Przetarg 11549863 - Utwardzenie podwórka szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 3...

   
Analizuj Zamówienie 11549863
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-13
przedmiot ogłoszenia
Utwardzenie podwórka szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Namysłowie.

Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni części podwórka szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Namysłowi
e przy ul. Łączańskiej 1, 46-100 Namysłów.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) roboty pomiarowe,2) roboty rozbiórkowe: rozbiórka nawierzchni z betonu o grubości 12 cm, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki,3) wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne z zagęszczeniem i wywiezieniem urobku,4) wykonanie warstw odsączających z piasku w wykonanym korycie,5) niwelacja terenu, ustalenie docelowych spadków terenu,6) wykonanie ław pod krawężniki,7) wykonanie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej o wymiarach 15x30 cm,8) wykonanie krawężników najazdowych o wymiarach 15x22cm,9) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0-63 mm warstw dolnych o grubości po zagęszczeniu 15cm,10) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0-31 mm warstw górnych o grubości po zagęszczeniu 8cm,11) wykonanie podsypki cementowo-piaskowej z zagęszczeniem mechanicznym, 12) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (10x20 cm) o grubości 8 cm,13) wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych gr. 8 cm,14) spoinowanie kostki brukowej betonowej suchym piaskiem płukanym 0-2 mm,15) zagęszczenie nawierzchni kostki brukowej betonowej,16) wyznaczenie dwóch miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,17) wywiezienie i utylizację powstałych w trakcie budowy odpadów.Wymagania:na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy maksymalnie 60 miesięcy licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót.Wymagania dodatkowe: Warunki płatności – płatność jednorazowa.1) należy ująć koszty związane z rozwiązaniem wszelkich kolizji wynikających z realizacją przedmiotu zamówienia;2) należy ująć koszty napraw napotkanych i uszkodzonych urządzeń obcych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia;3) należy wykonać badania stopnia zagęszczenia podbudowy przed wykonaniem nawierzchni ciągu pieszo-komunikacyjnego z przekazaniem protokołu z badań Zamawiającemu;4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne zakłócenia oraz szkody i straty powstałe w wyniku prowadzenia robót;5) wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu);6) po zakończeniu robót należy wywieźć odpady i uprzątnąć plac budowy oraz teren przyległy do placu budowy;7) Roboty objęte umową należy wykonać m.in. zgodnie z: opisem przedmiotu zamówienia określonym w specyfikacji warunków zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, , ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, wszelkimi niezbędnymi przepisami z zakresu prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska i obowiązującymi standardami, obowiązującymi Polskimi Normami, pozwoleniami instytucji oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej.8) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób umożliwiający nieprzerwane funkcjonowanie szkoły, z zachowaniem bezpieczeństwa pracowników, uczniów i opiekunów.9) Wykonawca ma obowiązek: odpowiednio zabezpieczać i oznakować strefy robocze, w godzinach pracy szkoły prowadzić prace w sposób minimalizujący uciążliwości (hałas, zapylenie), na bieżąco usuwać odpady, pozostawiać teren prac uporządkowany.Uwagi:Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z szkicem przedstawiającym zakres utwardzenia oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w SWZ i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty.Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie

IiZP.271.29.2025.AD
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45100000, 45111200, 45111213, 45111220, 45233200, 45236000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice