sygnalizacji pożaru, oddymiania, systemów detekcji gazów i stałych urządzeń gaśniczych.b/ część 2 - Zadanie nr II: Przeglądy techniczne i czynności konserwacyjne, naprawy, naprawy awaryjne instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE II określa niniejsza SWZ oraz a) Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 1 do umowy);b) Załącznik Nr 1b do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ZADANIE II (załącznik Nr 2 do umowy), c) Załącznik Nr 10b - Projektowane postanowienia umowy ZADANIE II.Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.3. Gwarancja Dotyczy ZADANIA I i II:Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonaną usługę przeglądów, konserwacji, napraw i napraw awaryjnych oraz napraw wynikających z protokołów przeglądu i konserwacji na okres 12 miesięcy (dwunastu miesięcy), liczony od momentu podpisania protokołu odbioru usługi. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy (zgodnie z art. 462 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli miałoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę materiałów równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 99 ust. 5 ustawy Pzp), pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SWZ standardów. Nie dopuszcza się odstępstw od minimalnych parametrów oraz funkcji i przeznaczenia. Należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe wymagane przez Zamawiającego (mają charakter przykładowy). Ich wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wzorzec przedmiotu zamówienia.- Zobowiązania WykonawcyWykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia siłami własnymi i z własnych materiałów, zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną, w sposób zgodny z technologią konserwacji i napraw instalacji oświetlenia ewakuacyjnego oraz przy użyciu materiałów dopuszczonych do obrotu, lub przedstawi do zatwierdzenia przez Zamawiającego umowę z podwykonawcą.- Sprzęt i narzędzia:Wykonawca zapewnia całość robocizny, sprzętu, materiałów, narzędzi i transportu niezbędnych do wykonania usługi stanowiącej przedmiot umowy. Koszty wliczone do ceny usługi.Narzędzia, materiały i sprzęt używany podczas realizacji usługi winny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty, dopuszczające je do powszechnego użytku oraz do stosowania podczas wykonywania prac, oraz winny spełniać wszystkie wymagania określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682.) oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021, poz. 1213).Prowadzone w ramach przedmiotowej usługi prace muszą być wykonywane w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska tj. (Dz. U. z 2024 roku, poz. 54). W szczególności Wykonawca winien unikać szkodliwych działań w zakresie nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników, powodowanych wykonywanymi pracami. Ponadto Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach tj. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587).Podczas realizacji usługi przeglądu konserwacyjnego, konserwacji instalacji oświetlenia ewakuacyjnego Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia podstawowe materiały konserwacyjne i drobne części, jak: filtr, sznur uszczelniający, śruby, wkręty, uszczelki oraz narzędzia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi - zapewniając właściwe warunki bhp i ppoż. osób pracujących. Koszty wliczone w wartość usługi.Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę w godzinach 700-1500 w dniach od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania e-mail osobę odpowiedzialna za realizacje umowy, o terminie rozpoczęcia przedmiotowych usług z 3 -dniowym wyprzedzeniem.Pracownicy wykonujący usługę powinni być przeszkoleni w serwisowaniu instalacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego.

18/24/P
branża Ochrona
podbranża sprzęt i instalacje p-poż
kody CPV 50710000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt i instalacje p-poż

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10422042 2024-04-12
godz. 10:00
Małopolskie Przegląd, konserwacja i utrzymanie w sprawności działania systemów: SAP, wentylacji i klap ppoż. CCTV IP, SSWiN, systemów automatyki na parkingach
10369878 2024-04-16
godz. 13:00
Mazowieckie Instalacja hydrantu w OSW Wierzbowo, zgodnie z projektem
10452086 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie Serwisowanie gaśnic i urządzeń przeciwpożarowych.
10478919 2024-04-24
godz. 10:00
Małopolskie DETEKTOR DYMU POŻARU I OGNIA - BATERYJNY CZUJNIK ORNO OR-DC-609 + TERMOHIGROMETR BEZPRZEWODOWY TFA 30.3049 TWIN PLUS Z CZUJNIKIEM ZEWNĘTRZNYM
10486675 2024-05-09
godz. 08:00
Śląskie Zabudowa monitoringu pożarowego w tunelach kablowych dla PGG S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast
10402208 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa urządzeń ppoż. w tym Systemów Sygnalizacji Pożarowej, Dźwiękowych Systemów Ostrzegawczych, Systemów Oddymiania, Instalacji Tryskac...
10473287 2024-05-10
godz. 23:59
Dolnośląskie CERSANIT/OPOCZNO/System Sygnalizacji Pożaru
10482550 2024-05-15
godz. 08:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zabezpieczeń ppoż. w budynku nr 3 w Świnoujściu – Zadanie 16355.
10486459 2024-05-17
godz. 10:00
Małopolskie Wymiana części instalacji przeciwpożarowej w Domu Pomocy Społecznej w Karniowicach Etap II Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja wymiany (Etap II istniejącej instalacji przeciwpoża...
10499643 2024-05-21
godz. 14:00
Dolnośląskie Wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji ppoż. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Jaracza 71-77 we Wrocławiu