Zlecenie 8079102 - Wdrożenie innowacyjnej usługi malowania proszkowego w...
(zakończone) | Zamówienie 8079102|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2021-04-15 |
przedmiot zlecenia | Wdrożenie innowacyjnej usługi malowania proszkowego w przedsiębiorstwie MAXCOLOR SP. Z O.O. SP. K. Kabina lakiernicza: Wymagani a techniczne kabiny lakierniczej (proszkowej automatycznej): 1) Kabina lakiernicza proszkowa: Kabina tworzywowa o oknie przelotowym nie mniejszym niż 2300 mm wysokości oraz 800 mm szerokości. Kabina zaprojektowana do 12 automatycznych pistoletów, zainstalowanych pionowo na 2 manipulatorach po 6 pistoletów każdy. Kabina wyposażona w: ● 2 stanowiska do lakierowania ręcznego, ● 2 szczeliny pistoletów automatycznych na bocznych ścianach kabiny (po 1 szczelinie na ścianę), ● osprzęt do automatycznego zewnętrznego czyszczenia pistoletów. 2) Wentylacja i odzysk farby: Filtr końcowy o wydajności nie mniejszej niż 13 000 m3/h, Separator monocyklonowy o przepustowości nie mniejszej niż 12 000 m3/h, Kanał łączący kabinę z elementami systemu odzysku wyposażony w okno rewizyjne na kolanie. 3) Transfer farby odzyskowej - realizowany przez pompę perystaltyczną ze sterowaniem. 4) Zasilanie w farbę: Centrum proszkowe z wentylacją podłączoną do filtra końcowego i wyposażone w: ● 14 układów ssących i 14 inżektorów, ● 1 zbiornik fluidyzacyjny, o pojemności nie mniejszej niż 60 dm3, wykonany ze stali nierdzewnej i wyposażony w pokrywę tworzywową, ● pokrywę na karton farby, ● automatyczne dozowanie świeżej farby. 5) Urządzenia ruchome: Dwa elektromechaniczne manipulatory o skoku nie większym niż 1800mm, Dwie elektromechaniczne podstawy jezdne o suwie nie mniejszym niż 1000mm. 6) Aplikacje: 12 pistoletów automatycznych oraz 2 pistolety manualne wraz z osprzętem, zapewniającym kompatybilność z dostarczaną kabiną oraz jej elementami, opisanymi w niniejszym Zamówieniu. 7) Sterowanie: Urządzenie wyposażone w nie mniej niż 8 sterowników pistoletów, przy czym nie mniej niż 6 sterowników przeznaczonych dla pistoletów automatycznych. Dwa (2) sterowniki dla pistoletów ręcznych z konsolami do zamocowania na podestach do lakierowania ręcznego. Bramka rozpoznania detalu. Urządzenie musi być wyposażone w dwa ekrany dotykowe, umożliwiające sterowanie funkcjami Urządzenia, o przekątnej nie mniejszej niż 8” i nie większej niż 11”, z czego jeden ekran musi być zainstalowany na jednym z podestów kabiny. 8) System gaśniczy Urządzenie musi być wyposażone w system gaśniczy, działający automatycznie (bez konieczności uruchamiania przez użytkownika). System gaśniczy CO2 (czynnik gaśniczy dwutlenek węgla CO2), zgodny z normą PN-EN 16985.Transport automatyczny I.7 Wymagania techniczne dotyczące transportu automatycznego: Dostarczany transport automatyczny musi dopowiadać następującym wymaganiom: 1. Wykorzystanie istniejącego systemu transportu paletek przez komorę malarską, z możliwością modyfikacji mechanicznej oraz możliwością wymiany napędu elektrycznego na synchronizowany z pozostałymi elementami systemu. 2. System przystosowany do pracy cyklicznej z 5 paletkami na detale. 3. Paletki na detale w jednym rozmiarze o długości 7200mm, waga paletki z załadowanymi detalami detali od 100kg do 150kg w zależności od malowanego materiału. 4. Prędkość transportera regulowana płynnie płynny, zakres użyteczny regulacji od 0,7 do 2,5 m/min. 5. Dopuszczalna wymianami sygnałów w układzie automatyki poprzez wejścia binarne i/lub sieciowy interfejs komunikacyjny. 6. Wykorzystanie rotujących w układzie lakierni paletek na detale z możliwością ich dostosowania mechanicznego do systemu automatycznego transportowania. 7. System transferu paletki z kabiny na trawersę synchronizowany z napędem głównym kabiny malarskiej, napędzany za pomocą systemu elektrycznego lub elektro-pneumatycznego. 8. Napęd indeksujący trawersy, o stałym skoku odpowiadającym podziałce trawersy, dopuszczalny napęd elektryczny, elektro-pneumatyczny lub pneumatyczny. 9. Hamulec trawersy zabezpieczający przed przypadkowym przestawieniem z możliwością ręcznego wyłączenia przez operatora. 10. Modyfikacja konstrukcji mechanicznej trawersy umożlwiająca prace automatyczną i/lub w wersji pracy ręcznej przez operatora. 11. System automatyczny przystosowany do pracy z jedna trawersą tj. do modyfikacji mechanicznej przewiduje się jedna trawersę z układu lakierni. 12. Napędy elektryczne w układzie napędowym, motoreduktory. 13. Napędy komponenty pneumatyczne. 14. Pulpit sterowniczy linii transportującej paletki w wersji wolnostojącej ze słupkiem montażowym. 15. Szafa systemu transportowego w wersji wolnostojącej lub ściennej, stalowa malowana proszkowo. 16. Wymiana sygnałów z kabiną lakiernicza poprzez interfejs wejść/wyjść bezpotencjałowych i/lub po sieci komunikacyjnej w standardzie przemysłowym. 17. System przygotowania do zabudowy i montażu na istniejącej infrastrukturze mechanicznej lakierni. 18. System bezpieczeństwa wykrywający obecność operatora w strefie pracy trawersy w trybie pracy automatycznej. 19. W systemie umiejscowione stanowiskowe puszki z przyciskami stop i reset dla operatora. 20. Sterownik PLC programowalny rozszerzalny. 21. Układ bezpieczeństwa oparty o przekaźnik lub programowalny sterownik safety. 22. Konstrukcja mechaniczna oparta o elementy stalowe malowane proszkowo. 23. Dwukierunkowa komunikacja pomiędzy systemem transportu a kabiną malarską. 24. Napędy elektryczne zasilanie z układów przekształtnikowych z możliwością płynnego programowania prędkości i synchronizacji pracy układu. 25. Detale zawieszone na paletce transportowej nie wystają poza gabaryt zewnętrzny tej paletki. Uwaga dotycząca pkt. 12, 13,14,15, 18, 20, 21: Zamawiający wymaga, aby oferent w ramach składanej wraz z ofertą dokumentacji opisującej transport automatyczny wskazał producentów komponentów układu napędowego i automatyki. |
branża | Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia |
podbranża | maszyny przemysłowe |
kody CPV | 42000000, 42990000 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | dostawy |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Lubelskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Lubelskie |