Zlecenie 7889045 - WSIiZ-Programujemy rozwój. Rozwijamy mozliwości. W ramach...

   
Zamówienie 7889045 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-12-21
przedmiot zlecenia
WSIiZ-Programujemy rozwój. Rozwijamy mozliwości.

W ramach 1 części: Zadaniem Wykonawcy/ów jest zrealizowanie usługi polegającej
na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z przedmiotu Python: Internet Rzeczy - zaawansowany dla studentów kierunku studiów: Informatyka / Zaawansowane programowanie/ semestr 6 Przedmiot zamówienia obejmuje 60 godzin - laboratoria (2 grupy – łącznie nie więcej niż 50 osób, 30 h dla każdej z grup), oraz 60 godzin - zajęcia projektowe (2 grupy – łącznie nie więcej niż 50 osób, 30 h dla każdej z grup) razem 120 h Opis zajęć: • Zastosowanie języka Python do prototypowania systemów Internetu Rzeczy • Implementacja funkcji urządzeń Internetu Rzeczy z wykorzystaniem Raspberry Pi • Integracja z usługami z wykorzystaniem API • Użycie języka Python do zbierania i przetwarzania danych • Analiza i wizualizacja danych • Uczenie maszynowe z wykorzystaniem Python Uwaga(dotyczy wszystkich części zamówienia): 1. Przez 1 godzinę ćwiczeń lub projektów lub wykładów rozumie się 45 min zegarowych. 2. Zajęcia skierowane są dla studentów Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wymagania wspólne dla każdej części zamówienia: 4.3.1 Usługa będzie obejmowała: a. Przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem przedmiotu zawartym w Karcie Przedmiotu(załącznik nr 5 do zapytania). b. Prowadzenie dokumentacji zajęć/studiów (tj. list obecności, dzienników zajęć). c. Dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji zajęć. d. Przeprowadzenie egzaminu / zaliczenia w terminie podstawowym / poprawkowym / warunkowym zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie studiów i karcie przedmiotu oraz zarządzeniu Rektora w sprawie określenia wzoru protokołu z egzaminu/zaliczenia, zasad jego pobierania i oddawania przez osoby prowadzące zajęcia, zasad przeprowadzania egzaminów i zaliczeń oraz przechowywania prac etapowych studentów (do wglądu u Zamawiającego). e. Sporządzenie i złożenie protokołów egzaminacyjnych / zaliczeniowych w terminie podstawowym / poprawkowym / warunkowym zgodnie z zarządzeniem Rektora w sprawie określenia wzoru protokołu z egzaminu / zaliczenia, zasad jego pobierania i oddawania przez osoby prowadzące zajęcia, zasad przeprowadzania egzaminów i zaliczeń oraz przechowywania prac etapowych studentów (do wglądu u Zamawiającego). f. Złożenie wymaganych prac etapowych studentów (prace egzaminacyjne/ zaliczeniowe) zgodnie z zarządzeniem Rektora w sprawie zasad rozliczania przez Dział Nauczania zadań dydaktycznych realizowanych przez nauczycieli akademickich (do wglądu u Zamawiającego). g. Przeprowadzanie tzw. dyżurów konsultacyjnych dla studentów (1h dyżuru na każde 10h prowadzonych zajęć, nie mniej niż 10h w semestrze) h. Udostępnienie dla studentów na platformie Blackboard materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonego przedmiotu zgodnie z zarządzeniem Rektora w sprawie obowiązku udostępniania przez nauczycieli akademickich materiałów dydaktycznych dla studentów (do wglądu u Zamawiającego). i. Przygotowanie za pośrednictwem Systemu Zarządzania Syllabusami sylabusa do przedmiotu w ciągu 4 tygodni od rozpoczęcia zgodnie z regulaminem studiów oraz zarządzeniem Rektora w sprawie zasad przygotowywania, zatwierdzania i przechowywania programów przedmiotów (syllabusów) (do wglądu u Zamawiającego). 4.3.2 Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w całości lub części w formie online (na odległość) z wykorzystaniem infrastruktury technicznej Zamawiającego pozwalającej na przesyłanie obrazu i dźwięku oraz zdalny udział osób zakwalifikowanych do udziału w zajęciach. 4.3.3 Zamawiający zapewnia Wykonawcy dostęp do infrastruktury technicznej o której mowa w pkt. 4.3.2. w celu przeprowadzenia zajęć. 4.3.4 Zamawiający ma prawo utrwalania zapisu wizualnego i dźwiękowego zajęć z wykorzystaniem wizerunku i głosu osoby prowadzącej zajęcia oraz przekazywania w czasie rzeczywistym obrazu i dźwięku z wykorzystaniem wizerunku i głosu osoby prowadzącej zajęcia - na co osoba ta wyraża zgodę. 4.3.5 Za wykorzystywanie wizerunku i głosu osoby prowadzącej zajęcia w sposób określony w pkt. 4.3.4 osobie tej nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 4.3.6 Zamawiający zobowiązuje się wykorzystywać nagrania i przekaz, o którym mowa w pkt. 4.3.4 jedynie w celu prowadzenia zajęć będących przedmiotem umowy. 4.3.7 Prowadzenie zajęć w formie wskazanej w pkt. 4.3.2 nie zwalnia wykonawcy z obowiązku opracowania materiałów edukacyjnych i dokumentacji zajęć zgodnie z treścią umowy. 4.3.8 Decyzję o prowadzeniu zajęć w sposób określony w pkt. 4.3.2 podejmuje zamawiający informując o tym fakcie wykonawcę w terminie minimum 2 dni przed rozpoczęciem zajęć informując o wymogach technicznych i obowiązkach wykonawcy wynikających z tej formy prowadzenia zajęć. 4.3.9 Koszt dojazdu i ewentualnego zakwaterowania/noclegu wykładowcy pokrywa Wykonawca. 4.3.10 Materiały dydaktyczne (np. prezentacje) przygotowuje Wykonawca. 4.3.11 Wymagana liczba trenerów: po jednym trenerze w każdej części, 4.3.12 Miejsce realizacji zajęć: siedziba Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Kampus WSIiZ - Kielnarowa 386A, 36-020 Kielnarowa – z zastrzeżeniem postanowień pkt 4.3.2-4.3.8W ramach 2 części: Zadaniem Wykonawcy/ów jest zrealizowanie usługi polegającej na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z przedmiotu Informatyczne systemy zarządzania - Zarządzanie kadrami dla studentów kierunku studiów: Zarządzanie / semestr 6 Przedmiot zamówienia obejmuje 20 godzin - ćwiczenia (1 grupa – łącznie nie więcej niż 35 osób), oraz 15 godzin - zajęcia projektowe (1 grupa – łącznie nie więcej niż 15 osób w grupie) razem 35 h Opis zajęć: • Przegląd definicji i podstawowych funkcji w zakresie zintegrowanych systemów informatycznych w zarządzaniu kadrami przy pomocy schematu „Mind Mapping” • Przegląd podstawowych funkcji i transakcji w module kadrowym – praca z systemem klasy ERP • Operacje, zdarzenia kadrowe – praca z systemem klasy ERP • Zarządzanie procesem wyboru zintegrowanego systemu informatycznego dla zarządzania kadrami • Realizacja zintegrowanego procesu obejmującego procedury kadrowe przy pomocy systemy informatycznego klasy ERP. Uwaga(dotyczy wszystkich części zamówienia): 1. Przez 1 godzinę ćwiczeń lub projektów lub wykładów rozumie się 45 min zegarowych. 2. Zajęcia skierowane są dla studentów Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. 4.3 Wymagania wspólne dla każdej części zamówienia: 4.3.1 Usługa będzie obejmowała: a. Przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem przedmiotu zawartym w Karcie Przedmiotu(załącznik nr 5 do zapytania). b. Prowadzenie dokumentacji zajęć/studiów (tj. list obecności, dzienników zajęć). c. Dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji zajęć. d. Przeprowadzenie egzaminu / zaliczenia w terminie podstawowym / poprawkowym / warunkowym zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie studiów i karcie przedmiotu oraz zarządzeniu Rektora w sprawie określenia wzoru protokołu z egzaminu/zaliczenia, zasad jego pobierania i oddawania przez osoby prowadzące zajęcia, zasad przeprowadzania egzaminów i zaliczeń oraz przechowywania prac etapowych studentów (do wglądu u Zamawiającego). e. Sporządzenie i złożenie protokołów egzaminacyjnych / zaliczeniowych w terminie podstawowym / poprawkowym / warunkowym zgodnie z zarządzeniem Rektora w sprawie określenia wzoru protokołu z egzaminu / zaliczenia, zasad jego pobierania i oddawania przez osoby prowadzące zajęcia, zasad przeprowadzania egzaminów i zaliczeń oraz przechowywania prac etapowych studentów (do wglądu u Zamawiającego). f. Złożenie wymaganych prac etapowych studentów (prace egzaminacyjne/ zaliczeniowe) zgodnie z zarządzeniem Rektora w sprawie zasad rozliczania przez Dział Nauczania zadań dydaktycznych realizowanych przez nauczycieli akademickich (do wglądu u Zamawiającego). g. Przeprowadzanie tzw. dyżurów konsultacyjnych dla studentów (1h dyżuru na każde 10h prowadzonych zajęć, nie mniej niż 10h w semestrze) h. Udostępnienie dla studentów na platformie Blackboard materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonego przedmiotu zgodnie z zarządzeniem Rektora w sprawie obowiązku udostępniania przez nauczycieli akademickich materiałów dydaktycznych dla studentów (do wglądu u Zamawiającego). i. Przygotowanie za pośrednictwem Systemu Zarządzania Syllabusami sylabusa do przedmiotu w ciągu 4 tygodni od rozpoczęcia zgodnie z regulaminem studiów oraz zarządzeniem Rektora w sprawie zasad przygotowywania, zatwierdzania i przechowywania programów przedmiotów (syllabusów) (do wglądu u Zamawiającego). 4.3.2 Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w całości lub części w formie online (na odległość) z wykorzystaniem infrastruktury technicznej Zamawiającego pozwalającej na przesyłanie obrazu i dźwięku oraz zdalny udział osób zakwalifikowanych do udziału w zajęciach. 4.3.3 Zamawiający zapewnia Wykonawcy dostęp do infrastruktury technicznej o której mowa w pkt. 4.3.2. w celu przeprowadzenia zajęć. 4.3.4 Zamawiający ma prawo utrwalania zapisu wizualnego i dźwiękowego zajęć z wykorzystaniem wizerunku i głosu osoby prowadzącej zajęcia oraz przekazywania w czasie rzeczywistym obrazu i dźwięku z wykorzystaniem wizerunku i głosu osoby prowadzącej zajęcia - na co osoba ta wyraża zgodę. 4.3.5 Za wykorzystywanie wizerunku i głosu osoby prowadzącej zajęcia w sposób określony w pkt. 4.3.4 osobie tej nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 4.3.6 Zamawiający zobowiązuje się wykorzystywać nagrania i przekaz, o którym mowa w pkt. 4.3.4 jedynie w celu prowadzenia zajęć będących przedmiotem umowy. 4.3.7 Prowadzenie zajęć w formie wskazanej w pkt. 4.3.2 nie zwalnia wykonawcy z obowiązku opracowania materiałów edukacyjnych i dokumentacji zajęć zgodnie z treścią umowy. 4.3.8 Decyzję o prowadzeniu zajęć w sposób określony w pkt. 4.3.2 podejmuje zamawiający informując o tym fakcie wykonawcę w terminie minimum 2 dni przed rozpoczęciem zajęć informując o wymogach technicznych i obowiązkach wykonawcy wynikających z tej formy prowadzenia zajęć. 4.3.9 Koszt dojazdu i ewentualnego zakwaterowania/noclegu wykładowcy pokrywa Wykonawca. 4.3.10 Materiały dydaktyczne (np. prezentacje) przygotowuje Wykonawca. 4.3.11 Wymagana liczba trenerów: po jednym trenerze w każdej części, 4.3.12 Miejsce realizacji zajęć: siedziba Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Kampus WSIiZ - Kielnarowa 386A, 36-020 Kielnarowa – z zastrzeżeniem postanowień pkt 4.3.2-4.3.8W ramach 3 części: Zadaniem Wykonawcy/ów jest zrealizowanie usługi polegającej na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych z przedmiotu Informatyczne systemy zarządzania – Obsługa klienta dla studentów kierunku studiów: Zarządzanie / semestr 6 Przedmiot zamówienia obejmuje 20 godzin - ćwiczenia (1 grupa – łącznie nie więcej niż 35 osób), oraz 15 godzin - zajęcia projektowe (1 grupa – łącznie nie więcej niż 15 osób w grupie) razem 35 h Opis zajęć: • Podstawowe funkcje i pojęcia związane z informatycznymi systemami zarządzania w zakresie obsługi klienta • Tworzenie umów terminarzowych, zamówień oraz tworzenie zleceń produkcyjnych z wykorzystaniem informatycznego systemu zarządzania • Ustalanie i tworzenie dynamicznego zapasu bezpieczeństwa • Analiza zapotrzebowania klienta na podstawie zebranych danych w systemie SAP. Uwaga(dotyczy wszystkich części zamówienia): 1. Przez 1 godzinę ćwiczeń lub projektów lub wykładów rozumie się 45 min zegarowych. 2. Zajęcia skierowane są dla studentów Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. 4.3 Wymagania wspólne dla każdej części zamówienia: 4.3.1 Usługa będzie obejmowała: a. Przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem przedmiotu zawartym w Karcie Przedmiotu(załącznik nr 5 do zapytania). b. Prowadzenie dokumentacji zajęć/studiów (tj. list obecności, dzienników zajęć). c. Dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji zajęć. d. Przeprowadzenie egzaminu / zaliczenia w terminie podstawowym / poprawkowym / warunkowym zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie studiów i karcie przedmiotu oraz zarządzeniu Rektora w sprawie określenia wzoru protokołu z egzaminu/zaliczenia, zasad jego pobierania i oddawania przez osoby prowadzące zajęcia, zasad przeprowadzania egzaminów i zaliczeń oraz przechowywania prac etapowych studentów (do wglądu u Zamawiającego). e. Sporządzenie i złożenie protokołów egzaminacyjnych / zaliczeniowych w terminie podstawowym / poprawkowym / warunkowym zgodnie z zarządzeniem Rektora w sprawie określenia wzoru protokołu z egzaminu / zaliczenia, zasad jego pobierania i oddawania przez osoby prowadzące zajęcia, zasad przeprowadzania egzaminów i zaliczeń oraz przechowywania prac etapowych studentów (do wglądu u Zamawiającego). f. Złożenie wymaganych prac etapowych studentów (prace egzaminacyjne/ zaliczeniowe) zgodnie z zarządzeniem Rektora w sprawie zasad rozliczania przez Dział Nauczania zadań dydaktycznych realizowanych przez nauczycieli akademickich (do wglądu u Zamawiającego). g. Przeprowadzanie tzw. dyżurów konsultacyjnych dla studentów (1h dyżuru na każde 10h prowadzonych zajęć, nie mniej niż 10h w semestrze) h. Udostępnienie dla studentów na platformie Blackboard materiałów dydaktycznych z zakresu prowadzonego przedmiotu zgodnie z zarządzeniem Rektora w sprawie obowiązku udostępniania przez nauczycieli akademickich materiałów dydaktycznych dla studentów (do wglądu u Zamawiającego). i. Przygotowanie za pośrednictwem Systemu Zarządzania Syllabusami sylabusa do przedmiotu w ciągu 4 tygodni od rozpoczęcia zgodnie z regulaminem studiów oraz zarządzeniem Rektora w sprawie zasad przygotowywania, zatwierdzania i przechowywania programów przedmiotów (syllabusów) (do wglądu u Zamawiającego). 4.3.2 Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w całości lub części w formie online (na odległość) z wykorzystaniem infrastruktury technicznej Zamawiającego pozwalającej na przesyłanie obrazu i dźwięku oraz zdalny udział osób zakwalifikowanych do udziału w zajęciach. 4.3.3 Zamawiający zapewnia Wykonawcy dostęp do infrastruktury technicznej o której mowa w pkt. 4.3.2. w celu przeprowadzenia zajęć. 4.3.4 Zamawiający ma prawo utrwalania zapisu wizualnego i dźwiękowego zajęć z wykorzystaniem wizerunku i głosu osoby prowadzącej zajęcia oraz przekazywania w czasie rzeczywistym obrazu i dźwięku z wykorzystaniem wizerunku i głosu osoby prowadzącej zajęcia - na co osoba ta wyraża zgodę. 4.3.5 Za wykorzystywanie wizerunku i głosu osoby prowadzącej zajęcia w sposób określony w pkt. 4.3.4 osobie tej nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 4.3.6 Zamawiający zobowiązuje się wykorzystywać nagrania i przekaz, o którym mowa w pkt. 4.3.4 jedynie w celu prowadzenia zajęć będących przedmiotem umowy. 4.3.7 Prowadzenie zajęć w formie wskazanej w pkt. 4.3.2 nie zwalnia wykonawcy z obowiązku opracowania materiałów edukacyjnych i dokumentacji zajęć zgodnie z treścią umowy. 4.3.8 Decyzję o prowadzeniu zajęć w sposób określony w pkt. 4.3.2 podejmuje zamawiający informując o tym fakcie wykonawcę w terminie minimum 2 dni przed rozpoczęciem zajęć informując o wymogach technicznych i obowiązkach wykonawcy wynikających z tej formy prowadzenia zajęć. 4.3.9 Koszt dojazdu i ewentualnego zakwaterowania/noclegu wykładowcy pokrywa Wykonawca. 4.3.10 Materiały dydaktyczne (np. prezentacje) przygotowuje Wykonawca. 4.3.11 Wymagana liczba trenerów: po jednym trenerze w każdej części, 4.3.12 Miejsce realizacji zajęć: siedziba Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Kampus WSIiZ - Kielnarowa 386A, 36-020 Kielnarowa – z zastrzeżeniem postanowień pkt 4.3.2-4.3.8
branża Edukacja, szkolenia
podbranża edukacja, kursy informatyczne
kody CPV 80000000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: edukacja , kursy informatyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10382950 2024-04-05
godz. 11:00
Dolnośląskie Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie szkolenia „Prowadzenie sklepu internetowego- specjalista e-commerce i social selling” (OA.3414.46.2024)
10384847 2024-04-09
godz. 10:00
Pomorskie Usługa zarządzania projektem pod nazwą: „Naukowy zawrót głowy- rozwój kompetencji przyszłości w szkołach podstawowych w Gminie Puck” finansowany ze środków Europejskiego Fundu...
10337316 2024-04-09
godz. 23:59
Mazowieckie Otwarty nabór Partnerów do wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięcia pn. Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności w dziedzinie energetyka odnaw...
10376157 2024-04-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Usługa prowadzenia zajęć muzycznych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć muzycznych dla uczestników Gnieźnie...
10365981 2024-04-10
godz. 10:00
Dolnośląskie Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn. "Kompetencje cyfrowe" Kurs dla 45 osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kłodzku w grupach po 15...
10364616 2024-04-12
godz. 15:30
Mazowieckie Zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży jako element całorocznej pracy profilaktycznej/socjoterapeutycznej w czasie ferii letnich w 2024 roku
10402715 2024-04-15
godz. 23:59
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć indywidualnych z języka angielskiego (zajęcia doszkalające język angielski programistyczny) dla 13 Uczestników/czek projektu. Szczeg...
10413623 2024-04-19
godz. 10:00
Wielkopolskie Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (zamówienie podzielone na 13 części) Część 1: CZĘŚĆ I – „ Wsparcie indywidualne - usługa psychiatrycznej diagn...
10465290 2024-05-06
godz. 12:00
Wielkopolskie „Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze”...
10484932 2024-05-07
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i nagranie kursu e-learning pn. INFORMATYKA W MAGAZYNOWANIU w ramach projektu ,,Branżowe Centrum Umiejętności w Dziedzinie Logistyki jako odp...