Zlecenie 8902164 - Utrzymywanie czystości i obsługa obiektów turystycznych...

   
Zamówienie 8902164 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-05-13
przedmiot zlecenia
Utrzymywanie czystości i obsługa obiektów turystycznych Wolińskiego Parku Narodowego:
1. Wykonawca będzie wykonywał czynności okr
eślone w poniższym zakresie w porach uzgodnionych z Zamawiającym, w tym również w soboty, niedziele oraz dni świąteczne,
2. Usługi w obiektach całorocznych (tj.: w budynku willa ID w Grodnie 1 oraz w pokojach gościnnych w Międzyzdrojach) będą zlecane i wykonywane w okresach, gdy obiekty będą zajęte przez gości.
3. Zamawiający wyda każdorazowo Wykonawcy niezbędną do wykonywania usługi pościel, tj. poszwy, poszewki, prześcieradła, ręczniki, dywaniki łazienkowe oraz odbierze brudną pościel do prania.
I. CZĘŚCI
Grodno 1 i pozostałe obiekty
A. Sprzątanie przy zmianach gości:
1. Domki murowane - Grodno 1:
1) obiekty sezonowe, funkcjonujące od połowy kwietnia do końca września,
2) szacunkowa ilość zmian gości: 135 (w tym domki typu apartament: 45, domki typu bliźniak: 90),
3) rodzaje domków:
a) 5 domków murowanych typu apartament (5 os.)o pow. 54,6 m2. Każdy domek to: sypialnie, salon, łazienka, WC, korytarz. Na zewnątrz budynku: taras, chodnik,
b) 10 bliźniaków, tj. 5 domków typu bliźniak (4 os.) o pow. 46,8 m2. Każdy domek to
2. niezależne części, na które składa się pokój 2-os., łazienka, korytarzyk o pow. 23,4 m2. Na zewnątrz budynku: wejście wraz ze stopniami, chodnik.
Rodzaje nawierzchni:
- łazienki, WC: glazura, terakota,
- pokoje: parkiet, panele,
- taras: gres,
- chodnik: płyty betonowe.
2. Domki fińskie - Grodno 1:
1) obiekty sezonowe, funkcjonujące od połowy kwietnia do końca września,
2) szacunkowa ilość gości: 72 (w tym domki typu apartament: 36, domki 4 os.: 36),
3) rodzaje domków:
a) 4 domki fińskie typu apartament (5 os.)o pow. 62,2m2. Każdy domek to: 2 sypialnie, salon z aneksem, łazienka, korytarz. Na zewnątrz: wejście wraz ze stopniami, chodnikiem,
b) 4 domki fińskie (4 os.)o pow. 35,6 m2. Każdy domek to: 2 pokoje, łazienka, korytarz. Na zewnętrz: taras, chodnik.
Rodzaje nawierzchni:
- łazienki: glazura, terakota,
- pokoje: deska lakierowana,
- taras: deska,
chodnik: płyty betonowe.
3. Budynek edukacyjny - Grodno ID:
1) obiekt całoroczny,
2} szacunkowa ilość zmian gości: 45,
3) sprzątanie pokojów z łazienkami przy zmianie gości,
4) pokoje z łazienkami:
a) 3 pokoje 4 os.,
b) 3 pokoje 3 os.,
c) 1 pokój 2-os.
Łączna powierzchnia: ok. 160 m2.
Rodzaje nawierzchni:
- łazienki, WC, aneks kuchenny: glazura, terakota,
- pokoje: panele,
- jadalnia: drewno,
- korytarz: gres.
4. Pokój gościnny - Międzyzdroje, ul. Niepodległości 3/1, o łącznej pow, 38,83 m2:
1) pokoje całoroczne,
2) 2 pokoje 2 os. z łazienkami, połączone wspólnym aneksem kuchennym i korytarzykiem,
3) szacunkowa ilość zmian gości (na podstawie 2017 r.): 9.
Rodzaje nawierzchni:
- łazienki, aneks kuchenny: giazura, terakota,
- pokoje: panele.
5. Domki campingowe A, B Międzyzdroje, ul. Leśna 15, o pow. 27,2 m2 każdy:
1) pokój, aneks kuchenno - wypoczynkowy, łazienka, na zewnątrz: taras,
2) obiekty sezonowe, funkcjonujące od połowy kwietnia do końca września,
3) szacunkowa ilość zmian gości (na podstawie 2017 r.): 14.
Rodzaje nawierzchni:
- łazienki, WC: glazura, terakota,
- pokoje: płyty drewniane, malowane farbą olejną,
- taras w domkach campingowych: drewniana deska.
B. Sprzątanie części wspólnych:
1. Lipiec - sierpień: nie mniej niż 2 razy w tygodniu.
2. Maj, czerwiec, wrzesień - grudzień: w zależności od zgłoszonych rezerwacji i zapotrzebowania.
Sprzątanie pomieszczeń wspólnych dotyczy pomieszczeń ogólnodostępnych w budynku edukacyjnym nr ID, tj.:
1) świetlica z aneksem kuchennym: 49 m2,
2) korytarze: 14 m2,
3) klatka schodowa: 32 m2.
C. Dodatkowe czynności:
1) raz w roku mycie okien wraz ze zdjęciem brudnych i nałożeniem czystych firanek i zasłon,
2) raz w roku mycie lamp we wszystkich pomieszczeniach,
3) pranie dywanów i tapicerek w miarę potrzeb,
4) generalne porządki przed rozpoczęciem sezonu turystycznego,
5) bieżące utrzymanie porządku wokół budynków: zbieranie śmieci, utrzymanie w czystości chodników i wejścia do budynków,
6) utrzymywanie porządku przy pojemnikach na nieczystości.
Czynności dodatkowe wykonywane są w ramach sprzątania przy zmianach gości i sprzątania części wspólnych.
D. Zakres prac związanych ze zmianą gości w pokoju obejmuje przygotowanie pokoju dla gości
i posprzątanie po wyjeździe gości:
1) odkurzanie powierzchni podłóg,
2) czyszczenie powierzchni podłogowych,
3) czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni mebli, a także z parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi, kaloryferów itp.,
4) porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie oraz w środki dezynfekujące i zapachowe,
5) opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci (segregacja śmieci) oraz wyposażanie ich w worki na śmieci z ich wymianą,
6) zmiana pościeli,
7) zdanie brudnej i odbiór czystej pościeli,
8) mycie sprzętu AGD,
9) kontrola stanu pomieszczeń wraz z wyposażeniem i ich otoczeniem, zgłaszanie Zamawiającemu awarii, szkód i braków.
E. Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu części wspólnych:
1) odkurzanie powierzchni podłóg,
2) czyszczenie powierzchni podłogowych,
3) czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni parapetów, listew ściennych, drzwi, kaloryferów, poręczy schodów itp.,
4) porządkowanie i dezynfekcja pomieszczeń aneksu kuchennego i jadalni, czyszczenie kafelek, mycie powierzchni blatów w meblach kuchennych, kuchenki, zlewu, sprzętu AGD,
5) kontrola stanu pomieszczeń wraz z wyposażeniem i ich otoczeniem, zgłaszanie Zamawiającemu awarii, szkód i braków.
W ramach ww. usług oferent ponosi koszty związane z:
1) zakupem środków czystości,
2) zakupem odzieży roboczej,
3) zakupem i eksploatacją niezbędnego sprzętu (odkurzacza przemysłowego, profesjonalnej maszyny czyszczącej, miotły, wiadra, urządzenia do prania wykładzin, polerowania itp.),
4) zakupem papieru toaletowego,
5) zakupem mydła i ręczników papierowych,
6) zakupem środków zapachowych,
7) zakupem worków do koszy na śmieci,
8) dojazdem do miejsca wykonywania usługi.
II. CZĘŚĆ II
Obiekt turystyczno-edukacyjny WIATRAK
1. Wykonawca, czynności określone w poniższym zakresie, będzie wykonywał w porach uzgodnionych z Zamawiającym, w tym również w dni świąteczne i w godzinach późnowieczornych. Zamawiający wskaże dzień wykonania usługi co najmniej trzy dni naprzód.
2. Zamawiający zapewnia drewno opałowe potrzebne do obsługi imprezy w obiekcie Wiatrak.
3. Obiekt Wiatrak (120,3 m2), tj. drewniany budynek w stylu myśliwskim wykorzystywany do organizacji okolicznościowych imprez. Obiekt składa się z dużej prostokątnej sali z drewnianą podłogą. Wyposażenie obiektu: drewniane stoły i ławy, kominek i duży, kamienny grill.
4. Do obiektu przynależy budynek z sanitariatami dla gości obiektu Wiatrak: rozmiar pomieszczenia z toaletami: 9 m2 (trzy kabiny WC).
5. Na zewnątrz: dojście do obiektu wraz ze stopniami, dojście do sanitariatów, miejsca postojowe, zaplecze obiektu: płyty chodnikowe + beton + trawa.
6. Obiekt sezonowy: funkcjonuje od kwietnia do listopada.
7. Szacunkowa ilość imprez w roku: 15.
8. Imprezy odbywają się również w dni wolne i w późnowieczornych godzinach.
Zakres prac związanych z obsługą obiektu Wiatrak (przygotowanie każdorazowo obiektu Wiatrak i sanitariatów do imprezy):
1) czyszczenie powierzchni podłogowych,
2) czyszczenie powierzchni stołów, ław, listew ściennych,
3) porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, muszli klozetowych, wiszącego lustra, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie oraz w środki dezynfekujące i zapachowe itp.,
4) opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci (segregacja śmieci) oraz wyposażanie ich w worki na śmieci z ich wymianą,
5) utrzymywanie porządku przy pojemnikach na nieczystości,
6) utrzymywanie porządku wokół obiektu, miejscach postojowych oraz wokół dojścia do obiektu Wiatrak i do sanitariatów,
7) mycie okien w miarę potrzeb,
8) układanie drewna na grillu i/lub w kominku (zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego) przed imprezą,
9) otwarcie obiektu przed imprezą, tj. obiektu Wiatrak i sanitariatów wraz z bramą (Wykonawca zapoznaje każdorazowo Usługobiorcę, podczas otwierania obiektu, z obsługą obiektu Wiatrak),
10) kontrola czasu trwania imprezy,
11) wygaszenie ognia po imprezie, wybranie popiołu, zamknięcie okiennic, zamknięcie obiektu Wiatrak i sanitariatów wraz z bramą wjazdową,
12) porządki po zakończeniu imprezy, kontrola stanu obiektu oraz jego otoczenia i jego zamknięcie,
13) raportowanie Zamawiającemu o wyrządzonych przez uczestników imprezy szkodach w obiekcie oraz w jego otoczeniu, zgłaszanie awarii, szkód i braków.
Rodzaje nawierzchni:
- budynek z sanitariatami: glazura, terakota,
- sala: drewno,
- na zewnątrz: płyty chodnikowe + beton + trawa.
W ramach ww. usług oferent ponosi koszty związane z:
1) zakupem środków czystości,
2) zakupem odzieży roboczej dla własnych pracowników,
3) zakupem i eksploatacją niezbędnego sprzętu (miotły, wiadra itp.),
4) zakupem papieru toaletowego,
5) zakupem mydła i ręczników papierowych,
6) zakupem środków zapachowych,
7) zakupem worków do koszy na śmieci,
8) dojazdem do miejsca wykonywania usługi.
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja, Sprzątanie
podbranża administracja nieruchomości, obsługa techniczna nieruchomości, sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: administracja nieruchomości , obsługa techniczna nieruchomości , sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10451596 2024-04-25
godz. 09:00
Pomorskie Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na całorocznym utrzymaniu porządku i czystości ter...
10449911 2024-05-02
godz. 10:00
Wielkopolskie Kompleksowe usługi sprzątania obiektów biurowych ENEA S.A. w lokalizacjach w Poznaniu, Szamotułach i Warszawie
10479549 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie EOB-Sprzątanie Salonu Sprzedaży Słupsk, Wileńska 1 Szanowni Państwo, Energa Logistyka Sp. z o.o. uprzejmie zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu zakupowym prowadzonym w imieniu...
10487776 2024-05-06
godz. 11:00
Lubelskie Utrzymanie porządku i czystości o powierzchni 2.550,00m2 w terminie od maja do października 2024 r. w ilości 19 godzin miesięcznie, na placu zabaw, koło budynku wiejskiego i altany w m...
10455116 2024-05-06
godz. 14:00
Mazowieckie Konserwacja instalacji sanitarnych, centralnego ogrzewania, elektrycznych oraz wykonywanie robót konserwacyjnych w branży ogólno-budowlanej w budynkach znajdujących się w zasobach Spó...
10461975 2024-05-07
godz. 09:00
Śląskie Wykonywanie awaryjnych i bieżących remontów w budynkach gminnych (wg wykazu) w zasobach mieszkaniowych ZBMIITBS Sp. z o.o. - pełna nazwa zamówienia - w dokumentach zamówienia Przedmio...
10484809 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A ZP/SR/01/2024/TP
10428673 2024-05-17
godz. 10:00
Wielkopolskie „Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży budowlanej na terenie nieruchomości do których Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w...
10428695 2024-05-17
godz. 11:00
Mazowieckie Usługa sprzątania internatów i kwater internatowych w Oddziale Terenowym Lubuskim 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania internatów i kwater internatowych w Oddz...
10451111 2024-05-28
godz. 09:00
Pomorskie Sprzątanie i utrzymanie czystości wewnątrz obiektów oraz całoroczne utrzymanie terenów zielonych i utwardzonych w Oddziale ZUS w Gdańsku i podległych terenowych jednostkach organizac...