Zlecenie - Wybór brokera ubezpieczeniowego. W przypadku postępowania,...

   
Zamówienie 3288574 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2014-05-30
przedmiot zlecenia
Wybór brokera ubezpieczeniowego. W przypadku postępowania, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie mają zastosowania przepisy ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r.
PRZEDMIOT I ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG BOKERSKICH
Do obowiązków Brokera ubezpieczeniowego, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w niniejszym postępowaniu i z którym zostanie zawarta umowa będzie należało:
1. identyfikacja i analiza ryzyka ubezpieczeniowego i zagrożeń funkcjonujących na rynku ubezpieczeń,
2. wskazanie ryzyk, od których Zamawiający powinien ubezpieczyć się obligatoryjnie, a od których fakultatywnie (wraz ze stosownymi rekomendacjami dotyczącymi ubezpieczeń fakultatywnych),
3. opracowanie optymalnego programu ubezpieczeniowego dostosowanego do potrzeb Zamawiającego,
4. samodzielne przygotowanie projektów dokumentacji przetargowej na wybór ubezpieczyciela, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, w tym opracowanie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zawierającej opis przedmiotu zamówienia wraz z informacją o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia) oraz projektu umowy o udzielenie zamówienia i przedłożenie ww. do akceptacji Zamawiającego,
5. przeprowadzenie w imieniu i na rzecz Zamawiającego postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (także w charakterze pełnomocnika Zamawiającego), w szczególności merytoryczna ocena ofert w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej, grupowego ubezpieczenia na życie,
6. opracowanie i zgromadzenie dokumentacji niezbędnej do zawarcia umów ubezpieczenia,
7. sprawdzanie poprawności polis wystawianych przez ubezpieczycieli na etapie przed ich podpisaniem przez Zamawiającego,
8. nadzór na bieżącą obsługą ubezpieczeń u Zamawiającego, w tym m.in. : kontrola terminów płatności składek ubezpieczeniowych, dokonywanie doubezpieczeń w czasie trwania umowy, przeprowadzanie procedur szkodowych, fizyczne zgłaszanie szkód w imieniu Zamawiającego nadzór nad realizacją procedur odszkodowawczych, prowadzenie negocjacji z ubezpieczycielem aż do momentu wypłaty odszkodowania, nadzór nad terminową wypłatą odszkodowań,
9. szybka, sprawna w pełni profesjonalna obsługa (do dyspozycji stały i indywidualny kontakt z brokerem),
10. przygotowywanie sprawozdań z przebiegu ubezpieczeń, w uzgodnionym między Zamawiającym, a Wykonawcą terminie,
11.informowanie o nowych produktach i usługach ubezpieczeniowych, w oparciu
o zidentyfikowane przez brokera ryzyka występującego u Zamawiającego, 12.udzielanie uzgodnionych porad, konsultacji i innej pomocy w sprawach
ubezpieczeniowych, 13.świadczenie bieżącej pomocy w likwidowaniu szkód i reprezentowaniu
Wykonawcy przed Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, 14. nadzór nad terminową realizacją wypłaty przez ubezpieczyciela odszkodowań, 15.podejmowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego czynności związanych z
likwidacją szkód (postępowanie przedsądowe) objętych umowami zawartymi
za pośrednictwem Brokera. 16.przeprowadzenie dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego bezpłatnych
szkoleń z zakresu:
a) praw i obowiązków wynikających z zawartych umów ubezpieczenia,
b) procedur likwidacji szkód,
c) wiedzy z obszaru ubezpieczeń i technik obsługi ubezpieczeniowej dla potrzeb wdrożenia i obsługi programu ubezpieczeniowego,
d) wiedzy z zakresu systemu ubezpieczeniowego w Polsce oraz prawa ubezpieczeń (w zakresie niezbędnym do prawidłowej i sprawnej współpracy z brokerem ubezpieczeniowym).
par.4 DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY
Wykonawca składający ofertę w postępowaniu prowadzonym zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu jest zobowiązany załączyć do niej:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2. pozwolenie na prowadzenie działalności brokerskiej oraz zaświadczenie o
wpisie do rejestru brokerów ubezpieczeniowych,
3. kopię polisy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu
prowadzenia działalności brokerskiej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 24 czerwca 2005 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania działalności brokerskiej.
4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z
Załącznikiem Nr 1 Formularz ofertowy - treść oświadczenia w załączniku) t.j.:
a) oświadczenie o prowadzeniu działalności na podstawie aktualnego zezwolenia wydanego przez właściwy organ nadzoru na prowadzenie działalności brokerskiej oraz wpisaniu do rejestru brokerów ubezpieczeniowych - wraz z załączeniem dokumentów, z których będzie wynikało spełnianie przedmiotowego warunku,
b) oświadczenie o posiadaniu polisy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 24 czerwca z dnia 24 czerwca 2005r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania działalności brokerskiej o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż równowartość w złotych 1 250 618 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte umową ubezpieczenia OC oraz 1 875 927 euro w odniesieniu do wszystkich takich zdarzeń -wraz z załączeniem dokumentów, z których będzie wynikało spełnianie przedmiotowego warunku,
c) oświadczenie o prowadzeniu nieprzerwanej działalności brokerskiej na polskim rynku ubezpieczeniowym w oparciu o stosowne przepisy ustawy z dnia 22 maja 2003r. o o pośrednictwie ubezpieczeniowym (Dz. U. z 2003r. ze zm.: Nr 124, poz. 1154) od minimum 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu prowadzonym zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu - wraz z załączeniem dokumentów, z których będzie wynikało spełnianie przedmiotowego warunku,
d) oświadczenie o przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 5 (słownie: pięciu) postępowań o udzielenie zamówienia publicznego działając jako pełnomocnik zamawiającego zobowiązanego do stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - lub uczestniczeniu co najmniej 5 krotnie w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia (programu ubezpieczeniowego) dla
Zamawiającego zobowiązanego do stosowania przepisów przedmiotowej ustawy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi ubezpieczenia mienia - wraz z załączeniem dokumentów, z których będzie wynikało należyte wykonanie przedmiotowych usług,
e) oświadczenie o posiadaniu doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie obsługi brokerskiej minimum 5 zamawiających zobowiązanych do stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych mienia - wraz z załączeniem dokumentów, z których będzie wynikało należyte wykonanie przedmiotowych usług,
f) oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem kadrowym, tzn. zatrudnianiu, na podstawie umowy o pracę i/lub stosunku cywilnoprawnego co najmniej 5 osób legitymujących się zdanym egzaminem przed Komisją Egzaminacyjną dla Brokerów Ubezpieczeniowych - wraz z załączeniem dokumentów, z których będzie wynikało spełnianie przedmiotowego warunku,
g) oświadczenie o posiadaniu w swojej strukturze komórki organizacyjnej zajmującej się likwidacją szkód (składającą się z co najmniej 3 osób) -wraz z załączeniem dokumentów, z których będzie wynikało spełnianie przedmiotowego warunku,
h) oświadczenie o posiadaniu profesjonalnego oprogramowania służącego do obsługi klientów, na rzecz których świadczone są usługi pośrednictwa ubezpieczeniowego wraz z możliwością utworzenia profilu dla klienta pozwalającego na bieżący monitoring zgłaszanych szkód, proces ich likwidacji wraz z informacjami o wypłacanych odszkodowaniach - wraz z załączeniem dokumentów, z których będzie wynikało spełnianie przedmiotowego warunku,
5. Jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z KRS pełnomocnictwo do
reprezentowania w postępowaniu prowadzonym zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
6. Wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą zostać przedłożone w formie
oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem i podpisanej przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
7. Przedłożone dokumenty/oświadczenia, zgodnie z wymaganiami określonymi w
postanowieniach niniejszego Regulaminu muszą być aktualne na dzień, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu prowadzonym zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
8. Każda strona oferty oraz wymagane załączniki do oferty muszą być opatrzone
podpisem osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od badania i oceny oferty
Wykonawcy, który nie załączy do swojej oferty wszystkich wymaganych dokumentów oraz oświadczeń zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu.
branża Finanse - ubezpieczenia
podbranża usługi brokerskie, doradztwo
forma konkurs
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi brokerskie, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11590276 2025-10-27
godz. 00:00
Śląskie ŚWIADCZENIE USŁUG BROKERSKICH W ZAKRESIE DORADZTWA I POŚREDNICTWA...
11602208 2025-11-06
godz. 10:00
Mazowieckie WYBÓR BROKERA UBEZPIECZENIOWEGO DO OBSŁUGI POWIATU LEGIONOWSKIEGO.