Zlecenie - WYBÓR WYKONAWCY W ZAKRESIE OPRACOWANIA MODELU I STRATEGII...

   
Analizuj Zamówienie 4327530 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2016-05-14
przedmiot zlecenia
WYBÓR WYKONAWCY W ZAKRESIE OPRACOWANIA MODELU I STRATEGII BIZNESOWEJ INTERNACJONALIZACJI PRZEDSIĘBIORSTWA W RAMACH I ETAPU DZIAŁAN
IA 1.2 POPW
opracowanie modelu biznesowego internacjonalizacji w ramach etapu działania 1.2 POPW zgodnie z wymogami zawartymi w obowiązującej dokumentacji konkursowej dotyczącymi standardu tworzenia modelu biznesowego internacjonalizacji dla I etapu działania L2 „Internacjonalizacja MSP" Programu Operacyjnego Polska Wschodnia.
Zakres modelu powinien obejmować wykonanie modelu biznesowego internacjonalizacji powiązanego z kompleksową strategią wdrażania zaproponowanego modelu biznesowego. Przygotowany model biznesowy powinien odzwierciedlać charakter udzielonego doradztwa. Wymagane elementy modelu biznesowego internacjonalizacji to:
1) Metryczka, zawierająca: nazwę przedsiębiorcy, którego dotyczy dokument, numer umowy o dofinansowanie, nazwę wykonawcy usług doradczych, imiona i nazwiska autorów oraz datę sporządzenia dokumentu;
2) Analiza możliwości przedsiębiorstwa w zakresie internacjonalizacji działalności obejmująca analizy: produktów, struktury organizacyjnej i zdolności produkcyjnych, zdolności finansowej, struktury powiązań kapitałowych i relacji biznesowych oraz potencjału innowacyjnego przedsiębiorstwa;
3) Cele przedsiębiorstwa w zakresie internacjonalizacji;
4) Określenie rynków docelowych z ich uhierarchizowaniem na podstawie analizy popytu produktów na rynkach zagranicznych oraz wskazanie potencjalnych kontrahentów na rynkach zagranicznych;
5) Koncepcja wejścia na rynek zagraniczny wraz z projekcją możliwości sprzedaży na wybranych rynkach. Rekomendacje tego punktu dotyczą m.in. modelu sprzedaży i kanałów dystrybucji (przedstawiciel handlowy, dystrybutor, importer, inne...). W zakresie projekcji sprzedaży niezbędne będzie przedstawienie propozycji cenowej (rekomendacja strategii cenowej). W tym kontekście analiza powinna odnosić się do kosztów wytworzenia i wprowadzenia artykułu na rynek (zagraniczny), w tym m.in.
- kosztów uzyskania niezbędnych certyfikatów i zezwoleń, dopełnienia formalności eksportowych/ importowych w związku z dystrybucją artykułu,
- preferencji cenowych potencjalnych klientów,
- poziomu cen konkurencji,
6) specyficznych regulacji prawnych, dotyczących kształtowania poziomu cen w poszczególnych krajach.
7) Określenie inicjatyw wspierających osiągnięcie założonych celów w zakresie internacjonalizacji;
8) Wskazanie najefektywniejszych narzędzi i metod marketingowych i promocyjnych;
9) Wytyczne w zakresie reorganizacji przedsiębiorstwa i przygotowanie go do działalności eksportowej;
10) Propozycje możliwości źródeł zewnętrznych finansowania działalności
eksportowej;
11) Strategia zarządzania ryzykiem eksportowym, w tym propozycje instrumentów finansowych obniżających ryzyko eksportowe;
11) Przedstawienie modelu biznesowego obejmujące zagadnienia: kluczowi partnerzy, kluczowe działania, kluczowe zasoby, oferowane wartości, relacje z klientami, kanały dystrybucji, segmenty klientów, struktura kosztów, struktura przychodów;
12) Harmonogram oraz kosztorys wdrażania modelu biznesowego;
13) Kalkulacja opłacalności wdrożenia modelu biznesowego, w podziale na wariant pesymistyczny, neutralny oraz optymistyczny;
14) Cele szczegółowe obrazujące postęp wdrażania modelu biznesowego
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża analiza rozwoju przedsiębiorstw, konsulting, doradztwo
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: analiza rozwoju przedsiębiorstw , konsulting, doradztwo