Przetarg 12117043 - Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań...

   
Analizuj Zamówienie 12117043
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-21
przedmiot ogłoszenia
Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

Część 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów i sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.a) sprzęty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.b) sprzęty nie wymagają żadnych dodatkowych nakładów, gotowe do użytku.c) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5a–g do SWZ). Dla asortymentu, w przypadku którego okres gwarancji nie został wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, obowiązuje minimalny okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy.Część 1 - obejmuje: Dostawa agregatu prądotwórczego mobilnego, przewoźnego o mocy minimalnej 50 kVA– 2 kplSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 5a do SWZ

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów i sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.a) sprzęty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.b) sprzęty nie wymagają żadnych dodatkowych nakładów, gotowe do użytku.c) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5a–g do SWZ). Dla asortymentu, w przypadku którego okres gwarancji nie został wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, obowiązuje minimalny okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy.Część 2 – obejmuje: Dostawa agregatów prądotwórczych o mocy 7 kW – 4 sztSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 5b do SWZ

Część 3: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów i sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.a) sprzęty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.b) sprzęty nie wymagają żadnych dodatkowych nakładów, gotowe do użytku.c) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5a–g do SWZ). Dla asortymentu, w przypadku którego okres gwarancji nie został wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, obowiązuje minimalny okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy.Część 3 – obejmuje:a) Dostawa rozdzielnicy elektrycznej do podłączenia agregatu prądotwórczego – 4 szt.b) Dostawa przedłużacza siłowego – 8 sztSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 5c do SWZ

Część 4: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów i sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.a) sprzęty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.b) sprzęty nie wymagają żadnych dodatkowych nakładów, gotowe do użytku.c) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5a–g do SWZ). Dla asortymentu, w przypadku którego okres gwarancji nie został wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, obowiązuje minimalny okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy.Część 4 – obejmuje:a) Dostawa masztu oświetleniowego – najaśnica lampa dookólna LED (4 szt.)b) Dostawa masztu oświetleniowego – przenośny system oświetleniowy light 360 twin monster (4 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 5d do SWZ

Część 5: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów i sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.a) sprzęty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.b) sprzęty nie wymagają żadnych dodatkowych nakładów, gotowe do użytku.c) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5a–g do SWZ). Dla asortymentu, w przypadku którego okres gwarancji nie został wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, obowiązuje minimalny okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy.Część 5 – obejmuje:a) Dostawa megafonu (4 szt.)b) Dostawa latarki kątowej (12 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 5e do SWZ.

Część 6: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów i sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.a) sprzęty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.b) sprzęty nie wymagają żadnych dodatkowych nakładów, gotowe do użytku.c) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5a–g do SWZ). Dla asortymentu, w przypadku którego okres gwarancji nie został wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, obowiązuje minimalny okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy.Część 6 – obejmuje:a) Dostawa namiotu wojskowego – 1 sztb) Dostawa namiotu kwatermistrzowskiego /reklamowego/: o wym. 6x3 – 1 szt; o wym. 5x2 – 1 sztSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 5f do SWZ.

Część 7: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów i sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.a) sprzęty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.b) sprzęty nie wymagają żadnych dodatkowych nakładów, gotowe do użytku.c) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5a–g do SWZ). Dla asortymentu, w przypadku którego okres gwarancji nie został wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, obowiązuje minimalny okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy.Część 7 - obejmuje: Dostawa nagrzewnicy – 4 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 5g do SWZ.

WRI.271.17.2025
branża Ciepłownictwo i gaz, Energoelektryczna, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Konstrukcje, ogrodzenia
podbranża armatura, urządzenia, materiały, konstrukcje inne, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 31122000, 31213100, 31224810, 31500000, 31521320, 32343200, 39522530, 39715200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: armatura , urządzenia, materiały , konstrukcje inne , maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12179105 2025-12-01
godz. 07:00
Mazowieckie Zapytanie o informację cenową - Dostawa piasecznicy SD4 10 sztuk
12153505 2025-12-01
godz. 08:59
Pomorskie Przedmiot zamówienia: 1 Prasa wulkanizacyjna SVP 1956 Producenta ALMEX 2...
12068740 2025-12-01
godz. 09:00
Lubelskie Zakup agregatów do zasilania ujęć wody– Obrona Cywilna Przedmiotem zamówienia...
12179498 2025-12-01
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiot zamówienia: 1 Usługa zakupu wraz z dostawą oraz wymianą oświetlenia...
12176717 2025-12-01
godz. 09:00
Śląskie Zapytanie o cenę na usługę remontu pomp obiegowych dla ZC Ziemowit w Lędzinach....
12068766 2025-12-01
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Zakup ciągnika wraz z osprzętem do zimowego utrzymania Przedmiotem zamówienia...
12155638 2025-12-01
godz. 10:00
Opolskie Wyposażenie bazy magazynowej Starostwa Powiatowego w Namysłowie na potrzeby...
11811237 2025-12-01
godz. 10:00
Opolskie Zakup agregatów prądotwórczych do zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych...
12173858 2025-12-01
godz. 12:00
Małopolskie Zakup namiotu
12153654 2025-12-01
godz. 12:00
Pomorskie RG/160050612/6870 AK - PAROWNICA AZOTU (PZE)