Zlecenie 8276756 - Wejście firmy "Organic Polska" Sp. z o.o. z...

   
Zamówienie 8276756 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-07-19
przedmiot zlecenia
Wejście firmy "Organic Polska" Sp. z o.o. z produktem w postaci profili z klejonek z wielowarstwowej tektury falistej na rynek lit
ewski i łotewski.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań dla poszczególnych części zamówienia: a. Część 1 - Zakup usługi doradczo- marketingowej w zakresie promocji wybranych produktów na rynkach litewskim i łotewskim - od dnia podpisania umowy, nie później niż do 31.12.2021 b. Część 2 - Wytworzenie materiałów promocyjnych i reklamowych w związku z wejściem z produktem na rynek litewski i łotewski– od dnia podpisania umowy, nie później niż do 30.09.2021 CZĘŚĆ 1 - Zakup usługi doradczo- marketingowej w zakresie promocji wybranych produktów na rynkach litewskim i łotewskim. W tej fazie projektu realizowana będzie usługa doradczo-marketingowa w zakresie: - opracowanie strategii marketingowej na rynki docelowe, • analiza rynku – ocena atrakcyjności ranków litewskiego i łotewskiego jako celu ekspansji firmy i określeniu szans i zagrożeń jakie na nim występują. • kultura współpracy biznesowej na rynkach docelowych, w tym charakterystyka prowadzenia negocjacji biznesowych oraz spotkań z kontrahentami z danego kraju • analiza konkurencji i praktyk biznesowych – identyfikacja konkurencji, ich celów, mocnych stron, ofert, pozyskanie informacji dotyczących ich zwyczajów biznesowych. Wykorzystane metody pozyskania danych: desk research , zebranie danych obserwacyjnych – monitorowanie praktyk biznesowych, jakości usług itp. Audyt SEO – sprawdzenie jak konkurencja prezentuje się w internecie. • analiza kanałów dystrybucji – rozpatrzenie kanałów dystrybucji i ich wybór pod kątem rynków docelowych. • analiza nabywców – określenie preferencji potencjalnych klientów, przyzwyczajeń i trendów widocznych w ich zachowaniach celem dopasowania do nich oferty i tym samym zwiększenia sprzedaży i zysku. Analiza z wykorzystaniem badań jakościowych i ilościowych : CATI, CAWI, IDI, FGI - zaprojektowanie strony www dostosowanej do rynków zagranicznych w wersji litewskiej i łotewskiej, • Przygotowanie makiet strony internetowej dopasowanej do oczekiwań klienta jak i rynku docelowego Litwy i Łotwy • Przygotowanie projektu strony internetowej w oparciu o system zarządzania treścią WordPress (lub równoważny), dedykowanej internacjonalizacji na rynek Litwy i Łotwy • struktura strony zoptymalizowana pod kątem przyjaznych linków • technologia strony pozwalająca na jej rozbudowę (brak ograniczeń ilości podstron) oraz na podłączenie do niej dodatkowych modułów w przyszłości • łatwa aktualizacja i możliwość uzupełniania danych na stronie • możliwość wyszukiwania treści na stronie • system statystyk pozwalający na monitoring ilości wejść na stronę • wypełnienie strony w oparciu o treści dostarczone przez Zamawiającego • migracja danych z obecnej strony internetowej Zamawiającego • wtyczki dla mediów społecznościowych – Facebook, Youtube, konfiguracja z Google Analitycs • dostosowanie projektu strony internetowej do potrzeb osób niepełnosprawnych • dostosowanie projektu strony internetowej do urządzeń mobilnych • przygotowanie projektu strony do wdrożenia - przeprowadzenie niezbędnych prac programistycznych, graficznych i administracyjnych zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem funkcjonalno-użytkowym • Wykonawca znając planowaną funkcję serwisu, przy posiadanym własnym doświadczeniu z zakresu projektowania serwisów internetowych, ma prawo do koncepcyjnego rozszerzenia funkcjonalności serwisu celem zapewnienia jej wysokiego standardu, a także późniejszej funkcjonalności - zaprojektowanie kampanii pozycjonowania strony www na wybranych rynkach docelowych • przedstawienie 2 różnych propozycji pozycjonowania organicznego dla rynku litewskim i łotewskim. • przygotowanie budżetu wraz ze szczegółowym opisaniem poszczególnych działań minimum na 6 lub 9 miesięcy prac. • przygotowanie wzoru raportowania miesięcznego. • analiza rynku pod kątem pozycjonowania organicznego – wykorzystanie programów analitycznych do analizy słów kluczowych konkurencji, wybór słów kluczowych i długich ogonów do pozycjonowania domeny własnej, wybór katalogów pozycjonujących do zamieszczenia wpisów, wybór portali, blogów, for internetowych do zamieszczania artykułów pozycjonujących. • stworzenie wytycznych do zamieszczania treści na własnej domenie. • opracowanie harmonogramu oraz budżetu działań SEO na 6mcy. - zaprojektowanie kampanii pozycjonowania online (display, youtube, remarketing) na docelowych rynkach zagranicznych • zaprojektowanie osobnych kampanii Google Ads na rynki docelowe z wykorzystaniem następujących celów: konwersja, ruch, display, YouTube, kampania w wyszukiwarce. • opracowanie kampanii płatnych Google Ads/social media (reklama w wyszukiwarkach, dynamiczne reklamy tekstowe, reklamy display, reklamy video) – opracowanie layoutu grafik, tekstów, miejsc wyświetlania, grup docelowych, budżetów, harmonogramu działań na 6 mcy, zakładanych efektów działań. - zaprojektowanie kampanii promocyjnej w social media • zestawienie działań promocyjnych możliwych do podjęcia za pośrednictwem social media na rynku Litwy i Łotwy • analiza poszczególnych działań pod kątem oczekiwanych efektów na rynku litewskim i Łotewskim • przygotowanie profesjonalnych grafik promocyjnych na portale społecznościowe. Grafiki powinny spełniać poniższe wytyczne: a) rozdzielność min 1200x1200 px b) format png lub jpg c) oryginalna i wyróżniająca się stylistyka • opracowanie szczegółowego planu i harmonogramu działań promocyjnych w social media z uwzględnieniem spodziewanych efektów - opracowanie nowych logotypów i brandingu na nowe rynki zagraniczne Litwy i Łotwy, • przeprowadzenie audytu wzorniczego brandu w odniesieniu do rynku litewskiego i łotewskiego • przeprowadzenie warsztatów z Klientem w celu ustalenia zmian • przygotowanie nowej koncepcji brandu dostosowanej do rynku litewskiego i łotewskiego • stworzenie kompletnej księgi znaków uwzględniającej: - wstęp, - logo podstawowe, - opis brandu i charakterystyka interpretacyjna- budowa znaku,- inne wersje, - wersja BW, - minimalna wielkość, - pole ochronne, - kolory logo, kolory korporacyjne, - fonty, użycie na różnych tłach,- nieprawidłowe zastosowanie logo - opracowanie strategii komunikacji na wybrane rynki docelowe • analiza grup docelowych • analiza dostępnych możliwości komunikacji w odniesieniu do wyszczególnionych grup docelowych, w tym poznanie specyfiki poszczególnych mediów, możliwości z zakresu public relations, kontaktów bezpośrednich oraz pozostałych dostępnych kanałów przekazu informacji • dobór odpowiednich kanałów komunikacji • kanały własne – rodzaj i charakter komunikatów • kanały social media – rodzaj i charakter komunikatów • kanały offline – rodzaj i charakter komunikatów CZĘŚĆ 2 - Wytworzenie materiałów promocyjnych i reklamowych w związku z wejściem z produktem na rynek litewski i łotewski W tej fazie projektu realizowana będzie usługa w zakresie: - przygotowania filmu promocyjnego w dwóch wersjach językowych: litewskiej i łotewskiej (6 minut każdy), • Produkcja dwóch 6-minutowych filmików pokazowych w j. litewskim i łotewskim. - zaprojektowanie i wytworzenie materiałów reklamowych (ulotki, wizytówki, katalogi w językach litewskim i łotewskim). • zaprojektowanie i wydruk 1000 szt. wizytówek (po 500 sztuk na każdy rynek docelowy, w tym 50 szt. w języku Braille’a na każdy rynek), • zaprojektowanie i wydruk 400 szt. katalogów (po 200 sztuk na każdy rynek docelowy), format A4, okładka 4/4, wnętrze 4/4, ilość stron 4+8, katalog szyty • zaprojektowanie i wydruk 1000 szt. ulotek (po 500 sztuk na każdy rynek docelowy, w tym 100 szt. w języku Braille’a na każdy rynek) format A5, papier kreda połysk 130 g, druk dwustronny, lakierowany.
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Usługi informacyjne, bazy danych, tłumaczenia, Usługi reklamowe
podbranża tłumaczenia, akcje promocyjne, konsulting, doradztwo
kody CPV 79000000, 79340000, 79411100, 79530000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: tłumaczenia , akcje promocyjne , konsulting, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10403041 2024-04-12
godz. 23:59
Pomorskie 1. Przedmiot zamówienia: Zabudowa powierzchni wystawienniczej stoiska o powierzchni 60 m2 Zabudowa powierzchni wystawienniczej powinna obejmować co najmniej: podłoga/wykładzina, ...
10429242 2024-04-19
godz. 08:00
Warmińsko-Mazurskie „Usługi w zakresie promocji- gadżety promocyjne, roll-up, winder, ścianka reklamowa” Część 1: Przedmiotem zamówienia są sługa wykonania i dostawy gadżetów promocyjnych zgodni...
10393565 2024-04-19
godz. 15:30
Pomorskie Otwarty nabór partnera/partnerów spoza sektora finansów publicznych zainteresowanego wspólnym przygotowaniem i realizacją projektu dla mieszkańców Gminy Miasta Sopotu.
10439501 2024-04-23
godz. 23:59
Warmińsko-Mazurskie Informacje szczegółowe: 1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest uzupełnienie (3 tematy z 6 głównych tematów) wyboru Wykonawców usług doradztwa specjalistycznego dla grup...
10447068 2024-04-23
godz. 23:59
Wielkopolskie Celem zamówienia jest wybór Wykonawcy tj. osoby świadczącej usługi na stanowisku Expert evaluating startups 1 w projekcie pt „Concordia Design Accelerator – We turn ideas into human...
10444525 2024-04-24
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa tłumaczenia dokumentacji technicznej SpW produkcji koreańskiej z języka angielskiego na język polski. Wymogi oraz szczegółowy opis zamówienia wyszczególniono w załączniku n...
10446080 2024-04-24
godz. 11:00
Małopolskie Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na potrzeby Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w zakresie wyklejania plakatów typu B1 oraz usługi druku, wyklejania i ekspozycji plakatów wielkoforma...
10452289 2024-04-26
godz. 23:59
Mazowieckie W związku z planowanym uczestnictwem jako Wnioskodawca w ramach programu Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Inwestycji 1.2.1 "Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, u...
10485197 2024-05-02
godz. 23:59
Lubelskie Informacje i wymagania ogólne co do wszystkich części zamówienia znajdują się w załączniku Zapytanie ofertowe_promocja Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Minimalne parametry ...
10472928 2024-05-13
godz. 23:59
Mazowieckie Usługa doradcza w zakresie projektu wyposażenia Magazynu Centralnego po rozbudowie oraz wsparcie dla ORLEN przy wdrożeniu projektu