Zlecenie 8413359 - Wdrożenie strategii wzorniczej kluczowym elementem rozwoju...

   
Zamówienie 8413359 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-09-21
przedmiot zlecenia
Wdrożenie strategii wzorniczej kluczowym elementem rozwoju firmy Górna Półka.

Przeprowadzenie rebrandingu marki i opracowanie k
sięgi znaku Proces projektowy powinien być realizowany przy wykorzystaniu metodologii zaproponowanej poniżej. 1. Wstępna analiza obejmująca wszelkie informacje o klientach, użytkownikach i ich potrzebach, szeroko rozumianym rynku, trendach, a także wszystkich innych zmiennych, mających istotny wpływ na zdiagnozowanie problemów grup docelowych. 2. Research – analiza zdefiniowanego problemu oraz zdobycie wiedzy na temat istniejących rozwiązań, a także jak najlepsze zrozumienie istoty problemu poprzez zestawienie z oczekiwaniami, zwyczajami, procesem decyzyjnym oraz innymi istotnymi czynnikami dotyczącymi kategorii produktowej, nabywców, użytkowników i ważnych składowych ich otoczenia. 3. Brief, czyli założenia do nowo opracowywanego rozwiązania (zarówno w zakresie funkcji, jak i formy w kontekście grup docelowych), wynikające z analizy zdefiniowanego problemu, na podstawie danych wejściowych, rozwiązywanych problemów i zaspokajanych potrzeb, a także pozycjonowania w porównaniu z dostępnymi na rynku rozwiązaniami. 4. Kreacja – generowanie rozwiązań, ich rozwijanie, a następnie prototypowanie w celu testowania pod kątem realizacji założonych celów i funkcji oraz poszukiwania obszaru do dalszego ich udoskonalenia – zlecenie projektów wyspecjalizowanym biurom projektowym. 5. Testowanie – jeżeli po testach rozwiązanie okazuje się niewystarczające, konieczny jest powrót do poprzednich kroków; jeżeli wynik testów jest pozytywny, przechodzi się do kolejnego punktu, czyli wdrożenia do produkcji. 6. Produkcja (uruchomienie komunikacji zgodnej z nowym pozycjonowaniem) – jest początkiem długoterminowego, systematycznego badania wartości danego rozwiązania dla użytkowników, co prowadzić może do rozpoczęcia kolejnego cyklu procesu projektowego. Powyższa metodologia powinna posłużyć do: 1. Podjęcie decyzji o pozostaniu lub nie przy obecnej nazwie ‘Górna Półka’ i zaprojektowaniu nowego logotypu. W ramach procesu projektowego powinien powstać znak słowno-graficzny. Wizualnie znak ma odpowiadać nowemu pozycjonowaniu marki i wizji jej rozwoju tj.: Górna Półka to polska marka mebli, ekspert w obszarze przechowywania, oferująca wysokiej jakości rozwiązania systemowe. Dzięki stosowaniu narzędzi, pozwalających na konfigurowanie oferty, w najwyższym możliwym stopniu dostosowana do potrzeb klientów, dająca możliwość funkcjonalnego i kompleksowego zagospodarowania przestrzeni. Charakterystyczna dla marki różnorodność wzornicza oferty jest odpowiedzią na rozmaite potrzeby grupy docelowej. Marka świadoma ekologicznie, stosująca zasady zrównoważonego rozwoju. Marka pozycjonowana cenowo w segmencie klientów mainstream oferująca rozwiązania o dobrym stosunku jakości do ceny. 2. Wypracowanie kierunków projektowych, które będą skodyfikowane w postaci księgi identyfikacji wizualnej. 3. Wypracowanie spójnego systemu identyfikacji wizualnej, skodyfikowanego w postaci jednego dokumentu. Dokument ten powinien obejmować opracowanie w zakresie: konstrukcji znaku, jego dopuszczalnych przekształceń, skalowania, występowania na różnego rodzaju tłach, opis rekomendowanej typografii do zastosowań w druku i mediach cyfrowych, opis kolorystyki w CMYK / RGB / PANTONE / RAL. a także podstawowe layouty formatów reklamowych digital, Facebook czy Instagram. Layouty katalogów produktowych i kart produktowych. 4. Stworzenie spójnego systemu brandingu wewnętrznego i zewnętrznego firmy w postaci: oznakowania budynku (wewnątrz i na zewnątrz), zaprojektowanie podstawowej odzieży firmowej, karton w którym będzie wysyłany produkt, koperta na fakturę, taśma klejąca, kubek, oznakowania samochodów firmowych. 5. Opracowanie wytycznych odnośnie tonu i języka komunikacji z klientem. Cena ma zawierać przeniesienie praw majątkowych Inne Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn.
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Poligrafia, Wydawnictwa, Usługi reklamowe
podbranża analizy, audyty, certyfikaty, usługi kserograficzne, poligraficzne, inne, akcje promocyjne, konsulting, doradztwo
kody CPV 72221000, 79340000, 79410000, 79411100, 79415200, 79822500
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: analizy, audyty, certyfikaty , usługi kserograficzne, poligraficzne, inne , akcje promocyjne , konsulting, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10447072 2024-04-23
godz. 23:59
Wielkopolskie Celem zamówienia jest wybór Wykonawcy tj. osoby świadczącej usługi na stanowisku Expert evaluating startups 3 w projekcie pt „Concordia Design Accelerator – We turn ideas into human...
10450759 2024-04-25
godz. 12:00
Dolnośląskie Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służ...
10428237 2024-04-25
godz. 12:00
Dolnośląskie ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KAMPANII ZDROWOTNEJ WROCŁAWSKIE DNI PROMOCJI ZDROWIA-2024 OPIS ZADANIA PUBLICZNEGO Zadanie będzie polegało w szczególności na: • opracowaniu koncepcji i ...
10449503 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie Przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa informacji i bezpieczeństwa teleinformatycznego, mającego na celu ocenę poziomu bezpieczeństwa u Zamawiającego
10450830 2024-04-26
godz. 11:00
Pomorskie Kampania reklamowa wystawy "Ci, którzy na statkach ruszyli na morze" Przedmiotem zamówienia jest kampania reklamowa wystawy „Ci, którzy na statkach ruszyli na morze”. Zamówienie nal...
10381604 2024-05-02
godz. 12:00
Mazowieckie Przygotowanie koncepcji i przeprowadzenie badania efektywności trzyletniego programu informacyjno-promocyjnego dotyczącego jabłek pt. Czas na jabłka z Europy w Azji
10487014 2024-05-09
godz. 10:00
Małopolskie Usługa dystrybucji dla Instytutu Książki w Krakowie w podziale na dwie części Część 1: Cz. 1 - Usługa konfekcjonowania oraz dystrybucji pakietów obejmujących Wyprawki Czytelnicze...
10488200 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usług doradczych w zakresie przygotowania kampanii medialnej w ramach trzeciej edycji projektu "Kolejowe ABC" Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zak...
10487502 2024-05-10
godz. 13:00
Pomorskie (w celu zapoznania się z pełną treścią Zapytania należy kliknąć łączę "Pokaż więcej" poniżej) Szanowni Państwo, W imieniu ORLEN Spółka Akcyjna (dalej: Zamawiający) z siedzi...
10487306 2024-05-15
godz. 16:00
Wielkopolskie PL: Świadczenie przez Doradcę Technicznego (ang. Owner’s Engineer) usług doradztwa technicznego w procesie inwestycyjnym związanym z budową przez PGE PAK Energia Jądrowa S.A. elektro...